Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz arty #1 üzenetére

    Köszönöm az ötletet azon autóstársak nevében is, akik nem csak divatból vettek nagyobb hasmagasságú autót, hanem járnak vele földúton is és olyan részein az országnak, ahol az épített utak nagy része olyan, mint ahova az atom bevágott és még SUV-val is néha kihívás kerülgetni az úthibákat. De jó is lenne még egy adó, úgysincs elég.

    Ausztrália esetében pedig meg is értem a SUV és a truck/pickup mániát, az ország kb 90%-a kietlen puszta földutakkal. Oda kevés lesz egy Golf. Egyesek nem tudnak elvonatkoztatni a budapesti belvárostól. Azon kívül is létezik élet.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • tixem

    addikt

    válasz Feketelaszlo #11 üzenetére

    Suzuki Jimny-n kívül mutass kérlek olyan terepjárót ami szalonból kihozva 1800 kg alatt van. Land Cruiser, Patrol, Hilux, D-Max stb mind kb két tonna. Még az én szaros Renault suv-om is majdnem 1800 kiló és messze nem terepjáró. Már 10 éve sem volt egyik sem 2 tonna alatt. Talán az összkerekes Duster, ami a legközelebb áll a feladathoz. Épp most basszák el azzal, hogy nem kapható már dízellel az új generáció.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • tixem

    addikt

    válasz Feketelaszlo #15 üzenetére

    na a panda 4x4-et hagyjuk, pont van 3 évnyi pokollal felérő tapasztalat vele, mint úgynevezett "terepjáró" :DDD 6 darab volt a céges flottában, földeket mértünk vele, 5 centi mély homokban rendszeresen megforralta magát, akkora volt a hűtőköre, mint egy palack szentkirályi. Ilyenkor 10 perc hűtés, közben pörögni kéne a melónak. Ezt így félóránként produkálta nyáron 30 fokban. Nem normális. Folyton elakadt, mert nem volt értelmezhető összkerékhajtása, kicsi volt a hasmagassága és az összeszerelési minősége kb egyenlő volt egy elázott budipapír gurigáéval. 40 ezer km-ert futott autókon nem normális, hogy menet közben kiesik a féltengely és háromszor kell váltót cserélni, mert olyan takony minőségű a szerkezet, mint a legó kockába szúrt fakanál.
    Kis túlzással ökölharc volt minden reggel a 4x4-es Dacia Dusterekért, aki lemaradt az egész nap szopott a pandával. Aztán a cég is rájött, hogy lehet drágább a Jimny, de a szántásba nem egy plázacirkáló a legjobb megoldás, meg olcsóbb ha nem kell hetente szervizbe szaladni vele.

    Én nem mondom, hogy mindenki járjon Unimoggal, de bizonyos összeg fölött egyszerűen sajnál az ember egy forintot is kiadni egy összehányt konzumszemét autókért. Akkor már egy rendes alvázas terepjáró, főleg ha néhanapján használja is a képességeit.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák