Új hozzászólás Aktív témák
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #4351 üzenetére
Sziasztok!
Nincs egy hete, hogy leírtam a sztorimat erről a cégről, most itt a folytatása.
Rendeltem tőlük egy grafikus kártyát. Nem volt drága, "csak" 165 ezer forint. Vártam rá négy napot, addig hibás kártyával használtam a gépet, már amennyire lehetett vele. Jött az értesítés, ma el is mentem érte. Kifizetem, kis is hozzák, egy ütött-kopott, karcos, gyűrött, nyomott, szakadt, össze-vissza matricázott dobozban. Azonnal mondtam, hogy ezt én át nem veszem. Kislány vagy jó színész volt, vagy tényleg meglepődött, hogy ő ezt észre sem vette. Elküldtek a vevőszolgálatra, ott kiderült, hogy ez az utolsó nekik ebből a termékből, ami azért is fura, mert nincs egy éve, hogy kijött a kártya. A pénzemet visszakaptam, de itt állok megint VGA nélkül. Egy biztos, ennél a cégnél soha többet nem fogok vásárolni, tekintettel arra, hogy egy héten belül kétszer is palira akartak venni, akár készakarva, akár véletlenül.
Aquila non captat muscas.
-
Trebron09
őstag
válasz Hegyirabló #4373 üzenetére
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
Darko
senior tag
válasz Hegyirabló #4373 üzenetére
Nem tudom hogy hogyan kezelik a dolgozóik az egyes termékeket, de nehezen tudom már elhinni hogy ezt valaki (mert biztos hogy ez visszavitt cucc) szakadt dobozzal viszi vissza. Még ha a nyitásnál a fül elszakad még rendben van, de a doboz oldala? Hogyan?
http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #4373 üzenetére
Hát ja, az ilyen igen csak bontottként kéne árulni vmivel olcsóbban, ezt nem is tudom hogy képzelik....
The Truth is out there...
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Hegyirabló #4376 üzenetére
vszeg nem értenek hozzá (mindenhez is), amikor a döglött rx590-est vittem vissza, akkor a pultostibor csak kinyitotta, megnézte a kártyát, megszaglászta(!!), és írta is a beutalót.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
ScomComputer
veterán
válasz Hegyirabló #4447 üzenetére
Max. 30 nap.....
-
nagyúr
válasz Hegyirabló #4503 üzenetére
Átveszed és kibontod ott, ha nem jó már adod is vissza.
-
nagyúr
válasz Hegyirabló #4505 üzenetére
Szerintem simán, ahol átveszed ott van tőle 10m-re a garis ügyintézés, szerintem megengedik, de a legjobb ha vagy írsz az ügyfélszolgálatnak vagy felhívod őket, hogy van-e ilyenre lehetőség.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Hegyirabló #4951 üzenetére
01.07. délután leadtam egy vga-t gariztatni, ma (szombaton) jött az email 18:29-kor, hogy megkezdték az RMA feldolgozást, 18:35-kor újabb mail a visszatérítésről.
FattyDove 2019 november óta nincs semmi. (sőt az ingyen szállításoson kívül nem láttam semmit mióta onnan is vásárolok, 2014.05.30. az első emailem tőlük, még az SK oldalról)
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
kurtz
aktív tag
válasz Hegyirabló #5420 üzenetére
A sorrend minden esetben javítás->csere->elállás kivéve ha a vásárló máshogy nem rendelkezik.
Jelenleg azt mondanám, hogy alzának max akkor adj át bármit is amit javíttatni / cserélni szeretnél ha előtte nagyon jól dokumentáltad, van jegyzőkönyved, számlád és az összes screenshot a világon.
Gondolom a pénzt visszadják mert az könnyen számonkérhető de bármi egyebet nem bíznék rájuk.R.I.P. Fractal Design Define R3 Arctic White 2011-2013
-
kurtz
aktív tag
válasz Hegyirabló #5422 üzenetére
Jelenleg a fogyasztóvédelemről szóló 1997/155. törvény telibe le... hogy mi a cégpolitikájuk márpedig a törvény erősebb jogforrás mint a sehol le nem írt cégpolitikájuk + az ÁSZF-ükben sem írnak ilyet, ahogy a a számlán sem nemde?
Ha még nem csináltak semmi jogsértőt de kijelentették, hogy nem cserélik akkor békéltető testület. Még ügyfélkapu sem kell hozzá.R.I.P. Fractal Design Define R3 Arctic White 2011-2013
-
Kaba
veterán
válasz Hegyirabló #5467 üzenetére
Ez több akciós terméknél is előfordul,hogy a felbontott drágább mint az új.Az új termék az le lesz árazva egy akció során,a felbontott vagy használt termék ára az nem változik(marad a csökkentett listaáron),így fordulhat elő ez a jelenség vagy anomália.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Hegyirabló #5467 üzenetére
listaárból képzi, csak ha az lejjebbmegy, nem viszi a bontottét. azaz korábbi magasabb árból volt levonva.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Kaba
veterán
válasz Hegyirabló #5470 üzenetére
Nem korrigálják.A bontott termék ára az maradni fog,nem lesz csökkentve.Ameddig az akció tart addig az új termék olcsóbb lesz,mint a bontott.Amikor az akciónak vége lesz,akkor megint az új termék lesz a drágább.
-
őstag
válasz Hegyirabló #5472 üzenetére
De ha bontottat rendelsz, nem biztos, hogy azt kapod vissza, amit te bontottál ki Szerintem nyugodtan rendelj újra bontatlant.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Hegyirabló #5475 üzenetére
nemes dolog morális kérdést csinálni ebből, de ruhásban van aki 10 km futás után küld vissza cipőt szóval a kiborított doboz bőven belefér
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
sopruk
aktív tag
válasz Hegyirabló #5487 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ, ez most nagyon jó hír!
17-én vettem át Alzaboxból, 30-án szerdán jár le a 14 nap.
Most utazom csak vissza Pestre, de nem lesz időm vele foglalkozni a napokban...
Így akkor hétfőn jelzem az elállást az "Áruvisszaküldés" oldalon, aztán utána bőven lesz időm visszavinni, vagy postázni...
Köszi még egyszer! -
sopruk
aktív tag
válasz Hegyirabló #5489 üzenetére
Köszi a megerősítést! Először én is rosszul számoltam, de aztán az ÁSZF-ben megtaláltam, hogy "a termék átvételének napjától" kell számítani...
-
sopruk
aktív tag
válasz Hegyirabló #5492 üzenetére
Köszi a tippet, írtam nekik, de nem magyar ügyintézőt fogtam ki és szerintem egy kukkot nem értett belőle amit írtam, mert semmire ne válaszolt, hanem egy oldal információs szöveget copyzott be...
-
sopruk
aktív tag
válasz Hegyirabló #5494 üzenetére
Pont erre gondoltam én is, úgyhogy mégegyszer nagyon köszönöm a tippet!
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Hegyirabló #5528 üzenetére
az már megvolt
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
#20221952
törölt tag
válasz Hegyirabló #5585 üzenetére
Rákérdeztem, meg is állapítják, hogy tényleg igazam van, de ő (már mint az ügyintéző) nem tud mit tenni azonkívül, hogy jelzi az illetékes kollégának. Ez van már egy jó ideje!
-
#20221952
törölt tag
válasz Hegyirabló #5588 üzenetére
Ezt nem tudom, szerintem az Alza.
-
Exodion
aktív tag
válasz Hegyirabló #5596 üzenetére
ASUS-nal tokmindegy honnan veszed. A legtobb gyarto 1-2 kivetellel foldi emberrel nem foglalkozik. Az EVGA es talan a Giga akikhez tudsz menni vegfalhasznalokent. A tobbi magasrol sz**ik a fejedre.
[thomasvold] : ASUS-nak hiaba irod. GPU kapcsan nem foglalkoznak veled akkorsem ha kifizetned a javitast.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Hegyirabló #5596 üzenetére
Megkeresem a gyártót és leírom mire jutottam velük.
-
Exodion
aktív tag
válasz Hegyirabló #5599 üzenetére
Igyvan, ASUS az adott orszagban csak azon termekek szavatossagaval foglalkozik ahol annak az adott termekcsoportnak van kijelolt szervize. Videokartyak tekinteteben a legkozelebbi szerviz Csehorszag, ami nem Magyarorszag. Meg ha sajat koltsegeden kuldened a komponenest Csehorszagba sem fogadnak be. Csak ha a kereskedoi lancon megy keresztul.
Ugyanigy jartam alaplappal. Elfustolt rajta 1 kis lofutty HDD aktivitas jelzo LED 2honap hasznalat utan. Aztan 1ev utan megadta magat a lap. A kereskedo meg visszadobta hogy egesi serules azon az 1db led-en jotallas megvonva. Az ASUS fogadta volna a lapot ha a kereskedo kuldi o viszont nem kuldte. Se elore se hatra nem jutottam vele ment a kukaba. Minden PC komponens-el ugyanigy vannak. Monitor a legkozelebbi amit direktben lehet veluk gariztatni. -
TomMusic
őstag
válasz Hegyirabló #5861 üzenetére
Na azóta voltam ott, valóban Mexikói út 15-17 a cím, hátha más is menne oda, rakok róla fel képeket. Egyébként teljesértékű átvevőpont, bármit át lehet ott is venni.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Beni2360
félisten
válasz Hegyirabló #5966 üzenetére
Efelől kérdezd az itthoni Alza suportot szvsz.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
nagyúr
válasz Hegyirabló #5970 üzenetére
Lehet, hogy a kereskedőknek nem túl kellemes a 14 napos elállás, amit egyébként akár 28 napra is lehet húzni, hiszen a jogszabály úgy szól, hogy 14 napon belül kell jelezni bármilyen módon feléjük az elállási szándékot, és további 14 napod van a termék visszajuttatására.
Erre dobj már kérlek egy valid jogszabályt. -
nagyúr
válasz Hegyirabló #5973 üzenetére
Köszi. A 14 napos elállás megvolt, csak az, hogy a jelzéstől arra még pluszba van 14 nap a visszajuttatásra az nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs