-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bercsi
aktív tag
Gondoltam, egy kis trollkodás belefér
Sokan mondták, hogy a DFPGT-nek nincs alternatívája az F430 árszintjében.
De van!!! -
-
Tecsa
aktív tag
Bátorkodok válaszolni:
A load cell-es megoldás a nyomás ereje alapján számol fékerőt, (tehát mennyire taposod a féket) ez közelebb van az igazi autók működéséhez.
A potméteres megoldás, pedig hogy mekkora utat járt be a pedálod.
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
EczkE
addikt
Logitech MOMO-val szeretném játszani a játékot, de a beállításoknál ahol a kormány gombjait állítom be, nincs opció a gázra.
Ötlet esetleg?
Írtam a játék topikjába is, de hátha itt is tud valaki segíteni.
Asszem mindenféleképpen!
-
cselt
senior tag
Egy nagy piros pont jár a Fanatec supportjának! A 3 éves CSP V1 pedálomnak már vannak problémái, ezeket megírtam nekik és szó nélkül küldenek új load-cell-t bele, pedig már rég nincs rá garancia! Eddig nem sok jót hallottam a supportjukról, de ez most nagyon pozitív.
Mondjuk még kérdéses, hogy mikorra ér ide, de ez már egy jó jel(#9109) EczkE: milyen játék?
[ Szerkesztve ]
-
cselt
senior tag
Rég játszottam már vele, de szerintem nem sok értelme van próbálkozni vele kormánnyal, inkább csak ront az élményen minthogy javítaná azt.
(#9113) EczkE : oké persze mindenki úgy használja ahogy akarja De esetleg majd próbálj ki egy igazi szimulátort is a kormánnyal. pl: rFactor, LFS, netkarPro, Race sorozat.
A játékban esetleg ahol meg van adva, hogy melyik gomb a gáz, ott nem tudod beállítani a pedált?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
TrackIR-s kérdés egy másik topikból.
-
F4Zi
tag
Helo bocs az offert de mi az a money order es ki hogy rendelt fanatec kormanyt?
-
KaraDani
addikt
Az azért "zörög" mert két rugó van benne, egy puhább és egy "keményebb", utóbbi rövidebb, így a pedálút egy bizonyos pontjától szimulál valamivel keményebb féket. Viszont amikor a keményebb rugót is elkezdi összenyomni annak így van hagja. Ezen a képen látszik is
(#9094) arty: Ez tény, hogy kb 180 fokban kitekert kormánnyal nehézkesebb váltani, a nem tudsz az túlzás, el lehet engedni egy pillanatra egy kézzel a kormányt, vagy arrébb is lehet csúsztatni a kezed Ahol meg erre legjellemzőbben szükséged van, az formaautó, arra meg ott a formula perec. Egy GT-vel túrával nagyon ritka, hogy ilyen állásban váltanod kelljen, ilyenekkel nem a kanyar közzéppontján szokás pakolni a sebességeket. Ellenben párszor jártam már úgy, hogy egy megforgás vagy nagy ellenkormányzásnál és mentésnél azt se tudtam merre hány méter a kormány, és leváltás helyett sikerült még egyet felrakni, ami nem segítette a versenytempó mielőbbi visszanyerését. De aztán kinek mi, nekem szimpi lenne, sokaknak biztos nem Legjobb az lenne ha beszereznék egy jó botszekit a G27 mellé, és búcsut inthetnék a szutyok pillangóknak
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Vettem egy Thrustmaster RGT FFB Clutch kormányt, de nem jött be 100%-osan és lehetőségem lenen kicseréltetni egy Logitech DFGT-re.
A kérdéseim a következők lennének:
- sokkal hangosabb a DFGT a fogaskerekes hajtás miatt, mint a Thrustmaster?
- a DFGT pedáljai vannak olyan jók, mint a Thrustmaster-é?A fék keménysége és a halk kormányzás nagyon tetszik a Thrustmasterben, viszont a nyomógombokkal nem igazán vagyok kibékülve. Valahogy nem elég érzékenyek, vagy nem is tudom hogyan fogalmazzam meg. Pl. a jobb oldali 4-es gombcsoport alsó gombjára programoztam a hátranézést, és elég erősen kell megnyomni szerintem, hogy végre is hajtsa az utasítást.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
arty
veterán
nekem g27el ment (gondolom azt felismerte), kormány + manual váltóval játszottam végig
végső esetben próbáld meg x360ce-vel, azaaz ami x360 gamepadnak mutatja a momo-dat a játék felé: [link]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
F4Zi
tag
Mindkét típus volt nálam, a dfgt-vel szerintem összességében jobban jársz, bár nekem a dfgt pedálja kevésbé tetszett, de a kormány pótol mindenért. Tény,hogy hangosabb, de engem nem zavart vezetés közbe nem figyelek az ilyesmikre. 900 fok, erős ffb, és hosszútávon is megállja a helyét, meg gombból is akad rajta bőven.
-
KaraDani
addikt
Attól függ milyen programról beszélünk, modern autóról beszélve normál esetben nem. 200 fokot egy irányba kb. ki tudsz élből tekerni átfogás nélkül, kb. ennyinél ér össze a két alkarod. Ez a mai versenyautós áttételekkel majdnem minden kanyarba elég.
Amit nyersz a megmaradt plusz játéktérrel:
-Tudsz menni finom kormányzást biztosító áttétellel, amellett, hogy ha az autó feneke mondjuk megúszik van lehetőséged megfogni, mert van lehetőséged nagyobbat korrigálni és nem koppan le a kormányod.
-El lehet hagyni minden sebességérzékeny kormányzást és még sem kell túl érzékeny kormányzással menned egy olyan pályán is, mint monaco, vagy macau. gMotoros játékokban (rfactor, simbimes gamek), van még olyan segítség is ami menüből nem is kapcsolható és alapesetben 90 km/h alatt egyre jobban segít befordulni, enélkül egy 270 es kormánnyal értelmes áttétellel macauban vagy monacoban be se lehetne venni a visszafordítót.
Ne félj tőle, ha jól állítod be nem kell folyton hatalmas mozdulatokkal vezetned, csak több lehetőséged lesz tőle.Ja hozzáteszem írásom alapvetően szimulátorokra vonatkozik Codemasterses és ilyesmi gameknél 350-400 környékén használom én is, ha nagy ritkán játszok valamelyikkel.
[ Szerkesztve ]
-
killahbee88
csendes tag
Ha valakinek volt már dolga Playseat-el kérdeznék.
Van egy G27 kormányom és ahhoz szeretnék venni normális cockpitet.
Alapból adnak hozzá csavarokat a kormány pedál váltó rögzítéséhez? Vagy valahogy máshogy van megoldva?
-
KaraDani
addikt
válasz seawolf570 #9033 üzenetére
Érdekes dologra bukkantam most. Ray Alfalla tavaly egy DFGT-Clubsport pedál párossal nyerte az iRacing Oval világbajnokságot, és végzett 15. helyen a Road világbajnokságon. Azért ezt talán jól mutatja, hogy nagyon jó kormányról beszélünk és lehet vele igen eredményesen szimulátorozni. A pedál meg olyan amilyen egy squash labdával semmivel sem rosszabb mint egy akármilyen másik potis pedál, ha a vezethetőséget nézzük.
Én amúgy a DFGT-ről G27-re váltásnál nem a kormánytól dobtam hanyatt magam, hanem a beszerelt ptr load celles pedálmodtól Meg attól, hogy a H váltós autókat végre vezethetem H váltóval, és kuplunggal[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Horgász topik
- Nintendo Switch
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Háztartási gépek
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen