Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    senior tag

    válasz Feketelaszlo #25 üzenetére

    Azt már csak mellékesen merem felhánytorgatni, hogy melyik európai autógyártó mögött hány évtizednyi állami atyáskodás van - a Fiat, Volkswagen is ugyanazt az utat járták be, mint az ázsiaiak, de a Renault-t egészen 1990-ig nem sikerült privatizálni és az azt megelőző fél évszázad másról sem szólt, mint hogy folyamatosan fel kell tőkésíteni a veszteségei miatt (kontextusként: Magyarország is abban az évben próbálkozott először az Ikarus privatizációjával).

    Személy szerint én sosem voltam a közvetlen tamogatasok hive, sem maganszemély, sem jogi személyek szintjén. Nagyon sok éve érvelek ezek ellen. A kormanyzatok dolga sztem sokkal inkabb a megfelelöen szabalyozott, stabil, kiszamithato jogi, gazdasagi (piaci) környezet megteremtése, biztositani az utanpotlast (jo csaladpolitika és massziv, hosszutavu oktataspolitika). Ezen felül esetleg (illetve e mellett) ha kell, tamogatni a KF vonalat. De egy utopisztikus vilagban ez utobbit a profitorientalt agazat maga is fenntartja...

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák