Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor7th

    addikt

    "A Consumer Reports legutóbbi jelentése szerint azonban bár az autógyártók minden eddiginél gyorsabban veszik át az új technológiákat és ötleteket, mindez nem feltétlenül teszi boldoggá az ügyfeleket."

    "A megbízhatóság fontosabb"

    "Az élen a japán Subaru áll, amely a szakértők szerint a biztonságra koncentrál a reklámjaiban, a technológiát pedig nem viszi túlzásba. Átlag fölötti eredményt szerzett a Honda, a Toyota, a Hyundai és a Ford is.
    A CR szerint alapvetően nincsenek nagy különbségek a mainstream és a luxuskategóriát célzó márkák között. Utóbbiak ugyanakkor úgy próbálják magukat megkülönböztetni a többiektől, hogy komplex, érintőkijelzős műszerfalakat és kezelőszerveket raknak járműveikbe – ezek viszont a CR szerint az autózás élményét sokkal stresszesebbé teszik."

    https://itcafe.hu/hir/auto_digitalis_muszerfal_rossz_otlet.html

    [ Szerkesztve ]

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák