Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem éri meg a Quad SLI vagy CF.
[link] - Itt egy teszt. A tripla SLI/CF megoldások is hasonlóan teljesítenek.(#2564) loree69: When It's done.
(#2559) Lauda: A valóságban többet mint a HD 5970. De az NV nem hazudott a 250 wattal, csak nem a maximumot adta meg, hanem az átlagot. A maximum 300 watt.
Picit takarítottam, hogy az off és a felesleges dolgok kikerüljenek. A snobozás meg a ki mire költi a pénzét vita nem ide való.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alpachino #2569 üzenetére
Mit kellene még kivenni, ami nem felel meg az alapelveknek? Ugyan hagyjuk már ezt ... ugyanúgy a tied is Off hsz volt, felesleges, a témához egyáltalán nem köthető.
Írjatok a kártyákról.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alpachino #2573 üzenetére
Az a gond ezzel, hogy továbbra is megy az Off. És ebben te is részt veszel, pedig leírhatod azt is, hogy melyik az a hsz, ami nem felel meg az alapelveknek.
Ezért van a topik. Írsz majd kialakul egy vita. Ennyi. Máshol is így megy.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Addig azért nem várunk.
Szvsz még a héten kint lesz a teszt, de tényleg nem egyszerű ezt ilyen gyorsan összehozni. Pedig volt tempó rendesen.RI/OS: Sosem kerül törlésre egy hsz. Csak el lesz rejtve, így te nem látod.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz razor03 #2582 üzenetére
Mert az NVIDIA pedig nem küldött, és nekünk kellett beszerezni. Szerencsénk volt, hogy kaptunk két példányt pár napra.
fsb1000: Azoknak van 31 napja tesztje, akiknek küldött az NV kártyát. A nagykerekből szerváltunk holmit ... örültünk, hogy volt és kaptunk egyáltalán a szűkös készletükből.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szoktunk kapni tesztholmit csak most maradtunk ki. Gondolom az NV-nek nem volt elég kiadható kártyájuk márciusra, így szelektálni kellett az oldalakat. Mi kiestünk, ennyi az egész.
Nem tudom ki kapott Fermit a térségben. Szerintem nem sokan. Itt az lehet a gond, hogy a piac az adott országban mennyire nagy. Ha kevés a tesztkártya, akkor nyilván a keleti országok esnek ki először a szűrőn. A nagyobb piac előnyöket élvez.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűleg nem. Hallottam én is ezt a pletyit, de nem ebben a formában. Arról van szó, hogy a HPC-s irányvonalat elvetik ezeknél, így a játékosoknak hasznos szolgáltatások kerülnek a szilíciumterület nagy részére. Nem lesz dupla pontosság és ECC támogatás, illetve a cache szervezés is át lesz dolgozva. Azt kétlem, hogy a gyorsítótárat elhagynák mert az kell, de az L1-et érdemes 32 kB-ra csökkenteni (hiszen a szabvány csak ennyit kér), míg az L2-őt is vissza lehet venni 256 kB-ra. A felszabadult tranyókat el lehet költeni extra textúrázókra és a raszter motor erősítésére. Ez nagyobb grafikus teljesítményt jelent majd. Tippre a HD 5850 és 5830 köré/közé jósolom. A magméretet a változások alapján nehéz megmondani, de 300 mm^2 körül lehet (alatta talán) majd 256 SP-vel, 32 blendinggel és 256 bites busszal számolva.
(#2592) Ottoka: Ez miért függ tőlem. Én csak egy cikkíró vagyok, aki tájékoztat. Gazdaságilag semmi közöm ahhoz, hogy ki mit vesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2595 üzenetére
Ennyire pletyka fázisban nem akarok erről cikket írni. Való igaz, hogy jelentős részeket lehet kivágni a GF100-ból, amik feleslegesek, de kétlem, hogy a cache-ről lemondanának. Az hiba lenne. A dupla pontosság és az ECC eldobása egyértelmű.
A GF104 és a GF108 jót tesz majd a versenynek. Gyártható termékek, így már az AMD-nek is figyelni kell rájuk. Akár árcsökkentés is lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2597 üzenetére
Ebben a GT200 már nincs benne. Azt a lapkát október óta nem gyártják. Huang papa is elmondta, hogy novemberben eladták a készleteket.:
"Question-and-Answer rész 2009Q3FY:
Joanne Feeney - FTN Capital:
I wanted to try to get into the issue we’ve been hearing about in the market. It’s been noted that your higher end discrete graphics processor, the 270, 285, 290, that line, has been in short supply and we are wondering if you have made a strategic decision to de-emphasize that segment of the market or if you are supply constrained even at 55-nanometer, or if you have just seen demand tail off and that is why we have seen supply slow to a trickle here?
Jen-Hsun Huang:
Well, the demand for GTX275 and 285 and 295 is really high. We have nothing left. We’ve just got nothing left."
A G92-őt és annak variánsai gyártják szóval az benne van.(#2601) fsb1000: Már most megmondom neked mit vágnak ki. Az ECC helyből kuka, mert a GF100-ban ott van, de inaktív a szolgáltatás. A dupla pontosság lényegtelen egy gémernek, éppen ezért van mesterséges korlátozás a GeForce GTX 470 és 480-on (egyszerűen nem számít ez a rész a teljesítményben). A gyorsítótárak csonkítása várható, hiszen a LDS a szabvány szerint 32 kB-os. Minden plusz terület csak a CUDA-s programok miatt van. Unified Address Space is ki lesz belőle vágva, hiszen csak a CUDA igényli és csak a HPC-re írt alkalmazások kamatoztatják az előnyeit (bár ez sok helyet nem igényel a szilícium ostyán).
A CUDA platform támogatása természetesen marad, de ez a platform nem követeli meg a fenti részeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tzsolesz #2611 üzenetére
Az asztali IGP-k már nem teszik ki az NV részesedésének nagy részét, mert leálltak az alaplappiaccal, persze az Ion relatíve sokat hoz a konyhára. A mobil piacon erősek (+ Ion 2 ez külön GPU-nak számít és nem IGP-nek) és az asztali belépőszinten. Illetve most erősödik az alsó-középkategória, mert a HD 4850 lassan elfogy, a HD 5670 pedig elég drága a teljesítményéhez képest. Viszont van rengeteg G92, amit elég olcsón lehet venni.
Az NV Q1-ben 150 dollár fölé nem is szállított terméket, így világos, hogy ott nem tudtak semmit sem csinálni a HD 5000-es Radeonokkal.Már majdnem kész van. Türelem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #2615 üzenetére
Nem kötelező a Quadro-ra dupla pontosság, elég ha a csúcsmodell tudja. Ezt egyébként az AMD is így csinálja. Nekik sincs a Juniperben DP támogatás. Értelmetlen.
Új játékcsomaggal készültünk. Ahol lehetett újítottunk, így lesz AVP is. Főleg DX10 és DX11-es játékok lesznek. A kedvelt motorokat egy-egy játék fogja képviselni. Az Unreal Engine 3 pedig kimarad, mert nem megterhelő a motor a mai kártyáknak, egyszerűen CPU limitbe futsz elég hamar. AA-t meg nem támogat az Engine.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Black Dragon #2648 üzenetére
Támadó pozíciót vett fel?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kész a cikk. De csak a házigazdák látják.
Bocsi nem tudtam kihagyni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Black Dragon #2674 üzenetére
Szóval júzer error volt ...
partyphoto: Még ma less vissza.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2701 üzenetére
Hát most mit írjunk róla? Az a leggyorsabb és a legdrágább kártya, az egész adja magát. Aki a legerősebbet akarja vegyen HD5970-et (vagy építsen SLI-t). Többet ehhez tényleg nem lehet hozzáfűzni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2704 üzenetére
Nem is mondtam, hogy kifogásoltad. Csak arra válaszoltam, hogy miért nincs annyi szó a HD5970-ről. Egyszerűen ez a kategória nem téma, mert az abszolút csúcs. Olyan presztízsmodell, mint a Core i7-980X.
(#2706) Med1on: Ráérünk aludni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2707 üzenetére
Attól függ melyen effektet építenek a DX11-es játékba. Egyelőre azt látjuk, hogy a fejlesztőknél a minimalista tesszellálás, a post-process effektek, az árnyékolás javítása és a HDAO a menő.
Gőzöm sincs mit kezdenek ezután. Két irányba lehet fejlődni. Compute Shader és tesszellálás. Mindkettőnek megvannak a maga problémái. Helyenként súlyosak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2709 üzenetére
Hát egy év múlva ezekre a kártyákra már nem is fogunk emlékezni.
A PhysX sose válik kötelezővé. A fejlesztőknek nem érdekük kizárni a vásárlóbázis nagy részét. Pénztől esnek el.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2711 üzenetére
Egy gond van. A PhysX társkártya nem téma, mert nem hivatalos a támogatása. Éppen ezért a fejlesztők erre nem építhetnek. Esetleg bevállalhatják, hogy nem kérik az ATI userek pénzét, de azt rá kell írni a játékra, hogy ha nincs GeForce-od ne vedd meg. Ellenkező esetben perelhetőek. Ez nyilvánvaló, hogy nem szolgálja az eladások érdekeit, főleg nem úgy, hogy a Steam-en a fejlesztők nyomon követhetik a kártyákkal kapcsolatos változásokat hónapról-hónapra.
A DX11 elsorvasztásában senki sem hisz, hiszen az egy gyártófüggetlen szabvány, az a dolga, hogy terjedjen és segítse a piac fejlődését.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2713 üzenetére
Nem nekik nem téma, hanem a fejlesztőknek. Minden termékre van support. Azonban az ATI+NV PhysX felállásra senki sem vállalja a QA-t. Innentől kezdve fejlesztés során ez nem számítható be, hiszen ha gond van a konfig működésével, akkor azt senki sem fogja megoldani.
Nagy különbség van a "működik a dolog" és a "hivatalos támogatás" között.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz loree69 #2758 üzenetére
A Bullett az önmagában nem sok. Az csak egy egyszerű merevtest motor (mondjuk ezen a területen elég jó, a 2012-ben nagyon jól teker). Ingyenes, de kell hozzá még a DMM2 is, ha elvárható szintet akarnak a játékkal képviselni. Szerencse, hogy a DMM2+Bullett PC-s fejlesztésre szintén ingyenes (a support az AMD programjában kérhető), de a konzolnál a DMM-ért fizetni kell.
A PhysX az mindenhova ingyenes, de a supportért fizetni kell. Egyéb opció lehetséges, ha lesz a játékban GPU gyorsított fizika, ilyenkor eltekintenek a fizetéstől, sőt többnyire az NV megírja helyetted, vagy még fizet is.
A Havok az fizetős mindenhova, de basszus, az a rendszer tud is. Nem véletlenül használják a top fejlesztők.
Van még az ODE, ami szvsz elég jó, de a GPU gyorsításban lemaradt. Ellenben jól skálázható, így érdemes dolgozni vele. Szintén ingyenes, de korlátozott a support.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából az Eyefinity nem a gémereket célozza meg. Mármint ezt úgy értem, hogy a technológia fejlesztését nem miattuk kezdték el, csak lehozták ide is a plusz zseton reményében.
Világos, hogy a Matrox területe érdekli az AMD-t. Valszeg meg is kaparintják, és akkor valaki végleg megveszi a Matroxot.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2981 üzenetére
A szabványról szoktam írni sokat, mert ez a lényeges a piac szempontjából.
Maximum azokban a hírekben, ahol a Fermi gyártási problémáinak megvilágítása egyszerűen magyarázható az AMD példáján keresztül. Ha leírok valamit, akkor az nem feltétlenül érthető minden embernek, mert nem mindennapos, hogy az olvasó felkészült a gyártás területén. Ellenben példával szemléltetve már rögtön világos lesz minden.
Nem hanyatló cég az NV, csak a GPU piacon nehézségei vannak a platformosodással, mivel nincs x86 licenszük. Ezért mondta Igor még múlt év októberében, hogy az NV számára a GeForce brand a legutolsó szempont. A Tegra, Tesla, Quadro vonal előnyt élvez, a többivel meg lesz, ami lesz.
Nem úgy írtam, hogy az NV zárt rendszere akadályozza a fejlődést, hanem, hogy egy zárt rendszer nem jó a piacnak. Ez általános jelenség, a 3dfx időszakában is megfigyelhettük ezt a Glide kapcsán. Bele is bukott a cég a csőlátásába.
[link] - Írtam, hogy nem jó az x86 zártsága. Az NV kapálódzik is a bíróság mellett, hogy legyen licensze, mert ezzel elindulhatnak a platformok útján. Nem véletlenül vannak mindig a felszínen az NV x86-os processzort fejleszt pletykák. Más elemző is látja, hogy itt az NV-nek az egyetlen kiút a processzor tervezése. Ha csak GPU-d van, akkor a piac legzsírosabb szegmenseitől esel el.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2988 üzenetére
Tedd fel magadnak azt a kérdést, hogy az NV a GeForce fejlesztéseit melyik x86-os processzorába fogja integrálni? Így könnyen megérthető, hogy mi a legfőbb problémája az NV-nek, és az is érthető, hogy miért próbálják a piacukat lezárni (CUDA).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2991 üzenetére
Nyilván a felsőkategóriás/csúcs-GPU biznisznek még van egy jó 4-5 éve, mire a rendszerszintű integráció teljesen beérik 2015 lesz.
A fő probléma, hogy az NV és más cégek (pl.: AMD esetleg Intel - bár ők eleve nem érdekeltek a combosabb GPU-k szegmensében) bevételeinek nagy része a belépőszintről, és mostanában már a mobil piacról származik. Az IGP-s procikkal, ezt a piacot veszti el az NV, azaz a PC-s szegmensek legzsírosabb szeletét.
Azért az a 10-20 év sok. Most ugye 2011-től belépünk a heterogén módon futtatott programok korába ... CPU és GPU összedolgozik, de csak közvetve. Ez a feldolgozás 4-5 év múlva homogén lesz, azaz nem a CPU fog GPU-sodni, hanem a GPU fog CPU-sodni. Az elkövetkező heterogén érában a GPU-nak nagy szerepe lesz, de a távolabbi jövő processzora olyan, mint a Cell. Főmagok és vektormagok gyülekezete.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #2993 üzenetére
A későbbiekben a rendszerszintű integráció átalakul. Az elkövetkező évben megjelenő lapkákon jól elkülönülnek a GPU és a CPU magok. A távolabbi jövőben a CPU magok megmaradnak, de a GPU kötött funkcionalitása megszűnik. Ezeket váltja a vektormag, mely ugyanarra az architektúrára épül, mint a CPU főmagja, de a jól párhuzamosítható, nagy teljesítményigénnyel rendelkező feladatokhoz lesz használható. Ezek amolyan segédmagok lesznek ... Data Parallel Processzor. Mivel a DirectX kötött futószalagja is megszűnik, így bármilyen szoftveres futószalag írható rájuk, hiszen a felépítésük maximálisan általános.
Természetesen a programok is ki tudják ezeket a vektormagokat használni, hiszen a homogén feldolgozás az irány.
Az Intel a Larrabee esetén is hasonló vektormagokat tervezett, csak korai lett volna kiadni, mert még a kötött futószalag a menő, és ott a jelenlegi célhardverek erősebbek. De a lényeg ebből elképzelhető. A processzorokban a főmagok mellé, ezek a vektormagok kerülnek később. Az AMD is hasonlóan gondolkodik, csak ők még nem leplezték le ezeket a terveket, de a Fusiont bemutató diákon látható, hogy ezt az irányt jelölték ki a későbbiekben.A VGA mint funkcionális eszköz szűnik meg. Mivel a render futószalag nem lesz kötött, így általánosabb felépítésű hardverek kellenek. A gép későbbi bővítésére több lehetőség van, az egyik a két Socketes alaplapok, ha egy proci nem elég, akkor a másik foglalatba veszel egy másikat.
Azokon a területeken, amiket a Fusion jövőre lefed, már nem is lesz diszkrét GPU fejlesztve. A Cedart árulják tovább, akinek nincs lehetősége IGP-s platformot vásárolni, de konkrétan a Llano APU lesz a belépőszintű GPU. Az évek előrehaladtával a GPU piac alulról morzsolódik fel. Ez az AMD-t is érinti, és APU-t kínálnak majd a korábbi diszkrét GPU-k helyére.
A könnyebb érthetőség érdekében itt egy kép a jövő CPU-járól:
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #3004 üzenetére
Azért kell a CUDA, hogy a jövőben, aki kifizeti a processzorba integrált IGP-t (mert az kötelező kifizetni), az vegyen mellé egy azonos teljesítményű, de CUDA kompatibilis GeForce-ot is. Ergo az NV továbbra is ehetne a legjobb bevételeket hozó piacról.
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy az NV örül annak, hogy a 60%-kal nagyobb, sokkal nehezebben gyártható GF100 hat hónap késéssel átlag 15%-ot ver a Cypressre. Nyilván nem kommunikálják le, hogy basszus elkúrtuk, de házon belül már át van mosva a mérnökök feje. Mondjuk itt főleg a 6 hónap csúszás a probléma, és a gyárthatóság. Maga a tervező csapat szerintem jó munkát végzett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #3008 üzenetére
Mivel ugyanaz a gyártósor, így valószínű, hogy az AMD-nek is problémái lettek volna. Régebben is para volt ebből: R520, R600. Mindkettő késet, és nem is hozta az elvárásokat. Meg is buktak a piacon, függetlenül attól, hogy egyes új technológiákat jobban implementáltak.
Ebből látható, hogy az AMD miért nem növeli a lapkaméretet a határokig. Előtérbe helyezte a gyártást, és a generációk gyors leváltását.(#3012) fsb1000: A BattleForge alatt megjegyeztük, hogy a mérés alatt nem tapasztaltunk akadást, így az első frame készülhetett tovább. Nem volt minden a memóriába.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Splinter Cell: Conviction esetében más problémák is lesznek. Csodaszépen akad a játék a legtöbb VGA-n.
RI/OS: Próbáld csak a Radeonnal. Más panaszkodott rá, hogy ilyen hibrid konfiggal nem indul. Bár lehet, hogy nincs köze hozzá.
Én amin problémáztam, hogy a távoli fák zizegnek, de azt megoldotta a Catalyst AI Off.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GTX 470 is támogatja a PhysX-et, szóval felesleges megtartani pár % erejéig. Úgy számold be, hogy ez a gép fog vagy 400-450 wattot enni ... terhelve akár 550+ is lehet, vagy még több. Alig van játék, ami támogatja a hardveres PhysX-et, így egy extra áramforrás felesleges. Főleg, hogy szar a PCI Express kiosztás is az X-Fi miatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy hány monitort kötsz a kártyákra. Egy monitorral valszeg olyan 30 watt pluszt kapsz idle-ben. Két monitorral 110-120 watt pluszt.
A load fogyasztás olyan 550-570 watt körül lesz.A 3Dmark batch size teszt egy fos fogyasztásmérésre. Annyira rossz, mint a Furmark.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Batch size tesztelt terhelték a kártyákat. Onnan mértek fogyasztást. A Furmark is jobb valós értékeket ad ennél. A játékok szintjén meg közel sincs a valósághoz egy specifikus terhelés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #3203 üzenetére
Nem minden esetben gyorsabb az SLI-nél a dedikált kártya melletti PhysX. Főleg akkor van baj, ha a fizikai számítások terhelése magas, ilyenkor nyilván AFR mellett a PhysX számítás rémálom, mert minden jelenethez a fő kártya számolja a fizikát, és ez rosszul hat az SLI grafikai teljesítményére.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz loree69 #3205 üzenetére
A PhysX egy nagyon régi CUDA verzióra épül (innen van a 32 SP/256 MB VRAM korlátozás is), és az egyetlen GPU-n futtat mindent, ami a programhoz kapcsolódik. Nem is várható az átírás, mert az új képességek mellett gyorsulna a feldolgozás sebessége, és ez nem érdeke az NV-nek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz loree69 #3208 üzenetére
A PhysX az változhat, de az alatta lévő CUDA verziója változatlan már a kezdetek óta. Ha átírják egy modernebb felületre, akkor az több problémát is maga után von. Az egyik az, hogy a feldolgozás gyorsabb lesz, ami nem célja a cégnek, továbbá a kisebb 16 SP-s GeForce kártyák is képesek lennének futtatni a technikát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz loree69 #3210 üzenetére
A modernebb CUDA használatától nem lesz x86 licensze az NV-nek ... ellenben gyorsabban fut a PhysX, amitől egy olcsóbb GeForce is elég lesz hozzá. A saját bevételét nem fogja betámadni egy cég.
Az OpenCL állandóan a légkörben van, de valójában nem lesz semmi. Az egész azért van mindig lehetőségként megemlítve, hogy a fejlesztők érdeklődése fennmaradjon. Senki sem akar egy zárt szabványra alapozni egy új motort. A fejlesztőknek is nagy probléma, hogy a célközönség nagy része nem érheti el a szolgáltatást. Előbb lesz Radeon+GeForce QA PhysX-re.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Bestbuy játékok
- Politika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit videókártya
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- KFA2 GeForce RTX 3070 EX LHR OC 8GB GDDR6 256bit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen