Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jojoando

    senior tag

    válasz Voice24 #72959 üzenetére

    Ne haragudj ha ezt mondom, de senki sem lát?
    A [kép] Ott a sora, nem kell disput nem kell refund, simán beírod mi a probléma és adja a kezelőt. Napi szinten, ha éppen sok a gond, beszélgetek velük, és utána néznek vagy berakják valamilyen refundba ŐK, nem én, csak jelzem, gond van a szállítással.
    Írogatok rájuk és ha refund van, ez mind rögzített beszélgetés, ha nem elég küldök fotót, ennyire egyszerű. A szállítási idő egy dolog, de ha pl. a helyi postán megakad egy termék akkor írok rájuk, eltelt 5 nap, mizu? Nézzenek rá vagy kövessék, ha valami változás van, küldenek tájékoztatót, hogy ez történt. Sima normális kommunikáció, de több termék biztonságosan érkezett meg egyben, nem széttaposva a magyar posta által. Köszönet érte annak, aki csinálta.

Új hozzászólás Aktív témák