Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #2907 üzenetére

    Az is lesz, de a PC-s grafikát az API nagyon korlátozza. Ha ezt a részt kiveszed a képletből, akkor egy Llano APU-ra is sokkal jobb grafikájú játékot írhatsz, mint egy API-n keresztül működő dedikált csúcs-GPU-ra. Elég, ha a mai konzolokra gondolsz. Nézd meg a Forza 4-et. Leesik a grafikától az állad, és egy olyan rendszer csinálja, ami kb. annyit tud, mint egy GeForce 8400 vagy Radeon HD 2400. Logikus, hogy itt a szoftveres oldalon kell változtatni. Erre vannak opciók, hiszen az Intel, az AMD és az NVIDIA is a virtuális utasításkészletek irányát elemzi (ezt teszik az ARM-os gyártók is, csak nem sajátot fejlesztenek, hanem az AMD-ét veszik át, ez ugye annak köszönhető, hogy a HSA ingyenes, így bárki támogathatja). A valós utasításkészlet nyilván már sosem lesz közös, így olyan a GPU-k esetében nem lesz, hogy direkt lehetne programozni azokat, de a virtuális utasításkészlet az más. Arra megírod a programot és a hardveres réteg cserélhető, hiszen a vISA nem változik. [link] - erről itt írtam, hogy nagyjából mi a koncepció.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák