Új hozzászólás Aktív témák

  • B1aGG

    újonc

    Az eMag és/vagy a Sameday-es futárszolgálat elég érdekesen műküdik.
    Rendeltem egy órát (ami a környékbeli eMag üzletben volt raktáron,de pont nem tudtam volna bemenni érte akkoriban) 11.24-én, eMag szerint 11.26-án szállítják.
    11.28 óta a környékbeli Sameday depoban van. 3x telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy én megértek mindent, de azért na. Mai napig, se értesítés se semmi, nem is tördnék vele, ha nem fizettem volna ki előre én balga.

    Slusz poén, feleségem 12.03-án rendelt egy másik terméket amihez kapcsolódóan ma jött a mail, hogy 9-18 óra között hozzák az autómatába, érti ezt valaki :W :)) ?
    A nem túl kompetens ügyfélszolgálaton kívül lehet bárki más felé jelezni, hogy szar van a palacsintában?

Új hozzászólás Aktív témák