Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Reggie0 #47 üzenetére

    Akkor kifejtem, hogy miért volt helytelen az általánosításod:
    azt írtad, hogy 500KW veszteséghőt disszipál. Ami akkor lenne igaz, ha a motor (az általad írt 40%-ot feltételezve) 750KW hasznos energiát termelne. Viszont azzal az autóval, aminek a motorja folyamatosan háromnegyed megawattot teker rá a kerekekre, nemigen lehet hétköznapi forgalomban részt venni.

    Tehát az állításoddal szemben a valóság az, hogy azok a motorok napi használatban megtermelnek átlagosan 50KW veszteséghőt és azt kell a hűtőnek záros határidőn belül leadnia. Tehát nem megawattokat, mint egy adatközpontban.

    A normál utcai működésből viszont nem fogjuk megtudni, hogy egy ilyen autó hogyan viselkedik, ha tényleg el kellene disszipálnia 500KW hőt, jó eséllyel úgy, mint pár éve az f1-ben a mclaren honda.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák