Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Senki sem várja el, hogy érdekeljen. Minket sem érdekel. A tesztes cikkben termék küzd a termék ellen, ár/teljesítmény/egyéb user számára fontos tulajdonságok alapján.
A mostani cikk viszont egy vizsgálat, ahol a háttérinformációk derülnek ki. Ha megnézed a végén azt írtuk, hogy tetszetős, és az ítéletet szokás szerint elmaradt. Majd fLeSs csinálja a tesztet és ítélkezik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt kétlem, hogy egy tízessel olcsóbb lett volna. Ha már van teljesítmény, akkor lehet árazni.
A többivel egyetértek. Nyilván ha minden a terv szerint alakult volna, akkor most nem lenne semmi baj. A GF100 kb. Hemlock szint lenne a játékokban is.
Igazából a 300 wattos limit csak azért jelent most akadályt, mert gyártás szempontjából semmi sem alakult a tervek szerint. Ezekért a jelenségekért dobta el az AMD a nagyméretű lapka koncepcióját. Az NV-nek persze nem ilyen egyszerű a dolga. Nekik a HPC és a professzionális piac miatt kell ez a stratégia. Az AMD sokkal könnyebb helyzetben van, mert kvázi egy piacra koncentrál, és folyamatosan célirányos fejlesztéseket hajthat végre.
Jól gondolkodik az NV a piacokról. Ők nem tehetik meg azt amit az AMD, így a helyzetük bonyolultabb a fejlesztések szempontjából. Ezért szerepel a stratégiában a gaming piac részleges és később teljes lezárása a saját rendszerekkel (CUDA, PhysX, 3D VISION Surround). Ez a koncepció számukra az egyetlen járható út.rup1u5: Én is így gondolom. A GF104 ideális esetben (márpedig, most már van tapasztalat, így számolhatunk a termékkel) nyáron jön. Ebből gyorsan lehet két GPU-s kártyát csinálni. Nem mondom, hogy megveri a HD 5970-et, de tömeges szinten gyártható alternatíva, és ez fontos szempont lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tzsolesz #946 üzenetére
Nyugat-Európa országonként alig kapott pár kártyát. A gyártók ezen a héten az USA-val törődnek. Jövőhéten várható országonként 100-200 darab.
A köcsög OEM-ek, megint elviszik a legyártott holmik 70%-át.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A koncepció nem változott. A fermis cikkben az első oldal arról szól, hogy a gyártók milyen stratégiát folytatnak. Az NV stratégiája is ott van, hiszen meg lettek említve a leállított projectek.
Két dolgot érdemes megkülönböztetni. Amikor a stratégiáról beszélünk, akkor a chipek pozíciója a lényeges. Főleg a méret és a gyárthatóság a szempont. Tehát ezen a szinten létezik Cypress, Hemlock, GF100.
Amikor elérünk a konkrét termék vizsgálatára, akkor ez irreleváns. Ár/teljesítmény és egyéb értékek/tulajdonságok alapján küzdenek a termékek egymással. Kutyát nem érdekel, hogy hány GPU van a kártyán. Senkit sem érdekelt, amikor a Phenom natív négymagos volt, míg a Core 2 Quad két darab kétmagos MCM rendszer. A szempontok az ár/teljesítmény-értékek/tulajdonságokFogyasztás játékokban:
[link]
[link]
[link]Maradjunk annyiban, hogy a HD 5970 többel gyorsabb a GTX 480-nál, mint a HD 5870-nél az NV versenyzője. De részletkérdés. Az egész dolog ott áll a feje tetejére, hogy a TSMC nem tudja a chipeket gyártani ezekre a csúcskártyákra. A HD 5970-re rakható Cypress kisebb feszültségen üzemel, így válogatni kell, míg a GF100 jelenleg szimplán tömeggyártásra alkalmatlan állapotban van.
A mindkét gyártót hátráltatja az OEM rendelés. Az NV-nek májusban már szállítani kell a Tesla kártyákat, míg az AMD-nek fel kellett halmoznia egy csomó HD 5970-et az OTOY projectre. Az Onlive szintén indul és nem egy gépet rendel a vállalat. Egy Fusion szerverben 250 darab HD 5970 van.
A jelenlegi technológiákkal és gyártási kapacitással tömeggyártásra a Hemlock kártya és az új GeForce-ok sem alkalmasak. Ez tiszta sor.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A TSMC 40 nm-es gyártósorai több sebből véreznek. Amit a bérgyártó megoldott az a wafferen keletkező hibás területek száma. Ezt tényleg elég szépen sikerült csökkenteni. Ellenben van egy másik probléma is. Attól, hogy a lapka a paraméterek szintjén megfelel, még nem biztos, hogy alkalmazható lesz. A legyártott chipek eltérő fogyasztási mutatókkal rendelkeznek, így hiába hibátlan valami, ha a kártyák esetében megszabott fogyasztási specifikációnak nem felel meg. Ezzel még mindenki küzd. Az AMD erre a HD 5830-cal talált megoldást, ami ugye többet fogyaszt, mint egy HD 5850. Kb. HD 5870 szint. A HD 5970 ezért problémás az ellátás szintjén, mert a legjobb chipek kellenek rá, és ebből nincs sok. Plusz az OEM-eknek is komoly igényeik vannak ...
A GeForce GTX 470 célja egyértelműen a megfelelő "selejtek" felhasználása. A megfelelő árazás a GTX 470 és 480-ra 550 és 650 dollár lenne. Persze ez lényegtelen, mert ehhez nagyobb teljesítmény kellene és ezt nem érik el. Ugyanez volt a helyzet a GT200-nál is. Azok a fenti árszinten startoltak, majd két héttel később 150-200 dollárt zuhant az áruk, mert jöttek az AMD felsőkategóriás kártyái, amik túl gyorsak voltak.
Senki sem játszik veszteségre, nem ez a cél. Láthatod, hogy a 499 dolláros/480 eurós hivatalos MSRP ár a GeForce GTX 480-ra csak beetetés volt a kereskedelmi ár 550 euró. Ennél olcsóbban nem éri meg eladni. A GeForce GTX 470 350 dolláros MSRP ára szintén kamu.
Az a jól fizetett manager csapat meg semmit sem tud tenni, ha a gyártási problémák nincsenek megoldva. A marketingesek okoskodhatnak, ahogy okoskodnak is. Bekamuznak egy olcsó árat és a startkor meg jön a hidegzuhany. De lényegtelen már, mert a teszteket megírták.(#975) fsb100: Fogyasztós tesztből nézzél játékbeli mérést. Senkit sem fog érdekelni a Furmark és a 3Dmark batch size tesztje. Nem erre veszik a kártyát. A HD 5970 és a GTX 480 fogyasztása a játékokban nagyságrendileg megegyezik.
(#978) tzsolesz: No para. Lesz teszt tuti.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennyi a csúcskategóriába szánt versenyzők normális ára. Ezen van rajta kellő haszon. Világosan látszik, hogy azért alacsony az MSRP, mert nem szabhat meg magasabb árat. Nincs meg az ehhez szükséges teljesítmény. A GT200 egy problémamentes chip volt a megjelenéskor. Az 550-650 dolláros áron startolt. Ez az az ár, amivel jó a haszon. Két héttel később muszáj volt csökkenteni, mert nem volt meg a teljesítmény az árszinthez mérve.
Felőlem elhiheted, hogy az NV az MSRP árszintekre tervezte a terméket.Egyelőre a Guru3D-s és XS-es beszámolók alapján, akinek van kártyája drágábban kapta meg. Sokkal drágábban. Nem véletlenül van nálunk is listán 110 és 150 kisker bruttó a GTX 470 és 480ra. Ez a termék kereskedelmi ára. Mindenki leszarta, hogy az AMD 259 MSRP-ért listázta be a HD 5850-et. Mire a kereskedelembe került 309 dollár lett az árból. Jó dolog az MSRP csak nem ér semmit, ha drágábban veheted meg.
Az NV adja meg az MSRP árat. Az EVGA-nak ehhez semmi köze.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy egész oldal van neki szentelve. Tesszellátor sebessége, problémái, működése, optimalizációk. Amit csak lehet tudni a témával kapcsolatban.
(#983) fsb1000: Európában itt tegnap volt raktáron ez: [link] Máshol még nincs kártya.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel ez nem teszt, ezért a működése van leírva. Majd lesz teszt is.
(#988) rup1u5: Emlékszem arra a 259 dodós árra. Vettek páran, aztán a tömeges elérhetőségnél, amikor már nem egy-két darab jött hetente 309 dollár volt. Azt nem értem, hogy nálunk Európában, miért ilyen mocskos drága. 480 euró lenne a normális ár.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel az NVIDIA review guide-ja megtiltja a HD 5970 szerepeltetését. Ha ezt megszegik, akkor annak következményei vannak.
A nagy tesztoldalak az ár szerint mértek össze, míg a mi cikkünk nem teszt, hanem elemzés.
Nem én írom a tesztet, de felteheted a kérdéseket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel minket nem is kerestek a kártyával kapcsolatban, így mi nem kaptunk. A feltételeket Kyle írta le nekem. Minden kártyánál van review guide, ami leírja a gyártók elképzeléseit a tesztről, ezt nem kell követni, de az NV most kikötötte, hogy nem szabad a HD 5970-et tesztelni. Aki tesztelte, azzal majd elrendezik a kérdést. Ha nem túl jelentős oldal, akkor soha többet nem kapnak kártyát a bejelentés napjára. Ha komoly az oldal, akkor már zűrösebb az ügy. Például az Anandtech-nek szokása megszegni az NDA-t és mást, de nem tudnak velük mit csinálni, mert jelentős az oldal. Ha hőbörögnek, akkor úgy járnak, mint a HardOCP-vel. Kyle anno nem kapott GTS 250-et, mert leírta az előző cikkeiben, hogy ugyanaz lesz a kártya, mint a 9800 GTX+, és azt is leírta, hogy a PhysX nem jelentős a játékosok szempontjából. Erre persze a HardOCP leíta, hogy miért nem lesz GTS 250 teszt, ami az NV-nek nem tetszett. Egy darabig feketelistás volt az oldal, de végül rájött az NV, hogy jelentős a felhasználóbázisa, így nem éri meg kötekedni.
(#999) fsb1000: Az, hogy minek az ellenfelének szánták, és minek az ellenfele lett végül két különböző dolog.
A GF100 egy 60%-kal nagyobb lapka, mint a Cypress. Kötelező vernie. Ez nem reszelés kérdése. Ha nem veri meg, ki sem adták volna.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #1006 üzenetére
A gyártó ezt eldöntötte. Mi csak az elemzésben írtuk le, hogy megint nem sikerült egy GPU-val bevenni a csúcskategóriát. Két GPU-s modellre meg nincs esély.
Lenne árverseny, ha tömeg gyártható lenne a GeForce GTX 470 és 480. Amíg ez nem következik be, addig az AMD kiélvezi a helyzetet.
Aki a leggyorsabbat akarja az megy a HD 5970-ért. Innentől kezdve nem értem, miért presztízs a GTX 480. Maximum annak számít ez, aki csak NV-t akar venni.
Melyik cikkben ez a konklúzió?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #1014 üzenetére
Az ATI annyit írt, hogy a FurMarkkal nem foglalkozni. A problémádat nem tudták akkor reprodukálni.
(#1017) fsb1000: Tökéletesen látszik, a teljes mondatból, hogy miről van szó. A GF100 a csúcskategóriában nem versenyeztethető, mert nem erősebb a Hemlocknál. Mi ebben a megalapozatlan állítás?
Már bocs, de egy elemzős cikk nem a kártyákról szól. Ahol érdekelni fog minket az árazás, az a tesztelős cikk.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #1101 üzenetére
Ez a GTA4-re vonatkozik?
Az AA-t a driverben szuper mintavételre vagy multira állítottad, mert ez nem mindegy. Csak az előbbi működik, az utóbbi csak a szarnak egy pofon, de a teljesítményt azért leveszi.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Andrew_31 #1103 üzenetére
Felesleges a driverből nyomni az MSAA-t a GTA4-re. Ez egy deferred rendering motor. van némi hatása, de DX9 alatt egyszerűen eltűnnek a color adatok (a munka persze adja a büntit a teljesítményre nézve). Az SSAA, ami már normális AA-t képes garantálni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #1187 üzenetére
És a nagyobb hűtő az drágább is. Ellenben a venti fordulatszámának a növelése sokkal olcsóbb. Tudom, hogy a júzer a saját érdekét nézi, de az NV-nek olcsón kell adni ezeket a kártyákat, és az előállítási költségük pokolian drága (talán a legnagyobb a piacon). Ahol lehet spórolni kell. A kisméretű bordát a légszállítás kompenzálja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tekintve, hogy a pletykák szerint nem lesz a GF100-ból B Rev., így egy GPU-s értelemben nem adok neki nagy esélyt. Hacsak nem lesz valami iszonyatos áttörés az A4.
Innen csak annyit lehet látni, hogy a GF100 tömeggyártásra alkalmatlan, és ez az elkövetkező hónapokban alig fog változni. Lehetőség a TSMC kapacitásának kihasználása és a selejtek eladása olcsóbb modelleken (pl.: GTX 460). Jobb ötlet azonban a GF104-re építeni egy két GPU-s modellt, ami még jobb is lehet, és a gyártása is problémamentesebb. Tekintve, hogy az AMD ebből a generációból már több millió GPU-t leszállított érdemes lenne olyan termékeket előhúzni, melyek eláraszthatják a piacot.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A B Revvel. szerintem annyi a probléma, hogy időigényes. Legjobb esetben őszre lehet kész, és kb. akkora van időzítve a HD 6000 első példánya. Itt most érdemesebb a felsőkategóriát beáldozni, mert az esély a győzelemre csekély, és még a gyártási problémákat sem biztos, hogy megoldják.
Már rég áttértek volna kisebb GPU-ra, ha a HPC piac nem lenne fontos. Nem tudják úgy alakítani a stratégiát, mint az AMD.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #1217 üzenetére
Ez nem kettős frekvencia. Erről beszéltem a (lényegében már nem létező) mikroakadás kapcsán ... teljesen normális, ha egy egy GPU-s kártya is ilyen cikkcakkos ábrát készít. Ezért nem értem az SLI-s grafikonok alapján a dolgot, mert ugyanezt csinálja az egy GPU is. Egyszerűen a frame-ek számítási ideje nem egyenletes, ez GPU-k számától független jelenség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #1242 üzenetére
A profilok csak hasznos programokhoz készülnek. A többi lényegtelen. A Kumbustor egyébként kevésbé terhelő, mint a Furmark. Bár ez nem mindig látszik, mert a Furmark eleve minden kártyán vissza van fogva, valahol hardveres, valahol szoftveres alapon. Az új generációs kártyák már hardveresen védekeznek. JeGX ezért fejezi be a Furmark fejlesztését. Az friss kártyákkal értelmét vesztette a dolog. Nyertek a hardvergyártók.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #1282 üzenetére
Az A4 elsődleges célja a fogyasztás visszaszorítása lehet. Az A3-as verziók egyszerűen alkalmatlanok a Tesla termékekbe. Oda 225 wattos max. board power kell, 190 wattos TDP-vel. Ha ez nincs meg, akkor az eddigi Fermire épülő projectek elbuknak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos azt a játékot még nem kaptuk meg. Persze kaptunk új játékokat, így a korábbiak egy részét felfrissítettük. Általában a DX11-re koncentráltunk, illetve a kedvelt/igényes motorok esetében beszereztük azt a játékot, ami legújabb verziót használja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #1684 üzenetére
Lényegében erről van szó, de az én infóim szerint nem minden adat stimmel. A 3200 SP és a 160 TMU jó, mert ez megmarad az Evergreenből, de a többi más lesz. A memóriavezérlés és a cache szervezés át lesz alakítva. Az 512 bit majdnem kizárt. Egyszerűen drága, mire ez a lapka kijön 7 GHz-en ketyegnek a GDDR5 memóriák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Látod a grafikon mögött a driver beállításait. A Radeon szupermintevételre van állítva. Egyszerűen ez baromi sok számolást jelent 8xAA mellett. Próbáld ki, te is be tudod állítani a driverben. Nagyságrendi különbség van az 8x AutoLOD-RGSSAA és a hagyományos 8x MSAA között sebességben.
A GTX 470-en eleve nincs támogatva az AutoLOD-RGSSAA, az NV főleg MSAA alapú módokat támogat, különböző transparency mintákkal. Világos, hogy teljesen más az eredmény, mivel a Radeon tízszer annyit dolgozik. Nem mindegy, hogy egy kártya a textúrákat is szűri, vagy csak az éleket.fsb1000: A Radeonon is lévén az Unreal Engine 3 eleve 62 framere van limitálva már a futtatás szintjén.
A különbséget az eltérű AA beállítás okozza. Mivel a Mass Effect 2 nem tartalmaz beépített AA-t, így lehetetlen mérni a különbségeket, mert a két driver más algoritmust erőltet rá a programra.
Azt sajnos nem tudom,hogy melyik driverrel ment a GeForce, de a 197.13 alatt még csak profilt sem tartalmaz a meghajtó, így az AA beállítás lényegtelen, nem kapcsol be a programban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #1710 üzenetére
Lényegében Unreal Engine 3 alatt élsimítással nincs összehasonlítható eredmény. Egyszerűen a motor hiányossága, hogy nem támogatja az MSAA-t. Persze az MSAA alap módja némileg támpont, mert az driverből is szabványos, de amint bejelölsz valami Adatptív vagy Transparens beállítást, ne adj isten SSAA-t, akkor a mérés az algoritmusok különbsége miatt összehasonlíthatatlan, mert eltérő lesz a képminőség is.
Szgeri83: Az a +50% marketingmaszlag. Teljesen jó a Gainward is, mert ugyanaz a kártya. Hangos a kártya, de ez a termék sajátossága. A Ferrarit is a hangjáért veszed.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Szgeri83 #1716 üzenetére
[link] - Ez a neten a legfullossabb hang alapján történű összehasonlítás. Idle és terhelés. Ez alapján össze tudod mérni.
A húzás szerencse kérdése. A tuning sose legyen támpont, mert nagyot csalódhatsz.
(#1719) Szgeri83: A dBA különbség mindig csalóka. Ne feled, hogy +3 dB jelent a valóságban dupla olyan hangosságot. Inkább hallgasd. Persze ne piszkáld a hangerőt, mert akkor az is csalóka lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már akinél akad. Az MSI-s fószer már kitapasztalta a hibát. Az egyik BIOS verzióval a kártya aktív terhelés mellett lépteti vissza a 3D-s órajelet a 2D-re, majd vissza. Túl erős az energia gazdálkodási séma, amit a 10.2-ben bevezettek. Most nagyon ráálltak erre a fogyasztás kérdésre, mert az EOM gyártóknál egyre komolyabb szempont lesz az energiagazdálkodás. Szinte már döntő tényező.
(#1736) BR4D: Nem személyeskedő ízléses poén bármikor jöhet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz azoli09 #1733 üzenetére
Az új BIOS-sal a Fermi már 80 foknál vált ventilátorfázist. A nyári meleg sem lesz probléma, mert egyrészt a venti mehet 100%-on is, továbbá a 105 fokig is kell egy olyan terhelés, ami azt eléri. A 256-os driver egyébként bevezeti az órajelskálázást, ami annyit tesz, hogy ha meleg a pite, akkor csökken az órajel, így nem feltétlen a fagyás jön.
RI/OS: Intel HD Graphics.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX 3080 10GB V2 White/fehér LHR
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit videókártya
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen