Új hozzászólás Aktív témák

  • Ezekiell

    veterán

    válasz kikikirly #30 üzenetére

    Ott van az általad linkelt cikkben: a vásárlók jogosultak 7500/4000 dollárnyi adókedvezményre, de ez semmit se jelent Európában eladott autóknál. Maximum nagyon átvitt módon ösztönzik a helyi gyártást, de az Európában gyártott EVk piaca nem az USA eleve, és megintcsak nem jelent ez semmit nekünk európai vevőknek.

    Nem azért tarolja le az itteni piacot a kínai EVk tömkelege, meg a Tesla, mert az USAban a Teslanak van tax creditje - hanem mert jobb autót gyártanak és/vagy olcsóbban.

    Én konkrétan most tervezem venni a második EV-t a jelenlegi Leaf mellé, és a listára egyedül a Skoda Enyaq került fel mint európai opció - a Tesla meg a Hyundai mellé (és nem a Skoda lesz a befutó jó eséllyel). Tessék jobb autót gyártani, kedves Európa, vagy olcsóbbat (mert hát remek autó az EQS SUV pl, de annyiért nem).

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

Új hozzászólás Aktív témák