Aktív témák

  • Alg

    veterán

    Azért érdekes visszaolvasni a dolgokat, szerintem a patch-eknek kb. annyi köze van az egészhez, hogy kicsit felgyorsították, de semmiképpen sem előidézték az alábbi folyamatot:

    - emberünk elérkezink infernora, párszázezerből beszerez egy alap gear-t
    - sírás 1.0: nem lehet haladni, minden 1 ütéssel megöl, nem esik normális tárgy, minden 50-55-ös szintű csak :O (lásd kovács pincéje effektus jó régen ugyanitt)
    - AH böngészés, egy kis szerencse vagy külső forrás bevonásával (RMAH) lesz egy jobb gearje, amivel már halad
    - sírás 1.5: már 300% MF gearben farmolom act3-at de még mindig nem esik normális cucc, :O
    - még egy kis AH böngészés, vagy szerencsés drop, már soktízmillás gear van rajta
    - sírás 2.0 : túl könnyű, miért nerfeltek, elcseszték AH-t is, egy normális cuccot sem tudok 20 milla latt kapni.

    Tessék csak végiggondolni kicsit... és ha unalmas indítani új karaktert, azzal lehet majd megint sírni infernon hogy milyen drága felgearelni, mert semmi sem esik (goto 1.5)

    Szerk: amíg statikus nehézségi fokozatok lesznek, azt sosem fogják tudni tökéletesen skálázni, mindig lesz akinek túl nehéz, másoknak meg túl könnyű lesz. Tessék menni SC2 ladderre, ott 50% winrate-ed lesz hosszú távon mindig, ahogy fejlődsz skálázódik veled a nehézség is.

    Ha viszont a saját HP/armor/res/paralvl/akármi - hez kötött, automatikusan nehezedő lenne az inferno, vagy ha látja hogy túl gyorsan ölsz nehezítene... na az már érne valamit (droprate persze nem változna, mert akkor túl gyorsan nyílna a gear-olló)

    [ Szerkesztve ]

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

Aktív témák