- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Hálózati / IP kamera
- Ubuntu Linux
- Milyen routert?
- HBO Max & OD topic
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Crypto Trade
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
ƵøŁĭ
veterán
Talán ha az MW2-hőz mint egy kiegészítő csomag jött volna nyomott áron akkor megérné. Már lassan a semmiről is a bőrt lenyúzzák. Most fikázódás mentesen írva ez az egész egy nagy csalódás. Bétát kipróbálom de a láttottak alapján ez a játék.
[ Szerkesztve ]
(ง'̀-'́)ง(ง'̀-'́)ง
-
kill_switch
senior tag
Teljesen más a játék. A movement javult, gyorsabban lehet haladni, kevesebb a flow megakasztós animáció, lehet lőni csúszás közben, mászásnál is kb azonnal lehet reagálni.
Sok minden maradt a 2-ből, de közben meg mégis tök más.
A lövés mechanika majdnem ugyanolyan, mint a Cold War-ban meg a Vanguard-ban volt, csak itt nincs idióta health bar a fejek fölött. Viszont az XP jelzések lövéseknél szerintem elég rossz helyen ugranak fel, szokni kell azt is.
A recoil még stock fegyvereknél is annyira kevésnek érződik, hogy nem is értem mi értelme lesz az attachmentek nagy részének.
Nyilván a pályák jók, jön vissza a nosztalgia rendesen, de nekem személy szerint jobban bejön az Infinity Ward féle lövöldözés. Ha valaki csak multizik, az könnyebben rászokik, de aki Warzone/DMZ vonalat is nyomja, azoktól sajnos eléggé elüt. -
lowzor
veterán
válasz kill_switch #253 üzenetére
"A lövés mechanika majdnem ugyanolyan, mint a Cold War-ban meg a Vanguard-ban volt"
Az baj.
-
kill_switch
senior tag
Nem teljesen olyan azért, kicsit olyan, mintha a 3-at egybegyúrták volna. De inkább a CW és V felé húz. Szóval ja.
Viszont az nagy pozitívum, hogy a kis sight-ok nem rontják az ADS speedet. Red Dot sight is pont ugyanolyan gyors, mintha csak az iron sight lenne használva.[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
A beta kipróbálása csak előrendelés után lehetséges?
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
lowzor
veterán
válasz kill_switch #255 üzenetére
Addig nem írom le, míg nem próbáltam, de videók alapján a gunplay ugyanolyan gagyi, igénytelen, bugyuta, mint a CW-ben és a Vanguardban.
A Sledgehammer-ben úgy néz ki nem fogunk csalódni, garancia a nevük a szarra.[ Szerkesztve ]
-
kill_switch
senior tag
válasz astrojoe12 #256 üzenetére
Nem, lesz open béta is mindenkinek.
PS: 8.-ától 10.-éig
Xbox/PC: 14.-étől 16.-áig -
kill_switch
senior tag
válasz kill_switch #258 üzenetére
Vagyis pontosabban a PS-esek végig nyomhatják az open-t 8.-ától 16.-áig.
Az előrendelő PS-esek meg 6.-ától 16.-áig végig.
A többit eltaláltam. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz kill_switch #253 üzenetére
Az eddig látottak alapján nekem csak az nem tetszik, hogy visszahoztak két, számomra csúnya optikát a Vanguardból (world first problem tudom, de na... )
(A kép még a Vanguardból van, most lusta voltam a Nydar mellett MWIII-as verziót keresni a kör alakú reddotból )
szerk: Plusz remélem a Toggle Tactical kiírás kikapcsolható lesz, mert jelen formájában zavaró inkább.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Mr X
veterán
Srácok, segítsetek, mert nem találtam egyértelmű infót, hátha itt valaki tudja.
A Zombies mód a Warzone része lesz ingyenesen, vagy csak a játék megvételével fogunk hozzáférni?
-
Spizzi
tag
Sikerült nekem is kipróbálni igaz még nem a megszokott kis PC-men hanem haver PS-én, de azért már megtudok fogalmazni egy kisebb kritikát.
A gunplay szerintem nagyon jó, én nem értem a fentebbi kommentekbe a fikázást, az meg, hogy CW-hez hasonló egyenesen világi baromság. A legközelebb az MW2019 gunplay-hez áll, tehát hála az égnek eltüntették az MWII-re jellemző óriási és már-már zavaró visual recoilt. Ennek köszönhetően 50 méterről messzebbre is lehet lőni egy normális és effektív pattern-t, nem olyan mintha gyerekek próbálnának elsőnek lőni éles fegyverrel.
A fegyver hangok, hát itt egy picit vegyes az összkép, mondjuk úgy többé-kevésbé tudták hozni az Infinity Ward-ra jellemző minőséget ezen a téren. MW epizódhoz méltóan, hangos, basszusos a lövés hangja, csak néhány stukinál még mindig meg van ez a tipikusan Sledgehammerre jellemző "lézervetős" hatás, nem zavaró, egyáltalán nem olyan mint a Vanguardban, szóval ez deal breaker biztos nem lesz senkinél.
A grafika az érdekes kérdés. Textúrák szintjén semmit nem változott, viszont mégis sokkal szebbnek hat a játék egy csomó helyen. Ezt többnyire annak köszönheti, hogy maga az art design lett jobb, jobban passzol egy ilyen jellegű játékhoz, illetve a másik, hogy a fények és árnyékok valóságosabbnak hatnak, + több a környezeti effekt a pályákon, mint pl. a köd, szálló por. Az is tetszik, hogy visszahozták az MW2019-re jellemző napszakokat, ezzel az éppen felkelő/lemenő nap stílussal, emiatt sok helyen szűrt fény van és koherensebb az összkép a szürkésbe hajló árnyalatok miatt.
A hangokról nem merek írni semmit, az MWII-nél már eljátszották ezt a gusztustalan lépést, hogy a betába érdekes módon mindent hallottam normális hangerővel a megfelelő helyről, aztán már 1 éve kint van a játék és még mindig alulról hallom az embert aztán rám ugrik felülről. Maradjunk annyiban, hogy most megfelelő, aztán majd elválik, hogy a Sledge is eljátsza e ugyanazt mint az IW.
A multiról nem igazán tudok mit írni. Ez nem meglepő módon egy CoD... na de hálistennek a jobb fajtából, nincs benne semmi új megfejtés de legalább nem is próbáltak meg új dolgot kitalálni vagy felhígítani. Classic minimap, fast movement, normális működő slide cancel, stim boost, jumpshot, azonnal aktívak a perkek stb.. mi kell még? Ezek jelenlétével máris superior állapotba kerül a MWII-vel szemben. A mapok értelemszerűen jók, a fegyverek kellően erősek, a TTK nagyon jó, a flow kiváló, pörgős, akciódús de még sincs ez a Treyarchos vagy echte 0-ról épitett Sledge játék tipikus "árkádossága" jelen, érződik, hogy a nevében nem dísznek van ott a Modern Warfare név.
A megfelelő jellemzés talán ez lenne:
33% MW2019 33% MWII és 33% Vanguard, azt a maradék 1%-ot meg megadom az új és egyedi, eddig nem látott ötleteknek
Ebben az a jó, hogy a Vanguard azért egy stabil 50%-ban MW2019 volt akármennyire is próbálják utalni sokan (főleg az art meg a tematikája miatt egyébként de nem a gameplay miatt), ebből értelemszerűen egyeneságon következik az, hogy a MWIII inkább hajaz az MW2019-re gameplayben mintsem a MWII-re.
Részemről már egy esti 2-3 órás bétával jobban szórakoztam egy számomra idegen és nem kézre eső platformon mint az elmúlt 1 évben az MWII-el összesen. Nem érződik annyira lelketlen, identitás zavaros játéknak mint az, így ez sokkal jobban szerethető...sokkal gyorsabban megszerethő és izgalmasabb is játszani vele. Szóval marad a Vault Edition és nem lesz refund, összeségében még talán azt is kimerem jelenteni, hogy pozitív csalódás.
-
oriic
HÁZIGAZDA
" Classic minimap, fast movement, normális működő slide cancel, stim boost, jumpshot, azonnal aktívak a perkek stb.. mi kell még? "
És kb. itt a lényeg, pont ezek miatt lesz megint népszerű az idei rész is. Meg azért továbbra is ott vagyunk, hogy továbbra sincs olyan árkád FPS a piacon (vagyis olyan, ami nem akar hardcore, szimulációs FPS lenni), ami csak kicsit megközelítené ezt a franchise-t. (Jó persze ott a BF, de az is csak szenved folyamatosan...)
#264 Mr X
Amúgy sejtettem, hogy ezért kérdezed, mert ugye a DMZ is free, csak közben meg maga a Zombi rész miatt én nem tartom valószínűnek, hogy külön ez elérhető legyen f2p-ben mindenkinek.[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
zozika84
őstag
Hat ez...hát ez... de éreztem, hogy nem szabad megvennem ezt az izét
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
zozika84
őstag
A reticle része olyan, mintha Bercike rajzolta volna őket a 2/B osztályból, a mozgás gyerekes ugracsuszka szar, a recoil 0, a grafika meg műanyag...eddig ennyi
Es az a baj, hogy ezzel basszak el még jobban majd a WZ2 DMZ-t is... Tisztára, mint a WZ1 et a Cold War megjelenése után...[ Szerkesztve ]
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Spizzi
tag
válasz zozika84 #271 üzenetére
A DMZ-hez semmi köze nem lesz az MWIII-nak, nem fogják rá átportolni. Marad benne minden mechanika és content, magyarán MWII stílusban megy tovább. Cserében update-et sem fog már kapni.
"gyerekes ugracsuszka szar, a recoil 0 / Tisztára, mint a WZ1 et a Cold War megjelenése után"
Semmi köze nem volt a Cold Warnak az MW2019 és ezáltal a Warzone játékmenetére, előtte is "recoil 0" volt, lefordítva: kiképzett, elit egység tagjához méltó visszarugás letartási képesség, illetve "ugracsuszka szar", lefordítva: normális és fluid gameplayt biztosító, a játékmenetet tanulhatóvá tevő, valós játéktudásbeli különbségeket felállítani képes mozgási megoldások, amiben nem feltétlen az fog nyerni aki hamarabb meglátta a másikat. -
BerserkGuts
őstag
A leírásba nem lehetne berakni valami Loadout készítőt ami elég profin kiír mindent?
Kedvencem csak update nincs már Sym [link]
Ezt meg mindenki ismeri: [link]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Spizzi
tag
válasz zozika84 #275 üzenetére
Én nem emlékszek ilyesmire, hogy a Cold War integráció megváltoztatta volna a slide hosszát vagy az ugrás magasságát.
De nagyon helyes, hogy inkább ahhoz hasonló. Nem is értem miért azt a feelinget akarják visszahozni amikor kétszer ennyi szerverrel a játékra állítva péntek/szombat esténként nem ritkán 10 percet kellett várni mire bejutottam a menübe túlterheltség miatt ahelyett mint, hogy a jelenlegi irányt vinnék tovább amivel a core 6v6-ot koporsóba tették és kiöntötték betonnal a BR meg kb. olyan mint egy androidos PUBG.
-
Deck
titán
Fasza lesz ez, nekem bejön. De a map-ok... Mindig hátba lő valaki
PS5
-
BandiHUN
veterán
Én csak streamet néztem este, de nagyon műanyag a grafika, nomeg semmi dinamikus árnyék, alagútban csak díszek a lámpák, semmi bevilágítás, minden sarok világos, nincsenek éles sötét árnyékok... ez ps4-re is van? Mert ha ez ps5-ön is ilyen... Összképben mintha 10 évet menne vissza az időben, mikor még le is butítottam mindent, mert nem volt komolyabb gépem...
De a mapok jók, természetesen. Csak rendes HC legyen. Nekem sokkal többnek tűnt a TTK is+ ez a hülye ugrabugra 2 méter magasra... Olyan körbeugrálnak és lehugyoznak effektus.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
BandiHUN
veterán
válasz zozika84 #282 üzenetére
A mozgás jó, én is használom, becsúszkálás, stb, én pl. nagyon éltem az Advanced Warfare-t is... Ami életidegen, az a bunnyhopp, hogy beugranak 2+ méter magasan, és bumm. Engem jobban zavart, mint a GL és az Akimbo anno. Alacsony sensivel játszok, tényleg végem, ha körbeugrálnak. Nomeg annyira életidegen az ugrós alázás, emiatt is várom a HC-t, mert ott oneshotolod, aki rádugrik, a reflex eldönti. Viszont ez a szerintem hosszabb TTK inkább soksok assistot vizionál, tegnap pont egy nem profi csajt néztem twitchen(vannak dropok is!), na azt 10ből 10x alázták a nyuszikák, de 5+ méterről meg már szépen lelövöldözött mindenkit... na ezt nem várom, én is kábé ilyen leszek low sens-en.
Viszont a nosztalgiafaktor üt a mapok miatt. Shotizni is biztos jó lesz a sok régi típusú csőmap megintSteam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
kill_switch
senior tag
válasz BandiHUN #283 üzenetére
Nekem hiányzik a bunnyhopp, sajnáltam, hogy MW2-nél is csak a bétában volt, mert szerintem sokat hozzátett a fluid mozgáshoz az is. Ha legalább két ugrást engedne egymás után, az már bőven jó lenne, nem kéne, hogy folyamatos legyen.
Ha lenne bunnyhopp is akkor ebben a cod-ban lenne a legjobb mozgás evör.
Taktikai sprintet is kb be lehet kapcsolni folyamatosra, mert abból is szinte azonnal lehet reagálni, nincs hosszú animáció, nem ölnek meg mire magad elé rakod a fegyvert.A shotizás viszont elég gyenge jelenleg. Legalábbis a pumpással több esetben is belefutottam, hogy elfelejtettek meghalni 2-3 méterről. Először csak azt hittem azért, mert hipfire-ben nagyon szétszórja a golyókat, de ADS se segített. Pointblank távolságból elég az 1 hit, de az azért karcsú.
Spizzi
Én nem tudom, te mikor játszottál utoljára a 2019-es MW-vel, de ennek a lövés mechanikának köze nincs ahhoz, ami abban volt.oriic
Igen, a Vanguard-os optikák szerintem is gagyik, legalábbis az a monoklis nagyon hülyén áll modern fegyvereken. Mondjuk az szerintem régi fegyvereken is hülyén nézett ki.[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Egyébként úgy mindent összevetve elfogadható rész lesz ez is. Persze az előző véleményem nem változott, hogy fakó, fényszegény, ködös minden. Hiába süt a nap, mégis mintha folyamatosan be lenne borulva. HDR-ről írtam, de itt még az alap kontraszttal is problémák vannak.
Azért az ilyen kis hibáktól eltekintve szerintem a játékélmény egész jó lett. Várom már, hogy kipróbálhassam. -
Deck
titán
-
nutella1
őstag
válasz LackoMester #290 üzenetére
Olyat azóta sem sikerült összehozni, mint a régi MW2, MW3, akárki akármit mond.
https://erdélyízei.com
-
pRoject22
őstag
Nézem a streameket de a kép mindenhol olyan szar ,hogy nem igen nézek ki belőle semmit, meg ugye ps5, high end pc-n megint nem úgy fog kinézni, olvasom a kommenteket van aki szerint jó van aki szerint nem.
Nagyon kíváncsi vagyok a béta milyen lesz, az már tetszik ,hogy nincs az a hányadék recoil ami miattnem játszom az MW2-vel
¯\_(ツ)_/¯
-
Acheron
őstag
válasz LackoMester #290 üzenetére
+1
#291Deck: Aki kempelni akar, most is bárhol tud (ahogy fentebb írták, akár Shipmenten is) - egyébként pedig (szvsz) messze nem csak kempelős mapok, aki rusholni szeret, épp úgy megtalálta / megtalálja a számítását (no meg nem utolsósorban majd minden kemp hely bevehető valahonnan)
#294nutella1: Ez sajnos így van. Bár a 2019 annyi év MW kihgagyás után nem volt azért rossz. De nem véletlen, hogy az eredeti MW2 -vel a 2019 megjelenéséig napi szinten játszottam. Pedig ott már szűkült erősen a játékosbázis, naponta találkozott ismerős nickekkel az ember
#289Linem: A képvilágról egyelőre nem vonok le következtetést, megvárom a bétát, de főleg a teljes játékot -és megnézem, mit tudok kicsiholni belőle saját gépen.
Egyébként az eredeti MW2 -nek sem a színtelítettség volt a védjegye, de emiatt sosem éreztem hiányérzetet játék közben[ Szerkesztve ]
-
Ryoo
senior tag
Én ezt nem értem, ha nincs recoil a fegyvereken, akkor miért kéne több skill a játékhoz? Nekem pont attól skill-esebb egy játék, ha még le is kell tartani a fegyvert máskülönben az nyer, aki előbb észreveszi a masikat. Viszont abban egyet értek, hogy semmiben sem hasonlít a CW-re, vagy a Vanguard-ra. Kicsit Cod 4 érzések kaptak el, MW2 és MW3 kimaradt nekem, Cod WaW után a 2019-es MW-vel tértem vissza. Azért 2 nap után még vegyesek a érzéseim, de összességében tetszik.
OnePlus Nord CE 5g, Lenovo Legion Y540, PS 5
-
oriic
HÁZIGAZDA
Fresh from the 🍇vine
Apparently, MW3 will feature seasons themed after legacy CoD titles.
They will feature remastered maps & weapons from the respective games.
Season 3 should be AW with the EM1 laser rifle and more😊
Live-Die-Respawn
-
kill_switch
senior tag
oriic
Már megint hozzák azt a fos lézerlövőt... szép kilátások.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Autós kamerák
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elemlámpa, zseblámpa
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen