Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz btprg #26 üzenetére

    A cél az, hogy a városokban jelenlevő gépjárművek számát csökkentsék. A proli járjon tömegközlekedve és kerékpárral, meg elektromos robogóval. Miért? Mert az valóban nonszensz, hogy a parkolók irgalmatlan sok helyet foglalnak el, ahogy az is, hogy nem lehet mozdulni még egy vidéki városban sem. Az, hogy az összes ICE-t lecseréljük EV-re még nem oldja meg azt a problémát, hogy senki nem tud normálisan közlekedni, aki 4 keréken tenné. A saját autó egyre inkább a gazdagabb réteg kiváltsága lenne. Lenne...

    Mert ebbe tenyerel bele Kína, az olyan megoldásokkal, hogy 4-5 millióért teljesen élhető új EV, amit bizony a lecsúszott középréteg és a munkásosztály is meg tud magának engedni. Ez több okból is kegyetlenül cseszi az EU csőrét is: Egyrészt a hazai (német) autóipar lassú halálát okozza, másrészt mert nem tudnak velük versenyre kelni, mert totálisan elmentek árban felfelé, a hízott közép és felsőréteg kiszolgálása volt a cél.
    Másrészt az EU tehermentesíteni szeretné a városokat és ebbe nem fér bele az olcsó újabb és újabb autók tömege. Aki járt skandináv országokban az jól tudja, hogy ott télben/hóban/fagyban is rengeteg kerékpár és e-robogó hasít és drasztikusan élhetőbbek a városok.

    Érthető a leaderek álláspontja, hogy a nép felejtse el a saját tulajdonú autót, de a nép álláspontja is érthető, hogy nem akarja és nagyon is nyitott az olcsó, de jó megoldásokra.

    Valószínűleg a győztes nem a nép lesz, mert adók sokaságával fogják lassan és folyamatosan (ne lázadozzon a paraszt) leszoktatni az embereket a saját szgk-ról.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák