- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Microsoft Excel topic
- Programozás topic
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
Sekiro-val kapcsolatban érdekes még egyfajta minta, ami itt is megjelent:
Aki végigjátszotta/sokat játszott vele, annál ott van a csúcson top2-ben, akinek meg full nem jött be az 5 perc után uninstall. Nem igazán van köztes állapot. Illetve hát én vagyok a köztes, én végigvittem mert látni akartam, hogy mitől olyan jó, de még a végigjátszás után sem sikerült megszeretnem. De amúgy aki végigvitte, annál tényleg mindenhol azt látni, hogy atom beleszeretett. -
Bad Pritt
nagyúr
Na, a BB érzésre rosszabb állapotban van most PS5-ön, mint a DS2 volt megjelenéskor 360-on. Én megpróbáltam tavaly év végén platinázni, mert egy ending bebugolt és a chalice dungeon-ökön se mentem teljesen végig, de inkább abbahagytam.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz cyberkind #8349 üzenetére
Ilyenkor amugy nagyvonaluan azt lehet elfelejteni, hogy az eltelt ido RENGETEG mindent befolyasol.
A megelt nehezsegtol kezdve, az ismetlodesen keresztul, a hangulatig bezarolag ezer+1 dolgot. Ezert is gondoltam ugy a sajat listamat, hogy tulkepp egy nagy csokor, amiben a szinteket egy-egy hajszal valasztja el egymastol es a legelsonel is oriasi plusz, hogy en azt jatszottam eloszor.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
A BB--hoz meg nagyon méltatlan ez a 25fps PS4 verzió, nem is álmodnék olyan remake-ről, mint amit a demon souls kapott (nem is értem miért kapott amúgy, kb senki nem kérte), de legalább egy 60fps PC/PS5 remastert kaphatna igazán. A from legjobb játéka szerintem, de ehhez az is kell, hogy az ember ne ezekhez a kiváló 60fps vajsima PC portos mostani from játékokhoz hasonlítsa. Sajnos maga a technikai hátránya gátolja, hogy a valós érdemeit így meglássuk.
Én azért tudtam proper módon élvezni, mert akkoriban főleg PS4-en játszottam, más 30fps játékokat, szóval nem tűnt ki a kevés fps, így az intended technikai handicaptól mentes élményt tudtam megtapasztalni.
-
Yodamest
veterán
A DS3 úgy látszik a nyertes, ha átlagot vonunk, mivel senkinél sincs alul a rangsorban, míg a többi játéknál mindnél van erre példa. A legkonzisztensebb mind közül, igazából az elejétől a végéig eléggé tart egy színvonalat, ami alá nem esik be.
A BB is ilyen, nincs igazán gyenge pillanata végig, egyébként arra hasonlít a legjobban a DS3 akármilyen furán is hangzik. A pacing, az egész játék folyása, lendülete, eléggé hasonló ebben a kettőben.
Az ER-nek nem tudom megbocsátani ezt az easy mod summon rendszert, mivel nekem pont az okozta a katarzist az eddigi játékokban, hogy minden lehetséges eszközt felhasználva (offline) is élet halál harcot kell folytatnom a bossokkal, úgy hogy amit a játék adott, minden kihasználtam. Nekem ez, hogy magamnak kell gátakat szabnom, hogy ne unjam el az életemet baromi nagy visszalépés, nem magamat akarom handicappelni, ha ezt nekem kell "eldöntenem" az már rég rossz nálam.
-
persil
nagyúr
válasz Phoen|x #8356 üzenetére
Severance - blade of darkness, ha már mindenképp évezredeket akarunk visszamenni az időben. 10/10 volt a cucc és, aki abban nem izzadott vért, az nem ember.
Az az igazi ős-souls, nem a hülye demon's souls. Száz százalék, hogy vettek onnan néhány ötletet a demons-hoz. Kizárt, hogy nem.
De az enclave is baromi jó volt.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8359 üzenetére
Azokat én is nagyon szerettem. 🤷
De nézd(nézzétek) meg a severance-t. Mindig azt tartottam az igazi elődnek, amióta létezik souls, mint műfaj. Teljesen biztos vagyok benne, hogy onnan(is) merítettek.
Ha megnézel egy videót, amiben fáklyával bóklásznak valami katakombában, lassú-metodikus harccal nagy nehezen leküzdve a csontvázakat, zombikat, minden méterről ordít a halál. Egy az egyben souls. Csak éppen 10 évvel korábbról.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
_drk
őstag
Anno azért az átlag játék nem volt könnyű. A from inkább vissza nyúlt ebbe az időszakba amikor nem lehetett csak úgy át szaladni az egészen és voltak rendes boss fightok.
Persze rá tett egy lapáttal!Yoda:
DS3 volt a kapudrog. Jól nézett ki, már tényleg rendesen működött irányítás terén.
Meg ugye 16tól már nagyon pörgött a youtube és Twitch is amikor az emberek láthatták hogyan is működik egy ilyen játék. Én is thevr Pisti után szereztem be a játékot.
Ha nem tudom és nem látom hogy működik ez, tuti fél óra után uninstall lett volna.Ha nem is a DS3 de utána annyi klón készült és készül is a mai napig hogy megkerülhetetlen lett.
Már teljesen más játékoknál is előjön, hogy egy souls elem. -
-
persil
nagyúr
Pedig az is nagyon jo. Nagyon mas, de ha bejon a mufaj, akkor megis regi ismerosnek tunik. En nagyon elveztem, irtozatos mennyisegu idot bele lehet pumpalni.
Nekem egyedul a palyakra vagott megoldas nem tetszett, azt sosem szerettem, nekem teljesen "mobiljatek" erzesem van ettol. A wo-longban is ez volt, ami a legkevesbe tetszett. De ezt leszamitva 10/10 a nioh is.(Kettohoz nem volt szerencsem sajnos)
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
Nekem megvolt (még meg is van szerintem valahol a CD) a Die by the sword.
Most így visszagondolva, bizonyos értelemben az is lehetett ős-soulslike játék. Sőt, az még "olyanabb" volt, mint a Severance. (Csak iszonyú szar volt az irányítása. Én abba is hagytam anno 1-2 órányi szenvedés után. Míg a Severance elég jól játszható volt a maga idejében.)Az Enclave is megvan (eredeti dobozos verzióban még megjelenés környékéről, sőt később GoG-on is megvettem, hogy meglegyen tisztán digitálisan is elérhető formában), és azt nagyon szerettem! (Mondjuk félig cheaterként a nyomkövetős lövedékkel operálós varázsbot volt a kedvencem a gonosz oldali sorceress karakterrel. Jó oldalról a nyilazós elfet? (huntress) és a piszok gyors, de nagy fegyvereket lóbáló félszerzetet bírtam.)
Noha az ER az első igazi souls játékom/ezen keresztül ismerkedem most a műfajjal, de még a végén kiderül, hogy a szellemi elődök közül nem is keveset toltam annak idején...
Endure. In enduring, grow strong.
-
ThySoul
senior tag
BB kicsit hasonló volt anno mint az elden, új IP, sok embert be tudott rántani. Ráadásul két nagy előnye volt, egyrészt itt látszott hogy volt egy generációváltás (ezután már egész jól néztek ki a játékaik) illetve Sony ex volt. Mondhat bárki bármit, de ha egy játék Sony ex mind a játékosok mind a kritikusok minimum 8 pontot fognak rá adni.
Az viszont tuti hogy a YouTube meg a streaming baromi sokat segített ezeknek a játékoknak, rettentő népszerűek a rage videók, a speedrunok vagy a challenge runok.
-
-
Gothmog
aktív tag
Az Enclave-et nem én hoztam fel eredetileg, csak nagyon szerettem anno, azért említettem.
A souls gémekhez annyiban hasonló, hogy ott is nagyon könnyen meg lehetett halni (lesből támadó ellenfelek, elrontott ugrás, vagy éppen mondjuk közelharcos karakterrel nem jókor ugrasz hátra/rossz ütemben mozogsz - elég gyorsan le tudott büntetni egyik-másik ellenfél)Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
Amúgy ha már nosztalgia meg ajánlgatás megy: Lunacid PC-n, de nem kell hozzá semmilyen erőgép, egy irodai laptopon is simán elfut, King's Fieldet idéző kis indie játék, nagyon jó cucc.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz ThySoul #8367 üzenetére
Demon Souls elsőre rohadt nagyot bukott, konkrétan cancelezték a megjelenést japánon kívül. Majd később a pletykák és nagy megrendelés miatt jelent meg erre felé is csak.
A Sony exkluzívok semmivel nem kapnak jobb elbírálást, sőt!
Fasza Days Gone-t jól le is húzták!
Azért kapnak 8 pontot mert jók általában.
Az elfogultság inkább Nintendo oldalon van, ott semmi nem számít! Elden ringet lehet szidni grafika meg fps drop miatt, de Zeldát nem szabad! -
Yodamest
veterán
Nintendonál eleve van már egy ilyen pozitív előkép a tesztelőkben, hogy ezen a kis gépen ezt te atyaúristen, hogyan lehetett megcsinálni, a nagyok sem képesek erre 100X erősebb gépeken sem. Ilyen tipik Dávid és Góliát harc és mindig jólesik a kicsinek szurkolni. Persze alapvetően jól is vannak megcsinálva, de néha azért megnézném ha egy nintendo játék simán csak kijönne PC-re és senki sem tudná róla, hogy az nintendora készült, milyen lenne a fogadtatás.
-
Yodamest
veterán
Pont ez a baj, hogy nekem kell megszabnom, hogy legyen-e kihívás a játékban vagy ne. Azért tetszett meg anno a DS2 és DS1 felfedezésekor ez az egész széria, mert itt éreztem azt, amit csak a régi snes és ps1 játékoknál, hogy van egy a készítők által elém állított akadály, egy elvárás, amit meg kell ugranom. Van ennek egy varázsa, hogy nem tudom ezt menüből, meg egyéb eszközökkel durván befolyásolni, csak én vagyok és a kihívás.
Nem a kihívás mértéke a lényeg, ebben mindig kiforgatják a szavaimat, amikor ezt így leírom, de nem az a lényeg hogy iszonyat nehéz legyen valami, hanem az, hogy ne legyen egy könnyű út, kerülőút, nevezhetjük bárhogy. Az ER-ben a summonok egy kerülőút, egy egérút, ezért számomra nagyon visszás. Amikor a nagy élményeimre gondolok, mindig a BB, DS3 bossharcok jutnak eszembe, de lehet ha ott is lett volna ilyen kerülőút, akkor az tönkretette volna azokat az élményeket is.
Amikor a BB-ben a bloodstarved beasthez le kellett menni, fúú és ott csócsálta a hullákat és tudtam, hogy na ezzel most meg kell küzdenem és nincs könnyű út, na ez az érzés az amit szeretek. Amikor Orphan of Kost fél napig csapattam mire meglett és egyszerűen jobbnak kellett lennem, nem tudtam azt megtenni, hogy 5 try után summonolok és leütöm, addig nem lett meg, amíg ki nem tanultam teljesen. Hozzátartozik, hogy a balansz is ennek megfelelő volt, élvezet volt kitanulni egy Orphant, Ludwigot, Twin Princesst vagy Gaelt, nem úgy mint az ER-ben egy Malikethet, Godfreyt vagy Radagont, a summonok miatt a kitanulási folyamat sem olyan már, mint a korábbi részekben, mert teljesen más a balansz, itt elvárják tőled, hogy summonálj.
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #8375 üzenetére
DS3ban és BB-ben is volt kerülő út, mert NPC-t és barátot is behivhattál.
Azt megértem, hogy mivel ott van, könnyű használni ezért többet használja az ember, akkor is amikor lehet nem kéne.Eladási számokban látszik mi a baj a DS-el és többivel szemben az Elden Ringgel. Tök jó a kihívás, nehézség, de közben a valóság az, hogy kurva sokan félnek tőle mert túl nehéz, vagy a rage-től.
Jobbik eset már amikor valaki feladja valahol. Nem mindenkinek van tengernyi ideje, ott a sok más játék, egyszerűen pár óra próbálkozás után simán feladhatja bárki.Nekem alap tézis, akkor játszok souls játékot amikor hirtelen nincs más játék.
De amúgy az Elden Ring is ugyan úgy nehéz.
Most kezdtem Sorcerrert. Első 10 órában rengeteget haltam. Még most is mert beakakod, le esek, agyon csapnak, körbe vesznek, távolról szét lőnek stb stb...
Frenzied village patkányok tegnap este vagy 5x megöltek a toronynál, utána meg kicsit arrébb még 1-2x.
Rá is jöttem hogy az összes souls játékban a patkányokat utálom a legjobban! -
ProEvoFan
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #8375 üzenetére
Amikor a nagy élményeimre gondolok, mindig a BB, DS3 bossharcok jutnak eszembe, de lehet ha ott is lett volna ilyen kerülőút, akkor az tönkretette volna azokat az élményeket is.
Mármint te tetted volna tönkre magadnak, ha használod. Ez egy olyan feature, ami véletlenül nem lesz aktív, mint ahogy az NPC summonok behívása is legalább két gombnyomás volt eddig, szóval a véletlen aktiválás kizárható.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
_drk
Az eladási számoknak nem hiszem, hogy köze van a nehézséghez. Hiszen hát, az ER-ről is azt hozták le az első cikkek, hogy nehéz, senkinek nem kommunikálták azt, hogy azért vedd meg mert könnyű, nem ez volt az érv a vásárlások mögött. Szimplán eleve egyre népszerűbb az amit a from művel, meg ez az egész souls zsáner, más soulslike címekre is nagyon megnőtt az igény az utóbbi években, mind jól fogy. Ha megnézed a dark soulsok eladásai is egyre jobban nőttek, a DS3-ból már fele annyi fogyott, mint az ER-ből, szóval onnan már nem olyan nagy ugrás, egyszerűen népszerű lett a zsáner. Ezen felül elvitathatatlan, hogy George R. R. Martin neve is behúzott sok olyan embert, aki szereti a fantasyt, de egyébként eszébe nem jutott volna játszani egy from játékkal.ProEvoFan, Bad Pritt
Ez mélyebben gyökeredzik annál, minthogy "nem kötelező használni", ez full nem ilyen egyszerű. Mivel már készítéskor kalkuláltak ezzel, mint alap feature, eleve a bossok movesetje úgy lett megtervezve, hogy a spiritekre van balanszolva. Ha nem használom, az nem azzal ér fel mint a korábbi részekben egy boss solozása, hanem az ER-ben az olyan, mintha a korábbi részeket mondjuk fegyverfejlesztés nélkül tolnám. Tehát sokkal nagyobb hátrányom származik belőle, ezt nem tudom nem használással, mondjuk DS3 vagy BB szintre lebalanszolni. Az egész el van torzulva, nincs egy arany középút, mert kihat az egész harc jellegére. Summonok nélkül számomra egyszerűen nem fun az ER bossok többsége, mert indokolatlan a moveset, a sebzés, az izgágaság... Fire giant is mi a franc már? Mit tanuljak ki rajta? Inkább beidézek egy mimicet azt essünk túl rajta. Maliketh, Godfrey is ilyenek, felszántják a pályát, van 6 gurulás között időm egy lions clawra, nekem ez nem fun, inkább idézek akkor már.Korábban a player beidézés, npc beidézés nem egy betervezett része volt a bossfightoknak, azok teljes értékűek voltak ezek nélkül is, az ER-ben az idézés szerves része a harcoknak, anélkül nincs meg az a "párbaj" érzete, az a fun érzete, mint mondjuk egy Artorias, Lady Maria, Gael, Kos, harcoknak. Én ezt a párbaj érzetet hiányolom. Itt vagy valami baxszó fegyverrel, varázslattal szét dominálod a bosst egy perc alatt, vagy underdog vagy és gurulgatsz meg pajzsolgatsz folyamatosan, nincs köztes.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8379 üzenetére
"Mivel már készítéskor kalkuláltak ezzel, mint alap feature, eleve a bossok movesetje úgy lett megtervezve, hogy a spiritekre van balanszolva. Ha nem használom, az nem azzal ér fel mint a korábbi részekben egy boss solozása, hanem az ER-ben az olyan, mintha a korábbi részeket mondjuk fegyverfejlesztés nélkül tolnám."
Ez netto hulyeseg, be kell latnod. Rengeten spirit nelkul jatszunk. Ha nem kell, fogod es nem hasznalod. Hagyjuk mar ezt a spirit mantrat, unalmas.
Ez az "igy terveztek" meg tovabbra is csak a te elkepzelesed, nulla alapja van. Ertjuk, hogy igy gondolod, azzal nincs baj, de ne kezeljuk mar tenykent."Korábban a player beidézés, npc beidézés nem egy betervezett része volt a bossfightoknak, azok teljes értékűek voltak ezek nélkül is"
Wtf. Hagyjuk mar ezt az egeszet.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
Bad Pritt, persil
A harc jellege a proof, a bossok movesetje. Sokszor sok videóban elmondták már nem én találom ki, hogy ez úgy van kitalálva, hogy a spirit elvonja a figyelmét, beagrózza és akkor van időablakod healelni, támadni. Teljesen logikus, én látom ebben a rációt.S e t h
Nagyon jó játék az ER, viszek éppen egy str-faith karaktert szóval élvezem, viszont nem tökéletes és úgy gondolom a feltűnő hibákról azért beszélni kell. Persze tudom ezzel csak nekem van bajom.Még azért lábjegyzetben: ha ezt az egész rossz boss designt én találom ki, szerintetek miért lehet az, hogy az összes ilyen souls boss tierlist videóban 90%-ban a BB, Sekiro és DS3 bossokat teszik S meg A tierekbe, az ER bossok többnyire B-C tier mind. Ezt nem én találom ki, hogy rosszak az ER bossok, kb minden tierlist videóban látható. Én csak azt gondoltam tovább, hogy "miért rosszak" és szerintem ez a miért a spirit ash rendszerben keresendő, annak hozadéka. Ha az nem lenne ugyan olyan bossokat kaptunk volna, mint a legutóbbi játékaikban a BB, Sekiro, DS3 hármasban. Mert hiszen mi változott azóta?Nyilván nem az open world miatt lettek rosszak a bossok, nem a több fegyver miatt, csak a spirit ash rendszer az, ami erre lényegi kihatással lehetett. De ha ezt senki nem látja tök jó, nektek akkor ezek ugyan olyan jó bossok, mint a többi játékban amik voltak? Szerencsések vagytok.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #8384 üzenetére
Hát ha ezt sokszor sok videóban elmondták akkor jó nagy baromságokat beszélnek.
Amit te leírsz az pontosan arra bizonyíték, hogy abszolút nincs felkészítve sem a friendly sem a hostile AI a spiritek idézgetésére. Ha szerinted az az intended way egy bossharcnál, hogy te megidézel valami kéket, leülsz az ajtóba és ő addig verekszik helyetted akkor van baj.
Nem mellesleg az enemy moveset jelentős része hozott anyag és korábbi assetek vannak összeollózgatva, szóval ha itt a summonra van kitalálva a rendszer akkor mindig is summonra volt kitalálva, de főleg a DS2-ben, ami az ER-hez elég hasonló bossharcokkal van megtömve.
Az egyetlen dolog, ami félig-meddig valid és a summonok miatt lehet a játékban az a rengeteg aoe támadás, hogy a kis csicskáid ne tudják stun lockba tenni, akadályozni vagy kivéreztetni a bossokat, de még ennél is ott van az, hogy az ugrás megjelenése miatt van ennyi területi sebzés és ezért erőlteti a játékosra az új képesség használatát.Továbbra is az az igazság, hogy a játékhoz nem kell summon, a csengőt át se kell venni, ha nem akarod és platinázható mindenféle segítség nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gorgonka
tag
Szerintem nagyon jó, hogy lehet idézgetni. Ha nem lehetne, biztos, hogy az első végigjátszást sem fejeztem volna be, így meg már a második végén vagyok. Én nem élvezem, ha 5-6 órát kell szívni egy bossal. Azt élvezem, ha nehéz, de a játék végén, amikor már csak bossok voltak minden "szobában", ráadásul nem is akármennyire genyók, alig vártam, hogy a végére érjek.
Számomra az ER-ben a kalandozás, felfedezés adja a játék gerincét. Persze nehéz bossok nélkül semmit sem érne, de max 2-3 óra alatt azért menjen már le a 43 éves reflexeimmel is... -
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #8385 üzenetére
Hát meg ezt nem egy tag mondja, community szavazás is volt, (erről is van videó, de rá is lehet keresni) és a DS3, illetve BB bossokat hozták ki a legjobbaknak. Fura, hogy neked ez újdonság, anno mintha te is azt hangoztattad volna, hogy bossokban az egyik leggyengébb az ER, mi változott?
Csak hirtelen rákeresve pl. egy ilyen cikket találtam, szerintem ami ebben van lista elég jól reprezentálja amit mondok.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #8388 üzenetére
Na de akkor már közelítünk, csak annyi a különbség hogy szerintem nem azért lettek rosszak, mert hirtelen a Sekiro után inkompetens lett a fromsoftware, hanem a spirit ashok behozatala túl nagy falat volt számukra, hogy azzal is kalkulálniuk kellett. Egyébként mi más oka lenne ennek? Szerintem őrület logikus, de mindegy aki nem látja azt nem tudom meggyőzni. Mindegy a bossok a rosszabbak közül vannak az utóbbi játékaik közül ebben egyetértünk.
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #8385 üzenetére
"Továbbra is az az igazság, hogy a játékhoz nem kell summon, a csengőt át se kell venni, ha nem akarod és platinázható mindenféle segítség nélkül."
Ezt kb. husz alkalommal irta le mindenki, deeeee nem erdekes, szemellenzo fel, oszt vesszenek a summonok, mer' az egesz jatek arra van felkeszitve.
A ds2-es peldad nagyon jo, szo szerint ezt akartam irni.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8387 üzenetére
De engedjuk mar el ezt a "videoban megmondtak" hulyeseget. Egyreszt a loteri kutya nem ad a youtuberek velemenyere, masreszt meg mindegyik videoban azt mondjak, amit eppen kell.
Pitt leirta. Ha most a summonokra van epitve az egesz jatek, akkor mindig is arra volt. A ds2 gyakorlatilag egy elden ring 0.9-es verzio.
Egy kazalnyi boss/moveset/helyzet egy az egyben a kettobol es a harombol van beemelve. Akkor nem voltak spiritek, szoval szimplan az egesz elmelet megdolt.
A melyik a kedvenc boss-od, meg melyik a legrosszabb resz boss-okban, egy total mas tema.
Szrk.: mielott felreertjuk egymast! Nem a velemenyeddel van baj, csak azzal, hogy tenykent kezeled.
Tldr.: ha nem kell spirit, ne hasznald. Nem igenyel kulon foglalkozast es veletelenul/magatol sosem jon be. Szimplan ne hasznald, ahogy sokan masok sem szoktak. A jatek vegigviheto minden letezo gond nelkul.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #8389 üzenetére
Én egyáltalán sehol nem látom azt, hogy a játékmenet bármilyen formában fel lenne készítve az állandó idézgetésre és ez lett volna a balansz alapja, sőt.
Egy gank boss, szar hitbox, kikerülhetetlen támadás, textúra hiba, beragadt AI teljesen független attól, hogy idézel-e vagy sem, mindegyik eddig is hibája volt a From munkásságának, csak itt a több boss miatt látványosabb. Ha a Tree Spiritből lenne egy a játékban le se szarná az ember, hogy kiúszik az arénából, a textúrája alatt fél méterrel van a hitbox néhol és azt se tudod merre néz meg mit csinál, de ha fél tucatszor neki kell menni a játék teljes hossza során akkor azért lesz időd figyelni a problémáit.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
Ezt a DS2 hasonlítgatást nem értem, ez nekem tök ugyan az, ahogy te mondod hogy nettó hülyeség a summonokra épített boss design. A DS2 egy teljesen más játék, teljesen más tempó, minden teljesen más, nem is értem. Attól, hogy esetleg pár mozdulatsort onnan vettek át, még nem igaz az, hogy ugyanúgy működnek a bossharcok.
Nem mindegy, hogy egy mozdulat önmagában létezik tegyük fel, a DS2-ben a dragonrider egyik csapása, ami tegyük fel ugyan az, mint a crucible knight egyik csapása, de attól még ők nem ugyan az az ellenség, nem tudsz ugyanúgy mozdulni, harcolni ellene.... A DS2-ben a bossok 90%-át gyakorlatilag oldalra mozgással ki tudtad cselezni, mert az ütésük nem tudta lekövetni, ha közvetlen előttük állsz és oldalra mozogsz, körbe. Na eleve már ez sem stimmel, ezt nem tudod megcsinálni pl. egy crucible knighttal, de semmivel sem az eldenben.
[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
Sziasztok!
Srácok lányok a dlct Shadow of Erdtreet megvettem.
A karakteremet felhúztam mint a Dark Souls 1 be vagy Bloodborneba mindkettőbe ps 5 ön.
Kérdésem:
Hogyan érem el hogy a temetőben megölt csontvázak ne éledjenek újra?Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:
András -
persil
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen