- Linux kezdőknek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Asustor NAS
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- SkyShowtime
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
aktív tag
válasz Yodamest #8851 üzenetére
Az ER-DSR-DS3 trióból (ezekkel játszottam/játszom) eddig a DS3 tetszik a legjobban. Látvány, hangulat, pályatervezés, ellenfelek változatossága, a visszakacsintások az első rész felé, a harcok üteme, és még sorolhatnám. Anor Londor elején vagyok: eddig ez egy mestermű, egyértelműen!
Egyedül a bossokkal voltam úgy, hogy eddig a többségük meglepően könnyű volt (vagy könnyen kitalálható, egyszerű mechanikára épült, amire ha rájött az ember - kb. fél perc alatt -, akkor kihívás nélkülivé vált a dolog). De hallottam, hogy a két DLC végi boss kemény lesz, meg az alapjátékban lesz azért egy-két húzósabb (ismerősök valamilyen sárkánypáncél bosst meg a nameless kinget emlegetik főleg, de van akinek a dancer hozott rémálmokat. Utóbbitól nem tartok, mert az ER-es verziójával jól boldogultam. Majd kiderül.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem tudom, próbálkozott-e más a Jar Cannonnal, de ajánlom, őrülten vicces tud lenni, ahogy a világ végéről lövöldözve one shot mindenki. Annyi vele a problem, ami miatt bossok ellen nem jó egyáltalán, hogy lövés után rögtön tölteni akar, az meg egy nagyon hosszú animáció és nem lehet cancelelni. Ez úgy lenne igazán fasza, ha gombnyomásra töltene, nem automatikusan.
Ezzel együtt kis szenvedés árán Morgott is lement vele, +9-ig fel lehet húzni addigra, három hozzávaló talizmánnal +30% sebzéssel 800 fölött kapta a dárdákat a csávó. Vicci.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Go Gunners!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8852 üzenetére
Elden Ring után mindenkinek vicces visszamenni DS3-ba mondjuk, mert ugyanazt csinálod, csak 0.7 sebességgel. Pontiff után bedurvul azért az alapjáték is, a DLC-kben meg tényleg feltekerték a kihívást három szinttel, nem csak a bossok, de a területek is sokkal nehezebbek.
DS3 amúgy tényleg egy gyöngyszem, nekem is a kedvencem, maximum azt lehetne kritizálni, hogy már a maga idejében is egy kompakt, a korábbiakhoz képest lineráisabb játéknak számított és az egész sorozatban ez volt a legrövidebb DLC-k nélkül.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8855 üzenetére
Engem nem zavar az a fajta linearitás, ami a DS3-ban van, míg maguk a pályák izgalmasak, jól megtervezettek. Irithyll of the Boreal Valley volt az első olyan terület a játékban, ahol azt éreztem, hogy gyönyörű (talán a legszebb, leghangulatosabb terület eddig), de "csőpálya", minimális kiágazásokkal. (Azért itt is volt meglepő shortcut, amikor a Darkmoon covenantos toronyból leugráltam a gerendázaton.) A korábbi területeknél (pl. Undead Settlements) viszont nagyon tetszett, hogy többféle úton megközelíthetem ugyanazt a teret (persze mindet bejárja az ember úgyis), illetve ahogy a terület felfedezése közben összeáll az ember fejében a "layout", és hirtelen már átlátod az egészet (miközben az elején még aggódsz, hogy hű, mennyi felé lehetne menni itt is).
Oké, a pályák összekapcsolódása kapcsán olyan nincs benne, mint a DS1-ben volt, az zseniális, egyszeri dolog volt vszg. - de én nagyon elégedett vagyok itt is. (És itt is volt olyan, hogy a Farron Keep területen a stray demonos résznél elmenve a romos rész másik végéhez egyszer csak a High Wall of Lothric halott pilgrimekkel teli leszakadt hídjára láttam rá felfelé nézve - konkrétan annak az aljában álltam. Ezek mindig élményt jelentenek.)Szerk: Na, azért amikor a pontiff úgy köszön be, hogy - olyan távolságból, hogy még rá sem tudok lockolni - hirtelen felém ugrik a kinyújtott lángoló kardjával, és rögtön lekapja a HP kb. harmadát, azt nem éreztem 0.7-es sebességnek (Második nekifutásra már készültem rá, és akkor persze félredodge-oltam.)
De egyébként a pontiff volt az, akit ugyan második nekifutásra már lenyomtam, de úgy éreztem, hogy folyamatosan pánikdodge-olok, refelxből nyomogatom a kontrollert, és nem vagyok ura a helyzetnek. (Az addigi bossokkal valahogy mindig hideg fejjel, a "pályát uralva" tudtam megküzdeni, fel sem merült, hogy behalhatok. Kivéve az Abyss Watcherst, ahol az altató hatású, pllanatok alatt letudott első fázis után a második fázis felpörgése és alattomossága (pl. kard végighúzása után lábad alatt felcsapó tűzfal többször beetetett) volt olyan, hogy ott nagyon koncentrálva, hajszál híján majdnem elbukva lett csak meg. Gyakorlatilag 1 cm-es hp csíkkal vertem le kb. 1/3 hp-ról... Bár ez ott is első próbálkozásra sikerült.)[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8857 üzenetére
Volt egy rövid szösszenetem ilyesmiről logouton, csak anno elveszett a fele a szövegnek és így csonkán hagytam inkább.
Viszont Pontiff mindig így kezd, szóval tudod, hogy mit csinál, olyan, mint Astel az ER-ben, ráadásul könnyen parryzhető az első támadása. Vannak amúgy gyorsabb bossok, az utolsó pl. simán elférne szerintem még az Elden Ringben is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8858 üzenetére
Köszi a linket, jó írás!
Nekem ugye az ER volt az első ilyen játékom, de egyébként már ott is nagyon tetszett, hogy szinte bármit láttam a távolban (és elég messzire el lehetett látni), oda el is lehetett menni/le is lehetett menni/fel is lehetett menni.
Itt a DS3-ban pedig nagyon szép és hangulatos, ahogy a "díszként" funkcionáló háttér (pl. a havas hegycsúcsok a shrine-nál) szinte festményszerű, és mégis szervesen olvad össze azokkal az elemekkel (várak, városok, települések, szurdok stb.), amelyeket szintén látsz, de valahogy "valósabbnak" mutatva, s rendre kiderül, hogy ezek tényleges helyszínek lesznek (vagy voltak).
Parry: én olyat nem csinálok - pajzsot sem hordok, csak bukfencezgetek Azt láttam, hogy van egy-két parry-képes fegyver is a játékban, de én a claymore-ról nem váltok. Ez a fegyver a DSR-ben és itt a DS3-ban is tökéletesen passzol(t) hozzám. (Refined-ra raktam, és nagyjából egyenlő mértékben fejlesztem az str-t és dexet.) Azért DS3-ban következő karakternek egy tiszta dexeset tervezek majd vinni kíváncsiságból. (Gyanítom, az nehezebb lesz kicsit, ha nincs hyperarmor/poise damage.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
_drk
őstag
válasz ProEvoFan #8860 üzenetére
Szerintem nehezebb. De nem rossz értelemben, inkább jó értelemben sokkal nagyobb kihívás, ez által sokkal nagyobb jutalom.
Elden ringben egyedül Margitot nem tudod skippelni és radahn-t, ha le akarsz menni. Meg persze a végén a 4 Bosst ha át akarod vinni.
Ds3 Az full lineáris, kicsit lehet szintezni de ott nagyon jól el van találva a balansz.
Ami nagyjából azt jelenti, hogy adott területen az össze szedhető soul (xp) és fejlesztési cuccok kb korlátoznak egy szintre. Viszont így sokkal jobb az 1v1 a boss ellen.
Persze lehet malac farmra menni de nem sok értelme van. -
Gothmog
aktív tag
válasz ProEvoFan #8860 üzenetére
Én összességében kicsit könnyebbnek érzem a DS3-at (eddig). A bossokig eljutni olyasmi, mint az ER-ben a legacy dungeonök voltak - vagyis nehezebb, mint amikor csak barangoltál az ER-ben, és kikerülted esetleg, ami nem feküdt éppen/nemszeretem kategória volt. Viszont a bossok kevésbé szivatósak, legalábbis hagynak "lélegezni", ha hibázol, akkor van esélyed gyógyulni pl., nem ver azonnal agyon, mert egy percen keresztül csak űz/hajszol/támad megállás nélkül. (Illetve sok bossnak van itt olyan mechanikája/gyengesége, amire ha rájössz, akkor úgy könnyen megoldható a feladat.)
