- Aliexpress tapasztalatok
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
-
veterán
válasz Tikakukac #17 üzenetére
Ez mind ugyanarra az okra vezethető vissza: próbálja az EU faragni a néhány % további tizedszázalékait. Ez nettó kommunikáció, semmi több. Nyilván nem lehet azt mondani, hogy fogyasszon kevesebbet az átlagpolgár, különben megfő a bolygó.
Egy környezettudatossággal pózoló dán ökológiai lábnyoma
töredéketöbbszöröse egy redneck magyarénak. Miért vonatkoznak ugyanazok az előírások rájuk, ha akarnak venni egy verdát?[ Szerkesztve ]
-
D55
aktív tag
válasz Tikakukac #17 üzenetére
Azért az érdekes, hogy a 22 éves Hondám CO2 kibocsájtása a nagyobbik választható motorral (1.6) kb. az utolsó nem hybrid, 3 generációval / ~20 évvel későbbi legkisebb (1.0 turbo) motorral szerelt modellel mozog egy szinten, egyebek tekintetében pedig egy hajszálon múlik, hogy az EURO6 értékeket is tudja, pedig EURO3 idején tervezték. Cserébe viszont a dieselekéhez hasonló rákkeltő PM (korom) kibocsájtása nincs, mert még hagyományos, meghibásodásra gyakorlatilag alkalmatlan befecskendezőrendszert használ, nem pedig magasnyomásút amit az új benzinesekre is ráerőszakoltak a végére a CO2 ürügyén. És hogy mi a titka ezen kívül? Az, hogy autó formája van, tehát széles, lapos és hosszú, ezért 1100kg alatt megállhatott a saját tömege úgy, hogy mégis (utas/sofőrbiztonsági szempontból) 5 csillagos töréstesztet tud a megfelelő kinyúlásoknak által lehetővé tett gyűrődési zónák által, óriási az utastér és a csomagtér, plusz ugye mind a kedvező alakja, mind az alacsony tömege eleve kedvez az összes menetdinamikai jellemzőnek. És akkor meg kell nézni ezután milyen böszme tohonya ocsmányságokat árultak itt, aztán persze hogy kapkodunk a fejünkhöz, hogy úristen milyen kibocsájtásuk van a belsőégésű járműveknek... Ja és ugye ahogy mondtam, nem elég, hogy a rákkeltő és mint később kiderült csalódieseleket nem tiltották be (itt megint főként a CR / Di befecskendezőrendszerekkel ellátottakra gondolok), a végén még a kifinomult benzineseket is megnyomorították az átgondolatlan szabályozások által ezzel az emberi egészségre káros és egyébként műszakilag is jellemzően kismillió pénztemető gyerekbetegséget hordozó technológiával.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen