Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Cyberbeni #45005 üzenetére

    A lentiek A3-4-re vonatkoznak tank és minden melee karira:
    - meg kell állnod az ellenféllel szemben aki támad. A LoH és a revenge se ad elég visszatöltést néha. Veszett nagyokat zúznak. Irreális armor+resisttel esetleg ksebb eséllyel kapnak el, de az sem életbiztosítás
    - a távolságiak is támadnak (elemi sebzés hegyek a4-en)
    - a varázslatokat nyomó ellen is elemis sebzést okoz és menekül, így nem érsz sokat sem a revenge, se a LoH-hal néha
    + resistekre és védelemre lehet gyúrni, de A3-4-ben már nem nagyon lehet ellensúlyozni amit kapsz. legfeljebb időlegesen amíg meg nem szakad az ütes. Desecrator, arcane és molten is kellemetlen mód sebeznek. Főként ha az elit hajlamos a menekülésre vagy ha körbevesznek és kitakarják a csapdát.
    - nightmarishra extrém módon érzékeny. Nincs örök ellenállás-örök yeti védelemnek

    Kb ennyi. Spuribarbi max elfut. Abban van gyakorlata. Az üldözők meg sebződnek/törnek :D

    edit: a csapatjáték az ha védik a tank karakterek a csapat érzékenyebb de nagyobbat sebző tagjait a támadások nagyjától. Erre a ww barbi nem kifejezettenalkalmas. Mondjuk jó DPS-sel lehet dps kari, de az sem a hagyományos csapatjátékos szerep, mert a lényege a folyamatos mozgás és nem a többiekhez igazodás. A te karid kb se nem tank, se nem DPS kari. Mire jó akkor? Tömegközlekedési kisvállalkozó +110% monster life bonuszért???

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Aktív témák