Azért van benne szivatós rész: én ma tudtam le pl. az Irithyll dungeont, és hát... akkor lássam újra, amikor a hátam közepét... Baromi jó hely lehetett volna, kegyetlen jók a háttérhangok, a látvány, minden, de itt egyrészt idegesítő mértékben jött elő a Fromsoft játékok egyik örök hülyesége, a falon átcsapó vagy átvarázsoló ellenfelek, másrészt volt egy ellenfél típus, aminek nagyon rohadékra sikeredett a speckója: gyakorlatilag a nézésével!!! (elég, ha line of sightba vagy) elszívja a hp-dat (csökken a max hp-d is egy időre, de akár extrém mértékben is). Amikor a tüzes billogával pedig simán átszúr a falon, de pedig silver knight setben azonnal hasra esel, hogy tovább sütögesse a maradék kis leszívott hp-dat... hát az priceless... (Viszont nem sok ilyen szemétséggel találkozni a játékban - alapvetően azért nagyon korrekt a game.)
Én nagyon tudom ajánlani mindenesetre. Nekem legalábbis ez a rész tetszik eddig a legjobban a From Software játékok közül. (Elden Ringet, Dark Souls Remasteredet játszottam ki eddig, és a DS3 van most soron.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
ProEvoFan
nagyúr
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Elden Ring dlc után gondoltam elkezdem a DS3at. PS storeban sokszor akcióban 10ezer a fullos csomag. -
Gothmog
aktív tag
Szerintem nem jól emlékszel: nem lőnek semmilyen lövedéket. Lámpás és tüzes billog van a kezükben. Amikor meglátnak (ha csak nem háttal állnak, azonnal meglátnak bizonyos távolságon belül - szerencsére ez a távolság nem óriási), kifújnak valami méregfelhő szerű ködöt***, vörösre vált a kezükben a lámpás és ezzel párhuzamosan a szemük is vörösen kezd izzani. Ilyenkor - míg látnak, tehát például el nem szaladsz egy sarok vagy valamilyen tereptárgy mögé - szívdobogásszerű hang kíséretében kis adagokban csökken a HP bar, tök mindegy, hogy mit csinálsz.
***A köd nem tudom, mit tud, mert sosem mentem bele, viszont az életerőszíváshoz közvetlen köze nem lehet, mert azt jóval-jóval az egyébként gyorsan szétoszló ködön túlról is tudják.
Rá is kerestem most, a fextra is így irja [katt]
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
[És tényleg] !
Mondjuk valószínűleg így tudták megoldani az életerőszívást (a line of sight biztosítást), mert azért normál lövedéknek ez kicsikét sűrű így...Endure. In enduring, grow strong.
-
toxicjew
addikt
válasz ProEvoFan #8865 üzenetére
Látom pont a DS3 a téma, én nemrég kezdtem el és baromira adja. A látvány, a hangulat, a bossok... Én is a fullos csomagot vettem meg és nem bántam meg. Top tier game
Ami miatt benéztem most ide, hogy ti hogy készültök a DLCre? Kell egyáltalán bárhogy? A karim amivel végig vittem, elkezdtem vele ng+on is, de annyira könnyű volt minden fight, hogy otthagytam. Szóval haggyam pihenni vagy érdemes visszanézni a DLC előtt és polirozni rajta kicsit?
-
vg
addikt
Kitoltam pc-n is 40 óra alatt. Tapasztalat; senki nem játszik online, sehol senki. Másokat behívni boss harcokba reménytelen, summoning helyeken sehol senki. Próbáltam számtalanszor esetleg másoknak segíteni, egyszer sem sikerült. 40 óra alatt senkit nem sikerült találni (más játékosok szellemeit néha látom, szóval a online funkció működik). Most reggel kipróbáltam PS5-ön (ps4 és ps5 verzió is), tele van a summoning hely, válogatni lehet kit hívjak be. Sajnálom, de PC-n ez a játék nem az igazi. Elkövettem azt a hibát, h a dlc-t steam-en vettem meg , nem baj, megveszem ps-re is.
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple watch S4 40mm - Space Gray
- Crucial 32GB KIT DDR4 3200MHz CL16 Ballistix Red RGB (Utánvétes Foxpost az árban!)
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 7 45mm GPS+Cellular, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen