-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jojoando
senior tag
válasz Voice24 #72959 üzenetére
Ne haragudj ha ezt mondom, de senki sem lát?
A [kép] Ott a sora, nem kell disput nem kell refund, simán beírod mi a probléma és adja a kezelőt. Napi szinten, ha éppen sok a gond, beszélgetek velük, és utána néznek vagy berakják valamilyen refundba ŐK, nem én, csak jelzem, gond van a szállítással.
Írogatok rájuk és ha refund van, ez mind rögzített beszélgetés, ha nem elég küldök fotót, ennyire egyszerű. A szállítási idő egy dolog, de ha pl. a helyi postán megakad egy termék akkor írok rájuk, eltelt 5 nap, mizu? Nézzenek rá vagy kövessék, ha valami változás van, küldenek tájékoztatót, hogy ez történt. Sima normális kommunikáció, de több termék biztonságosan érkezett meg egyben, nem széttaposva a magyar posta által. Köszönet érte annak, aki csinálta.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen