-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz DigitXT #68678 üzenetére
Most mi nem világos abban hogy az eladó aki nem Aliexpress okozhatta a problémát mert nem megfelelően küldte el neked? Minden információt megkap az Aliexpresstől hogy neked ne kelljen 2-szer fizetni áfát aztán nem veszi figyelembe, innentől szerintem egyértelmű hogy ki a hibás.
A trágár szavak használata miatt törölhettem is volna, az off topik jelöléssel csak kevésbé feltűnőnek akartam tenni, az ÁSZF moderációs elvei nem önkényesek, tehát ne azon reklamálj hogy off, hanem tartsd be a hozzászólás elvárt követelményeit. -
Topikgazda
válasz LouiS22 #68682 üzenetére
Itt a bizonyíték hogy halvány lila fogalmuk sincs arról hogy mit is csinálnak, az 1005-öspostai felvevő helyen az üzleti leveleket ők veszik át, a hónap végén benyújtják a számlát a Cainiao logisztikai cége felé és S gyalog postás kézbesíti, vagy Postahivatalban én nem látom ezeknél a másik céget
-
Topikgazda
válasz szeksziboj #68694 üzenetére
Igen, bár ha leigazolod hogy megjött akkor esetleg hamarabb.
-
LouiS22
veterán
De legalább megpróbálják összemosni azzal, hogy vannak futáros kézbesítések is (amik ráadásul köztudottan nyomkövetettek és a kettőből egy ráadásul a saját cégük logisztikai üzletága ).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
dethroner
veterán
Köszi!
Akkor amit a posta küldött nekem az érdeklődésemre, az elegendő lenne a mostani esetre? Mert igazából leírja hogy a kérdezett azonosító alapján nincs náluk ilyen küldemény.
És mi a helyzet a levelük második részével, vagyis hogy nemcsak ők kézbesítik az ilyeneket? Kéne még más futártól is igazolás, hogy nem náluk van?
És elegendő a magyar nyelven kapott postai választ elküldeni az alinak, nem kell angolra fordítani?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
DigitXT
félisten
Iszonyatosan túlgondolod a topikgazdai szereped. Lehet mosdatni az Alit,
csakhogy vastagon benne vannak a hibában. Most mondjam azt, hogy ők
egy harmadik féle számlát állítottak ki, amiben az Intrinsic value 139 EUR?
És még dollárban sem stimmel a végösszeg, azzal amit korábban fizettem.Nagyon kíváncsi lennék, hogyan jön ki a termék ára teljesen összevissza...
A tanácsod még egyszer köszönöm: élő emberhez eljutottam a chaten, de
még(!) nem tudnak segíteni, mert 15 nap buyer protection után... WUT?Szóval folyt. köv. talán jövő héten, addig meg további jó oktatást...
Ui: én menjek modkerbe, mert le mertem írni az ontopik történetem, vagy
te jelented fel magad a túlkapásaid miatt? Aliexpress tapasztalatok... Oda
van írva. De lehet át kéne nevezni, alcímmel, pl. A vevőnek sosincs igaza... -
Wolfram
aktív tag
válasz szeksziboj #68700 üzenetére
Írtam korábban, ne confirm-olj, lesz kb egy héttel több időd a dispute/refund kérésre. (a tracking alapján elindul egy automata "confirm 7 nap múlva" számláló és utánna van még a szokásos 15 nap)
-
szeksziboj
tag
Köszi, de közben elküldtem és be küldtem a kérést is, majd meglátjuk.
-
Topikgazda
válasz DigitXT #68706 üzenetére
Nem az volt a gond hogy leírtad, hanem az hogy miként, légy szíves ne keverd már a dolgokat.
Azt csinálsz amit akarsz, de ezek után ha nem tartod be az elvárásokat és trágár kifejezéseket használsz élni fogok a törlési jogkörömmel, az off topiknak jelölését a hozzászólásodnak tekintsd figyelmeztetésnek. Tényleg nem értem hogy miért ezen problémázol. Van egy elvárt viselkedés normatíva te azt nem tartod be és neki állsz velem kötekedni.
Eddig szerintem megfelelően probáltam a probléma okára rávilágítani, de akkor ennyi volt. Arra hogy az áfát az AliExpress visszaadja ők 30 napot vállaltak, nem 15-öt.[ Szerkesztve ]
-
-
Jar
tag
Szerintem egy (jó) topicgazda nem lehet olyan arrogáns, amilyen Te vagy (jelen esetben DigiXT - vel szemben). Kérdésem, hogy Te moderátor is vagy, vagy csak erkölcsi mérce ?
Engem továbbra is a jobbítás szándéka vezet és szeretném, ha ez a fórum CSAK a tapasztalatokról szólna, azért lettem itt tag. A belépéskori véleményemet Rólad most is tartom, de azóta tanúja voltam néhány HSZ - ednek, amire (szerintem) nem lehetsz büszke.https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
rustysaw
csendes tag
Mikor lehet visszatérítést kérni legkorábban? 20.-án lesz két hónapja, hogy rendeltem valamit. A nyomorult eladó 15 napos várható szállítási időt jelöl meg, a tracking jelenleg is ott áll, ahol a rendelés után két nappal állt. Nem tudom felvenni vele a kapcsolatot sem, mert a felületen csak automatikus válaszok generálódnak. Visszatérítési kérésre is csak az az automatikus válasz jön, hogy a termék úton van és a türelmemet kérik (ami már rég elfogyott) Nem kell a termék mostmár.
-
-
jojoando
senior tag
válasz rustysaw #68716 üzenetére
Már írtam, akár másnap is ha cseten az ügyfélszolgálattal beszélgetsz.
Alapos indokkal.
Addig menűzzél a csetben, míg alul ki nem írja hogy kéred az ügyintézőt, 3 kérdés után ott szokott lenni alul.JAR:
" Refundnál meg úgy is meg kell mondanod, hogy megkaptad."
ez hülyeség, semmi köze hozzá, a megrendeléssel foglalkoznak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha bajod van velem akkor privátban megbeszélhetjük, de amit most leírtál annak semmi igazság tartalma nincs, sértegetsz. Vannak itt viselkedési és moderációs szabályok azokat be fogom tartatni, még ha az sérti is valaki érzékenységét. Egy dolog hogy tapasztalatokat akarsz olvasni és egy másik hogy a szabályok be nem tartását nem lehet mindig privát üzenetben elrendezni, így azokat is látni fogod.
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
Nem mondom, hogy elegáns (pláne nem szabályos/törvényes), de gyorsan meg is szerkeszthető ez egy képszerkesztővel. Egy elég béna fejléces pdf-et kap ilyenkor az ember, alatta kell csak a szöveget átalakítani.
BAL FELSŐ SAROK: NÉV, LAKCÍM
JOBB FELSŐ SAROK: Reference: IDE A POSTAI ÜGYINTÉZÉS AZONOSÍTÓ, AMI MÁR ISMERT
Dear Customer,
As a proof of fact, I have to inform you that return or delivery of the item no.
IDE JÖN AZ ESCS TN cannot be shown in postal tracking systems.
Please be so kind to make sender aware of it.
Yours sincerely,IDE EGY NÉV
Customer Service
Hungarian PostMivel az Alinak csak az "igazolás" kell, ezzel boldogok lesznek és senkinek nem fog fájni semmi, a pórul jártak meg talán visszakapják azt a pár dollárt.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
rustysaw
csendes tag
A returns/refunds menüpontnál a "termék nem érkezett meg" kiválasztásánál ez az üzenet jön:
"Refund can't be processed right nowOrder in transit. If the tracking doesn't update, you can apply for a refund." És ennyi.
Global Express Tracking:158271900148990293602310 Ha egyébként rányomok a tracking gombra, akkor az van, amit írtam. Illetve ez van még a "rendelés részleteiben": Kushan, Processing at sorting center. A legfelháborítóbb az, hogy nem tudok kapcsolatot teremteni sem közvetlenül az eladóval. Nem tudok üzenetet küldeni, amire nem automatikus válaszok generálódnak. -
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
Volt 2 vásárlásom egy boltból mind a kettő ECSCCA követőt kapott az egyik elindult a másik sokáig állt tegnap láttam hogy törölve lett a rendelés ma viszont új infók vannak
ilyenkor mi van ? miért lett törölve újra feladták más követővel ? [kép] -
rustysaw
csendes tag
válasz Cblacksmithc #68728 üzenetére
Tőlem sem fog mást kapni, ha erre lehetőség nyílik.
-
hubber19
kezdő
PNLUC "mozgolódás" :
3 nappal később :[ Szerkesztve ]
-
katy2018
kezdő
válasz madagaszkar #68561 üzenetére
Szia!
Neked megérkezett az ECSCCA...... csomagod?
Sajnos az enyém 08.01 óta nem mozdul Pestről
Előre is köszönöm a válaszod. -
Bogyó bá'
nagyúr
Urak! Ilyenkor mi van, mi történhetett? (Szállítással együtt 2 ezer forintos tétel...)
Az eladó válaszra sem méltat....
Most látom, Lacoka55-nél pont ugyanez történt. Szóval már legalább ketten vagyunk..[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
jojoando
senior tag
válasz lacoka55 #68730 üzenetére
Nekem sok ilyen volt, ha visszaküldik a terméket, akkor a lóvét kell visszakérjed, mert ujra nem tudja küldeni, csak ha megint megrendeled, legalábbis nálam 3x ez történt, 3 munkanap után a pénzt visszakaptam. Egyi fórumtag éppen arról írt, hogy a cseten a gépi cset elintézte neki a refundot, csomagküldési hiba okán.
-
-
jojoando
senior tag
válasz asynur #68738 üzenetére
Már régebben írtam erről, már az üzenetablak az eladónak sárga felület volt, amit az Aliexpressz oldalán nem jelent meg, Ráírtam, az eladó mondta, hogy még egyszer nem tudja küldeni, rendeljem újra, de aztán az is visszament az eladónak másodszorra is, érthetetlen módon a reptér küldte vissza. nem a vám. [link] [kép]
-
jojoando
senior tag
válasz lacoka55 #68742 üzenetére
Esetleg a képet vagy betolod az ablakba, vagy a picture ikonnal választod ki a gépedről, ha van mondjuk az asztalon, de a refundhoz, ha követed a kéréseket vagy EVA ügynököt adja, vagy a vásárlási számot kéri be, vagy magát a terméket, (amivel gondod akadt ) ami jobb oldalon a vásárlási sor tetején található. Alapesetben nem értek az Angol nyelvhez, DE akkor a google chromot használom, az 90%-t lefordít, a szövegeket kimásolod és a [link] ide illeszted az egyik ablakban fordítod angolról magyarra másik ablakot nyitva a választ magyarról angolra egyszerű mondatokba fogalmazod meg, hogy ne legyen kétértelmű és bonyolult. Én a csetről írtam, a Refundhoz nagyon ritkán kell hogy forduljak, megcsinálja EVA.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Diablo IV
- OLED TV topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Router gondok
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen