- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Windows 11
- Bittorrent topik
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Milyen NAS-t vegyek?
Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz megint én #4724 üzenetére
Amit torrenten láttál, az a letölthető kliens. Igaz, nem sokat ér, mert a tartalmat a Blizzardtól kéne szinkronizálnia, ahová nem léphetsz be, mert nem hívtak meg a bétába.
Nem lesznek pénzért vehető cuccok - legalábbis a Blizzardtól nem. Viszont a játékban lesz két aukciós ház, amelyben a játékosok adhatnak el dolgokat; az egyik in-game golddal fog működni, a másik pedig valós pénzzel. Az ehhez kapcsolódó szolgáltatás, a Battle.net Balance épp tegnap indult el élesben is.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
JSaN
addikt
válasz megint én #4727 üzenetére
Igen, de ez ne zavarjon.
neked semmi kozud nem lessz hozzajuk, egyedul vagy haveri korben tolod igy hatasal nincs rad. max random PvP-ben esetleg ossuze dobhat veluk.
De legalabb lesz kinek eladnod a jo cuccaidat. XDSteam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Djuree
félisten
válasz megint én #4730 üzenetére
ez egy mocsok dolog, de a mai világban egy valag pénzért sokan eladnák a szüleiket is, nagyon sokan. ilyen szar világban élünk, én már nem lepődök meg ezen. ha lenne eszük az embereknek senki nem venne igazi pénzért ilyen cuccokat és akkor megszűnne. de úgyis fognak akiknek sok pénzük van, így megint a kis pénzű de esetleg jobb játékosok lesznek hátrányban. a tehetség ma már nem kifizetődő
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
rt06
veterán
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz megint én #4727 üzenetére
Nem, mivel nem lesz közös AH az amcsikkal.
Nem értem a felháborodást. Amióta léteznek MMORPGk, azóta vannak kb goldsellerek. Most legalizálja a Blizz ezt a fekete kereskedelmet, és ezért ő a köcsög szemét?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
persil
nagyúr
válasz megint én #9919 üzenetére
Hát én ebből semmit nemvettem észre. Játék közben aztán pont leszarom, hogy a lábam alatt levő arany miatt pusz egyet kell kattintanom.
Én részemről bőven megérte rá várni, majdnem tökéletes, árad belőle a diablo feeling.
Lehet, hogy szimplán csak nem a te játékod, vagy valami "diablo kettősebbre" vártál és ezért tűnnek fel az amúgy apróágnak mondható hibák.
szrk.: Mondjuk most ez a belépősdi tényleg elég tragikomikus. kicsit olyan, mint régen volt a Silkroad. Imádkozol, vagy kattintgatsz fél órát, hogy beengedjen 3-4 percre, amit disconnect követ. Szerintem elírták és eddig volt open béta, most meg megy a closed....
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
-
Gorneck
titán
válasz megint én #10180 üzenetére
- amit eddig láttam ebből a skilles rendszerből nekem teljesen megfelel. így is szabad kezet kapsz mit hogy használsz. WD esetén pl lassítás, kutyik...hátulról támogatva. Nem volt így nagy kihívás a béta. Bár volt így is pár varázslat amit nem nagyon értettem, hogy minek és vha fogom használni.
- logikát ebben nem nagyon kerestem, mivel nem értem magam se, de ha már ilyen skilles/fejlődős rendszert hoztak össze, akkor vhol logikus, hogy a karaktert a cuccai fogják meghatározni sebzés terén.Gorneck#1239
-
persil
nagyúr
válasz megint én #10180 üzenetére
"-Miéert van ennyire sablonra csinálva? Minden skill automatikusan jön, és nincs semmi változatosság. Pl valaki wizzatdal fire varázslatokra, valaki meg lightening-re gyúr, és ezálltal sokkal többrétűvé téve a játékot. Így jóformán csak a cuccok fogják meghatározni a karakter erejét... Pff..."
Értsétek már meg, hogy ez egyszerűen nem így van.
Összesen van egy valag skill, de te csak 6(hat...) darabot használhatsz egyszerre aktívan, plusz a kismillió passzívból is csak 3-at. Ez azt jelenti, hogy az én - teszem azt - barbáromnak 9 teljesen más skillje lesz, mint a tiednek, ergo totál különböző két buildünk lesz.
És kettőnél természetesen sokkal többről van szó valójában.Arról nem is beszélve, hogy skillenként van 6 darab rúna, vagyis skillenként 6 tök különböző hatásról/effektről van szó(mert, hogy még az effekt is változik).
Kis túlzással ki lehet jelenteni, hogy nem lesz két ugyanolyan karakter, pont úgy, mint a kettőben volt anno. Annyi a ülönbség, hogy itt menetközben tudsz a buildek között váltani. Az egész olyan, mint a guild wars.
Ezt kell olvasgatni folyamat, hogy szar, mert automatikusan megkapjuk a skilleket, de aki e miatt hisztizik, az szimplán csak nem érti a rendszert. Fel kéne már fogni, hogy tévhitben éltek ezzel kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz megint én #10193 üzenetére
Nem teljesen értem a kérdést, de a támadás sebességét a fegyver attack speed-je határozza meg.
Karakterlapon nyomsz egyet a "details" gombra és ott írja az attack speed-et, tehát, hogy másodpercenként hányszor támadsz.
A fegyvereknél kis számokkal írja, hogy pl 5-10 a sebzése és mondjuk 2-es az attack speed-je, akkor a dps(damage/sec) 10-20 lesz, mert másodpercenként 2-őt ütsz.
Ez határozza meg a skillek/varázslatok sebességét is, bár én úgy vettem észre, hogy van némi alapmódosítójuk is, amit viszont nem ír, tehát ki kell tapasztalni.Kapcsold be amúgy menüben az "advanced tooltips" kapcsolót, ha nincs és akor pontosabb infokat ír a skillekről.
"Szerk, amúgy ja, az a skilles dolog nem is olyan rossz, csak félek, hogy így előbb rá lehet majd unni."
Szerintem nem lesz gáz, ne aggódj. Ki fog ez is tartani, mint a 2, de valljuk be, ha csak fele annyi ideig köt le, akkor is ingyen volt a játék ár/érték arányát tekintve.Varázsfejsze: kis szinten valóban vicces, hogy ha egy balta jobban sebez, akkor azt használod varázslóval is, de később, mikor kaszt specifikusabb tulajdonságaik lesznek a fegyvereknek, akkor hülyeség lesz olyan fegyvert használni, aminek semmi köze az adott karakterhez. Pl balta ad 20 erőt, akkor miért azt használnád, ha találsz helyette olyan pálcát, ami 20 intet ad. (csak mondtam egy hülyeséget hasamra ütve)
De spec kétkezes kardokat/baltákat eleve nem használhat senki, csak egyedül a barbi.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Ghoosty
őstag
válasz megint én #10180 üzenetére
Már naggyából megválaszolták a kérdéseidet, de van pár dolog, ami még említést érdemel:
"így jóformán csak a cuccok fogják meghatározni a karakter erejét.."
Ez gyakorlatilag a 2-ben is így volt. Hibába volt kimaxolva a legfontosabb skilljeid barbárnál, ha nem találtál jó fegyvert, nem mentél vele semmire.
"Mi logika van abban, hogy még azoknál a skilleknél ahol nem használsz fegyvert, azoknál is a fegyvertől függ a sebzés, és a gyorsaság."
Ez csak alacsony szinten néz ki hülyén. A béta vége felé már megjelennek a kasztspecifikus felszerelések, amik olyan pluszt adnak, ami miatt nem fogsz baltával rohangálni wizaddal. Később nem tudom lesz-e, de ha raknak egy nagy baltára strength requirement-et, akkor megint nem fogod tudni mással használni, csak közelharcos karakterrel.
Az, hogy a skillek sebzése a fegyver sebzésétől függ, annak alapvetően játéktechnikai okai vannak. Gyakrabban találhatsz mágiahasználó karakterrel is jobb fegyvert. D2-ben majdnem, hogy mindegy volt, hogy mi van a sorcerer kezében.Szerk
CTRL+ ráviszed a skillekre, akkor is az advanced tooltipet írja ki
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz megint én #10193 üzenetére
meg nem csak az, hanem sok skill volt, amire nem is érte meg (1-nél több) pontot pakolni, pedig kis szinten jó lett volna a gyorsabb haladás érdekében: mondjuk warmth és az alacsonyabb támadó skillek/spellek, amik nem erősítették a maxosakat... így bizonyos build-eknél elég unalmas volt a játék 30-40-ig, amíg a fő erőssége nem kezdett igazán előjönni...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Archanon
őstag
válasz megint én #10193 üzenetére
"Hogyan tudom meg mi mennyit sebez, mennyi idő alatt"
xy dmg / second. Fegyversebzés.. ennél többet én sem találtam, a skill leírja, hogy ennek hány százalékát sebzi, ha akarsz, fejszámolhatsz. Kerestem a details menüben is, de sajna nem találtam...
D2-ben későbbi szinteken volt lyen, hogy egyes páncéldarabok is adtak sebzést... ha itt is lesz ilyen (ugye lesz?), akkor sok darab esetén hogyan tudjuk meg, összességében mennyit sebez egy karakter? A játék rendszerével kevés problémám van, de ez épp az egyik nekem is.
_____Lenyomtam az első coopot. Pff... nem túl nagy örömmel konstatáltam, hogy szétfagy a gépem, ha nem csak én aprítok magam körül. A "fix" 60 FPS-nek annyi, lesz belőle 5-15... kénytelen voltam az árnyékokat teljesen kikapcsolni, így valamivel játszhatóbb több játékos mellett. (Tuti a proclimites vga a baj... )
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
mephi666
nagyúr
válasz megint én #10464 üzenetére
duriel vicces volt... belassított, mint malackát a szembeszél és menekülni se nagyon lehetett... ha meg odacsapott, az fájt... sorcival szívatott rendesen az elején, de talán azzal volt a legkönnyebb végigdarálni: általad említett dzsungelben meg a taknyosokat elvitte rendesen a frozen orb ...amazonnal meg a multi shot+life/mana steal működött frankón...
szórakoztam reggel is kicsit dia+hellfire-el: úgy csináltam máskor is, hogy léptem pár szintet normal-on, felgyúrtam 100% fölé a chance to hit-et, aztán new game és mentem azonnal nightmare-re... felléptem hipp-hopp 20-25 környékére, aztán jöhetett a hell
a puding próbája az evés lesz: nálam ott fog sok eldőlni, hogy inferno-ig mennyire lesz élvezetes/gyors eljutni 1-1 karakterrel... ha nyáron már 60-as inferno-zó wizard+barbi+wd+monk "fantasztikus négyes"-sel büszkélkedhetek, akkor azt mondhatom, hogy 100%-osan tetszik a játék
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Ghoosty
őstag
válasz megint én #10464 üzenetére
"Anno a Dio1 ennek minimum 150%-a volt nehézségben."
Mikor játszottál utoljára a D1-gyel? Én az open béta előtti hétvégén és nightmare is könnyebb, mint ez. Egyedül az íjász csoportok tudnak vicceset csinálni, de csak ha óvatlanul beleszaladsz.
Normalon a d2 is könnyebb volt, mint most a beta. Anno már azzal szórakoztam, hogy meddig tudok elmenni úgy, hogy semmilyen pontot nem rakok sehova. Diablon kívül mindent megoldottam egy palával. Igazából azt is, de vagy 20x haltam és az ő élete nem töltődött vissza halálkor. A másik, hogy csak végig kellett zongorázni a potikat, aztán lassan töltődött az életed.
Szerintem mindenkiben a régi hell-es élmények vannak, hogy szenvedtek vele és az alapján értékelnek.A másik kérdés a te eseteben, hogy hányadik szintű volt a barbárod, mikor ezzel a karddal elkezdtél írtani. kb 8. szinten fejezed be, ha kicsit sietsz és nem ölsz meg mindent és 13. szint a max. tehát több mint 1,5x túlvagy a mobok szintjén, így könnyen aprítod őket.
(#10468) Nordic
(Blaze volt az a skill)
Nekróval vérgólemmel volt könnyű ölni durielt. Annyi életet átadott neked, mikor ütötte, hogy szinte megölhetetlen voltál.[ Szerkesztve ]
-
Mukorka
addikt
-
mcsabee
senior tag
válasz megint én #15047 üzenetére
Nem lehet nehézségi szintet választani, mivel ezek nem klasszikus értelemben vett végigjátszások. Nem egyes karival kezded mindet, hanem szépen egymásra épülnek. Normalon kezded, aztán Nightmare, aztán Hell, aztán pedig gearelés szempontjából GG Inferno.
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
-
Djuree
félisten
-
Wolverine
félisten
válasz megint én #16985 üzenetére
Random istenasszony tréfája Viszont ez tökéletes craftalapanyagot jelent, ha szétszeded.
#16995: ne viccelj, lvl15-re az unlockolt skilljeid gyakorlatilag mindegyikénél van már rúna.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
kovsol
titán
válasz megint én #17822 üzenetére
Minden stat ad plusz dolgot, én pl ugye monk vagyok aminek dexterity kell a sebzéshez, de az str armort ad az int meg resitet.
Nightmare fokozaton a szörnyek már olyan dolgokat csinálnak amit normalon nem. Jóval nehezebb és élvezetesebb a játék.May the Force be with you!
Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- OLED TV topic
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Parfüm topik
- Xbox Series X|S
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs