- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
Aktív témák
-
hajsza
aktív tag
válasz mcwolf79 #39555 üzenetére
A life on hit azt mondja meg, hogy mennyit gyógyulsz találatonként. Tehát pl. 10 life on hit esetén minden egyes alkalommal, amikor eltalálsz egy ellenfelet, akkor 10 életerőt visszakapsz.
A damage convert to life viszont nem fix érték, hanem az aktuális sebzéstől függ, amit az ellenfélre mérsz. Mondjuk 10% esetén egy 100-as ütés 10 életerőt ad vissza, de egy 110-es már 11-et stb.
Ezek az alapok. Viszont mind a két esetben vannak egyéb tényezők is. A life on hit számításnál egyes képességek esetén a kiírt érték le lesz osztva, például azért, hogy ha egy skill mondjuk 60%-ot sebez, de ezt 3 ellenfélre egyenként, akkor ne 3-szoros legyen a gyógyulás, hanem kisebb. Varázslók esetén erre készült is már lista, a többi kaszt esetében nem ismerem a részleteket.
A damage convert to life pedig csak normál fokozaton működik pontosan úgy, ahogyan leírtam. Nightmare fokozaton már 25%-kal kevesebbet gyógyulsz, hellen 50%-kal gyengítették ezt meg, infernon pedig 80% a nerf mértéke (tehát mindössze a kiírt érték 20%-át kapod meg).
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen