Keresés

Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Sirandrish #48067 üzenetére

    Hell act 4 vége és Inf act 1 közt sosevolt olyan drasztikus ugrás nehézségben ami miatt ellehetetlenült volna a játék: A casual/alkalmi játékosoknak tökéletes lett volna az is. Az act 2 nehéz volt és ott már nagy ugrás volt valóban. Azt még megértem hogy picit visszavették. De hogy act 3-4-et is??? Hááát... az annyira nem nyerő. Elég lett volna ha nehezebb marad de sokkal jobb a drop rate. Így megérte volna küzdeni. Most ha nem is sokkal, de jobb a drop rate és jó cuccban gyerekjáték. Eleinte kihívás módnak szánták infernot aztán rájöttek, hogy akkor biza' kihalnak a szerverek. Erre begyengítettek mindent. Nem gond, csak nem adtak plusz nehézségi szintet a szado-mazo gamereknek. Mondjuk ha adnak, akkor a casual gamer réteg azon sírt volna, hogy az meg túl nehéz. Arra lehetett volna mondani, hogy "azért van". Talán majd bedobnak valami imposszíbru nehézséget és mindenki kedvére ott öletheti magát ahol neki tetszik :DDD

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Pekkk

    aktív tag

    válasz Sirandrish #48067 üzenetére

    Egyik srác írt egy nagyon jó ötletet diablo3.hu-n. Lennének mondjuk olyan dungeonok, amik megkülönböztetett színnel világítanak és ott igen brutál ellenfelek várnak bennünket. A jutalom az meg lenne valami jobb dropp. Mondjuk csak lvl 63-as cuccok esnének. Szerintem is bele tehetnék ezt a játékba.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák