- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Aliexpress tapasztalatok
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Programozás topic
- Linux kezdőknek
- Reklámblokkolók topikja
- Netflix
- Synology NAS
Aktív témák
-
gejala
őstag
Scott Pilgrim vs. the World:
720p, 1.5 mbites DTS hang (minimum ennél a filmnél)
Edgar Wright rendezése (Shaun of the Dead, Hot Fuzz)Na ez számomra (eddig) az év filmje, maga a nagybetűs FUN egy BRUTÁLIS soundtrackel (hangvágásért Oscar?), megszámlálhatatlan poénnal és videojáték/képregény/szuperhős kikacsintással. Az első film idén, ami után azonnal újra akarom nézni, méghozzá moziban.
Bele lehetne kötni a sztoriba, karakterekbe, színészekbe, ha nagyon komolyan venné az ember, de a hangulat és a határtalan kreativitás teljesen magával ragadott erre a 2 órára.
A film egyébként az "ultimate geek movie", nem egy konkrét videojáték alapján készült, de szerintem soha nem lesz ennél jobb videojáték adaptáció.Sajnos az USA-ban a film anyagilag hatalmasat bukott, de ennek ellenére dec. 30-án jön hozzánk is. Ezért is kikívánkozott ez a review, nehogy valaki azért ne nézze meg, mert nem hallott róla/gagyinak látta az előzetes alapján.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz brownus #24999 üzenetére
A listával én 95%-ban egyetértek. Pár fura dolog van, például mindenhol ennyire nagyra tartják a Psychot (ami nagyon is jó), de Hitchcocknak van sokkal jobb filmje is. Mindenesetre klasszikus és nagy hatású film.
Az Űrodüsszeia viszont tényleg magasan a legjobb sci-fi. Én minden évben megnézem egyszer és mindig képes új dolgokon elgondolkodtatni vagy más megvilágítást adni, megunhatatlan. Szerintem minden idők legnagyobb művészfilmje, fantasztikus látvánnyal. Kubrick meg akarta mutatni a végtelent, ami felfoghatatlan, de sikerült neki olyan közel kerülnie, amennyire emberileg lehetséges.
Sokan arra panaszkodnak, hogy nem értették a filmet (főleg az utolsó jelenetet), de pont ez a lényeg. Ha bárki valaha is képes lenne 100%-ban megérteni miről szól, akkor nem lenne többé jó film. Az a lényeg, hogy elgondolkodj azon, ami neked eszedbe jut róla. És mindig más fog, ahogy változol.A D9 meg jó kis film, de felejtős, mint top sci-fi. A Moon talán idővel beférhet valahová, de még érnie kell mindenképp.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Integra #25005 üzenetére
Írtam, hogy jó kis film a D9, de a Space Odyssey, Blade Runner, Alien, Star Wars, de akár a Terminator, Matrix, Back to the Future mellett sincs sehol.
Ezekre a listákra általában nem (csak) azért kerül fel egy film, mert jó, hanem mert (el)ismerten nagy hatású. Így lehet az, hogy az Apocalypse Now hiába messze nem a legjobb háborús film, de talán a legjelentősebb. Bár nem értem, Ryan közlegény és társai hova tűntek a listáról...A Starship Troopers szerintem azért van ott, mert hírhedten megosztja a nézőket arról, hogy egy zseniális szatíra-e vagy sem. Mindenesetre az biztos, hogy lehetetlen eldönteni, hogy a háború mellett vagy ellene van a film és egy kicsit elgondolkodva rajta, sajnos nem is olyan vicces, mint amilyennek látszik...
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Tibiajax #25598 üzenetére
Jan. 6-án jön hozzánk is moziba. És hála égnek feliratos lesz.
Nekem rögtön az volt a reakcióm, miután itthon megnéztem, hogy ezt most azonnal moziban is.
A hangzás meg tényleg kegyetlen, amikor a Threshold alatt lobog a közönség haja, az itthon is átjött, nem gyengén. Moziban szerintem a büfé is remegni fog.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
Érdekesek az itteni vélemények a The Social Networkről.
Egyértelműen az év egyik legjobb filmje, szinte minden kritikus imádja. Tökéletes rendezés, forgatókönyv, alakítások. Erősen esélyes a legjobb film, rendezés és adaptált forgatókönyv Oscarra.
Ja, és egyáltalán nem a Facebookról szól...Jhonny06:
"nem tudom, hogy ezeket a kéthetente megjelenő szinte egyforma animációs filmeket miért értékeli annyira a nép"
Mire gondolsz?
A Toy Story 3 és a How to Train Your Dragon egyaránt zseniális filmek, simán verik a legtöbb "rendes' filmet idén.
A Pixarnak ott lenne a helye a legjobb film Oscar-jelölések között is. Idén képes volt egy játékokról szóló filmmel felnőtt embereket megkönnyeztetnie...[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #25821 üzenetére
Inkább neked van fura ízlésed.
Rottentomatoes adatok:
The Social Network 96%, Toy Story 3 99%, How to Train Your Dragon 98%. Ha (több)száz kritikusból ennyinek tetszik, akkor nem ők a furák. Ráadásul a nézői elégedettség is 90% körüli vagy afölötti.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #25832 üzenetére
Mi bajod a kritikusokkal?
Másrészt kevés olyan film van, aminek a minőségét ne tükrözné korrekten a rottentomatoes.Harmadrészt az imdb számai kicsit se összehasonlíthatóak. Olyan filmek, mint Inception meg The Dark Knight több pontot kap a Rear Windownál, Citizen Kane-nél meg hasonlóknál. Ez a no comment...
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #25843 üzenetére
Nem nézem le őket, mindkettő nagyon jól megcsinált film, de az Inceptionnek például azért egy-két dolgot takargatnia kell a látvánnyal.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #25850 üzenetére
Na akkor sorolom.
1. A film alapból túl hosszú és túlbonyolított, sok helyen meg már-már idegesítően túlírt a forgatókönyv (minek ennyi szájbarágás és csűrés-csavarás az első felében?). Ez ilyen "Peter Jackson-szindróma", Nolan is (megint) szerelmes lett a filmjébe és azt hitte, a néző is az lesz.
2. A túlbonyolításban elvesznek a karakterek, nincs semmi érzelmi kötődés, egyszerűen nem érdekel mi lesz velük. Próbálták nyomni, hogy Cobb egyetlen vágya, hogy újra lássa a gyerekeit, de engem nem tudott érdekelni a film alatt, mi lesz velük.
Mondjuk ez minden Nolan-filmre jellemző. Hihetetlen precíz, ám kissé túlbonyolított forgatókönyv, de rideg az egész film. Egyszerűen nincs bennük semmi érzelem, még ha elsőre ez nem is így látszik. Ilyen a Memento, a Batmanek és az Inception is.
3. A film ugye alapból egy low-budget thrillernek készült (mint a Memento), de aztán blockbustert kellett csinálni. Emiatt viszont pár jelenetben kilóg a lóláb. Az önmagára hajló utca még oké, mert noha semmi értelme, de jól néz ki. De például a havas lövöldözés nem csak felesleges, hanem béna is. Emiatt unalmas. És sajnos nem ez az egyetlen ilyen.Ezektől függetlenül a rottentomatoes 87%-os értékelést teljesen reálisnak tartom. 9x-et semmiképp se érdemel.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Tibiajax #25852 üzenetére
Nolan mondta.
Persze ez rég volt, mert már 10 éves a koncepció. De nem 200 milliós blockbusternek indult...Na, egy forrás: [link]
Nolan had initially tried to write Inception as a small, low-budget film but abandoned that idea as he progressed. “It’s intimate and emotional, but I realised I had this concept that lent itself to an epic-scale movie.”[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #25858 üzenetére
Ha az Inception nem túlbonyolított film, akkor mi az?
Kivágtak volna fél órát és sokkal feszesebb, ütősebb lett volna a film. Nem leállni menekülni a semmiből jött gonosz bácsik elől (aminek a végén beszorul Cobb két fal közé, majdnem leestem a székről a röhögéstől ) meg paradoxon lépcsőket építgetni...[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #25858 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
Szerintem félreérted a bonyolult és túlbonyolított közti különbséget.
A bonyolult az olyan, amikor nem érted, miről van szó.
A túlbonyolított az, amikor a film/sztori/karakterek szempontjából túl sok felesleges dolog van a filmben. Na, az Inception az utóbbi mintapéldája. (Mondjuk itt speciel a karakterek szempontjából pont, hogy túl kevés. )[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Jhonny06 #25867 üzenetére
Láttam már háromszor.
Egyébként meg pont nem bonyolult, csak túlbonyolították. Ha kivennék a felesleges (és sokszor agyzsibbasztó) részeket, akkor egy teljesen lineáris és célratörő film lenne. De így se bonyolult, csak a felesleges, random berakott jelenetek miatt érzed annak.
Pontosabban azért érzed bonyolultnak, mert az első felében tízpercenként hülyítenek valami coolnak beállított dologgal, de azok egyáltalán nem hiányoznának a filmből, ha kivágnák. Ennél jobban nem tudom leírni, mire gondolok.Egyébként sok kritikus is észrevette ezeket, tehát nem csak én álmodtam.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #25877 üzenetére
Túlbonyolított, de az év egyik legjobb filmje. Néhány hibával.
-
gejala
őstag
"ezt a filmnek nem nevezhető"
Rátapintottál a lényegre.
Wright olyan tökéletesen mosta el a film, videójáték és képregény közti határvonalat, mint még soha senki.
Egyébként remek film, csak ultimate geek movie lévén a célközönségen kívül másnak sok dolog nem nagyon érthető. Bár aki vissza tud emlékezni, hogy milyen volt fiatalon tanácstalannak és szerelmesnek lenni (vagy még mindig az), az érteni fogja.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Jhonny06 #25941 üzenetére
Emma Stone és Michael Cera nagyon jó színész, csak nem volt még igazán kiugró szerepük (habár az Easy A-ben és a Scott Pilgrimben mindketten nagyon jók).
Ha kapnának egy olyan szerepet, mint most Jesse Eisenberg a The Social Networkben, akkor ők is sokkal feltűnőbbek lennének. Eisenberg is rögtön Oscar színvonalat hozott Fincher mellett, pedig eddig "a szegény ember Michael Cerája" volt.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz proci985 #26012 üzenetére
Én a Fincher-féle amerikai remaket várom (2011) Rooney Mara főszereplésével.
Mostanában érthetetlennek tűnik, hogy Fincher miért azokat a filmeket választja, amiket, mint ahogy ez is.
De a szenzációs The Social Network után van miben bízni. Én még mindig nem hiszem el, hogy a "Facebook filmből" (amire először mindenki legyintett, hogy csak egy két órás reklám lesz) hogy tudtak Sorkinnal ketten ekkora mesterművet csinálni és ilyen óriási kritikai sikert aratni vele. 3 hónapja még bárkit hülyének néztek volna, ha Oscart kiált a filmnek, most meg a legnagyobb esélyes a tarolásra. -
gejala
őstag
válasz Arnold2 #26072 üzenetére
"Egy kicsit igényesebb mint elődje."
Ez a baj.
Az előzetes alapján többet (kevesebbet?) vártam, de ez sajnos közel se annyira ZS+, mint az elődje. Az elsőben a cápa vs repülő jelenet mindent visz, de itt semmi hasonlóan ütős nem volt. De azért néhány jelenet miatt ajánlott, a "the shark just went nuclear" ott van.Pedig az első alapján bíztam benne, hogy az Asylum egyszer el fogja érni a Troll 2 színvonalat, de úgy néz ki, az megismételhetetlen mestermű marad (már megjelent Blu-n is).
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Pitterix #26129 üzenetére
Egy tinivígjáték miért ne lehetne jó film? John Hughes-ra emlékszik még valaki?
Egyébként az Easy A az utóbbi évek legjobb tinivígjátéka. Sőt, a 2004-es Mean Girls óta nem is emlékszem jóra.
Emma Stone-t meg lehet üdvözölni a hollywoodi sztárok között.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
-
gejala
őstag
válasz Psychonaut #26151 üzenetére
Az adaptált forgatókönyv Oscar tutira meglesz. A többi forgatókönyvíró idei teljesítménye már szinte cikinek számít Sorkin alkotása mellett.
A film egyébként már 23 legjobb forgatókönyv, 22 legjobb film és 20 legjobb rendező díjat söpört be. Elég jól áll az Oscar versenyben. -
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26156 üzenetére
Leginkább az, hogy vannak filmek (idén is, meg mindig), amikben zseniális a forgatókönyv, vagy a rendezés, vagy a színészi játék, vagy a zene, stb. De az ritka, amikor ezek mind egyszerre tökéletesek. A The Social Network ezen ritka mesterművek közé tartozik.
Ráadásul abszolút minden elem megvan a filmben, ami az Oscar megnyeréséhez kell.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26162 üzenetére
"Nos, én teljesen ellentétes véleményen vagyok."
Még jó, hogy az Oscar kritikusi díj és a kritikusok körében lényegében osztatlan siker a film.A legjobb film Oscar pedig MINDIG a rendezőről szól, még akkor is, ha nem kapja meg érte a rendező a díjat (ezért vicces, hogy már 10 filmet jelölnek legjobbra, de amelyik 5 rendezője nem kap jelölést, az élből kiesik). És Fincher nagyon ismert rendező, akit szeretnek a rajongók és a kritikusok is és már nagyon megérett az Oscarra.
A másik dolog, hogy mostanában az a legesélyesebb film, amiről senki nem hiszi, hogy nyerhet, ellentétben azzal, amiről mindenki el tudja képzelni ezt (lesz még egyszer Pixar film Best Picture ). Plusz adalék, hogy az Akadémia szereti, ha a legjobb jelenet a film végére marad. A The Social Networkre ez abszolút igaz (meg a Toy Story 3-ra is ).u.i. Én meg egyébként azt nem értem, hogy valaki miért hiszi dokunak a The Social Networkot, amikor ez a dráma definíciója (egy kis fincheres thriller ízzel fűszerezve). Ráadásul NEM a Facebookról szól. Illetve annyira szól a Facebookról, amennyire a Fight Club az alagsori bunyókról.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26248 üzenetére
De azért amikor 200+ kritikusból közel 90%-nak alapvetően tetszik egy film, az nem lehet objektíven rossz.
Más. Az Oscar felé haladva jönnek a fan-made promók. [link]
Megint más, de annyira mégse. Aki még nem látta, viszont a filmet igen. [link][ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
Bréking:
Star Wars: The Complete Saga 9-disc Set megjelenés 2011 szeptember. Immár hivatalos. [link]
Most már csak egy Indiana Jones Trilogy Collector's kellene jövőre.Más.
Hellboy 1-2Hogy ez eddig miért maradt ki... Jó sztori, karakterek, még jobb dumák. Ráadásul a szokásos második részes "mindenre ráteszünk egy lapáttal" a szokásokkal ellentétben csak hasznára vált a filmnek.
A set és creature design Guillermo del Toro-tól megszokottan megint ellopja a showt. Fantasztikusan néz ki minden, jó néhány felejthetetlen díszlettel és "szörnnyel".
De ezúttal az is látszik, hogy del Toro nagy gamer is. Hellboy látványosan Duke Nukem hozzáállással és szövegekkel nyomja, a második részben párszor konkrétan majdnem szó szerint lopja a dumát. A film közelebb van a Duke életérzéshez, mint a Shoot 'Em Up a Max Payne-hez, pedig az is egy nem szándékos játékadaptáció volt.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26282 üzenetére
Ja, az is. Kár, hogy a Warner nem akarja kiadni A Hobbit előtt.
mephi666:
Nem hinném, hogy a Max Payne-re akarták építeni, csak egész véletlenül nagyon közel kerültek hozzá. -
gejala
őstag
válasz Integra #26321 üzenetére
Pedig a 2012 tényleg ultimate katasztrófafilm lett. Emmerich minden lehetséges katasztrófafilm jelenetet belegyömöszölt.
De láthatóan ő is észrevette, hogy ebből mi lesz, ezért elrejtett benne nem kevés öniróniát is. Például a leomló felhőkarcolón limuzinnal áthajtós jelenetnél én könnyesre röhögtem magam.
Ja, a hangzás pedig egyszerűen brutális (lossless) DTS minőségben.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz BITBOYS #26367 üzenetére
Az a durva, hogy a The Social Networknek a forgatókönyv alapján kb. 2,5 órásnak kellene lennie, de belefért 2 órába.
Én a nyitójelenet alatt lepődtem meg, de nagyon, hogy Sorkin mit csinált. Az utána jövő "főcím" alatt jutott el csak teljesen az agyamig, hogy ez az a szintű nyitójelenet, amiről a többi forgatókönyvíró csak álmodhat. Egy zseni élete legnagyobb jelenetét írta meg 5 oldalban. És szerencsére a következő 2 óra is zseniális, a befejezés meg szintén mestermű. Instant Oscar win.
u.i. Ne felejtsük el, hogy ez a film dráma, nem doku. A dolgok nagyon nem így történtek a valóságban, rengeteg benne a fikció és a torzítás. De így lett igazán ütős film.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
Úgy néz ki, hogy rájöttek mennyire nevetségessé tették magukat jó pár jelöléssel. A nyertesek listája már teljesen korrekt.
A TSN-el kapcsolatban meg ne ringasd magad ilyenekbe, már csak a PGA/DGA győzelem választja el az Oscartól.
Egyébként a film kapcsán TÉNY, hogy az év egyik legjobb filmje egy filmtörténelmi mércével mérve zseniális forgatókönyvvel. Igazából az összes díjat Sorkin miatt kapja. De maximálisan meg is érdemli, aki így tud írni.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26481 üzenetére
Vótmá'.
Egyébként azt pletykálják, hogy a Warner se akar kimaradni a felhajtásból és még idén jön a bővített LOTR Blu.
Az Universal is kihozza a Jurassic Parkot idén. Reménykedjünk, hogy a Paramount is vérszemet kap és kiadják az Indiana Jonest.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
"vagy ezt csak én nem látom"
Igen. Az összes kritikus és forgatókönyvíró imádja, tehát benned lesz a hiba.
Egyébként: szenzációs nyitójelenet, mindenki mást alázó párbeszédek, érzelmek széles skálája az első ránézésre lélektelen külső alatt, mesteri befejezés. Ráadásul úgy követi a forgatókönyvek "bevett" felépítését, hogy ezt elsőre teljesen elrejti szem elől. Második nézésre viszont egy olyan forgatókönyvet látsz, amit tanítani kell, de nem lehet megtanulni. Ehhez zseninek kell születni.A nyertesek listája pedig korrekt.
TSN az év filmje (ráadásul minden szempontból hibátlan), Colin Firthnek jár az Oscar is már (tavaly Jeff Bridges elvitte előle, idén az övé), Black Swan egyedül Natalie Portmanről szól (gyenge a forgatókönyv és a rendezés is ebben a mezőnyben), Inception csak technikai díjakat érdemel (Oscaron tuti kap is). Aki meg Leo Inceptionös alakítását Colin Firthéhez hasonlítja a The King's Speechben, az egy idióta, már bocsánat.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Jhonny06 #26491 üzenetére
Szóval fel se merült benned, hogy így is gondolom, amit írok?
Rottenen meg az olyan "nethuszárok" írásait szoktam olvasni, mint Roger Ebert.
Egyébként ajánlom néhány szakmai(bb) oldal/fórum olvasását is, meg fogsz lepődni.WonderCSabo:
Igen, Shutter Islandben jó volt. De az is nagyon kevés egy komoly díjhoz, az Oscarnak a gondolata is nevetséges. Leonak egy komoly drámát kellene vállalnia, ha akar valami komoly díjat, anélkül nem tudnak neki semmit se adni. De abban is fel kell kötnie, mert minden évben durva mezőny van mostanában.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26494 üzenetére
"Miért is?"
Nézd meg a konkurenciát. Egyszerűen nincs hely egy Shutter Islandnek. -
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26496 üzenetére
"Én most legjobb színészről beszéltem"
Én is. De ahhoz egy film miatt kell jelölni és csak 5 hely van. -
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26499 üzenetére
A legjobb színész kategóriában mindig ott van a neve mellett, hogy melyik filmért kapja a jelölést. Egyébként nagyon nehéz úgy nyerni, hogy a filmed nincs a legjobb filmek között.
Azon meg felesleges vitatkozni, hogy a The Social Network jó film-e, merthogy az. Az összes kritikus és hozzáértő szerint az év egyik legjobbja. Innentől csak hülyét csinál magából, aki ez ellen megy. Az, hogy valakinek nem tetszett, az semmit nem von le a film értékéből. Ez kb. olyan, mint aki szerint az Űrodüsszeia szar meg unalmas. A jó film az jó film, itt szubjektivitásnak nincs helye.
Ez a filmzene téma is fura nekem. Az a legjobb filmzene, amit a film alatt nem is veszel észre, akár nem is emlékszel rá utána, de nagyon feltűnő lenne, ha nem lenne a film közben. Azért lenne jobb egy zene, mert a film után is dúdolod? Vicc. Egy filmzene a filmre irányítja a figyelmed, nem elvonja arról. Ha film közben a zenére figyelsz, akkor a zeneszerző elrontotta (hacsak nem direkt ez volt a rendező célja). Persze ettől tetszhet a dúdolgatós fajta is, meg lehet nagyon jó, de a megbúvós mindig jobban szolgálja a komoly filmet.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz madgie #26516 üzenetére
Jó zeneszerző Hans Zimmer, szeretem is a zenéit, de néha túl tolakodó film közben. Na meg idén ő is újrahasznosította magát.
A másik dolog, hogy nem könnyű összehasonlítani egy komoly dráma és egy popcorn film zenéjét, mert nem egyformák az igények.
koxx:
A The Rocknak jó a zenéje, de nem egy Oscar-díjas alkotás azért. Meg ahogy fentebb is írtam, ott az is játszik, hogy az egy nagyon pörgős, hangos és cool akciófilm. Oda illik a zene.[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz WonderCSabo #26528 üzenetére
Szerintem nem tudod, hogyan működnek a díjátadók. Nem elég jól játszani, a filmnek is jónak kell lennie, különben nem kaphatod meg a jelölést se, nemhogy a díjat. Shutter Island alapból nem elég jó az Oscar színvonalhoz, tehát innen nem futhat be Leo. Inception meg túl gyenge karakterben/párbeszédben, tehát ez is kiesett.
Másrészt nem mindig az kapja a díjat, aki adott évben a legjobb volt. Sokszor annak megy a díj, aki épp "soros". Például tavaly Jeff Bridges kapta az Oscart, holott Colin Firth TAVALY nagyobbat alakított. De Bridgesnek már régóta kijárt és meg is kapta, mivel azért tavaly is jó volt. Idén nagy eséllyel Firthé lesz, mert idén is nagyot alakított és előnnyel indul a többiekhez képest.Szeretem az ilyen dolgokat, amikor minden kritikus meg filmszakmabeli hülye, de a fórum bezzeg tele van igazi filmesztétákkal, akik jól megmondják, mi a tuti.
Mondj egy példát, mikor is kellene a zenére figyelni a film helyett. Ha direkt elkezdem hallgatni a zenét, akkor kiesem a filmből, ami nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
Ha szerintük szar, attól még tetszhet. Például akciófilmeknél sok ilyen van. Nekem például bejött a Transformers (az első), holott Rottenen 57%. Persze azt nem mondanám, hogy jó film, de szórakoztató volt végig. Objektíven tényleg ~57%-t érdemel.
Ha a kritikusok nagy aránya szerint jó, akkor is lehet, hogy neked nem jön be. Viszont attól még ugyanolyan jó film marad, csak neked nem jött be valamiért.
Nagy különbség van a két dolog között.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen