Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landon

    őstag

    válasz rumkola #6390 üzenetére

    "[]...olyan látványorgiát kapsz a physx nélküli beállításhoz képest, hogy berosálsz,...[]" Én ezt nem éreztem egy MafiaII PhysX-es video alatt sem... :B Annyira nem volt nagy szám mint amennyire hypolják és amekkora a gépigénye. :( De persze lehet velem van a gond.

    Más: 1000 bocs, hogy ezt itt kérdezem a már amúgy is kissé szétoffolt gtx4xx topicban de miért van az h egyeseknek saját avatar-uk lehet, nekem pl. meg csak a gagyi előre megadottak vannak? :D A saját avi-hoz vmi spec privilege kell vagy protekció? :D

    [ Szerkesztve ]

    There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rumkola #6390 üzenetére

    Nem szabad keverni a PhysX-et az APEX-szel. A többi játékban a PhysX miatt vannak extra effektek. Az APEX egy külön modul, ami lényegében csak annyit kezel, hogy a programkód mellett leszakadó objektumok közül mennyi marad látható. Erre jó példa a Metro 2033, ami szintén APEX modulos. Az Advanced PhysX jelenti a GPU gyorsítást és a törhető objektumok reagálását, amit az APEX kezel. Hasonló dologra kell a Mafia 2-ben is számítani.

    A töréseknek és a füstnek nincs nagy gépigénye. Láthatod, hogy a két éves Strangleholdban is szarrálőhetted a pályát. A gondot a megmaradó objektumok állandó szimulálása és rajzolgatása jelenti. Ez pokolian sok terhet ró a GPU-kra, nemcsak a fizika, de a renderelés kapcsán is.

    (#6391) Landon: Nem tudom, hogy hány magot használ ki. Az előzetes tesztelők azt mondták, hogy négy mag fölött, már nincs érezhető hatása a magoknak a sebességre.

    Arcképre: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák