Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Shadowbull #1778 üzenetére
Most megnéztem, nincs semmi érdekesség. Annyi az ok, hogy a Teslában van akkufűtés, és arra használ 6kW-ot, ami 40 perc alatt 4kWh. De ez nem veszteség, hiszen az út folytatásán majd a hőszivattyú az akkuban tárolt hőmennyiséggel fűti az utasteret, nem kell arra más hőenergiát pazarolnia. A Tesla az összes villámtöltést 5-600kg-nyi 55 fokra fűtött akkuval fejezi be. Ez olyan eltárolt energia, amit nem kémiai úton tárol, de hosszú sokszáz km-es utakon nagyon hasznos. Ezért semmi értelme a betöltött energia alapján számolni.
Ezért nem érnek semmit az olyan videók, ahol nem értenek az autók működéséhez a média szakmunkások.evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs