- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Proxmox VE
- ASUS routerek
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Itt az első PhysX teszt. Úgy néz ki, hogy Mediumon két GTX480-on és egy dedikált GTX 470-en már majdnem megvan a 60 FPS.
(#6533) Crytek: Lassú vagy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem ők döntötték el ezt. Az NV mondta, hogy mindenkin számolni kell, mert az leviszi a teljesítményt. Az Apex egy fizetett funkció a játékban, csak azt a célt szolgálja, hogy vegyél két-három GeForce-ot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #6549 üzenetére
Az NV vezérlőpultjában nincs beállítva valami magas AA szint vagy ilyesmi?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a táp egy régebbi Delta modell. A valaha készült egyik legjobb konstrukció. Gyakorlatilag kizárt, hogy az legyen a probléma.
(#6555) Dantenero72: Van egy csomó beállítás az NV kontroll paneljében, nem fogjuk megtudni, hogy ő pontosan mit használt. A 32xAA önmagában nem jelent semmi. Kérdés, hogy milyen AA, milyen szintű a minőség, és milyen algoritmussal kezeli az átlátszó objektumokat. Ezeket, mind külön lehet állítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #6557 üzenetére
Akkor valami tényleg nem stimmel. PCI Express sebesség full?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #6564 üzenetére
A BC2 jól megy, de én mindig a játékból állítok AA-t, szóval ez nem összehasonlítható. A GTA4-hez én grafikai módokat használok, szóval ott sosem mértem alapjátékkal. A grafikát kicsit visszaveszem, hogy beférjek az 1 GB-os korlátba. Így elég jó.
Ne tudom nálad mi a probléma, de én megnézném, hogy a PCI Express x16-on megy-e. A GPU-Z megmutatja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #6569 üzenetére
Tudsz hozni 3Dmark eredményeket? Ha máshol lassú, ott is lassúnak kell lennie.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #6571 üzenetére
Jobban örülnék valami előre beállított teszthez. Mondjuk a Performance beállítás. Így nem tudunk összehasonlítási alapot nézni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy hosszútávra terveznek. [link] A PC nekik egyre nagyobb nyűg lesz platform nélkül. Ezért boronálják most őket megint össze a VIA-val.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem aktiválódik a driverben a Furmarkra írt szoftveres védelem, akkor ez normális. Azzal a programmal nem ajánlott terhelni, mert csak a hardver hővédelmére vagy ilyenkor bízva. Ez ugyan elég megbízható, de nem 100%-os védelem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, a Furmarkra. Az a program kinyírhatja a hardvert, ha a driver nem aktiválja a beépített védelmet a túlterhelés ellen.
Az NV hivatalos ajánlása a gyártóknak a 3Dmark 06 GT2 tesztje.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sehonnan. Maximum az utalhat a védelem hiányára, hogy fagy a Furmark. Eléggé kicsi a valószínűsége, hogy bármi kárt tettél volna benne, persze ne kísértsd a sorsot, hagy a fenébe Furmarkot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hülye ez a kérdés. Azt viszont érdemes tudni, hogy a gyártók termékcsaládokat ellenőriznek. Vagyis ha csinálnak egy GeForce GTX 460-as terméket, akkor van egy kvalifikációs folyamat, mire a holmit tömeggyártásra adják. Innentől kezdve a gyártás alatt gyakorlatilag egy pár másodperces ellenőrzőteszt van, ami csak azt jelzi, hogy a kártya el fog indulni. Semmilyen programot nem futtatnak, ami ellenőrzi a stabilitást. Rátöltik a BIOS-t és megy a csomagba, majd ha nem stabil, akkor garanciáztatod.
A gyárilag tuningolt termékek esetében ugyanúgy van egy kvalifikációs folyamat, de lényegében semmiben nem különbözik a gyártás, csak nagyobb az esély az instabil termékre. Én is jártam úgy, hogy OC-s kártyát vettem, és csak a referenciaórajelen volt stabil.(#6612) Landon: Semmi gond nem lesz szerintem. A játékok mennek és ez a lényeg. Stabilítást meg tesztelj a 3Dmark 06 GT2-es tesztjével. Tedd loopba. Az NV is ezt ajánlja a saját partnereinek, ez a tuti.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kombustor is Furmark. Annyi a különbség, hogy három objektumot rak ki a képre, ami már eleve nem dolgoztatja annyira a kártyát.
(#6615) Landon: Válaszoltam.
A DOF, az egy PP effekt. Nem mindig van eredménye. Keress egy ilyen bogarad, és ott kapcsolgasd. Elméletben a bogár mögötti tájnak el kell mosódnia. Persze nem mindig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben sem a tesszelláció eszi meg a teljesítményt, hanem a post process DirectCompute effektek. A tesszelláció alig számít 3-6%-ot, a Metro 2033-hoz hasonlóan. Az NV csak azért kampányol mellette, mert a professzionális szintre tervezték a Fermit, ahol fontos a tesszelláció, de ők is tudják, hogy lehetetlen megoldani a felületi problémákat. A Lost Planet 2-be sem raktak Heaven-hez hasonló felületi tesszellálást, mert nem néz ki jól, ha a karaktered lába nem a talajon, hanem konkrétan a talajban van.
A játéknál biztos jobb. Egyszerűen vicc ez a program. Nincs Single player. Multiban csak pályák vannak és Co-Op-ban lehet vinni, de dög unalom. A szörnyeket csak lőni kell. Egy helyben megállsz, és nyomod a gombot. Ennyi. Ha meghalsz, akkor Re-Spawn. Ez a Lost Planet név megcsonkítása. Amit felállított az előd, azt elbaszta az utód.
A Minimum FPS a szokásos problémától küzdhet. Az első frame számításánál még tölt a gép. Ezért kell úgy megírni a benchmark progikat, hogy az első 10 frame eredményét dobja el, esetleg megoldás a Fraps.
Havokot használ a motor. A Capcom számára a konzolok fontosabbak, így a PhysX eleve halott lehetőség számukra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én azt nem értem, hogy ezt, hogy lehet így elbaszcsizni. Megvan a jó alap, mert az irányítás jó, és elkúrják az egészet a single kampány és az élvezhető történet hiányával. Pedig annyira vártam, mert a Lost Planet az nagyon tetszett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Asszem a Q verzió az NV-nál Szupermintavételt jelent a transzparens objektumok esetén. Ez tényleg kinyírja a teljesítményt. Nem véletlenül nem építenek ilyet játékba. Az NV-nél megjelennek ezek a módok, mert a driver lehetőséget ad rá. Az AMD-nél ez másképp működik, mert a driver beállításait hívja meg a mintavételhez. Ha HD 5000-nél teljes szupermintavételt állítasz be, akkor az ugyanúgy kinyírja a teljesítményt.
Az SSAA ilyen, teljesítménygyilkos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fejezzük be a fermis sütőzést. Ezt figyelmeztetésként írom, mert kénytelen leszek pihenőt osztani.
Utolsó utáni figyelmeztetés. Két hsz törölve. Moderátor jogommal, itt én vagyok az erősebb, ha még nem tűnt fel. Addig érdemes abbahagyni, amíg nem osztom ki a kényszerszabadságokat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #6747 üzenetére
Mindenkinek. Flémgerjesztőknek és a folytatóknak.
(#6750) rup1u5: Nem rossz javaslat. Fórum grillezésmentesítve.
(#6752) cyberkind: Mert feleslegesek. Maradjunk a szakmaiságnál. Nem kell minden oldalon megemlíteni, hogy fűt a kártya.
Nem érdekel, hogy igaz-e, itt nem kell flém. Csak szakmai hsz elfogadott. Esetleg kis off, de a sütőzés már túlzásba megy.cyberkind: Küldtem PM-et.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Stone Giant GPU physx-et használ a kamerakezelésre. A második GPU-nak meg is van a dolga.
Az etqw.exe az azért kell, hogy a driver felismerje a futtatott programot, és hozzárendelje az etqw-hez beállított paramétereket.(#6865) Sárpac: Szar a program.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyat nem tudnak csinálni, mert a jelenlegi shader blokk 800 SP-s. Ezt lehet arányosan növelni: 1600-2400-3200 ... Az R600 architektúra azért ilyen hatékony, mert az RV770-től kezdve maga a blokk teljesítménye van félelmetesen jól eltalálva.
(#6894) NOD: Az NV már nem védekezik ez ellen. Ami gond lehet az az új generációs Catalyst, ami már nem úgy fog működni, mint a régi. Ha az AMD ki akarja csinálni a PhysX-et, akkor ebben a meghajtóban megteheti. Az NV csak egy egyszerű ellenőrzést hajt végre, mert az ATI nem akarja a PhysX-et. A tiltás lényegében onnan indul, hogy az AMD nem adja oda a hardvereit validációra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az írható cache az nem nagy dolog. A szervezést kell variálni, de ezért nem kell megbontani a shader blokkot, mert nem ott van a másodlagos gyorsítótár. A ROP-ok változnak ettől. A tesszellációt addig felesleges extrém mód javítani, míg csak benchmarkokban vagy a professzionális piacon használható. A mostani Radeonok 5-6%-ot vesztenek a játékokban a tesszelláció bekapcsolására (már ahol megterhelő a rendszer), kb. ugyanennyit vesztenek a GeForce-ok is. Ezt is a raszteres oldalról, ahol a Radeon is kapja ezt a büntetést.
Nem tom, mi az az y buffer. Szerintem valami félreértés lehet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #6967 üzenetére
Találtam neked valamit:
[link] - érdemes lenne ezt átolvasnod, mert hasonló problémákról írnak a GTX 400 tulajok. Amit jó lenne megnézned, hogy a kártya órajelei maradnak-e, mert a lassulásokat állítólag az okozza, hogy ugrál a mag-/shaderórajel. Monitorozd játék közben a terhelést és az órajeleket.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínű, hogy a probléma oka konfiguráció függő, ahogy általában a stutter vagy más menedzsmentproblémák. Ezért linkeltem, hogy több megoldás létezik, hátha az egyik neki is beválik.
Egyébként valóban vicc az egész. Ezek a gondok azóta léteznek, amióta az alaplapgyártók behozták az EPU, meg a tököm tudja milyen energiamenedzsmentet. Ezek nincsenek a szabványban szabályozva, és kapcsolgatják a PCI Express linkek sebességét és energiakezelését. Baromira nincsenek erre felkészítve a kártyák, mert minden gyártónál másképp működik. Gyanítom, hogy a GTX 400-ak másik problémája is ehhez köthető. A kártyák egy része befagy a Win üdvözlőképernyőnél. [link] El kellene ezen az egészen gondolkodni. Ha az alaplapgyártók energiamenedzsmentet akarnak, akkor szabványosítsunk, de minimum legyen már kikapcsolható a fícsőr.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig micsoda marketinget gyártott köré az MSI. ... Military-class minőség. Bár mondjuk ez a része a dolgoknak a VGA-kat kevésbé érinti. A gyártóknak meg joguk van tönkretenni a funkciókkal az alaplapjaikat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tthomasso #7026 üzenetére
Állítólag nem a kártya a szar. Az NV még vizsgálja a dolgot, de kompatibilitási hibának néz ki. Hasonló az AMD szürkehaláljához. Az egyik konfigban előjön, míg a másikban nem. [link] - erről linkeltem itt egy nv-s topikot.
Gondlom az nv vizsgálja a dolgot, és ahogy az AMD a szürkehalálra talált megoldást úgy az NV is találni fog erre valamit. Addig persze nem tudod használni a rendszert, amíg nincs kész a javítást tartalmazó driver. Esetleg kérj más gyártótól kártyát, mert lehetséges, hogy már nem referenciára építenek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennél sajnos bonyolultabb a probléma. A gyártói tesztek szerint a Fermi kártyákkal nincs baj, de bizonyos konfigokban nem működnek. Különösen azokkal az alaplapokkal, amelyek erőteljesen használnak valamilyen egyedi energiagazdálkodási sémát a PCI Express-re.
Folyamatban van a javítás, de mivel rengeteg egyéni kártyát gyártottak a partnerek, így főleg alaplapi és VGA BIOS-ok formájában lehet megoldás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azokkal is baj van, az összes Fermi így viselkedik. [link] - Itt egy gyűjtőtopik pár fórumra mutatva, ahol problémáznak. Ugyanaz lehet a hibaforrás, mint az ATI-nál a szürkehalál, csak itt a géped sem tudod használni, mert bejelentkezésnél kifagysz. Meg kell várni rá a javítást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #7049 üzenetére
A Fermi az architektúra neve.
(#7050) TTomax: Ezért pofázzák állandóan a PC-nél a szabványt. Az alaplapgyártók nemrég hozták be a különböző energiatakarékosságot elősegítő funkciókat. Az ATI és most az NV is megszívta. Ezért írtam korábban, hogy ha valamit beletesznek az alaplapba, akkor azt jó lenne kikapcsolhatóvá tenni, mert így elkerülhetők a szürkehalálok, meg a bejelentkezéses fagyások. Aztán ha lesz javítás a problémára, akkor újra be lehet kapcsolni. Persze szokás szerint a falnak beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem a frekitől függ. Az alaplapba építenek olyan extra funkciókat, ami automatikusan kezeli ezt. A BIOS-ban lényegében ki sem kapcsolható. Fuck yeah. Figyeld meg, hogy a legtöbb problémázó konfigban Intel 55/57-es chipset van. Az energiagazdálkodási funkciók kedvelt vezérlője.
Egyébként nem zavar az alaplapgyártók ténykedése, mert felőlem olyan extrákat fejlesztenek, amilyet akarnak, de legalább legyen kikapcsolható. Aki ezt nem teszi meg, az minimum szarjon sünt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Brutális eb #7070 üzenetére
Tudnak a problémáról dolgoznak is rajta.
Reagálni csak akkor szoktak, ha tudják, hogy javítható valamilyen szoftveres frissítéssel. Az AMD is így tett. Csak januárban ismerték el a szürkehalált, mert tudták, hogy ki tudják javítani. Ha nem lehet valamit javítani, akkor inkább el kell tusolni, mert a hardvert visszahívni nem jövedelmező. Esetleg hardveres javítást csinálni, és a szerencsétlen júzer egyszer majd kifog egy javított terméket, aminek örül. Nyilván a gari ott lesz költségben (lásd az NV hibás noti GPU-i, ami negyedévente megnyomja a garis kiadásokat), de messze nem annyiban, mint egy komplett visszahívás. Bár jelen esetben nagy különbség, hogy a hiba nem tervezési, hanem kompatibilitási. Így a hardver konfigurációfüggően viselkedik. Nagy esély van rá, hogy javítható szoftveresen, mert a referenciatermékekben kvalifikálták őket.(#7072) bigdigit: Kb. erről van szó. Majdnem biztos, hogy az energiagazdálkodás tesz be. Legvégső esetben az alaplapgyártók reagálnak egy BIOS-frissítéssel, és kikapcsolhatóvá teszik az összes problémás holmin ezeket a funkciókat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GTX 470-et már nem érdemes nézni, mert az OEM szintre már leállt a szállítás. A GTX 465 és 470 ára azért csökken, mert nincsenek gyártásban, és a kereskedők el akarják adni a termékeket. Ezért nincs bejelentés az árcsökkentésre, mert az NV továbbra is tartja a normál árakat, csak annyiért nem lehet eladni a raktáron maradt kártyákat.
(#7077) Crytek: Vennék az OEM-ek a GTX 470-et is, csak nincs szállítás. Ez olyan helyzet, mint ami tavaly volt a GF GTX 260-285 kapcsán. Rendelés volt csak gyártás nem. Ilyenkor nyilván nem tudnak mit csinálni az OEM gyártók, így marad a Radeonok rendelése ezen az árszinten.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűleg a durva fogyasztás volt az oka az akkori alacsony árnak is. Alapvetően ez okozta a termék vesztét is. Az OEM gyártók nem szeretik ezeket a sokat zabáló és nagyon forrósodó termékeket. Konkrétan csak akkor fogadják el, ha a leggyorsabb, de inkább mellőzik. Nagyjából 225 watt az, ami az elfogadható maximum a gyorsabb kártyák esetén. A GTX 465 is többet fogyaszt ennél a PCI-SIG mérésén. Nem kedveltek ezek a fizikai paraméterek, ezért lett a termék gyártása leállítva. Ilyen árszinten értelmetlen egy borzalmasan drágán gyártható, és kedvezőtlen fogyasztási/melegedési paraméterekkel rendelkező kártyát kínálni.
Amúgy hír még nem volt, hogy leáll a gyártás. A hivatalos bejelentést kerüli az NV, mert azzal beismernék, hogy elkúrták. Szép csöndben eltűnik a termék, ahogy a GTX 200 eltűnt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #7098 üzenetére
Crysis-hoz írt profillal nem csodálom. Várd meg a hétfői drivert.
(#7099) pzske: Teljesen mindegy, hogy melyiket veszed. Amelyik neked jobban tetszik. Ugyanaz mindkettő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #7131 üzenetére
A szürkehalál valószínűleg pontosan ugyanebből a problémából eredt. Az Nv-nél az a különbség, hogy nem szürkehalál formájában jelentkezik. Mindkét probléma alaplapfüggő volt. Azaz a kártya jó, de bizonyos konfigokban hibásan működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #7134 üzenetére
Nem, ahogy a szürkehalál sem fél év után jött elő az AMD karikon, de pár hónappal a megjelenés után kezdet kiderülni, és az AMD meg is erősítette, hogy baj van, de ki lesz javítva. A kompatibilitási problémák ilyenek. Idővel derülnek ki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami támogatja a DX11-et, az minden korábbi API-t támogat.
Ez persze nem garantálja a működést, mert például a Far Cry 2 valamiért csak a Radeonokon engedélyezi a DX10.1-et, de nem ez a megszokott. Valószínűleg az FC2 egy feltételes elágazással indít.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bigdigit #7189 üzenetére
Erről már volt szó régebben a Beyond3D-n. Nem igazán értettük a dolgot. Ami a DX10.1-ben a különbség az a Multisample Access. Ami viszont érdekes, hogy az NV kártya mellett fut az NV API. Valószínű, hogy a motor DX10 felett eltérő AA algoritmust alkalmaz. Radeonokon a szabványos MSAA, míg GeForce-okon a CSAA. Ez lehet a fő oka a feltételes elágazásnak. A Dunia elvileg nem jelenthet gondot, mert az Avatar alatt már mindegyik kártya a szabványos kód mellett fut, többek közt ezért cseréltük le a programot a tesztekben, mert AA mellett nem lehet összehasonlítani az eredményt az FC2-vel, lévén a számítás nem egyezik. Persze lehet megközelítőleg azonos körülményt kreálni, mert a hagyományos 8x MSAA közel azonos minőségre az NV-féle 16xQ CSAA-val, de az algoritmus még így is eltérő, és az egyik kártyának mindig több dolga lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Motion_Blur #7379 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy a problémák zöme nem elhalálozás, hanem kompatibilitási hiányosság. Ha pusztán az elhalálozásokat vagy a rossz kártyákat nézzük, akkor a GTX 400 sorozat átlagos mutatókkal rendelkezik, már amennyi információt ilyen rövid távon le lehet szűrni. Mivel alig fél éves a termék, így a hibák nagy része gyártási gond. Tekintve, hogy mennyire nem ellenőrzik a gyártósorokról lekerült kártyák képességeit, ezen nem lehet javítani. A világ jelenleg így működik, ebbe bele kell törődni.
Valószínűleg az alaplapi energiagazdálkodás okozza a legtöbb probléma forrását.
(#7385) VictorHUN: Az elég lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX 3080 10GB V2 White/fehér LHR
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit videókártya
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen