Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    válasz Soderes #47 üzenetére

    Ezt akár úgy is lehet nézni, hogy az Apple jelenleg nincs rákényszerítve tényleges versenyre, ezért az innovációt vissza tudja fogni. Mert valószínűleg ott sem hülyék ülnek és pontosan látják napra pontosan, hogyan alakul országonként az iphone model megoszlás (telco-k is pontosan tudják, hogy milyen telefonok lógnak a hálózatukon és ha akarják, akkor sim-hez kötve vissza tudják követni évekre visszamenőleg – apple-nek pedig ott az Apple ID meg az összes telemetria amit elküld nekik az iphone), tehát tudják, hogy milyen a készülék cserélési hajlandóság, illetve mennyi új vásárló és mennyi lelépő van. Ehhez hozzá jönnek az Apple ID-hoz rendelt egyéb eszközök (watch, mac, ipad, airpods, stb.) illetve, ha van Apple Card, akkor még elég komoly pénzügyi adatok is. Ezekből már elég jó becsléseket lehet kihozni...

    Ilyen esetekben általában rápróbálnak a lecserélési idő leszorítására, ha ez nem jön be vagy túl nagy költség, akkor ésszerűbb a minimálisan elégségesre visszafogni az újdonságokat, így amikor X év múlva cserél a vásárló, akkor már nagyobbnak fog látszani az előrelépés (ez sem újdonság, például a háztartási kis- és nagygép gyártók is ezt csinálják).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák