Egyre sikeresebb a Netflix reklámos csomagja

Egy évvel az indulása után már 15 millió felhasználója van a Netflix reklámokkal támogatott csomagjának.

A Netflix közölte: a reklámokkal támogatott előfizetői csomagját már 15 millió felhasználó veszi aktív módon, havi szinten igénybe. A tábort így sikerült a korábbi adathoz képest megtriplázni, egy évvel az olcsóbb, reklámos csomag indulása után.

A reklámos csomagot a lassulások után azért indították, hogy újra felpörgessék az előfizetői tábor növekedését és az árbevételeket. Májusban még 5 millióan fizettek ezért a csomagért, azóta a Netflix felemelte a reklámmentes csomagok árait, hogy több embert vonzzon a reklámos alternatívába. Ez a cég számára eleve jövedelmezőbb, hiszen a reklámok felhasználónként már több pénzt hoznak, mint a prémium csomagok.

A Netflix a múlt hónapban eszközölt újabb áremeléseket, miután a harmadik negyedévben 9 millió új előfizetőt szerzett a streamingcég az elemzők által várt 6 millió helyett. A reklámos csomag tavaly áprilisban indult el, miután felhasználókat veszítettek.

Egy hónappal később a Disney+ reklámos csomagja is elindult a nyereség érdekében, azóta pedig az HBO Max, Paramount+, Peacock is beneveztek erre az útra, megirigyelve a tévéiparban rég bevált modellt. Jövőre az Amazon Prime Video is erre az útra lép.

Azóta történt

Előzmények