Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz bigdigit #7189 üzenetére

    Erről már volt szó régebben a Beyond3D-n. Nem igazán értettük a dolgot. Ami a DX10.1-ben a különbség az a Multisample Access. Ami viszont érdekes, hogy az NV kártya mellett fut az NV API. Valószínű, hogy a motor DX10 felett eltérő AA algoritmust alkalmaz. Radeonokon a szabványos MSAA, míg GeForce-okon a CSAA. Ez lehet a fő oka a feltételes elágazásnak. A Dunia elvileg nem jelenthet gondot, mert az Avatar alatt már mindegyik kártya a szabványos kód mellett fut, többek közt ezért cseréltük le a programot a tesztekben, mert AA mellett nem lehet összehasonlítani az eredményt az FC2-vel, lévén a számítás nem egyezik. Persze lehet megközelítőleg azonos körülményt kreálni, mert a hagyományos 8x MSAA közel azonos minőségre az NV-féle 16xQ CSAA-val, de az algoritmus még így is eltérő, és az egyik kártyának mindig több dolga lesz.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák