- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Autodesk - Revit
- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
mike1334
veterán
válasz windlord #3903 üzenetére
Nem igazán értelek...most megkapod mégis a csere tv-t, de inkább a pénz kellene? Eredetileg is azt ajánlották fel, nem? Amúgy simán lehet, hogy kapsz egy refurbished/újracsomagolt/kiállított darab tv-t, végülis nem a vadonat új tv-d romlott el....
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
windlord
őstag
válasz mike1334 #3904 üzenetére
Ez a garancialis marhasaguk utan, mar tartok az esetleges kesobbi gariztatasuk miatt.
A hozzaallasuk miatt marhara csalodtam bennuk.
Botrany ahogy bantak az emberrel ezugyben.Felolem kuldjenek egy kiallitott darabot.
Ha nincs hibaja, baja akkor jojjon.
De jo legyen, es kuldjek hozza a mar megvasarolt plusz garanciat.Kapjam azt, amiert anno fizettem.
De mondhattok barmit, ha veletek tortenne, nektek sem tetszene....
-
windlord
őstag
válasz kovisoft #3906 üzenetére
Marmint, hogy igy viselkednek veled.
Mondhatnam, hogy ezert vettem extra garit, hogy ez ne tortenjen meg.
Tok jo, hogy visszafizetik, csak ezt ok forgalmazzak es 20% megdragult, illetve nekem csak ez fer be meretbe.
Bukjak azert, mert nekik kiesik egy kis extra profit.
Igazatok van.
Bunko vagyok, telhetelen.De hagyjuk, elengedtem.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz windlord #3907 üzenetére
Amúgy rohadtul nem értem ezt az faszarágiskodást egy boltnál sem, hisz gondolom ilyenkor nem ők nyelik be a kárt, hanem ők is passzolják tovább a nagykernek/gyártónak... Erre tényleg kéne vmi kicseszett törvény már. Bezzeeeg, ha esik a termék ára, akkor nem akarják visszaadni az árát.
The Truth is out there...
-
-
windlord
őstag
válasz kovisoft #3910 üzenetére
Nekem a tevere van szuksegem, amit megvasaroltam, kiegeszito garanciaval.
Nem azert vettem, mert fel ev mulva visszautaljak az arat es fizessek ra penzt, hogy visszaalljon az eredeti allapot es ugyanazt a tevet megvegyem toluk.
Ugy, hogy van ra elo garancia, kiegeszito garancia, van a kinalatukba ugyanaz... Stb.
Persze, a jogszabalyi reszet ertem. Szomoru, hogy ilyen megtortenhet.
De te ne ertsd, kosd az ebet a karohoz.
Kivanom, hogy ilyen szituba ne csoppenjetek bele.
-
kovisoft
őstag
válasz windlord #3911 üzenetére
"De hagyjuk, elengedtem."
Akkor ez ugye azt jelenti, hogy igazából nem engedted el?
Ezek után vicces, hogy nekem írod azt, hogy "kosd az ebet a karohoz".Továbbra is érdekelne számszerűsítve a téged ért kár összege, mondjuk ahhoz képest, mintha meg sem vetted volna náluk a "tevet".
-
windlord
őstag
válasz kovisoft #3912 üzenetére
Mind irtam, megkuldenek mindent mint ami az eredeti allapot volt.
Nem er igy kar.
Amugy a difi a jelen allapot szerint ugy 25k.Ez lenne, ha ujra meg kellene vennem naluk, ugyanazt a csomagot.
De nem ertem mit szeretnel elerni ezzel?
Megoldottak korrekt modon.
Az elejen is megoldottak volna egy nagyobb tevevel, csak az nem jo nekem.De 6x leirtam eddig a teljes tortenetet.
Helyette itt "nyelveszkedsz".
Tanacsert irtam ide, nem azert, hogy teged meggyozzelek az igazamrol...
Megoldodik a dolog, irtam elengedtem, mert ezt kertem toluk.
Kulonben miert vitazol es kotekedsz velem?
Mi a celod?
-
kovisoft
őstag
válasz windlord #3913 üzenetére
Végigolvastam a hozzászólásaidat, a legelsőben kérsz tanácsot, az összes többi arról szól, hogy ki milyen szemét, és veled mennyire kibabráltak. De az természetesen nem vitázás, nem kötekedés, csak amikor más ír be valamit.
Amúgy örülök, hogy megoldódik a problémád, és teljesen igazad van abban, hogy senki sem szeretne ilyen helyzetbe kerülni. Ezzel együtt a virtuális kár számolási módszered eléggé érdekes. Ezek alapján ha én valahol egy 20%-os akcióban vettem valamit, ami tönkremegy, akkor fizessék vissza nekem az akció nélküli teljes vételárat, hiszen most már csak annyiért tudnám megvenni. A kiterjesztett garancia pedig elvileg nem szűnik meg a termék javításával vagy cseréjével. Valamint ha a tövényes szavatossági időn belüli garanciális probléma miatt a vételár visszafizetésére kerül sor, akkor el lehet állni a biztosítási szerződéstől és ez esetben a biztosítási díjat vissza kell fizessék. Legalábbis ha jól értelmezem a kondíciókat (pdf). Ezek alapján szerintem meg kell kapd a kiterjesztett garanciát a cserélt termékre is. Peace.
-
Gyuri27
félisten
válasz Lackooo84 #3908 üzenetére
A nagyker vagy cserél vagy jóváir. De nem fognak mert drágult a termék. Jóvárni meg az eredeti árat fogják.
Max a gyártó cserélne ugyanolyanra, de sok esetben ez az opció nem lehetséges.
Egyébként az egész rendszer egy fos. Gyártó- hazai, régiós képviselet/diszributor-nagyker-kisker.
Franc megtette az égeszet. Ahol tudsz közvetlen a gyártótól vásárolni tized annyi nyűg van.Amd - Radeon - Ryzen
-
windlord
őstag
válasz kovisoft #3914 üzenetére
Azert, mert ki is szerettek volna velem babralni.
Mellesleg en 99% biztos vagyok abban, hogy igazam van.
Eroskodni kellett hozza.
Amugy korrekt az Alza, ha ez rendezodik.
Tegnap merges voltam rajuk.
Amugy itt gyartoi garancia van, nem ertem a bolt miert probal varialni.
[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
válasz kovisoft #3917 üzenetére
Ugy probaltak kibabralni velem, hogy fogadjam el a nekik legmegfelelobb opciot.
Ehez nyilvan az en megerosito kattintasom hianyzott.
Azt tartom meg mindig szomorunak, hogy az 1-1 - ben valo cseret fel sem ajanlottak.
A gyartoi garik eddig abban merultek ki, hogy a szervizen keresztul kaptam csereutalvanyt, amit a boltal tudtam ervenyesiteni.
Ezert nem ertem, ha gyartoi, akkor a bolt most miert eroskodik?!
De szerintem ez call center szinten futott felre...
-
ubyegon2
nagyúr
válasz mike1334 #3921 üzenetére
Ja tényleg, akkor nekem jó a probono bőven.
Mondhattad volna ezt hamarabb is, de ha a moderákok újra figyelmeztetnek a jó modoromért, majd tudok precedensként előbbi mondatodra hivatkozni! (jó, persze, hogy nem precedens, de remélem ők sem jogászok, mint ahogyan én sem)
[ Szerkesztve ]
Samsung 860 EVO 1TB SSD 30eft 6,7TB írás még garis
-
Sumptuous
senior tag
-
-
hattila07
csendes tag
Sziasztok!
Január 22-én küldtem vissza egy Gigabyte 2060 Super windforce oc videókártyát venti probléma miatt. (Több magyar és külföldi fórumon is írták, hogy ez "típushiba", és kicserélik a kártyát, amit jeleztem is nekik.)
29-e óta Meghatalmazott szervizben a státusza, minden héten illedelmesen lekérdezem a reklamáció állapotát, melyre a szokásos üzenetet kapom:
"
A szerviznek maximálisan 40 napja áll rendelkezésére a termék kivizsgálására és megoldására, a vizsgálat lezárásáról és eredményéről az elérhetőségein fogjuk majd értesíteni ...
"Tapasztalt-e már valaki ilyen hosszú garanciális ügyintézést? Mi tarthat ennyi ideig?
-
hattila07
csendes tag
Köszönöm a válaszokat!
Fejlemény: "Kiszállítás alatt a vásárló részére" lett az állapota, de továbbra se kaptam semmi tájékoztatást email, SMS vagy telefonhívás formájában sem. Remélem azért jó címre hozzák..
-
#31600896
törölt tag
Hali!
Mennyi az átfutási idő a hibás termék visszaküldése és a cseredarab kézhezvételéig?
Másfél hete vitte el a futár a hibás terméket, de még semmi válaszreakció. Hívjam az alzát szerintetek?Visszaolvastam. 1 hónap? Ezek megkergültek.
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz #31600896 #3937 üzenetére
A futár amikor elviszi tőlem, onnan számítva kb 1 hét után nekem vissza szoktak jelezni, hogy beérkezett hozzájuk a termék. Az egész garanciáztatás meg kb 1 hónap körüli időtartam szokott lenni. Jó esetben küldik a csereterméket, rossz esetben csak az árát (ha kuponos vásárlás volt, akkor az összes kupon értékét levonják az 1 db visszaküldött termék árából, és csak a maradék összeget küldik vissza).
-
gr1975
csendes tag
Sziasztok,
Új mobil vásárlását tervezem és látom, hogy az alza.hu 24 hónap garanciát ad rá.
A kérdésem az lenne, hogy ez a 24 hónap "teljes" garancia vagy 12hó garancia és 12hó jótállás. (mert az két fogalom nem ugyanaz és sehol nem találtam ezt leírva)
Mivel látom, hogy többen már vásároltatok az említett cégnél ezért biztosan van tapasztalatok ezügyben. köszönöm a válaszokat előre is[ Szerkesztve ]
A NEMleges válasz is válasz, legalább "ennyivel" tiszteljük meg egymást!
-
Gyuri27
félisten
válasz mike1334 #3944 üzenetére
Thx 0% infó 100% okoskodás.
De ha már itt tartunk a jótállás és a szavatosság két külön dolog. Nagyon nagyon közük nincs egymáshoz. A jótállás a köznyelvben = garancia. És nem a szavatosság = a garancia (mint hétköznapi kifejezés).
Na de gyere még koma. Oktass.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
-
-
Barell
senior tag
Sziasztok. Ezt az [Xbox One-t] szeretném megvenni. Decemberben nagyon ment a kuponozás tudom de azóta se vettem semmit. Jelenleg van rá életben valami kis akció? Köszönöm.
-
CtiveR
tag
Sziasztok! 2018.12.06.-án rendeltem az Alzáról egy NZXT Kraken M22 vízhűtést. Gyártó és Alza szerint 3 év garancia van rá. Na most nagyon gyanús, hogy megadja magát a hűtő.. írtam az Alzának egy reklamációt amibe leírtam mindent.
Szerintetek mivel járnék jobban? Melyik a megbízhatóbb - gyorsabb? Alza vagy NZXT?
Alzának mi a garanciáztatás menete? Most megírtam a reklamációt, a terméket postáznom kellene, vagy küldenek futárt érte? NZXT supportal van tapasztalata valakinek?
Köszönöm!Aláírás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs