Keresés

Aktív témák

  • hajsza

    aktív tag

    válasz D1Rect #31108 üzenetére

    Nem tudom, hogy elgépelés volt-e vagy rosszul tudod, ezért engedd meg, hogy kijavítsalak: glass cannon.

    Az RMAH-val kapcsolatban nekem azóta fenntartásaim vannak, amióta először hallottam róla, vagyis még jóval a bevezetése előtt.

    1. Ha valaki vesz valós pénzért X időpontban egy jó tárgyat, majd a következő patch-ben a tárgy jó tulajdonságait épp jelentősen gyengíti a Blizzard - mint pl. most az attack speedet, - akkor azzal anyagi kárt okozott. Valós életből vett hasonlattal: van egy részvényed és valaki egy mozdulattal, kénye kedve szerint tudja befolyásolni az árfolyamát. Az ilyet a való világban komolyan büntetik.

    2. Semmi sem gátolja meg a Blizzardot vagy annak bármely alkalmazottját abban, hogy pár kattintással a legjobb tárgyakat hozza létre és az RMAH-n árusítsa. Kvázi van egy pénznyomdájuk. Erre azt mondani, hogy biztosan nem fognak ilyet tenni erős naivság, mert ahol könnyen lehet pénzt szerezni, ott valakit mindig elfog a kísértés. A másik pedig az, hogy már a lehetőség maga is szemet kellene, hogy szúrjon a hatóságoknak. Ha valakinek lenne otthon olyan eszköze, amivel arra is módja van, hogy a valódival pontosan megegyező pénzt állítson elő, akkor az állam nem fogja elfogadni azt, hogy "Becsületszavamra, sosem fogok vele ilyet tenni", hanem azonmód lefoglalja az eszközt.

  • hajsza

    aktív tag

    válasz D1Rect #31133 üzenetére

    D1Rect, Wolverine: nekem elsősorban erkölcsi aggályaim vannak. Az RMAH-val könnyen vissza tud élni a Blizzard. Hogy hogyan, azt már leírtam. Abból, hogy minden tranzakció 1euró+15% nyereség a számukra már világos volt a számomra, hogy a mohóságuk nagyobb, mint a tisztességük. Nagyon nagyot estek a szememben, ezek után a szavahihetőségükben is kételkedem.

    "Nem, az alkalmazottak nem tudnak csak úgy létrehozni itemeket ingame": miért is nem? Ha ismerném a D3 adatbázisának a felépítését, szerintem pár óra alatt írnék olyan programot, ami nagyon jó tárgyakat állítana elő.

    M4rc!: ahogy írtam a fenntartásaim jóval azelőttről erednek, mint hogy bármit is elfogadtam volna. Ráadásul azt talán tudod, hogy ha valami törvénybe ütközik, akkor édesmindegy, hogy elfogadtad-e vagy sem, az nem érvényes.

    "Másrészt van egy csomó más szolgáltatás is ami csak online létezik, amiért szintén fizetsz, ez hol lenne már egyenlő az otthoni pénznyomtatással": nem tudom, hogy mikre gondolsz. Ha azok sem adnak valódi értéket a pénzedért, akkor szerintem ugyanolyan illegális pénznyomdák azok is. És az, hogy más is tisztességtelen, nem menti fel a Blizzardot, ha ő is ilyesmit csinál.

    [ Szerkesztve ]

  • hajsza

    aktív tag

    válasz GeneraL_XTX #32796 üzenetére

    A vitality - HP váltás képlete:

    35. szint alatt:
    HP = 10 * vitality

    35. szint felett:
    HP = (karakterszint - 25)* vitality

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Tigerclaw #36238 üzenetére

    Szerintem a +dmg% -ot nem számolja bele a kiírt DPS-be a program. Emiatt pár napja szívtam is, mivel kiszemeltem egy több int-tel rendelkező (varázsló karakterem van, pontosabban ez az egyetlen, ami már 60-as), magasabb kiírt DPS-ű fegyvert, megvettem kb. 200k-ért, azután amikor be akartam rakni, akkor láttam, hogy nem sokkal, de kevesebb lett a DPS-em. Az előző fegyveremen ugyanis volt +36% dmg.

    Egyébként ha megnézed a belinkelt fegyveredet, akkor gyorsan számolhatunk is egyet:
    (581+950)/2 = 765.5 (a +min, +max damage benne van az 581 és 950-es értékekben)
    765.5*1.26 = 964.53 (az 1.26 pedig tartalmazza a +5% attack speedet)

    Azt a kb. 3 tized eltérést viszont nem tudom megmagyarázni :)

    Tehát szerintem a +dmg%, illetve a két crit módosító szám nincs a kiírt DPS-be belekalkulálva.

  • hajsza

    aktív tag

    Készítettem gyorsan egy DPS kalkulátort. Ki tudná valaki próbálni, hogy mennyire pontos? A legtöbb adat szerintem egyértelmű, a +% képesség mellé azt kell beírni, amennyivel a karakternél beállított aktív és passzív képességek megnövelik a sebzést. Pl. wizard glass cannon = +15%. Ha emellett a magic weapon is be van kapcsolva, akkor 25% vagy 30% attól függően, hogy be van-e téve a +5%-os rúna.

    [ Szerkesztve ]

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Nordic #36776 üzenetére

    unblock az egész játékban
    Jujj, ez nagyon fájt. Helyesen így írják: "en bloc" (szótár). Légy annyira igényes, hogy ha idegen kifejezést használsz, akkor tudod vagy legalább utánanézel, hogy hogyan írják. Írhattad volna helyette azt, hogy mindenestül vagy mindenhol az is jó lett volna.

    [ Szerkesztve ]

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Djuree #36837 üzenetére

    Nem értek egyet veled. Egyrészt ha valaki nem ismerte a kifejezést, akkor még keresés után sem fog rátalálni. Másrészt pedig ha valaki már hallotta, de még nem látta leírva, az azt hiszi, hogy ez a helyes írásmód. Ő is így kezdi írni, aminek hatására más is ezt veszi át. Azután az elsőkre, már mint "szaktekintélyekre" hivatkozva egyre többen teszik ezt. A hülyeség efféle terjedése régi keletű, csak manapság az internet ezt felgyorsította. Régebben ilyen volt a "biztos így van, mert ezt írta az újság", még régebben pedig a "Pista a kocsmában azt mondta ...".
    Másik "kedvenc" példám amit egyre gyakrabban látok rosszul leírva a "túlspilázás", ami helyesen "túlspirázás", mivel latin a "spiro" igéből származik, ami azt jelenti, hogy lélegezni. A túlspirázást ezért másképpen úgy is mondhatjuk, hogy túllihegés.

  • hajsza

    aktív tag

    válasz mcwolf79 #39555 üzenetére

    A life on hit azt mondja meg, hogy mennyit gyógyulsz találatonként. Tehát pl. 10 life on hit esetén minden egyes alkalommal, amikor eltalálsz egy ellenfelet, akkor 10 életerőt visszakapsz.

    A damage convert to life viszont nem fix érték, hanem az aktuális sebzéstől függ, amit az ellenfélre mérsz. Mondjuk 10% esetén egy 100-as ütés 10 életerőt ad vissza, de egy 110-es már 11-et stb.

    Ezek az alapok. Viszont mind a két esetben vannak egyéb tényezők is. A life on hit számításnál egyes képességek esetén a kiírt érték le lesz osztva, például azért, hogy ha egy skill mondjuk 60%-ot sebez, de ezt 3 ellenfélre egyenként, akkor ne 3-szoros legyen a gyógyulás, hanem kisebb. Varázslók esetén erre készült is már lista, a többi kaszt esetében nem ismerem a részleteket.

    A damage convert to life pedig csak normál fokozaton működik pontosan úgy, ahogyan leírtam. Nightmare fokozaton már 25%-kal kevesebbet gyógyulsz, hellen 50%-kal gyengítették ezt meg, infernon pedig 80% a nerf mértéke (tehát mindössze a kiírt érték 20%-át kapod meg).

    [ Szerkesztve ]

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Lézerparaszt #39536 üzenetére

    Ezt kifelejtetted: panaszok ("meguntam ezt a játékot", "nincs elég tartalom", "unalmas a farmolás", "az AH-n a használható dolgok túlárazottak"), torokátharapásos reagálás ("örülj, hogy ennyi játékidőt kaptál érte", "nem neked való a játék", "a farm az élvezet benne", "nem tudsz kereskedni, én már 100m goldot kerestem vele percenként meg vettem egy ferrarit az RMAH bevételemből"). ;)

Aktív témák