- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Walamoo #11450 üzenetére
Visszaviszed a vasarlas helyere, ott adod le (kotelezo atvenniuk!), jelzed elore, hogy hogyan jartal, majd ok szkaderoznak a szervizzel. Amennyiben ugyanazt ismetlik, mint neked a szerviz, jelzed, hogy a monitor nem mukodesenek okaul a benyomodast nem valoszinusiteni kell, hanem bizonyitani. Oly modon, hogy az adott esetben birosagon is megalljon, szoval a bullshitet tartsak meg maguknak.
-
ЯΞNΞGΔT
aktív tag
Hali!
Sajnos eljutottam ebbe a fórumba is...
Tanácsot szeretnék kérni az alábbi üggyel kapcsolatban:Vettem egy Deathadder 2013 egeret itt az aprón, 14k-ért, ami tegnap megadta magát. Böngészés közben egyik clicknél a bal egérgomb beragadt és nem kattogott tovább. Véleményem szerint valamiféle műanyag pöcök eltörhetett belül, ami a microkapcsolót lenyomja. Írtam PCX-nek, és leírtam ugyanezt, válaszként azt kaptam, hogy "fizikai sérülés esetén nem érvényesíthető a garancia". Az egér makulátlan, egy karc sincs rajta, nagyon ritkán játszom és akkor sem hardcore, hanem csak fun szintjén, már kinőttem belőle. Meg amúgyis vigyáztam rá - szóval nem idióta módjára csapkodtam vagy ilyesmi. Tovább rontja a helyzetet, hogy az egér állítólag nyeremény volt, csak aki nyerte az eladta itt PH!-n és így egy év gari van csak (2év gyári helyett) és erről sajnos semmilyen papírom nincs, akitől vettem itt azt mondta S/N alapján vonatkozik rá a gari.
Kérdésem, nyilvánvaló: nyugodjak bele a dologba és dobjam ki az egeret, vagy van esélyem a bolttal szemben érvényesíteni a jogaimat? Csak így rámondhatják, hogy fizikai sérült az egér? Találtam külföldi fórumokat, ahol ugyanígy jártak ugyanezzel az egérrel és érvényesítették az RMA-t, csak Magyarországon k*csögösködnek az emberrel?
Előre is köszönöm ha valaki válaszol
A nő olyan, mint a parkoló.Az összes normális foglalt, a többi vagy rokkant vagy fizetős.
-
LógaGéza
addikt
válasz ЯΞNΞGΔT #11452 üzenetére
Ha nem sikerül RMA-ba cserélni, akkor se dobd ki, egy mikrokapcsoló-csere nem egy drága mulatság, és hozzáértőknek pillanatok alatt megvan
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
ЯΞNΞGΔT
aktív tag
válasz LógaGéza #11454 üzenetére
Az a probléma, hogy nem a mikrokapcsolóval van gond, hanem az a műanyag pöcök tört le, ami a kapcsolót lenyomja. Igazából az sem lenne nagy dolog megjavítani, de ha most szétszedem, akkor egy esetleges későbbi garis javítást bukok el, mert szétszedem...
[ Szerkesztve ]
A nő olyan, mint a parkoló.Az összes normális foglalt, a többi vagy rokkant vagy fizetős.
-
LógaGéza
addikt
válasz ЯΞNΞGΔT #11455 üzenetére
Ha most nem fogják gariztatni, akkor később sem. Azért mondtam, hogy ha NEM csinálják meg RMA-n keresztül, és kidobás előtt megér még egy kört. Esetleg vedd fel a kapcsolatot közvetlen a Razerrel.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
ЯΞNΞGΔT
aktív tag
válasz LógaGéza #11456 üzenetére
Megtettem, de sajnos még nem jött válasz. De már mindegy is mert szétszedtemés megragasztottam a műanyag pöcköt...Nem tudom meddig fogja bírni, nagyon tróger egy megoldás...Két vékony kis műanyag száron múlik az egész, nem csoda, hogy elfáradt...
Köszönöm azért a segítséget.A nő olyan, mint a parkoló.Az összes normális foglalt, a többi vagy rokkant vagy fizetős.
-
Ragnar95
nagyúr
Sziasztok!
Egy HP nyomtató miatt (Deskjet 5525) szeretnék segítséget kérni, mivel 2012december óta most cserélik 4. alkalommal, tehát ez az 5.nyomtató az elsővel együtt a garanciális időn belül, ráadásul a legutóbb cserélt modell 4nap(!!!) után romlott el és megint várhatok 1 hetet a cserére.
A legutóbbi csere után panaszt tettem a HP-nál, amivel természetesen nem is foglalkoztak, semmit nem tettek, csak elmondták,h sajnálják a kellemetlenségeket és nyilvántartásba vették a panaszt.Ilyen esetben milyen lehetőségem van, hogy valami változást elérjek, mert már nagyon elegem van belőle, hogy a refurbished cserekészülékek állandóan meghibásodnak, amiket a HP küld és maradhatok állandóan 1 hétig nyomtató nélkül, amíg lemegy a csere.
Előre is köszönöm a segítséget
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
De4d
őstag
Helló.
Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni gari ügyekben.
Több felállásban.
Van gari levél számla a nevemen és bármi baja van akkor ugye nem lehet gond. (nyílván ha nem fizikailag megrongált a cucc)
Mi van ha használt a termék, van gari levele, de nincs számlája (mint második vevő) mert mondjuk az eredeti vásárló kidobta. Úgy is él lehet gariztatni, vagy mondhatják számla nélkül nem?
Harmadik opció új/használt a cucc mindegy, érvényes garija van, számlája is, de nem az én nevemen. Pl ha valaki más veszi meg, saját nevével, de x idővel én vinném gariztatni. Beleköthetnek hogy nem az én nevemen van a számla? Feltételezem ez nem igazán számít, mert miért ne vihetné úgymond más gariba a cuccot, nem kell feltétlen az eredeti vevőnek. Főleg a 2. eshetőséggel nem vagyok teljesen tisztában.
Köszi.Minden jó, ha a vége jó!
-
Hooper
őstag
Sziasztok.
A következő kérdéssel fordulok hozzátok.
Rendeltem egy termeket házhozszállítással. A termek árán felül a szállítást en fizettem. Ezzel nincs is gond.
A termék azonban gyári hibás volt (sérült), külsejében esztétikailag es beljsejeben technikailag is.
A forgalmazó a gyártóval egyetemben elismerte a hibát es a termék árának vissza térítését ajanalottál fel mivel utolso darab volt es a következő szállítmányra fel evet kell várni. Helyettesítő termek úgymond nem jatszik mivel tobb mint 3szoros áron kínálták (50ezer kontra 185ezer).Ezek után a vissza szállítást is nekem kell fizetnem azt mondtak.
Pár ezer forint de akkor sem tartom korrektnek.
Szerintetek?
-
Hooper
őstag
-
Hooper
őstag
válasz Attix82 #11464 üzenetére
tehát akkor jogszabályok értelmében a kiszállítást és a vissza szállítást is a forgalmazónak (Mo-i) kell fizetnie hibás termék esetén, főleg ha helyette csere terméket se tud küldeni, csak a vételár vissza térítése az egyetlen amit fel tud ajánlani?
köszönöm a válaszod!
-
phgergo
aktív tag
Sziasztok, 3 hónapja vettem egy Samsung TV-t az Aqua.ban. Az AQUA-s garancialevél megvan, de a Samsung garancialevél az nincs. Igy akkor nem garanciás a készülék? Mit lehet tenni? Köszönöm.
Hoppá, már tele vagy bejglivel? Akkor gurulj be a T4tt0id Twitch csatornájára, mert most egy 20.000 FT értékű PSN/Steam feltöltőkódot sorsolunk ki! ️ Lehet, hogy a következő játékod már nem csak a Streamen fog pörögni! https://www.twitch.tv/t4tt0id
-
Atapi
senior tag
válasz phgergo #11466 üzenetére
A lényeg, hogy a vásárlást igazoló számlád/nyugtád meglegyen, a többi másodlagos, illetve a számla alapján pótolható.
Hivatalosan az Aqua felelős a jótállási igényed teljesítéséért (velük állsz jogviszonyban, ezt igazolja a számla), így szerencsésebb, ha az megvan. Samsung féle garjegyet lehet, hogy nem is kaptál, mert az csak a hivatalos disztribútori csatornán keresztül értékesített eszközökhöz jár, mivel úgy meg kicsit drágább, khm, a többit találd ki... -
phgergo
aktív tag
Köszi a segítséget
Hoppá, már tele vagy bejglivel? Akkor gurulj be a T4tt0id Twitch csatornájára, mert most egy 20.000 FT értékű PSN/Steam feltöltőkódot sorsolunk ki! ️ Lehet, hogy a következő játékod már nem csak a Streamen fog pörögni! https://www.twitch.tv/t4tt0id
-
Topikgazda
"Mi van ha használt a termék, van gari levele, de nincs számlája (mint második vevő) mert mondjuk az eredeti vásárló kidobta. Úgy is él lehet gariztatni, vagy mondhatják számla nélkül nem?"
A jótállás időtartamán belül a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető a termék vásárlásának helyén. Ha közvetlenül a gyártóhoz (vagy képviseletéhez) viszed, akkor ő kérheti a vásárlás tényét és idejét igazoló számlát/nyugtát.
"Harmadik opció új/használt a cucc mindegy, érvényes garija van, számlája is, de nem az én nevemen. Pl ha valaki más veszi meg, saját nevével, de x idővel én vinném gariztatni. Beleköthetnek hogy nem az én nevemen van a számla?"
A név mindegy, csak legyen.
[ Szerkesztve ]
-
De4d
őstag
válasz Superhun #11470 üzenetére
Tehát ha jól értem a 2. pontot (ami jelen esetben az első)
Hogya mondjuk tőled vennék egy 3 hónapos monitort amit te xy cégtől vettél. (1 év garival pl. a bizonyos xy cégnél+1 év gyártói mondjuk)
Elromlik fél éven belül, viszem vissza az xy céghez a garilevéllel oda elég, de ha már bolti gari nincs rá, csak gyártói akkor már nem?[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó!
-
Topikgazda
Vannak gyártók (főleg külföldiek), akiknek elég a termék visszaküldése, ha azon fel van tüntetve a szériaszám. A szériaszám alapján azonosítani tudja a terméket a hátralévő garanciaidőt.
A monitoros példádnál maradva: szinte az összes nagyobb monitorgyártónak van hazai képviselete és szervize, ahol pedig a tapasztalatok el szokták kérni a számlát és a gyártói garanciajegyet.
-
-
Lmh
őstag
Sziasztok!
Ezt a billentyűzetet vettem.
Látható, hogy a képen szereplő bill nem egyezik meg de még csak köszönő viszonban sincs a termék nevével.
A képen egy Logitech Classic 200 van, a valós bill viszont egy silány Microsoft JWD-00042 200.
Én nem név, hanem kép alapján rendeltem, mert volt már ilyen Logitech billem, szerettem, megláttam, rányomtam. Nem látok sehol olyan feliratot, hogy a kép illusztráció vagy eltérhet a valós terméktől. Szerintetek mennyi eséllyel mehetek vissza reklamálni? (Kedden vettem át a terméket)
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
optikus
senior tag
gyors sztori: vision express 1 oras szemuvegcsinalas, mammut (honlapjuk szerint ott minden munkat meg tudnak csinalni).
mult heten elzarandokoltam, sajat keretet vittem. semmi problema, tok egyszeru keret, van benne sablon is. minden adatom megvolt, de bemertek a jelenlegi keretrol, megeggyezett. a ket oldali lencsek azonos dioptriasak, legegyszerubb kivitel, semmi faxni, keves dioptria, nincs cilinder, semmi.
na elso meglepetes az volt hogy nemhogy egy orara de egy napra se tudjak vallalni. csak akkor nem tudom mit csinalhatnak egy orara, ha meg a sajat bevallasuk szerint is ennel egyszerubb konfig nem is letezik?no mindegy, a heten nem lesz meg, majd jovo hetre. irt egy munkalapot kifizettem, felvettek az adatokat telszamot es majd hivnak. egesz pontosan egy hetet irtak ra mint vallalas, de ott bologatott a csaj, hogy o boven meglesz annyi ido alatt mert tok szimpla munka. ennek ellenere nem csinaljak helyben hanem kozpontilag. ok vegul is ez nekem oly mindegy hol csinaljak, csak ugye fura.
na erre a vallalt hatarido elott 2 nappal felhivnak hogy atvettem e a szemuvegem? neztem nagyot hogy nem, miert at lehet? hat azt nem tudja o most epp leltarozik es azert hivott. jo kis nyilvantartasuk lehet ha engem kerdezget... ok, akkor nemsoka kesz hivnak amint elkeszul.
persze nem hivtak, letelt a hatarido, nem hivtak. adtam egy napot, nem hivtak (raadasul a vallalt hatarido percre pontosan van megadva, hisz ok olyan gyors ceg). nem vagyok az a reklamalgatos fajta, hisz ki az aki keresi a konfliktust maganak. vegul felhivtam a kozponti ugyfelszolgalatot. szam folyamatosan foglalt.
megtalaltam az uzlet szamat felhivtam. aszongya adjam meg a telszamom (minek ha mar megadtam es a leltaros fel is tudott hivni?) es utana nez, visszahivnak. hat 3 ora mulva felhivott valaki mas. nem keszult el. es nem tudja mikor fog, de biztos par napon belul meglesz...na most ilyenkor mi van? a hataridot nem en adtam, ok szabtak maguknak. ezt se kepesek betartani. persze a zsetont elkertek elore, es hat nem keves annak ellenere hogy a legszimplabb lencse es keret.
neztem a papirokat van nehany sor arrol hogy ok a mittomenmilyen iranyelvek szerinti minosegu munkat vegeznek, meg hogy ha nem veszem at akkor tarolasi dijat szamolnak fel (bar meg a merteke sincs rajta).
de arrol egy budos mukk hogy mi van akkor ha nem teljesitenek. a legduhitobb hogy nekem kellett volna a szemuveg ezen a hetvegen, de gyanitom pentek delutantol mar nem fognak csinalni semmit hetfoig hiaba is vannak nyitva. a legjobb hogy aki visszahivott az is csak vonogatta a vallat hogy elobb utobb elkeszul varjak. az biztos hogy ezeknel most voltam eloszor es utoljara is.Buy books not gear.
-
Zull
senior tag
Sziasztok!
Mi a helyzet az elallasi joggal, ha egy termeket interneten rendeltem meg, de szenelyesen vettem at (es keszpenzzel fizettem)? Egy egerrol lenne szo, ezt szamitogep es egerpad nelkul amugy se tudtam volna kiprobalni.
-
hülyegyerek
addikt
Sziasztok!
T-nél vettem decemberben egy Nokia telefont. Visszavittem hozzájuk, mert a hangszórója recseg, a kameratakaró elem pedig elválik a készüléktől. Két hétig volt náluk (természetesen cserekészüléket nem adtak), nemrég kaptam vissza. Ugyanazok a hibák még mindig megvannak, az a kérdésem, hogy hányszor játszhatják el ezt velem. Előre is köszi a választ.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Topikgazda
válasz hülyegyerek #11484 üzenetére
Szia!
Cserekészüléket nem kell adniuk.
A 2. kérdésedre a válasz az, hogy egyszer sem, mert ezzel a jótállási kötelezettségüknek nem tesznek eleget. Nézd meg, hogy a szervizlapra mit írtak (történt-e javítás az állításuk szerint vagy sem).
-
Topikgazda
válasz hülyegyerek #11486 üzenetére
Akkor vidd vissza, de azt is írasd rá a hibajelentőre, hogy elméletileg cserélve lettek a hibázó alkatrészek és mégsem történt változás, szóval nézzék meg jobban, hogy mi is a baj. Még egyszer már nem adhatják így vissza, mert az egyértelműen jogszabálysértés lesz és panaszt lehet tenni.
-
asdf_
veterán
Hahhhhhhh, na erre befizetek, idezet az uj jogszbalybol (csak a hatalybalepes utan ertekesitett termekekre vonatkozik):
7. § (1) Ha a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről.
-
natë
nagyúr
Egy illető Samsung telefonokat hirdet (állítólag magyar mobilok) több portálon, garanciapapír nélkül. Azt állítja a Samsung anélkül is állja a garanciális javításokat a product kód alapján. Lemaradtam valami változásról?
-
muveszur
addikt
Sziasztok!
Segítségeteket. tanácsaitokat kérném tisztelettel. A problémám a következő lenne:
2014. március 20-án a Debrecen Fórumban lévő Office Shoes-ban vettem egy Lacoste cipőt. Nem került azonnal hordásra a cipő, kb 6 napra rá hordtam 2x, amikor is a felső részén a varrás melletti ragasztás elengedett az egyik cipőn, illetve a varrás is kezdett elengedni. Mindez kétszeri normál használat mellett, egyetemre mentem benne.
2014. március 30-án visszavittem a vásárlás helyére, ahol cserét kértem. Nem kaptam, ragaszkodtak az eladó hölgyek a javításhoz, pedig többször is kértem a cserét. Szerettem volna írni a vásárlók könyvébe is, de nem sikerült, nem kaptam meg.
2014. április 16-án bementem a boltba, hogy letelt a 15 nap. 16-án nem igazán érdekelte ez az eladókat,
olyan választ kaptam, hogy csak na: "Ha nem jön meg a héten, jövőhéten felhívjuk a központot.".2014. április 18-án visszakaptam a terméket. Ekkor, még az üzletben döbbentem rá, hogy a cipőn az ég világon semmit se javítottak! Az eladó hölgy szerint újravarrták a cipőt. Ellenben a ragasztáshoz hozzá se nyúltak! Ugyanolyan rossz volt, mint amikor leadtam a cipőt. Az eladó persze még megpróbált meggyőzni arról, hogy az a cipő nincs is ragasztva! Mechatronikai mérnöknek tanulok, van némi tanulmányom gyártástechnológiával kapcsolatban, de egyébként még a vak is látja, hogy ragasztva is van a cipő.
Azonnali visszafizetést vagy cserét kértem, de megint nem kaptam. Arra hivatkozva, hogy nincs felhatalmazásuk rá, a cipő márpedig szerintük meg van javítva!
Aztán tanácsoltam a hölgyeknek, hogy hasonlítsák össze a hibás darabot az kifogástalan darabbal, és ha megegyezik, akkor elfogadom a javítás tényét, de ha nem, akkor igenis nincs megjavítva. Természetesen kérésemnek nem tettek eleget.
Állításuk szerint még ők tettek szívességet nekem azzal, hogy felajánlották, hogy elküldik a cipőt független szakértőnek. Én még telefonon egyezkedtem volna az Office Shoes panaszvonalán, de ők is független szakértőt ajánlottak csak fel.2014. április 30.-án voltam megint a boltban, de nem érkezett meg a szakvélemény. Elmondásuk szerint 15 munkanap áll erre rendelkezésre, és majd csak május 13-án érdeklődjek.
Szerintetek mi tévő legyek, kihez forduljak? Rengeteg időmbe benne van már az ügyintézés, arról nem beszélve, hogy már 1 hónapja náluk van a cipőm. Amit árulnak, nem minőségi sajnos, és erre hab a tortán a jótálláshoz való hozzáállásuk. Illetve az lenne még a kérdésem, hogy valóban munkanapokban kell számolni?
Segítségeteket előre is hálásan köszönöm!
-
Topikgazda
válasz muveszur #11494 üzenetére
Szia!
Beleírogatok.
"2014. március 30-án visszavittem a vásárlás helyére, ahol cserét kértem."
Jogosan kérted. A vásárló választhat, hogy cserét vagy javítást kér.
"Nem kaptam, ragaszkodtak az eladó hölgyek a javításhoz, pedig többször is kértem a cserét."
Jogosat tették, ugyanis ha a választott igény aránytalan többletköltséget jelent a boltnak, akkor áttérhet egy másik formára.
"Szerettem volna írni a vásárlók könyvébe is, de nem sikerült, nem kaptam meg."
Abszolút szabályellenes. A vásárlók könyvét ki kell adni az ügyfél kérésére. Sőt, a boltban jól látható helyre kell kifüggeszteni és tollat is kell mellékelni hozzá. Ha az előzőeken bármilyen szabálytalanságot láttál, azonnal rájuk is küldheted a fogyasztóvédelmet.
"2014. április 16-án bementem a boltba, hogy letelt a 15 nap. 16-án nem igazán érdekelte ez az eladókat,"
A 15 napos (nem munkanapos) javítási határidő betartására csak törekedni kell, és ha a bolt igazolni tudja, hogy ő mindent megtett a mielőbbi teljesítésért, akkor nem lehet itt megfogni őket. Ezen szerintem ne is rágd tovább magad.
"Az eladó hölgy szerint újravarrták a cipőt."
Ezt a szervizlappal lehet igazolni. Azt, hogy ott a boltnak ki mit mond, lényegtelen. Bár a félrevezetés nem szép. Ha nem adnak ki szervizjegyzőkönyvet, akkor újabb szabálytalanság, amit lehet jelenteni a fogyasztóvédőknek.
"Azonnali visszafizetést vagy cserét kértem, de megint nem kaptam."
Ha eltekintünk az előzményektől, akkor az első javítás sikertelensége után még nem indokolt a csere vagy a pénzvisszafizetés. Ez csak a 2. sikertelen javítás után indokolt kérni, hiszen látható, hogy nem jön össze ez nekik.
"Állításuk szerint még ők tettek szívességet nekem azzal, hogy felajánlották, hogy elküldik a cipőt független szakértőnek."
Kíváncsi leszek arra a független szakértőre és a szakvéleményére. Túlságosan készségesen ajánlották fel...
"2014. április 30.-án voltam megint a boltban, de nem érkezett meg a szakvélemény. Elmondásuk szerint 15 munkanap áll erre rendelkezésre"
Ilyen meghatározott határidőről szakvélemény esetén nem tudok. Ezt szerintem függ attól, hogy milyen szakvélemény és ki csinálja, illetve hogy a szakvélemény kiállítására felkért szakértő milyen határidőt vállal. De ehhez a részhez nincs tapasztalatom, szóval az előbb írtakat ne vedd 100%-ra.
"Rengeteg időmbe benne van már az ügyintézés, arról nem beszélve, hogy már 1 hónapja náluk van a cipőm."
A "független" szakértőnél töltött idő szerintem nem számítandó bele a jótállásba, de ebben sem vagyok biztos, jó lenne kikérni erről a fogyasztóvédelem álláspontját.
Remélem tudtam valamit segíteni.
-
atillaahun
veterán
Sziasztok, nekem is cipős kérdésem lenne.
Tegnap lekoptattak a Deichmann-ban, hogy lejárt a fél év, most már nekem kell bizonyítanom a 2 év garis cipőnél, hogy nem én b@asztam el.
Szóval küldjem el Bajára megadott helyre (miskolci vagyok), ami 5800 pénzbe fog fájni nekem, plusz posta ktg természetesen. Ha véletlenül mégis gyári hibás akkor térítik a bevizsgálást és javítanak/cserélnek.Első kérdésem ha nekem van igazam akkor cserélniük kell vagy javíthatnak?
Létezik valami hitelesített bevizsgálók listája, akiknek az eredményét hivatalosan el kell fogadniuk, vagy átvihetem a szomszéd suszter Kálmán bához hogy nekem van igazam vagy nekem van igazam? És ha lehet akkor 10k-ról kérném a számlát... Mennyit kötelesek kifizetni?Fél év elteltével egyébként mindenkit kivágnak, vagy csak azt akinek ilyen sunyi képe van mint nekem, hogy Ő, igen ő az aki az alkalmi cipőjében jár focizni - ?
[ Szerkesztve ]
-
Neul
csendes tag
üdv!
rendelést adtam le egy webshopban, és futárral hozzák majd ki. mivel nincs ügyfélfogadó irodájuk, ezért azt mondták, átvétel után a lezárt dobozban lévő garancialevelet küldjem a postacímükre hogy lepecsételhessék, és visszaküldik. (mivel ugye ha ki akarják venni a papírt a dobozból ahoz fel kell bontaniuk és azt nem akarják)
nekem ez nagyon furcsa volt, de lehet hogy csak én nem találkoztam vele még. szerintetek reális eljárás?
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Toyota topik
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- Konteó topic
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen