Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
válasz nonsen5e #9503 üzenetére
Ha mar szobakerult, van ilyen is: [link]
"When Oxide’s Ashes of the Singularity benchmark tool was released, NVIDIA issued a statement claiming that it does not consider this particular benchmark to represent what DX12 can achieve on its hardware. However, it seems that a lot has been going on in the background. According to one of Oxide’s developer, NVIDIA was pressuring Oxide to remove certain settings in its benchmark."
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #11620 üzenetére
Arra elég az options on/off kapcsoló. De ez a lezárt tartalmakon nem módosít. Ha úgy van beállítva a motor, hogy a tartalom elzártan, rosszabb esetben DRM mögött legyen, akár az effekt aktiválásától függetlenül az módosíthatatlan tartalom.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
válasz nonsen5e #11677 üzenetére
Majd a Dx12-vel megváltozik minden,vagy nem.
Akinek fontos volt a Pc-s piac az eddig is fordított elég időt a Pc-s portra.
Azért azt látni kell hogy ez egy üzlet.
Ha nincs hardver eladás akkor a szoftver árakon fogják behozni.Az sem tetszene szerintem ha egy Pc-s játék 20-25 ezer forint lenne.Azért meg hogy valaki megengedheti magának a TOP kártyát azért had ne érezze már rosszul magát.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
válasz nonsen5e #11685 üzenetére
Belépő szintű VGA-val (750 Ti) linkelt valaki gameplayt, 1080p-n többynire 30 FPS fölött volt mellette azt hiszem egy i3 és 8 GB RAM tehát közel sem egy csúcs gép. Nem tökéletes most sem a játék portja ez tény, de lassan már azt is elvárják, hogy Intel IGP-vel is maxon menjen
970-nel is nagyon jól futott már a szeptemberi verzió is, szóval nem kell csúcskártya hozzá, csak sok RAM[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #11723 üzenetére
A Nixxestől függ az egész. A Square Enixnek az NV-vel van partneri szerződése, és az AMD-vel reklámszerződése, de a nagyobb játékok bizonyos platformot célzó portjait a Nixxes csinálja. Őket nem birtokolja a Square Enix, csupán megbízza a portolással a stúdiót. Szimpla kapcsolat ez. A Square Enix fizet azért, hogy a Nixxes megcsinálja a portot olyan minőségűre, amilyenre a Square Enix elvárja. Ha nem csinálja meg, akkor kötbért kell fizetniük, és emiatt a Nixxes ragaszkodik hozzá, hogy ők választhassák ki a hardverpartnereiket, mert optimalizálás szempontjából megbízható céggel akarnak dolgozni. A Nixxes állandó hardverpartnere emiatt az AMD.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz nonsen5e #11745 üzenetére
Nem sok teljesitmeny tesztet nezhettel iden megjelent jatekokbol, ha azt gondolod, hogy a Project Cars-t es az Anno 2205-ot kiveve a tobbiben fej-fej mellett lennenek a konkurensnek szamito Radeon es GF kartyak.
Minden oszi-teli jatekdomping szezonban ugyanaz a lemez megy 10+ eve, aztan napok/hetek/honapok alatt (vagy soha) javitjak a bugokat, talalnak par % teljesitmenyt, de egyre kevesebben vagynak ilyen termektamogatasra.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
jacint78
addikt
válasz nonsen5e #11772 üzenetére
Nekem nem ezzel van a gondom, hanem maguk a kártyáik gagyik, a driverek borzalmasak, ha megjelenik egy játék fél év mire használható rajtuk és biztos a gonosz NVIDIA miatt, ugyanmár.. Igénytelen hulladékgyár, nem véletlenül kerültek a csőd szélére, piacképtelen gagyi cuccot gyártanak.. Használtam elég laggolos, bugos AMD kártyák, elég volt belőlük. Olyanok, mint a kaínai okostelefonok, azok sem olyan rosszak, de valami nem stimmel velük, valami bajuk mindíg van...
type your text here..
-
nagyúr
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #11825 üzenetére
Nem volt külön PC-s stúdió. De volt stúdiók közötti kooperáció. Az látszott, hogy a PS4 kiemelt figyelmet kapott, mert az Xbox One és a PC sem kapta meg az oda fejlesztett eljárásokat. Valószínűleg csak a libGNM adott lehetőséget a fejlesztésekre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz nonsen5e #11875 üzenetére
Ebben igazad lehet, amúgy a játéknak közel sem lenne szűksége ilyen konfigra, mert a grafika az nem változott semmit az évek során, ugyanaz az őskövület motor van alatta. Ráadásul kis pályák, kevés player, nincs rombolhatóság, és sorolhatnám. Szóval nem értem. Mindegy a játékmenet átadja a jól megszokott CoD érzést, azzal nincs baj...
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
-
-
TTomax
nagyúr
válasz nonsen5e #12156 üzenetére
Nem,eddig ez nem így volt a pc vonalon.Ne keverjük ide a konzolokat,bár azok is kinn vannak jó ideje mégsem láttunk még rá olyasmit ami pc-n nem menne.Évek óta erősödnek a vgak,de mire van elköltve?Nincs egy normális élsimítási eljárás,ami maradéktalan és megmegvalósitható egy vgaval akár FHD-ban,DX9 óta állunk egy helyben,kapunk csodálatos effekteket ami semmire nem jó. Cod2 megvan-e?Ott emlékszel-e amikor lehetett kapcsolgatni DX8-9 között?Mert azóta se DX10,se DX11, nem igazán rakott a látványhoz.És ha jól látom a DX12 se fog.
(#12167) letepem
Szerencsére nem a Te posztod eldönteni,hogy mi a "korrekt,egyenes,esetleg flegma",igy hát csak a modker marad.[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #12178 üzenetére
Ez nem művészi probléma. Ha nem különítik el eléggé azokat az egységeket, akkor annyira beleolvadnak a játéktérbe, hogy képtelenség lesz jól játszani a játékkal. Mivel ez elsődlegesen a játék, így szem előtt kell tartani, hogy játszható legyen.
De a kinézet így is bőven túlteljesít bármin, ami ma létezik RTS szinten. Egyszerűen csak nézd meg, hogy minden lövés egy shadow casting fényforrás is egyben, ez páratlan még CGI szempontból is, nemhogy játékban. Az SC2 például csupán egyetlen egy shadow casting fényforrással dolgozik, ami az ég, míg a lövések sima pixelfények, de csak tömbösítve.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #12183 üzenetére
A particle jelen formában, biztos nem kritikus feature. Ez egyszerűen állítható anélkül, hogy szükség lenne a játékosok visszajelzésére. Az volt a fontos, hogy legyen benne valami, ami tesztelhető.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
válasz nonsen5e #12316 üzenetére
Nyilván túlzás, hogy vége a dx12-nek, de mintha vörös oldalról tucatnyi AAA címet vízionáltak volna 2015-re, 2016Q2 végéig pedig összesen 20-30 játék megjelenését realizálták egyesek.
Ehhez képest hol is tartunk? Komolyan kérdezem: én már nem követem napi szinten a megjelenéseket, és perpill. kevéssé érdekel, hogy egy játék DX11-es avagy 12-es, úgyhogy valaki összefoglalhatná az eddigi megjelenéseket, és a jövő év első felében reálisan várható címeket..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
xAcidx
tag
válasz nonsen5e #12386 üzenetére
Valószínűleg erre kerestetik a baj forrása:
Ezek 2012-ig visszamenőleg minden GCN-es hardveren gyorsítanak.Jó párszor már le lett írva ez, de alig hoztak valamit az új driverek. Mindenesetre én várom a teszteket, hogy konkrétan mennyi is az a gyorsulás.
Szerk.:
Csak kérni kellett
Úgy látszik Pascal-ig kihúzom a 970-el.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz nonsen5e #12468 üzenetére
Iszonyú egyszerű: olcsóbb így betenni ezeket az effekteket, mint kifejleszteni. Persze értem, hogy ez így kevéssé romantikus, és még sátán sincs benne, de sajnos a nagy költségvetésű termékek már csak így működnek.
(#12470) Abu85: köszöntjük körünkben Mihály arkangyalt az ő lángpallosával Nyilván számos valóságfragmens van abban, amit leírtál, de ahogy általánosítottad és kiszínezted, azt tanítani kellene. Csak matek: ha minden Gameworks címért leperkálna az nVidia többmillió dollárt, akkor vajon hol lenne az a profit, amit negyedévről negyedévre virítanak?
Ill. szuperoptimalizált játékként felhozni a Dirt Rally-t meg a Thiefet, aztán meg minden Gameworks címet lerakásszarozni... Komolyan nem érzed, hogy ez mennyire nem objektív?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
gtamate2
veterán
válasz nonsen5e #12516 üzenetére
"Tegnap nyomtam neki egy 3d mark firest ,es 3-5 perc utan 99 fokos volt a kari"
Szóval még nem is szőrös fánk volt.
(#12517) Szaby59: Mondjuk ha bugos a bf akkor max átülsz a 970 elé és tolod úgy.. végülis
Akkor végül marad a Fury amúgy? Mert láttam hogy írtad korábban hogy kérdéses a sorsa.[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
válasz nonsen5e #12530 üzenetére
Tessék egy frissebb teszt a pclabtól.
Amúgy az előbbi tesztben a sima High eredményei kicsit jobban hasonlítanak. De mindegy is, én jobban kedvelem a pclab tesztjeit mert jobban vannak dokumentálva és sokkal több beállításokon tesztelnek általában, több kártyával. (Mellette persze a tpu is nagy kedvenc )
(#12526) solfilo: Szerintem is kevés, de ha egyszerűen nincs megfelelő kapacitásuk akkor nem tudnak csodát tenni, ezt a drivert se két napig tartott összeheggeszteniük szerintem. Aztán más részről elég nagy gáz lenne ha bevallanák hogy szarul sikerült.
*Sn0w
-
Egon
nagyúr
válasz nonsen5e #12505 üzenetére
Egy ilyen driverbug miatt anno az nV-t porig alázták egyesek, akik ilyenkor hallgatnak, mint végtermék a fűben...
Egyébiránt pár héttel ezelőtt az nV biztonsági rést foltozott be a driverben, nem tudom, hogy az említésre került-e (a konkurenciánál nem emlékszem ilyen esetre - nyilván csakis az lehet a magyarázat, hogy az ő driverükben tuti nincs hasonló rés... )."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
gtamate2
veterán
válasz nonsen5e #12606 üzenetére
Gondolom hogy az új játékok szinte kivétel nélkül GW támogatással jönnek ergo az nvidia tud optimalizálni előre, plusz a driverek tekintetében sokkal több whql driver volt idén az nv tájékán, szinte minden nagyobb játékhoz jött az update és javítottak is a teljesítményen. Addig az új amd csodadriver pedig a bugjairól lett híres. Persze ott is volt javulás, de az nv drivereiben szerintem ennél jóval nagyobb javulás volt.
Aztán ott van hogy a gameworksos játékok zárt forráskódúak így az amd nem tud rájuk megfelelően optimalizálni, míg az nvidia pontosan tudja a kódot így driverből tudja pofozni a teljesítményt.
Azért tegyük hozzá hogy az nvidia is addig foltozgatja ilyen szinten az új kártyáit ameddig újak, aztán a Pascalnál kíváncsi vagyok mi lesz. De látszik a supportbeli különbség.
*Sn0w
-
gtamate2
veterán
válasz nonsen5e #12608 üzenetére
Inkább sokan szeretik a GW-re fogni ha valami nem klappol a játékban. Ott a GTA V, az is GW-ös volt és minden konfigon jól ment. A játékok nagy része pedig rosszul optimalizált mert szarnak a fejlesztők a pc-s portba, csak a profit érdekli őket, kár emiatt is a gw-t hibáztatni szerintem.
*Sn0w
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs