- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Synology routerek
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz ballington #916 üzenetére
A ProE-val is meg tudsz nyitni CATIA-s modellt és aztán kimentheted STEP-be.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
CATIA-ból érkező, vagy ProE-s modellből nem csinálta meg?
Én IGS-t napont használom, a technológia felé az egyik fontos összekötő formátum. STEP-et is viszonylag gyakran használom, a különböző CAD-rendszerek közti kapcsolatnak az jött be legjobban. WF2 is jól csinálta és a WF3 is jó.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz ballington #932 üzenetére
Utánanéztem, a ProE alapból nem hajlandó CATIA-s modellekkel foglalkozni, kell hozzá valamilyen interface. Én mondjuk még sosem próbáltam, de ha nem szupertitkos az anyagotok, egy példafájlt átküldhetsz e-mailben és megnézem, megpróbálom konvertálni. Ma ráérek ilyesmire, szabin vagyok.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz ballington #936 üzenetére
Nem értem, miért a CATIA-t szidod emiatt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz ballington #938 üzenetére
Egyiket se szidd, pláne ne az AUDI-t! Miért nem használtok ti is CATIA-t?
Egyébként fura, mert tudtommal az egész VW konszern ProE-t használ az erőátvitel és a futómű tervezéséhez. Akárcsak a Toyota, sőt az utóbbi kiemelt ügyfele a PTC-nek. Ezt csak úgy érdekességképpen írom.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz dokesz007 #940 üzenetére
Én is csak a Unitis oldaláról szedtem az infót.
A kérdésedre: VGA driverben kell beállítani és megy is. Az egyik monitoron lesz a kép egyik bal oldala, a másikon a jobb oldal, az egeret meg simán át tudod ''húzni'' egyikről a másikra. Gondolom ilyesmi kell. Arra azért célszerű figyelni, hogy a két monitor azonos felbontású legyen.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz dokesz007 #943 üzenetére
Amit írtam, azzal ez szerintem megoldható. Hirtelen nem vagyok képben, a driverek minden lehetőségét illetően, lehet, van jobb megoldás is benne.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz ballington #946 üzenetére
Nem hinném, hogy a Unitis valótlant állítana. Végülis mindegy.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem is gondoltam, hogy a Unitisnál figyelik szerény topicunkat. Ha már így van, esetleg lehetnének segítség jellegű reakciók is, persze a világért sem akarjuk a komplett support-tevékenységet ingyen igénybe venni, de ha van olyan mester ott, aki szánna szabadidőben időt ilyenre, szívesen vennénk minden tanácsot. Úgyis nagyrészt a ProE-ról szól a topic.
Fiúk, ezentúl még óvatosabban a homályosabb témákkal.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz ballington #960 üzenetére
Én is megkaptam azt a levelet...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Igen, ez nálunk is probléma volt. Úgy oldottam meg, hogy csináltam egy külön keretet, táblázatot, ami vastag vonallal volt és rátettem a szövegmezőre. Így ahol fedték egymást, ott vastagon jelenik meg nyomtatásban a szövegmező.
Remélem, érthetően írtam le.
Snap is van, pontosabban nem snap, hanem az alapból nem látható rácspontokra rá lehet kényszeríteni az elemeket. Valahol ott kell bekapcsolni, ahol a csapdavonalak láthatóságát is, bár nem tudom hirtelen, mi a neve. Én írtam rá egy makrót, oszt jóvan.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nyomtatási kép valóban nem lenne rossz, dehát ez nem holmi windows-ra írt csilli-villi program , meg aztán vannak nagyobb gondjai is ennél.
Ha a szövegmezőben ismered minden cella méretét, akkor nem értem, miért ne fedné a megfelelő részeket, ha csinálsz egy megfelelő méretű keretet.
ronaldo: azért az AutoCAD-et nem kell temetni, kisebb cégek még sokáig használni fogják, meg a nagyobbak is nehezen szakadnak el tőle teljesen. Autodidakta módon taulni nem feltétlen a ProE a legjobb, inkább Inventor, vagy Solidworks. Szerintem.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Vonalvastagsággal kapcsolatban igazad lenne, de a táblázatoknak tudtommal nem lehet állítani a vonalvastagságát, a szövegmező, meg ugyebár alapvetően táblázat. Amilyen vastagsággal elkezded, az olyan lesz végig. Én ugyan még 2001-essel csináltam meg a cég sablonait, lehet, azóta fejlődtek e téren is.
Nyomtatással egyetértek, mindenesetre nem lenne nagy fáradtság haladni a korral és belerakni az előnézetet.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz #72042496 #1156 üzenetére
Melyik verzió melyik SP-vel?
Egyébként ha már megvan a furat, akkor a Nézet menüben kapcsold be az ideiglenes tengelyeket(nem tudom, hogy fordították, én angolt használok, Temporary axes a neve). Így megjelenik a modellen a meglévő henger középtengelye, amit ki is tudsz jelölni a kiosztáshoz. Ha meg egyenlőre akarod osztani, pipáld ki az Egyenlő hossz(Equal distance) menüpontot, akkor a megadott darabszámot egyenlően kiosztva helyezi el az alkatrészen.
Remélem, segítettem. Szerintem csak az volt a gondod, hogy nem volt látható a henger középtengelye.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #72042496 #1158 üzenetére
Tegyél fel Service Pack-ot, rengeteg javítottak rajta. 2006-oshoz van SP 5 is. Vagy használj 2007-est, már ha hozzá tudsz férni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Polunder #1164 üzenetére
Ha már megvan a szár, amire menetet akarsz készíteni, válaszd a Insert, Annotations, Cosmetic Thread menüpontot, vagy a Cosmetc thread ikont az Annotations eszköztáron. Add meg a szükséges paramétereket(kérni fog egy ívelt élt, kérni fog egy átmérőt, állíthatsz mélységet) és kész is az orsómenet.
Alapból ez nem fog látszódni, ezért Tools, Options, Document Properties, Annotations Display panelen belül pipáld ki a Shaded cosmetic threads menüpontot.
Valami ilyesmi lesz belőle, remélem, ilyet akartál: [link]>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Menni fog ugyanazzal a licensszel.
A nagy változás a verebek szerint az SP2-vel érkezik majd el, mivel azzal teljesen megváltoztatják a Solidworks licenszelését. Nem lesz többé USB kulcs, asszem tisztán szoftveres védelem lesz helyette.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Sokmindent. Az elején mindig elkúrják a szoftvert. Solidworks oldalán fent van a lista Fixed SPR's néven.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz RealNarcotic #1189 üzenetére
Hogy érted, hogy elméleti részre? Egyébként a beépített online oktató nagyon-nagyon jó és a súgója is fenomenális.
Legalábbis a ProE-hoz képest.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
buci kollégának igaza van. A WF3 nagyon jó lett, talán minden idők egyik legjobb ProE verziója, bár természetesen ennek is van néhány bosszantó hibája. WF1-ről meg nem is lehet kérdéses a váltás. Szerintem a WF1 a PTC szégyene, én csak próbálkoztam vele, de gyorsan visszatértem 2001-eshez. WF2 már jó lett, a WF3 meg még annál is stabilabb és kiforrottabb.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hogyne.
El kell menni Budaörsre, a Unitis székházába, részt kell venni egy oktatáson és ott adnak egy rohadt vastag könyvet róla. Bár lehet, hogy most már csak WF3-at oktatnak.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Boldog új évet és sok szép CAD-del töltött órát kívánok jövő évre minden kollégának. reméljük, sokan kezdenek majd ismerkedni a különböző szoftverekkel és mi is bővítjük ismereteinket, elvégre a lehetőségek végtelenek.
Ja és természetesen, hajrá ProE, a PTC-től még jobb verziókat, ennél stabilabb programfutást kérünk jövő évben.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Van egy ProE-s problémám:
Adva van egy összeállítás, amibe beépül két flexibilis részösszeállítás. Ha legfelső szintű összeállításról rajzot készítek, akkor a darabjegyzékben nem tudom ''kibontani'' a beépülő flexibilis résszösszeállításokat, azt írja, nincs kapcsolt adat(ezt nem értem, miért,elvégre az is összeállítás, tehát épül bele alkatrész). Na, remélem, sikerült érthetően leírnom. Remélem, van rá megoldás, mert nagy szükség lenne erre és nem igazán tudom, hogy kerüljem meg a dolgot.
Ha leveszem a részösszeállításokról a flexibiltást, akkor persze müxik rendesen.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Az elsőt szerintem max az NC modulja tudja megcsinálni, ahhoz viszont én se értek, nálunk a külön NC programok használatosak.
A másodikra nincs elegáns megoldás(cáfoljatok rám, ha mégis). Én úgy oldottam meg, hogy írtam egy-két makrót, amivel egy gombnyomásra kicseréli a rajzlapot a ''rajz alatt'' és mivel a sablon úgy van beállítva, ezzel frissül a dátum is.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Ezek közül szerintem a Solidworks a legjobb, remek alap később a másik kettőhöz, vagy akár a nagyobb rendszerekhez.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Senki nem tud megoldást a flexibilis-probléámra?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Azért tűnt el, mert egy felesleges hozzászólásra volt alapvetően helyes válasz, viszont a kérdés nélkül nem volt értelme a továbbiakban.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Egy notebook-ban nem lehet VGA-t cserélni, így sajna azzal a gépel nem fogsz CAD-ezni.
Én is az eladást javaslom, de inkább használtan keress egy CAD-re alkalmas gépet, szerintem ilyeneket újan megvenni magánszemélynek sosem fogja megérni.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Szerintem tök mindegy, hogy gépész tervezésnél milyen panel van egy monitorban. ProE-nál pláne, mert sokkal kevésbé élénkek a színek benne, mint pl. Solidworks-nél. Utóbbival látványosabb modellek készíthetők, bár nekem ez nem szempont.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Inventor-ban milyen szintű modelleket próbáltál? Nem hinném, hogy kisebb gépigénye van annak a szoftvernek, mint a ProE-nak, sőt. Szóval ha az egyik fut rajta rendesen, akkor a másiknak is kell, feltételezve, hogy ugyanolyan szintű modelleket próbáltál használni.
aneda: Nálunk csak TN-es monitorok(Acer-ek és Viewsonic-ok) vannak, de semmi gondunk nincs a színekkel, se a képminőséggel. Persze nem vonom kétségbe, hogy a MVA/PVA paneleknek szebb képe van, csak ez szerintem gépész tervezésben ritkán előny. Én általában szürke színben, ill. annak árnyalataiban modellezek mindent(szeretem, ha fémnek néznek ki a fémek), de soha nem volt olyan gondom, hogy ne tudtam volna megkülönböztetni a különböző színűre modellezett alkatrészeket.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hát ez valóban érdekes, régebben katasztrofális volt az Inventor hardverkihasználása, úgy látszik, figyelnek már a fejlesztőik erre is.
Mindenestre furcsa probléma ez, én kb.50-60 alkatrészes összeállításokat is simán kezeltem(műhelyrajzokat is) anno a 512MB rendszermemóriával és Intel GMA 900 integrált VGA-val szerelt noteszemen, ahol a VGA gyengébb, mint az X200.
Szerintem a driveren múlik, az ATI talán nem igazán foglalkozik az alacsonyabb kategóriájú kártyáik OpenGL támogatásával. Az is hozzátartozik, hogy újabban az Inventor magja, ha jól tudom, már nem veti meg a DirectX-et sem, amit ProE még nem igazán szeret.
3DFan: tessék szépen utánanézni a monitoros részlegen, ez a topic nem erre való.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Laptopban kevés VGA van, ami jól viszi az ilyesmit.
Proci Intel, memória minél több, annál jobb(szerintem a 2GB is kevés, de ez felhasználás kérdése).
Más: laptop-ot amiatt nem venni, hogy kisebb a képernyő, bolondság, mert a CAD-re alkalmas gépek nagy része jobb felbontással bír, mint egy átlagos asztali monitor. Szerintem nem a méret a lényeg, hanem a felbontás.
Lala75: Szerintem ez nem a ProE hibája, inkább oprendszer, vagy egér-driver betegségnek tűnik.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ízlés kérdése, engem nem szokott zavarni, sőt csak 14''-os a gépem. Azért egy laptop-ot közelebbről néz az ember, mint egy asztali monitort, így a méretkülönbség szerintem nem zavaró.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz richies #1350 üzenetére
ProE-Catia-Unigrpahics NX. Szerintem ez a trió a legjobb. A Catia jó választás.
A gép jó lesz, ha bírod cipelni.
Azért egy jó akksit is vegyél bele.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Azért a ''szépen lehet rajta dolgozni'' kicsit erős csúsztatás. Maradjunk abban, hogy elindulnak rajta az említett szoftverek és kisebb dolgokra elég.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz gyuraszel #1383 üzenetére
Arra is való kb. a Solidworks, hogy gyerekek legózzanak vele.
Parson: Én M030-assal próbáltam, nekem se csinált semmit. Nem mintha nagy szaki lennék MathCAD-ben, csak érdekelt volna, miaz, meg miért jó az?>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A ProE-hoz képest? Hát....majdnem mindent. Nagyon nem egy kategória a két szoftver. Elismerem, vannak benne jó megoldások is, amiket irigylek, de még mindig nagyon a ProE felé billen a mérleg nyelve.
Parson: Igen, 14-essel próbáltam. Mint mondtam, valószínűleg én vagyok a béna, mert annyira nem ismerem a MathCAD-et. Csak hajtott a kíváncsiság, mit tudhat a ProE-val együtt.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Imics13 #1389 üzenetére
Tényleg kár ezen vitatkozni én is csak a saját véleményemet írtam le és messzemenőleg egyetértek Parson-nal. Egyik sem tökéletes, a ProE-nak is megvannak a generációkon átívelő hülyeségei, amiért nagyon megrugdosnék egy-két segget Massachusetts-ben.
Az azért érdekelne, mit kell a ProE felületén ''átszabni'', hogy ''használható'' legyen. Nekem inkább a SW-ét kellet formálnom, hogy a fél képernyőt elfoglaló ikonhalmazt megzabolázzam és csak a nekem szükségeseket tegye ki. Ezt azonban csak egyszer kell megcsinálni és ha ez lenne a legnagyobb gondom vele, akkor nagyon örülnék.
Nem kell felébredni semmiből, a ProE még mindig az egyik legjobb és ez nem álom, hanem fájdalmas valóság a SW, SE és AI szempontjából.
Én is leírom: nem kell ezen vitázni(bár ez a vita is a szakma része), az a szép, hogy van miből válogatni. Kinek ez jön, kinek meg amaz...>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Arra azért megkérnék mindenkit, hogy Inventor install-t csak a legalitás keretein belül tessék megtárgyalni.
Amúgy én simán felraktam, ha pontosítod a problémát, könnyebb lesz segíteni.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Szerintetek az miért lehet, hogy újabban csak FEM módban hajlandó elindulni a Mechanica modul ProE-ban? Nem jövök rá az okára.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz cadmester #1419 üzenetére
Remek kezdeményezés.
Solidworks-nek majd csinálj könyvtárat, lehet töltök fel hozzá 1-2 dolgot.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem is hallottam még róla. WF3 korában nem idejétmúlt a kérdés?
Én már a WF4-et várom nagyon. Jól jönne a dual procik támogatása és infóim szerint az már tudni fogja.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A topic ideiglenesen zárva volt a takarítás miatt. Kérnék mindenkit, hogy ne ejtsünk több szót arról a dokumentumról.
Csak most néztem bele és láttam, nem szabadna így terjeszteni. Már kértem, hogy töröljék az oldalról.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Igen, sajnos így van. Nehéz jó anyagot találni hozzájuk, kivéve, ha megveszed őket. Ilyen árak és jövedelmek mellett az viszont ''céges játék''.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA V
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- iPhone topik
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- kissgábor007 károsultjai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs