- Windows 11
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nagyságrendekkel jobb. Énis momo-ról váltottam DFGT-re, és ég és föld volt. Sokkal finomabb, illetve nagyon sokat számít hogy nagyobb a kormány átmérője. Valamint a DFGT-nél nemszoktak panaszkodni a potikra sem.
Szóval ha van lehetőséged érdemes váltani. DFGT után G27-re váltottam nem vettem olyan nagy változást észre, mint Momo-ról DFGT-re. Jó azért volt de nem akkora. Egyszóval érdemes a DFGT-re váltani.
Hardverker-be 29k
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Már egy ideje küzdök ezzel a gonddal és egyre jobban kivagyok tőle, illetve F1 topicba másnak is van ilyen gondja.
Mégpedig beállítok logitech profiler-be 200 fokot. Amikor versenyzek, és nagyobb kanyart kell bevenni, és netán balra is meg jobbra is 70-80foknál jobban tekerem el a kormányt, akkor olyan mintha ott nem is lenne semmi FFB erőhatás. Tehát azon a maradék 20-30 fokon amíg még lehet koppig tekerni a kormányt, olyan mintha FFB be sem lenne kapcsolva.
Kanyarodás közben ez rettentő rossz dolog, mert könnyen túllehet tekerni a kormányt. Nemtudjátok hogy ez mitől lehetséges? Az a baj hogy 30-40km/h-nál meg 200 fölött is ezt csinlája, tehát nem azért csinálja így mert megcsúszik az autó nagy sebességnél.
thanks
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Barthezz2 #9306 üzenetére
Nos igen, mivel pl iRacing-be nincsen ilyen hiba. Viszont jólenne valahogy orvosolni. Illetve az a fura hogy F1 topicba 1 srác van akinél jelentkezett ez, szóval ezt sem tudom hova tenni hogy akkor a többieknek miért jó? Vagy esetleg nem foglalkoznak ezzel a hibával.
iPhone 13 Pro Max
-
KaraDani
addikt
válasz jozsi252 #9307 üzenetére
Őszintén szólva, a codemasterses játékok FFB-je hagy némi kívánnivalót maga után (meg az irányításuk is). Próbálgathatsz ezt-azt állítani hátha eltűnik. Én ezekben amikor nagy ritkán kipróbálom őket, többnyire le szoktam húzni az FFB-t 0 közelébe, és állítok egy kis középrehúzást, hogy legyen valami súlya a kormánynak. De az utóbbi időben már leginkább ki se próbálom őket, a vacak irányítás miatt.
-
Agyzuzo
addikt
-
veterán
válasz Barthezz2 #9308 üzenetére
Oksa köszi kíváncsi vagyok a véleményedre hogy mit gondolsz a DFGT vs F430 -ról. De 100% hogy nem bànod meg hogy inkább a DFGT -t választottad.
KaraDani
Bakker de hülye vagyok, erre nem is gondoltam köszi a tippet . Így viszont hogy FFB off és középrehúzás bevan állítva így tutira elkell tűnnie a felpuhulásnak. Hazaérek melóból ki is próbálom. Amúgy igen sokkal jobb ha van a kormánynak egy kis súlya.
iPhone 13 Pro Max
-
MODERÁTOR
Nos, megérkezett
Első körben, kibontva és megtapogatva, az F430 a nyerő. Valahogy minőségibb hatást kelt, jobb a gumírozás, és azért mégis csak egy valódi kormányról formázták, így jobb fogást is ad. Ehhez mérten a DFGT kormánykereke vékonynak, kissé esetlennek tűnik.
A pedálszett egyértelműen gyengébb, mint az F430-nak. Ott a gázpedál rugója erősebb volt, mint itt a fék. Persze hozzá kell tenni, hogy DFGT pedáltörésről még nem hallottam.. De ha ezt nem is vesszük, akkor is kisebb, és esetlenebb, szűkebben is vannak. Persze, szokható, és alapjában nincs vele baj, de F430 után furcsa.
Viszont anyagok ide vagy oda, látszik, hogy a DFGT is rendesen össze van rakva, nem recseg, nem kotyog, nem ropog, de hát ezt ugye tudtukAmennyire féltem a váltófülek hiányától, nem annyira vészes a helyzet, mint képekről, vagy boltban való gyors megnézéstől gondolná az ember. Bár tény, itt meghatározott fogás kell, nem érni el csak úgy bárhonnan, így nyilván ez is szokást igényel majd, de nem olyan vészes a helyzet, mint hittem. Forma autózáson kívül a többire meg ott a váltókar is.
Amit így elsőre gyorsan próbáltam, az a TDU2 és az STCC2, 900 fokos elfordulást használva. Hát mit mondjak, szokni kell Eddig egy normális kört nem sikerült mennem, nemhogy javítsak az időmön. Viszont való igaz, precízebb kormányzást tesz lehetővé, nem is muszáj a 900 fokot használni, szóval használati szempontból mindenképp jobbnak tűnik első blikkre is, mint a 430.
Szumma szummárum, mint írtam, próba nélkül, és az elfordulást(nameg a pedáltörést) figyelmen kívül hagyva, kényelem, fogás, és minőségérzet szempontjából az F430 nyert, noha a DFGT-nek sem kell szégyenkeznie, mert egyáltalán nem rossz azért ez sem.
Használat közben így ~1 óra bohóckodás után viszont egyértelműen a DFGT tűnik jobbnak. De erről majd egy-két izzasztó F1 futam után többet lehet mondani
Egy squash labdát viszont szereznem kell..
Más: TDU2, F1 2011(2012), és STCC2 beállításokat aki tud(játékban, és profilerben) adni hozzá, megoszthatná velem
Everybody lies.
-
Agyzuzo
addikt
válasz Barthezz2 #9315 üzenetére
Esetleg egy Dirt 3-at is bevehetnél a pakliba, ha van rá lehetőség. Szerintem az alatt az F430 isteni. Na meg TDU2 alatt nekem az is bejön, hogy ugyanazt a kormányt látom.
Várjuk a további beszámolót.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
MODERÁTOR
válasz Agyzuzo #9316 üzenetére
Elő kéne kaparni valahonnan a DVD-t, de ha meglesz, felrakom, és megnézem
Közben kicsit gyakoroltam még. STCC2, Monza, Chevrolet Cruze. Már simán körbemegyek hiba nélkül, és nagyjából konstans időt megyek(bár úgy sejtem, konstansan lassút), szóval jó lesz ez, csak bele kell jönni a 900 fokba. A két sikán azért meg tud izzasztani, mert annyit kell tekerni a kormányt, hogy az F430 összesen nem fordult ennyit.
Viszont egy kérdésem is akad:
Közben jobbra-balra állítgatom még a beállításokat, miközben észrevettem, hogy néha-néha beragad egyik-másik pedál, és hozzá sem nyúlok mégis úgy jelzi, mintha nyomva lenne. Mondjuk menet közben még nem nagyon vettem észre, hogy valamikor is befolyásolna, viszont a TDU2 elindítva is magától nyomódott a gáz(minimálisan) az elején. Utána szintén nem vettem észre gondot.Ez normális, vagy netán valami beállításbeli probléma lenne?
Everybody lies.
-
KaraDani
addikt
válasz Barthezz2 #9317 üzenetére
Azért jóból is megárt a sok. Nem azért tud max 900 fokot, hogy feltétlenül kamionként kelljen vezetni STCC2 simbimes game, az kocsi setupjában lesz egy steering lock érték. Kb. az ajánlott kormányáttétel: a kormányod elfordulása/autó steering lockja = 20-24. Persze el lehet térni egyéni preferencia a dolog, de azért mondjuk egy 20 as steering lock mellé 900 fok már nem embernek való pályán. Olvasd el az ide vonatkozó részt neilszab ormánykalauzában.
Én a legfinomabb áttétel amit még pályán használok az 900 fok 30-as steering lockal, de jellemzően ennél azért érzékenyebbet szoktam kicsit.A többi említettből codemasterses F1-nél szerintem 400 fok felett már csak ront a helyzeten a dolog, addig ízlés kérdése, én 300-350 között használtam. TDU2-ről nem tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Agyzuzo
addikt
válasz Barthezz2 #9317 üzenetére
Én is ebbe futottam bele F430-al, nekem az segített, hogy lehúztam a pedálokat és visszadugtam.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
MODERÁTOR
válasz KaraDani #9318 üzenetére
Nyilván, csak ha már tudja, gondoltam kipróbálom De azért is kérdeztem, tud-e valaki valami jó setup-ot hozzá. A kormány kalauz eszembe se jutott hirtelen, kösz a tippet
F1-et meg még nem is próbáltam, de ott eszembe se jutott 900-on használni, azért az már tényleg beteg lenne(#9319) Agyzuzo: Szintén. Kipróbálom majd.
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
SimBin-es játékoknál a steering/throttle/break sensitivity-t mire érdemes állítani? Mert a kormány kalauz azt írja, az érzékenységet mindig 50-re kell lőni, akkor lineáris a kormányzás, de nekem így elég fura.. vagy csak szoknom kellene?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Chrys_
addikt
Ma megjelent az új FANALED, F1 2012 támogatással. Este tesztelem.
-
Chrys_
addikt
Megvan:
"A versenyeket "pro" módban rendezzük, fix valamint változó időjárással, az összes zászló szabály érvényben van, a mechanikai sérülések mértéke, a gumikopás és az üzemanyag fogyasztás mértéke normál. A segítségek közül csak a "clutch help" (automata kuplung) engedélyezett és kötelező a "cockpit-view" (cockpit-nézet) használata. A versenyzők számára kormány használata kötelező." -
N€T0X|N
őstag
válasz Barthezz2 #9332 üzenetére
Sose mentem még ott túraautóval, de most a kedvedért kipróbáltam.
Screent nem mentette el ez a vacak... 2.00:398, BMW-vel, 20l benyával, 27 vagy 28. körben, szóval nem elsőre. Ezt már elég jó időnek érzem, de még van benne talán pár század vagy 1-2 tized (legalábbis nekem, másnak lehet, hogy több is vagy talán még több idő kellene gyakorolni).Edit.: mégis elmentette.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
dawyd169
csendes tag
Sziasztok!
Szóval nemrég beszereztem egy Formula force ex kormányt, de még nagyon kezdő vagyok. A kérdésem, hogy simbin játékoknál az: -erőhatás effektek
-erőhatás erőssége
-kormányzási erő
-kormány vibráció
-motor
-rázókő
-ütközés, értékeket mire állítsam, h közel valós erőhatást tapasztaljak? Vagy ki mire szokta állítgatni? Minnél többen leírjátok annál átfogóbb képet kapok, szóval köszönöm. Vagy valami leírást tudtok e ajánlani? Bocsi lámaságomért -
veterán
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy Race Injection-be bennevan egy pár item. Pl STCC2, STCC, Retro meg még nagyon sok.
Lehet menni Pagani-tól kezdve scirocco-val. Ehhez a játékhoz ti milyen kormány beállítást javasolnátok? Hány fokos beállítást? Mert én 540-et állítottam be, de nem is tudom hogy mennyi lenne a rendes amennyinek kellene lennie? Vagy ha más más szériába megyek akkor úgy állítgassam a fokokat?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Barthezz2 #9340 üzenetére
Nos itt vagyok egy kicsit bajban, ezzel a fránya steering lock-al. El olvastam neilszab kormány kalauz írását, ami rettentő jó lett, viszont ezt a steering lock-ot még mindig nem értem teljesen
Tehát ez úgy működik hogy van pl a te esetedben is Barthezz2 540 fokos elfordulásnál 22-23-as lock érték beállítva. És az van a leírásba hogy úgy jó ha 20-24 között van ez az érték.
Tehát 540-hez beállítok 23 steering lock-ot, az azt jelenti hogy 540/23=23. De ha pl kamionverseny szimulátor lenne, amivel ugye nemszoktam de tegyük fel hogy ott 900 fokhoz szintén 23-as steering lock-ot lövök be akkor 900/23=39. Akkor valaki megtenné hogy elmagyarázza hogy mi történik ha pl 540 fokhoz 15ös steering lock-ot lövök be ami 540/15=36 nak felel meg. Itt ez az érték hogy 36 ez mi akar lenni, milyen érték?
köszönöm, és elnézést a láma kérdésért de ezzel a Steering lock-al rFactor-ba is bajba voltam.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
N€T0X|N
őstag
válasz jozsi252 #9341 üzenetére
Az a szám csak egy arányszám. Ha kicsit próbálgatod, nagyjából tudni fogod, hogy mit jelent (azért nagyjából, mert nem minden autó futóműve egyforma). Minél nagyobb, annál finomabb a kormányzás, de annál többet kell kis kerékelfordulásokhoz is tekerni a kormányt. Fordítva pedig, minél kisebb, annál "direktebb" a kormányzás, annál jobban közelít egy gokarthoz, tehát nagyon precíz kezűnek kell lenni vele, mert egy-egy kisebb mozdulattal is eldobhatod az autót.
Ezért jó egy viszonylag középérték, ezért javasolják a 20-24-et. Én pl. ehhez képest 30-as környékére szoktam állítani (900/30 vagy 720/24 autótól függően), néha kicsit lejjebb.
Elsőkerekes autókhoz általában kisebbet szokás állítani, mert többet tekered a kormányt, hátsókerekesnél meg nagyobbat, mert ott gázzal is kormányzol.[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
veterán
válasz N€T0X|N #9343 üzenetére
Tehát akkor ha pl beállítok egy autónak 540/35-öt akkor úgymond ha kicsit tekerek a kormányon akkoris sokat fordul, ami pl nem túlzottan jó nagy sebességnél. Itt van értelme pl az 540/20-nak ami 27. Tehát itt meg nagy sebességnél ez jó dolog mivel a kormány nem fordul olyan sokat, tehát precízebben tudom irányítani a gépet, nagyobb sebességnél.
Jól értem hogy ez akar lenni ez a steering lock beállítás pontosan?
Illetve most már kezdtem érteni, viszont nem értem hogy mi ez az osztott érték. 540/20=27 Írod hogy egy arány érték, gondolom összefüggésben van a kormány tekeréssel. Ez akár lehet az is lenni hogy 27 fokos eltérésig nem teljesen lineárisan tekeredik a játékban a kormány pl.
Tudom hogy nagyon nehéz eset vagyok, elnézést
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
(#9342) F4Zi
"540/(beállitott érték pl. 15fok)= 20-24"
steering lock-ra itt ahogy mondod pl bevan lőve 15 fok. Ez 36-os aránypárt mutat ami tegyük fel sok. Tehát pl a kormányt tekerve balra jobbra 90-90 fokkal a kormány a játékban valójában nem mozdul el túl sokat. Viszont ha 90 foknál tovább tekerem a kormány akkor Exponenciálisan nő a kerék fordulás pl jobbra 270 fokig.
Tehát akkor ott lukadok ki megint hogyha az aránypár 25-30-nál van akkor egészen finom mozdulatokat lehet csinálni a kocsival, mivel hiába forgatom el a kormányt 50fokkal pl, a játékban nemfog annyit fordulni, hanem csak fele annyit pl.
Viszont ha az aránypár 13-15 akkor nagyon finoman kell a kormánnyal bánni, mert egészen kicsi tekerésnél is, már komolyan fordul a kocsi a játékban?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Illes74
csendes tag
válasz jozsi252 #9345 üzenetére
Én 400/20-on használom túraautónál F1-nél pedig 400/25-ön... Én azt vettem észre hogy minél magasabban van a steering lock annál nagyobbat fordul ugyan akkora tekerésre... Ez sztem vezetési stílustól is függ mert ha alacsony az érték akkor sokkal stabilabb az autó de többet kell tekerned de ha magasabb akkor meg instabilabb de kevesebbet kell tekerned...
-
N€T0X|N
őstag
válasz jozsi252 #9344 üzenetére
A linearitáshoz ennek nincs köze. A 27-es arány nem 27 fokot jelent, mert a példában a 20 jelenti azt, hogy 20 fokot mozdul maximum a kerék (tehát jobbra és balra is 10-10-et a középállástól). A 27 tényleg csak egy arányszám. Lehet 900 meg lehet 540 mellé is párosítani olyan kerékszöget, amivel ezt kapod - már ha az autó beállításai megengedik. A különbség csak abban van, hogy a kerék fizikailag a 900 fok esetén sokkal nagyobb mozgásteret kap ugyanazzal az aránnyal, de a kormányzás finomsága ebben az esetben sem különbözik az első 540 fokon a maximum 540-hez képest. Ebből látható, hogy célszerű a 900 fokot vagy legalábbis minél nagyobbat használni a lehetőségekhez képest, mert nagyobb mozgásteret ad akkor, amikor szükség van rá (és nyilván nem modern F1 autóban kell a 900 ).
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
F4Zi
tag
válasz jozsi252 #9345 üzenetére
Körülbelül igen, valahogy így. én pl 450fokhoz általában olyan 22 fokot szoktam beállitani. De attól még simán van aki mondjuk érzékenyebben szereti a kormányzást az több fokra állítja a Steering Lockot (mint ahogy láttam N€T0X|N kolléga), van aki inkább kevesebb érzékenységgel szeret menni és nagy kormánymozdulatokkal könyebben tud pontosan vezetni. Egy haverom 450 fokhoz 15-ös Lockot használ, és nagyokat teker a kormányon. Ilyen is van, de általában 20-24 közé belőtt arányszámot szokták ajánlani.
-
veterán
Köszönöm a segítségeteket
Mostmár megértettem teljes mértékben ennek a beállításnak a lényegét.
Illetve így mostmár télleg könnyű megérteni, hogy 20-as locknál jobbra balra 10-10 fokot ford el a kerék. Bár így elsőre kicsit kevésnék tűnhet, mert külső nézetből többnek néz ki. De gondolom csak a gumi miatt.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen