- Linux - haladóknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
windlord
őstag
válasz #24845312 #4201 üzenetére
Csak kerdes, hogy ervenyesiteni tudod e naluk.
Dragul 5% az ar (pl inflacio) es utana mar penz vissza es vedd meg (de lehetoleg toluk) meg egyszer, dragaban a kinalatukbol.
Ez minden, csak nem tul szep.
Igen, nekem az ugyfelszolgalatos ezt ki is mondta a maga stilusaban. Jo, hogy nem kiabalt velem
-
#24845312
törölt tag
A nem vadonatúj alaplapokkal sajnos többször volt már problémám náluk (hiányos, hibás, stb.), viszont mindig, minden esetben problémamentesen visszaadták az árát. Azt kell eldöntened, hogy időd van több, vagy pénzed? Ha időd, akkor nyugodtan belevághatsz, legfeljebb visszaviszed, ha kifogsz egy problémás darabot. Ha viszont pénzed van több, akkor vedd meg inkább a vadonatúj, bontatlant.
-
Darko
senior tag
válasz raziel01 #4200 üzenetére
Az újnak nem is látom hogy mennyi a garanciája, a bontottnak 1 év. Volt. Érdekes ez idő alatt ~15 perc már nincs is meg a bontott alaplap, pedig 2 db is volt. Egyébként erről van szó.
Most valaki jól járt, de úgy gondolom inkább magamat kíméltem meg a kellemetlenségektől. Jó pár kört lehet futni egy elrontott lap miatt, igazad van annyi időm nekem pont nincshttp://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
#24845312
törölt tag
válasz windlord #4202 üzenetére
Ez sajnos mindenhol máshol is így van, én pl. több "nagynevű" bolt esetében is jártam úgy RAM-okkal, hogy amikor a duplájára drágultak, nem cserélték ki a hibás RAM-ot, hanem csak a vételárat fizették vissza (ami kb fele annyi volt, mint amennyiért akkor tudtam volna másik ugyanolyant venni).
De volt ennek a fordítottja is, amikor megfeleződtek a RAM-árak, és akkor persze szó sem lehetett a vételár visszakapásáról, mindenképp cserélték a hibás RAM-ot.
(A RAM-árrobbanás idején épp nem az Alzától vettem a RAM-okat, így hogy náluk mi a helyzet ilyen téren, azt nem tudom, de más egyéb, régen a piacon lévő, nagynevű webshopok esetében ez volt a bevett gyakorlat kivétel nélkül.)A garanciális igényedet 100%, hogy tudni fogod érvényesíteni, méghozzá a jogszabályokban leírtak szerint.
Ha visszakapod a pénzed, arra nem kötelezhetnek, hogy náluk vásárold le.Ügyfélszolgálatosok terén vannak közöttük 10/10-esek, meg vannak tényleg kritikán aluliak is, ezt már én is megtapasztaltam, de ez máshol is így van sajnos. Én e-mailben szoktam velük kommunikálni, ha valami nem oké, mindig írok később is az ügyben, mert akkor már más fog válaszolni, és volt már arra is példa, hogy 3 ügyfélszolgálatos 3 különböző dolgot mondott. Emberek dolgoznak ott is, vannak közöttük felkészültebbek, a feladatra alkalmasabbak, meg vannak kevésbé alkalmasak/felkészültek.
-
tpeter77
addikt
válasz Kam1kaze #4187 üzenetére
szia!
Holnap írok nekik. Hasonló táp, erre is 10 év garancia jár Corsair RM550x
2 éve vettem még 30.500 Ft-ért, de ami fura, hogy a 650W ára csak 36ezer. Ha nem jutok dűlőre velük, megrendelem azt. -
Vertigo18
addikt
válasz tpeter77 #4174 üzenetére
Egyébként ez pont egy olyan probléma, ahol előbb a bolttal kellene elkezdeni egyezkedni, aztán könnyebben tudunk segíteni, hogy lehet-e máshova is fordulni, ha nem vagy elégedett!
Nekem anno egy memóriamodulnál volt ez, hogy élettartam garanciát írtak rá. Jó 10 év múlva tönkrement, gondoltam poénból felveszem a kapcsolatot a külföldi képviselővel. A vége az lett, hogy küldtek egy másik memóriát ehelyett, ami nem DDR1-es volt, mint az enyém, hanem DDR2-es (jó, nem mostanában volt).
Szerintem sok esetben érdemes bepróbálni, egyetlen tételről van szó, a gyártó/forgalmazó lehet benyeli az árkülönbséget, hogy a vevő utána jó szájízzel távozva ezt a sztorit mesélje évekig - akárcsak én!Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
Kam1kaze
tag
válasz tpeter77 #4208 üzenetére
Ahogy Vertigo18 is írta, első körben a bolttal kell egyezkedni, ha nem akarja cserélni, mint jelen esetben, megírni nekik, hogy nem fogadod el a pénzvisszafizetést, továbbra is cserére tartasz igényt (mert javítani se tudják), mivel továbbra is forgalmazzák az adott terméket.
Közben érdemes megkérdezni a GVTI-t, amit linkeltem. Nem kerül semmibe.
A fejlemények alapján, akár Békéltető Testület, vagy Fogyasztóvédelem. Mielőtt megléped ezt, érdemes megemlíteni az Alzának, hátha hat rájuk. Arra készülj fel, hogy ez a két folyamat körülbelül 3-6 hónapot is igénybe vehet. Pár éve még 3 hónapon belül megvoltak, tavaly már fél évig is elhúzódott, meg idén is, egy januári fogyasztóvédelmi ügyem, még mindig tart. Mondjuk az utóbbi részemről kb. 2 hónapja lezárult, mert ahogy eljutott a fogyasztóvédelmi vizsgálat a céghez (nem Alza), rögtön be tudták szerezni az adott megrendelt terméket, amit ezelőtt nem tudtak. Csak még folyik a vizsgálat, elméletileg jön majd a bírság.
Még a fentebb említett gyártó felkeresése is működőképes lehet, sőt! Én még idáig nem jutottam el, mert a Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem, vagy a Gazdasági Versenyhivatal (utóbbi itt nem aktuális), intézkedései után, általában megoldódott a probléma.
Viszont, több ilyet olvastam már, hogy például egy drága Logitech termék elromlott, nem tudták javítani, cserélni pont ezért nem akarták (nem Alza, másik cég), mert azóta drágább lett. Vevő felvette a kapcsolatot a Logitech-el, és szó nélkül cserélték neki. Vagy régen, Samsung HDD vagy SSD (nem emlékszem pontosan) elromlott, itt azt mondta a Samsung, hogy nem garanciális a javítás. Vevő felvette a kapcsolatot egy külföldi (azt hiszem Angliai) Samsunggal, érdekes, náluk garanciális volt és cserélték is, küldték az újat.Adata SSD-t vettem, amire hivatalosan 5 év van, de az Alza arra csak 3 évet adott, viszont itt jóval olcsóbb volt, ezért vettem Alzánál. Előtte, azért megkérdeztem közvetlen a gyártót, ha elromlik a 3 és 5 év között, akkor tudom náluk érvényesíteni a garanciát (jótállást), azt mondták, hogy igen, el tudom küldeni nekik. Itt mondjuk nem nagy összeg merül fel, mert egy M.2-es SSD nem nagy méretileg, így nem horror a szállítási költség.
Majd meglátod, hogy halad az ügy, és mérlegelsz, mi éri meg neked (főleg időben). Végül lehet a legegyszerűbb, amit írtál, hogy ráfizetsz 6 ezret egy Corsair RM650x (2018) tápra, ha maradni szeretnél ennél a típusnál. Az nézem, hogy az most eleve jó árban van, mert más üzletek, 50 ezerért árulják.
[ Szerkesztve ]
-
tpeter77
addikt
-
veterán
Napra pontosan 1 hónapja várok arra hogy Alza visszautalja a pénzem. Tényleg ennyire nehéz tőlük pénzt kicsikarni?
Én voltam a balfék mert AlzaBox-ba vettem át a csomagot, és nem vettem észre hogy nem egy csomagba van a rendelésem hanem kettőbe, és az első csomag kivétele után becsuktam az ajtót. Sajnos alsó fiókba volt elhelyezve a csomag, és nem guggoltam/térdeltem le hogy benézzek legbelülre. Jeleztem is azonnal nekik, de 1 hónapja nem képesek visszautalni a vételárat. 3x hívtam őket miatta, de semmi.. Mit kellene tennem még szerintetek?iPhone 13 Pro Max
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Szerintetek itt mit jelenthet az hogy újszerű: [link]
Utána oda van írva hogy "új"
Mi a különbség az újszerű és bontott között?
21 hó garit írnak - ez azt jelenti hogy 3 hónaps a cucc? akkor hogyan került vissza hozzájuk?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
-
veterán
válasz Motion_Blur #4215 üzenetére
Használt termékek felejtősek, legalábbis én ezt vallom! Inkább akkor várok a vásárlással de ki tudja előtte az a terméket hogy használták. Nem mondom hogy nem járhatsz jól, de nagyon emberfüggő hogy előtte ki használta.
Casoli
Írtam egy mailt megint nekik, ha nem lesz semmi akkor kénytelen vagyok valamit csinálni mert ez kezd nevetséges lenni. Én hibáztam ez teljesen rendben is van, nem várom hogy 3 nap alatt utalják az árát vissza, de hogy 1 hónap telt el és még mindig semmi, nevetséges az egész.. Legutóbbi jó pár hónapba legalább 400k értékbe vásároltam tőlük termékeket, minden frankón gördülékenyen haladt, erre most itt egy kis hiba és le van szarva a vásárló.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Zerachiel
csendes tag
Alza.hu-s The Last of Us Part II Standard Plus Edition Oszd meg és spórolj link, most nyitottam, tehát még 14 érdeklődő hiányzik.
Konzoljáték The Last of Us Part II Standard Plus Edition - PS4 1 db 16 990 HUF
+ INGYEN Bögre The Last of Us II. Rész - Ellie tetoválás exkluzív bögre
+ INGYEN Promo elektromos kulcs The Last of Us Part II - előrendelői bónusz
Szállítás - Budapest XIII. - Róbert Károly krt. 54-58 1 db 599 HUF
Teljes fizetendő összeg (beleértve az % ÁFÁ-t) 17 590,00 HUF -
tpeter77
addikt
válasz jozsi252 #4212 üzenetére
Szia, nekem azt írták adjam meg a bankszámlaszámom és a nevem, s 4-5 munkanapon belül utalják a pénzt.
Ez általában gond nélkül meg szokott történni? Csütörtökön írtam meg a választ, pénteken még nem történt semmi de szerdánál előbb nem is várom a pénzt, úgy tippelem ennyi idő kell nekik.Aki már kapta vissza a pénzét, azoknak a véleményére lennék kiváncsi. Köszönöm!
-
Kam1kaze
tag
válasz tpeter77 #4229 üzenetére
Emlékeim szerint, 2 napon belül visszakaptam, de az 2-3 éve volt. Régebben az e-mailre válaszolás is pár órán belül megtörtént, meg a rendelések is gyorsabban érkeztek meg. Anno, ha hajnal 3-kor rendeltem, akkor is át tudtam venni, még aznap. Legutóbb, tavaly vittem vissza valamit, akkor még utalásra se kellett várni, mert felajánlották, hogy helyszínen kp. visszafizetik.
Így elég random, hogy kinek, mikor fizetik vissza, nekem eddig nem volt ilyen gondom (meg mással se, az Alzával kapcsoltaban).
-
veterán
-
mzso
veterán
Helló!
Az mi a retekért van, hogy törölni akarok egy rendelést, de csak annyit ír ki ez a szerencsétlen weboldal, hogy a "A megrendelés törlése sikertelen volt":
Másnak volt már ilyen. Mi kínja van a webshopnak?
-
tpeter77
addikt
-
lafaty80
őstag
Sziasztok, azt lehet tudni, hogy mi van most az alzával? Fura volt, hogy 05.30-án leadott rendelésemet csak a 06.05-re tudtam leghamarabb kérni futárral (volt hogy másnap megjött 4-6 hete). Aztán azóta a megrendelés állapota sem változott, holnapi kiszállításhoz képest. Írtam nekik a chat-en, de arra sem reagáltak még, korábban ez is 2-5 perc volt. Csak én vagyok most ilyen heylzetben, vagy más is?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
fahrii
őstag
Újracsomagolt termékekre is érvényes a 14 napos elállás?
-
Kam1kaze
tag
Igen, amit interneten keresztül rendelsz meg, függetlenül attól, hogy új, vagy újracsomagolt, valamint, az átvétel módjától is független (személyes, házhoz kézbesítés, stb.). Alzánál ez a termékek adatlapján is fel van tüntetve:
"A terméket visszaküldheted hozzánk a vásárlástól számított 14 napon belül."[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen