Új hozzászólás Aktív témák

  • b.vr

    őstag

    válasz madgie #24047 üzenetére

    ja, hát én fényképezőgéppel szinte nem videózok.
    (amiben igen, az 3D, és ott meg nem ilyen veszteségesen tömörített sz*rokkal :D 16 bites tiff szekvencia a minimum, de akár 32 bites lebegőpontos szekvencia. Meg külön renderelt szelektív maszkok. Ott lehet utómunkázni bátran :) )

    Amúgy mivel én nem videózok géppel, lehet hogy rosszul gondolom, de végülis mi olyan nagy macera van az s-loggal? Az csak egy trükk, hogy raw video hiányában megnöveljék a footage dinamikatartalékát (még szenzorból felnyomva a sötét tartományt) Arra vannak kész LUT-ok, amit egyszerűen csak rátöltesz, és visszahozza a normál kinézetet, aztán utána még tudod finomhangolni, és ráadásul nem esik szét olyan hamar a kép. Nem?
    Vagy ez tényleg ekkora macera?

    szerk: (#24048) taranis ez is tök érdekes. (én a log kapcsán csak a "nulladik fázisról" beszéltem, hogy a footage-t visszaállítani semlegesre, és utána erre jöhet a color grading. Persze lehet akár egy lépésben is, csak én szeretem amikor ezek szétválasztva egymásra épülnek, jobban lehet szabályozni és finomhangolni.

    [ Szerkesztve ]

    "Oscar bácsi meg nem gyütt"

Új hozzászólás Aktív témák