-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
headhunter
addikt
válasz INGJOKE #11800 üzenetére
"...ha valaki kiírja rendesen a nevét, akkor biztos megörült volna... "
Én kiírtam, de nem kellett "zubony"...
------------------------------------------------------------------
2019.11.26-án Időpontra mentem, 10-15 perccel előtte odaértem erre az ügyintéző már elkezdett egy nem időpontra érkező ügyféllel foglalkozni, mert hamarabb végzett a másik időpontra érkezővel, így nálam csúszott lazán 20 percet a kezdés.Nekem is felajánlották a bankfiókban a videós szerződéskötést, de nem mentem bele, ha már időpontra jöttem, akkor inkább kivártam. (38km)
-
veterán
Veszprémben senki nem ajánlott videós azonosítás. Én előbb értem 10 percel a csaj "ablakánál" nem volt senki mondta, hogy üljek le van még egy kis dolga (kb 2 perc) és már csináltuk is.
-
Apollo17hu
őstag
válasz Apollo17hu #11789 üzenetére
Erre tudja valaki a tutit?
Átnéztem a szerződéskötéshez kapcsolódó papírokat, és azok között nem találtam olyat, ami a Bankmonitorra hivatkozna. (Bankmonitor oldalán 100k szerepel, a CIB oldalán pedig mindenkori minimálbér, ami idén már ~107k.)
-
headhunter
addikt
válasz Apollo17hu #11803 üzenetére
Szvsz. a "Mindenkori minimálbér" a mérvadó... (Nem a szerződéskötéskor aktuális összeg (minimálbér))
Biztosra akarsz menni, akkor 110.000Ft-ot utalsz 2020-ban és teljesíted a feltételt...
----------------------------------------------------------------------
2020. januárjában mindenki megtudja mennyire olcsó a bankszámlája... -
MODERÁTOR
Ha az Erste kivezeti a Privilegium L díjcsomagját akkor a legjobb jelenlegi számlacsomag az a Cib ECO?
20 éve a Prohardveren
-
MODERÁTOR
válasz UberMutant #11806 üzenetére
Mit kell még nézni?
Az ügyintéző hölgy mennyire csinos?Amúgy értem persze, nekem pl. fontos az Apple Pay.
20 éve a Prohardveren
-
Kobe
veterán
válasz UberMutant #11811 üzenetére
Vagy meg arra sem :D
Nem tudom kolleganak melyik megtakaritasi szamlaja van naluk, de eselyesen a standard CIB Malacpersely szamla, ami szoszerint 0 kamatot ad (vagy lehet mar 0.1et) , ellenben ha kiutalsz rola azt eleg dragan tudod megtenni....
Ez nem megtakaritasi szamla, csak egy izolalt lebutitott folyoszamla kb, vannak 20x eletkepesebb valodi megtak szamlak[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
sziasztok!
Gránit számlatulajoktól érdeklődnék elsősorban, hogy más nem tapasztalta, hogy kártyás fizetésnél duplán-triplán terhelnek esetenként?
főleg kártyás fizetésnél történik, van, hogy többször is elutasításra kerül a PayPass fizetés, majd végül csak bedugva működik a kártya (néha még úgy sem) és ezek zárolásként meg is jelennek amit telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehet csak feloldani.
először kártyára gyanakodtam, de több is van a közös számlához és mindegyik produkálja, illetve az ünnepek alatt volt egy nagyon gáz eset, amikor egy "párszázas" 25-i EP befizetést 28-án délelőtt újra levont, ezzel mínuszba vitte a folyószámlát ami elvileg nem is lehetséges normál esetben... (nincs folyószámlahitel stb.)
köszi!
-
#07746304
törölt tag
Egy ATM telepítése egy bank számára irdatlan összeg?
A CIB-nek nincs Hajdúszoboszlón sem - ettől még az ország legjobb bankjainak egyike, nem váltok róla másikra kb sohasem (2005-től az első a CIB volt nekem közben kipróbáltam: FHB, Budapest Bank, OTP, Erste nem értek a nyomába) -, ami azért fura mert itt rengeteg a turista is, pezsgő város. Az egy dolog, hogy a Berettyóújfalu nevű pusztulatban nem volt, nincs ott semmi más sem... de Debrecen után a második helyen Hajdúszoboszló áll tőkeáramlásban a megyében.
-
dptrsk
addikt
válasz #07746304 #11814 üzenetére
Ha a telepítés nem is, az üzemeltetés, logisztika költséges.
Az ügyfelek kevésbé keresik a saját ATMeket, mert mindegy hol vesznek le készpénzt a jogszabályi nyilatkozat miatt.
Ráadásul idegen bank kártyáját is ki kell szolgálni, így hiába akarom a saját ügyfeleket előnyösebb helyzetbe hozni, lehet hogy előtte sok idegen banki kártya (ha a legkisebb maximális összeget veheti csak fel) 75ezer forintjával kiüríti az ATM-et.Akinek nem elég a 150.000 forint az használ FINTECH kártyákat is, így növelve az idegen banki forgalmat.
-
dptrsk
addikt
válasz ratcache #11813 üzenetére
Nálunk 2 számla is van, még nem találkoztunk ilyennel se KP felvétel se vásárlás esetén.
Az egyik számla szinte csak készpénzfelvételek és utalások, így itt kevés a kártyás tranzakció.
A másikkal napi átlag 1-2 tranzakció van, ezek 90%-a ApplePay-en keresztül.Mindkét kártya vésett egyik MOST(a sokat vásárló), a másik nevesített.
Olyan már volt, hogy a Lock feloldás nem ment elsőre. -
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11808 üzenetére
Hagyjuk már ezeket a szubjektív leszólásokat!
Azt, hogy egy bank mobilapplikációja milyen és mennyire megbízhatóan működik, objektíven (!) mutatja, milyen a Google Pay értékelése. Ezek reprezentatívnak tekinthetők. Ott több ezer, tízezer felhasználó tapasztalata jelenik meg. Értékelik nemcsak az applikáció szolgáltatásait, hanem a megbízható működését is.
Az értékelések szerint a legmagasabb pontja az OTP Smartbanknak van, utána jön a CIB, Unicredit, K&H, myRaiffeisen (az új app), Erste, BB, Gránit.
A CIB az őszi frisítés után nagyot esett, de ledolgozta. A BB mostanában esett nagyot az app átdolgozása miatt. De mindegyiknél olvasható sok negatív és pozitív vélemény szinte minden nap.
Azt se felejtsük el, hogy androidon a működést, megbízhatóságot jelentősen befolyásolja a telefon oprendszere. A droid opprendszer szinten nagyon fragmentált, a gyártók jelentősen belepiszkálnak. Pl. a pushüzenetek azért is késhetnek, kimaradhatnak, mert az opprendszer alvóba teszi az applikációt, s a felhasználók nagy része ezt nem is tudja.
Az is befolyásoló tényező, hogy milyen a felhasználó internetelérésének megbízhatósága, sebessége, ami a mobilszolgáltatótól függ.
Szóval próbáljunk csak törekedni az objektivitásra. Főleg, ha tanácsot adunk másoknak. -
axioma
veterán
válasz sifarr #11817 üzenetére
Nezd, lehet hogy szamlaegyenleget megnezni mindig jo (bar nekem ez _sem_ jott ossze mindig), de az hogy nem hogy csak nem mukodik [az legalabb egyertelmu helyzet], hanem szar adatot ad ki magabol (partizmilla elteres, ugyan mar...), es masfel eve nem javitjak, az konkretan dilettanizmus, hiaba "csak" egy szukebb reszet erinti az ugyfelkornek es "csak" mobilon nem jo. Az meg hogy egyszer csak sms-t irnak hetfon delutan, hogy az elozo penteken 11-tol megadott/teljesulendo tranzakciokat "elvesztettek", add meg ujra ha azt akarod hogy teljesuljon, konkretan karokozas (en pl. igy nem kaptam meg egy penzt csak par napra ra, bar szerencsere nem mult rajta semmi de nem mindenkinel ilyen a helyzet).
En jelenleg csak azert vagyok naluk, mert olcson adtak a hitelt, de az lejar 10 honap mulva, es kb. kizart hogy maradok (ezen azt ertem, hogy hozzajuk megy-e a fizum - most igen, a kondiciok miatt).[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ratcache #11813 üzenetére
Szia,
egyszer volt hasonlóm, ott a POS terminal lefagyott fizetés után és nem lehetett tudni, hogy sikeres volt-e vagy sem. Fizettem mégegyszer, két nappal később az első kártyafoglalás magától törlődött.
régebben többször volt, hogy elutasította a terminál a kártyát, vagy a telefont elsőre, (mostanában alig van ilyen), de akkor se lett két kártyafoglalás. Nem lehet, hogy a fizetőhellyel van a baj? (Ugyanazokon a helyeken szokott ez előfordulni?)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
MODERÁTOR
válasz UberMutant #11811 üzenetére
Köszönöm!
Jól felkavartam a vizet a Cib bankkal.
Tehát még mindig adott a kérdés.
HA az Erste valóban megszűnteti márciustól a Privilégium L számláját, melynek jelenlegi feltételei teljesítem, akkor mi a legolcsóbb bankszámla.?
A fizetésem oda kapnám havonta, internetes átutalások kb 5-8 db/hó.
Illetve az Apple Pay ami még feltétel nekem.20 éve a Prohardveren
-
#07746304
törölt tag
válasz dptrsk #11815 üzenetére
Köszi, mondjuk én múltkor speciel pont töltöttem volna felfele, mivel reklámozták, hogy lehet a saját ATM-jüknél befizetni a számlámra. Volt egy nagyobb összegű átutalás - zöld energiába fektetés - és hát jól jött volna ha nem kell sok KP-vel utazgatni, mondjuk megoldottam. Egyébként én amikor megjön a havi szokásos bevétel, mindent a bankszámláról intézek elektronikusan, az adóhatóság felé is, tehát nekem bőven elég a 150K-s havi két alkalommal való KP felvétel, van olyan, hogy nem is veszek fel egy alkalommal sem
A másik érdekesség a bakfiókok esete. Berettyóújfaluban volt OTP (az hol nincs ugye?!), Erste (bezárt), Budapest Bank (még tudtommal megvan, bár nem jártam már régen arra, szóval ez pár hónapos infó), Raiffeisen BANK (nekik sem jött be, szintén bezártak a városban).
Hajdúszoboszlón meg annyi van, hogy az a kevesebb szerintem, amely az országban jelen van, de itt nincs:
Ezért csodálkoztam, hogy CIB meg nincs. Egyébként én is csak egyszer mentem volna be.
-
dptrsk
addikt
válasz sifarr #11817 üzenetére
"Ezek reprezentatívnak tekinthetők."
Akkor lenne számomra mérvadó a Store-beli értékelés, ha:
-csak az aktuális verzióra érkező értékeléseket mutatná
(kit érdekel, hogy az előző 10 verzó jó volt, ha a mostani használhatatlan)
-lehetne szűrni, hogy az adott értékelő még használja-e az adott app-ot
(mi van azokkal, akik az elrontott app miatt otthagyták a bankot, de a fullos értékelésük bent maradt?)pl ahogy írod a BB az átdolgozás miatt esett, akkor kit érdekelnek az eddigi értékelések?
(volt egy jó app, de kidobták, akkor a nulláról kellene mérni)
Ennyit a reprezentativitásról...Irreális, hogy minden verziónál új értékelést adjon mindenki, de így nincs sok értelme egy banki app teljesítményét a Store értékeléssel mérni.
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #11818 üzenetére
Én nem csak egyenleget nézek. Napi szinten van számlamozgásom, havi 2-4 utalás is, de nincsen gondom.
de az hogy nem hogy csak nem mukodik [az legalabb egyertelmu helyzet], hanem szar adatot ad ki magabol (partizmilla elteres, ugyan mar...), es masfel eve nem javitjak, az konkretan dilettanizmus,
Na, ennyi idő után és emiatt bemennék a fiókba. Panasz írásban átvétellel, s "megfenyegetném" őket, hogy ha nem oldják meg, akkor megy a panasz a felügyelethez is. Megoldanák.
Az meg hogy egyszer csak sms-t irnak hetfon delutan, hogy az elozo penteken 11-tol megadott/teljesulendo tranzakciokat "elvesztettek", add meg ujra ha azt akarod hogy teljesuljon,
Pont emiatt írtam, hogy a mobilappok működését sokminden befolyásolja. Pont most olvastam a Telenor topicban, hogy akadozik a net. Simán megtörténhet (bármely bank esetében), hogy indítok egy utalást, nethiba miatt a tranzakzió nem zárul le. Pl mobilapp az autentikációs adatokat elküldte, de a bankhoz nem jut el. Nálam minden ok-nak látszik, a banknál viszont függő az ügy. A példádban az sms küldését én pozitívnak érzem. Ugyanis ilyen esetben a bank oldalán "el is dobhatnák" a lezáratlan tranzakciót visszajelzés nélkül. Itt viszont a banki rendszer érzékelve a hibát, lehetőséget adott az ügyfélnek a korrigálásra.
Általában igaz, hogy minden banki rendszernél vannak hibák. Ma pl. az Unicredit fordítva terhelte a forintos és euro-s számlavezetési díjakat. És bizony nem mindegy, hogy valakinek 1 euro-t vagy ezret terhelnek díjként. ratcache pedig a Gránitra panaszkodott.
Én az informatikától nem várok el 100 %-os működést. Lehetetlen, megoldhatatlan. Ezzel együtt kell élni.
En jelenleg csak azert vagyok naluk, mert olcson adtak a hitelt, de az lejar 10 honap mulva, es kb. kizart hogy maradok (ezen azt ertem, hogy hozzajuk megy-e a fizum - most igen, a kondiciok miatt).
Jól teszed, hagyd ott őket. Keress egy jobbat, aztán vagy bejön, vagy nem. De saját tapasztalatból mondom (6 bankot jártam meg életem során), egyik sem tökéletes és hibátlan. Egyiknél a hitel a jó/rossz, másiknál a számlavezetés kondíciói, harmadiknál az elektronikus szolgáltatások, stb. Csak azt választhatod, amelyik neked a legkisebb rossz. -
axioma
veterán
válasz sifarr #11824 üzenetére
Tul van a befektetesi egyenleg hiba masfel ev alatt tobbszor azon, hogy panaszkent felvegyek (premium ugyintezo), azota se tortent semmi (az illeto egeszsegugyi okok miatt nem ugralt most de egy eve at akar menni masik bankba az osszes penzevel).
Az a sikeresnek mutatott de vegul nem teljesult utalas (tudtommal) nem a mobilappban tortent es plane nem helyi hibakent, tomeges sms volt, de rakerdezhetek - az sms-t lattam es minden aznap 11-tol megadott megbizasra vonatkozonak ereztem.
Amugy a Raiff-t tekintem fo bankomnak, a fizut egybol odautalom at amint megjon az utolso forintig, es azt hasznalom (a cib hitelszamlara is onnan utalok vissza). Azon kivul hogy kreten 15 db-os limit van a premium hitelkartya napi hasznalatra (akkor is ha 10e alatti a szumma is), meg hogy nem adtak nekem se ertelmesebb hitelt mint 5 masik versenytars, azt alairom, de legalabb arra a szolgaltatas-csomagra amire oket valasztottam, arra hasznalhato (es szinte minden ingyenes). Amugy eddig voltam mar (most csak folyoszamlakat nezve) ugyfele a kovetkezoknek: otp, mezobank/agrobank, cib, k&h, erste, (unicredit - csak masodlagos, 1 ev utan felmondtam), (axa sokaig de megtak-ra hasznalva), raiffeisen, de hitelkartyaval meg kb. minden nagyobb banknal (mkb nem, ott csak az eg.pt meg ny.pt van tortenelmi okokbol - de fhb, bb, citi es a fentiekbol otp, cib, kh, erste, raiff), szoval elegge tajekozottnak erzem magam a tobbibol, me'g ha ez majd 30 evet olel is fel. Amugy voltam en evekig fo szamlammal a cib-nel is, akkor normalis volt, most nem az. Cserebe olcson adnak par dolgot, hogy legyen eleg ugyfel es arukapcsolassal amit lehet rasozzanak - hat en csak kihasznalom oket. Mondjuk nem hiszem hogy ne keresnenek igy is boven rajtam...Programozo vagyok. Dolgoztam ennel fontosabb "jo mukodes muszaj" helyzetben (kozlekedesbiztonsag): megoldhato, hogy egyertelmu legyen (az nem, hogy magas rendelkezesre allas ES hibatlan mukodes, de nem is szerepelt ez, raadasul barmi amit a GUI-n csinalsz az mar _lassu_ az altalaban lekezelendo folyamatokhoz kepest...)
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11822 üzenetére
Irreális, hogy minden verziónál új értékelést adjon mindenki, de így nincs sok értelme egy banki app teljesítményét a Store értékeléssel mérni.
Én annak van, hogy beír pár ember egy topicba és leírja, hogy bármelyik bank applikációja használhatatlan? Ez releváns értékelés lenne? Nem hinném.Nem tudom, Google szűri-e az appok értékelését, pl. arra, hogy használja-e valaki még az appot. Biztos igazad van abban, hogy a felhasználók nem mindegyike módosítja az értékelését az app fejlesztését, javításait követve.
Ha ezek nincsenek, akkor az értékelés az applikáció egész élettörténetére nézve ad támpontot. Ezt pedig finomíthatod azzal, ha a véleményeket időrendben olvasgatod, az újabb időszakra fókuszálva. -
dptrsk
addikt
válasz sifarr #11826 üzenetére
Ha valaki itt a fórumon kérdez, akkor azt azért teszi, mert a fórum közösségének véleményére kíváncsi.
Amihez hozzá tartozik az is, hogy ha volt egy cikk, hogy +10% akku kapacitás, ha a háttérben futást manuálisan tiltod mindenhol,ahol csak lehet, és nem az automatizmusra bízod, akkor ezt a cikket sokan olvasták és így használják a készüléküket, ami közel áll, a kérdező használati módjához. (nem tudom volt-e ilyen cikk, de ez egy kiindulási alap, miért itt kérdez, s nem máshol)
Azaz reprezentatívabb az itteniek véleménye, mint egy vadidegen Store felhasználó közönségé, akik közt nagy számban lehet olyan is, aki mindent enged a háttérben, mert rossz tapasztalata van az automatizmussal. (emellett nem írta, hogy reprezentatív véleményekre kíváncsi, hanem a fórumozók véleményét kérdezte, ami nem rég téma is volt)Valószínűleg, ha másik fórumra menne kérdezni ott más véleményeket kapna, mert más a felhasználói tábor.
-
aktív tag
elutasításnál ilyen esetben nálam fix a többszörös terhelés (foglalás).
nemrég próbáltam telefonnal fizetni, elutasította az app, hogy netre van szüksége... wifin lógott épp, de mobilnet is aktív, szóval fura. persze a terhelés szintén ott az appban
nem csak egy elfogadóhelyen jön elő, 8-10 hely is van ahol rendszeresen használjuk a kártyákat de a legrosszabb, hogy kb. időjárástól függ, hogy van-e gond, inkább tűnik központi gubancnak, főleg, hogy netes vásárlásnál is sikerült produkálni.
akkor ez biza megint üfsz. megkeresés lesz, a változatosság kedvéért már írásban...
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz sifarr #11826 üzenetére
Azon túl amit a többiek már leírtak még egy szempont:
Mivel az ügyfelek nem kis része, a bankot/szolgáltatást (is) az app google play oldalán értékeli, így összemosódnak az app és a mögötte álló bankra vonatkozó értékelések pontszámai, még kevésbé releváns az ottani pontszám.Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
addikt
válasz ratcache #11829 üzenetére
"nemrég próbáltam telefonnal fizetni, elutasította az app, hogy netre van szüksége"
hát ez érdekes, ugyanis elvileg a fizetéshez semmilyen net nem kéne.
annyit tudok még hozzátenni, hátha segít, hogy nem is emlékszem, hogy fizettem-e valaha olyan helyen, ahol nem volt használható mobilnet. és soha nem voltam wifi-n.
a másik, hogy én sose tiltom le a kártyát az app-ban.átlagosan napi egyszer fizetek POS-on (szinte kizárólag telefonon), sose futottam még bele ilyenbe.
ugyanakkor ez biztos, hogy vannak az elmúlt félévben informatikai problémái a gránitnak, de ezek eddig esetinek tűntek (ahogy a Te esetedben is valahogy nem rendszerszintű a probléma)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #11825 üzenetére
de rakerdezhetek - az sms-t lattam es minden aznap 11-tol megadott megbizasra vonatkozonak ereztem.
Nem hiszem, hogy meg tudnánk fejteni, hogy konkrétan mi történt. A hiba jellegétől függetlenül és az sms-t pozitívan értékelem. Ügyfélbarátnak, hamár hiba történt.Amugy a Raiff-t tekintem fo bankomnak
Én is voltam ott is. Nem volt az igazi. A prémium számlája jó, de a most elérhető többi csomag nagyon nem az igazi. Számomra is érthetetlen a kártyáknál a 15 db-os limit. De ami elfogadhatatlan, az a limitmódosítás díja - prémium számláknál is. Egyszerűen pitiánerség, vagy sunyi lehúzás.hat en csak kihasznalom oket.
Jól teszed. Amíg bármely okból megéri neked, hogy a CIB-nél is legyen számlád, addíg legyen. Mindenki azért van, valamely banknál, mert valamiért megéri neki. Vagy lusta utánanézni!Programozo vagyok. Dolgoztam ennel fontosabb "jo mukodes muszaj" helyzetben (kozlekedesbiztonsag): megoldhato, hogy egyertelmu legyen (az nem, hogy magas rendelkezesre allas ES hibatlan mukodes, de nem is szerepelt ez, raadasul barmi amit a GUI-n csinalsz az mar _lassu_ az altalaban lekezelendo folyamatokhoz kepest...)
Minden bank üzleti vállalkozás. Biztos lehetne minden feljesztést sokkal jobbra csinálni, de az lassabb és drágább lenne. A banki háttérél nem érdemes mérlegelni, de a felhasználói oldalnál
- egyrészt ott van a konkurencia és a fintech cégek miatta időkényszer,
- másrészt vizsgálni kell a nyereség/befektetés arányt.
Igen, hibák időnként megjelennek minden banki appnál. Fintech cégek esetében is.
Közlekedésbiztonságnál a biztonság az első, költséget elvben nem szabadna figyelni. -
Mercutio_
félisten
válasz sifarr #11833 üzenetére
De ami elfogadhatatlan, az a limitmódosítás díja - prémium számláknál is. Egyszerűen pitiánerség, vagy sunyi lehúzás.
Én ugyanezt éreztem, amikor 2.5k-t beterhelt a CIB ECO, mert 100k helyett 99,3 érkezett ráEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
RR-13
őstag
Szia. Sajnos az Erste tényleg kivezeti a Privilégium "S" "M" "L" díjcsomagokat, de nem 2020. márciustól, hanem 2020. április 01. napjával.
Mivel engem is érint az "L" díjcsomag kivezetése, ezért én is (mi is) megyünk át a CIB-hez 2 évre a Bankmonitoros ECO-ba.
(#11827) INGJOKE: Sajnos tényleg csak nagyjából tudják "ugyanazokat a kedvezményeket" az új Privilégium csomagokban, egyik rosszabb mint a másik!
Franc sem fog fizetni 150.000 Ft kimenő utalás után 450 Ft tranzakciós adót minden hónapban, és akkor ez még csak 1db utalás költsége -
#07746304
törölt tag
válasz Mercutio_ #11834 üzenetére
Mert? Valahol meg kell húzni egy határt. Most nem tudom a CIB-nél mennyinél van pontosan, nekem mindig 0 Ft a havi számlavazetésim, mert bőven meghaladja a kjóváírás havonta, de amit Te mondasz, hogy 100K alatt beterelt 2,5 K-t mert hiányzott 700 Ft az egy teljesen érthető dolog. Ha nem terhelné be ott sem, akkor azok sírnának akik mondjuk még 200 Ft-tal kevesebb jóváírást kapnak a számlára. Amikor az ember bankhoz megy megnézi a feltételeket. Nekem a BB-nál is ingyenes volt a havi számlavezetésim.
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11828 üzenetére
Ha valaki itt a fórumon kérdez, akkor azt azért teszi, mert a fórum közösségének véleményére kíváncsi.
Csak éppen a kérdésére nem kapott választ.
Visszanéztem a beszélgetés történetét.
Odrif arra kérdezett rá, hogy jó-e a (sima) CIB ECO, mint számlacsomag. Nem azt a választ kapta, hogy a bankmonitoros 2 évig még jobb.
Hanem, hogy nem jó sem a CIB, sem az applikációja.
Odrif megemlítette, hogy van a CIB-nél megtakarítási számlája, és hogy problémákat nem tapasztalt.
Én csak az appra reagáltam, a többire (ügyintézők általános kritikájára, hasonlók) nem.
Szerinted "reprezentatívabb az itteniek véleménye, mint egy vadidegen Store felhasználó közönségé". Szerintem (!!) pedig nem.Most játssz el a gondolattal:
Odrif mondjuk egy unicredites számlára kérdez rá. Erre megszólal pár ember, hogy szar az appjuk, meg az egész bank, mert pl. ma is mínuszba vitték a számláját egy rossz díjterheléssel.
Ez releváns válasz lenne az eredeti kérdésre?De tudod mit? Én ezt elengedtem. Mindenben neked van igazad.
-
sifarr
senior tag
válasz Mercutio_ #11834 üzenetére
Miért?
Az ECO-nál ott a jóváírási limit: netto minimálbér. Régebben az év elején volt pár hónapos türelmi idő (akciósan), amikor az előző év nettója is elég volt. Idén nem tudom lesz-e ilyen.
Nem teljesítettél egy feltételt, beterhelték. Ez felhasználói hiba.
A Rafi prémiumnál - azt hiszem - egy tizest terhelnek be a jóváírás elmaradása esetében.
Nem jó az összehasonlítás, mert a Rafinál a limitmódosítási díj viszont kivédhetetlen. -
sifarr
senior tag
Megpróbálok válaszolni a kérdésedre.
A CIB ECO összehasonlításban jónak tekinthetó. A bankmonitoros 2 évig a legjobb csomagok egyike. Feltéve ha figyelembe veszed az itt leírt CIB-es kritikákat összehasonlítva a saját tapasztalatoddal, és vállalod a kockázatot. Apple Pay van.Jó lehet még:
Feltétel nélküli számlacsomagként a Gránit Sztár. Csak tranzakciós díjat + bankkártyadíjat számláznak. Apple Pay van.
280 ezernél nagyobb jóváírásnál Gránit Bajnok. Tr díj nincs, utalási díj 0,1 % (max 6e) + bankkártyadíj. Apple Pay van.
400 ezernél nagyobb jóváírásnál Rafi Prémium Gold2. Utalás, számlavezetés 0, bankkártyadíj, esetleg sms-díj van. Viszont akad rejtett költség (limimódosítás). Apple Pay nincs.
Mindháromnál a mobilapp átlagosan elfogadható. Bár ez szubjetív vélemény!
Gránitnál a lekötésekre látható kamatot is fizetnek (>2 %). -
axioma
veterán
válasz sifarr #11833 üzenetére
Estere meglesz az sms szovege, atkuldom neked privatban. A francokat ugyfelbarat az, hogy teljesitesre konkretan mar atvett dolgot nem alapbol megcsinal ujra ha mar 3 naptari (bar 1 banki) napott kesett, es surun elnezest ker, hanem kozli hogy "ha" volt ilyened akkor csinald ujra... milyen banki rendszer ahol nincs meg a teljes lista akarmilyen hiba eseten akarmilyen, bankba sikerrel bekuldott tranzakciokrol???
Raiff:
A limitallitas nem erdekel, eleve felhuzom mindet a maximumra. A kp-hoz jutas inkabb, de miota van a MAK-os lehetoseg ha nagyon kene "hirtelen" 3 ezrelekert, mar az se annyira izgalmas (de par honapja osszehoztam kb. 20 napbol 10 maxos kpfelvetet, mert epp kellett es igy meg ingyen volt - amugy meg tobb labon allok, vannak ismerosok stb. szoval megoldom). Az ebay-ezes mar reg atment Revolut-ra, igy legalabb az arfolyammal se zavarnak, a 15 darabot meg azzal ertem el parszor.
CIB fejlesztes:
Nem erdekel, hogy milyen a (belso, marketing) hatarido, ott a banki mukodesre vonatkozo osszes eloiras, azt tartsak be. Ha en lennek, mar reg feljelentettem volna az MNB-nel, de nem az en esetem, en nem lattam me'g hibat a sajatomban. Ha valamit kotelezoen nyujtania kell, akkor vagy ne mukodjon vagy nyujtsa. Ha nem kotelezoen nyujtja, akkor meg addig ne nyujtsa amig nem JO teljesen, vagy jol nyujtsa. A rendelkezesre allas, a technikai hiba stb. belefer, a penzugyi pontatlansag NEM, semmi esetben sem. Amig ezt a CIB nem tartja alapveto normanak, addig en bizony ezt a tenyt kozolni fogom azzal, aki kerdezi.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz sifarr #11840 üzenetére
Nagyon köszönöm.
Ez már egy használható válasz volt!
A Gránit Bajnok Plusz az miért esik ki?
Rosszabb mint a Bajnok számlacsomag?És akkor a Gránit megtakarítási számláit is átnézem, és el is fogom vinni a Cib.-től, mert az valóban nevetséges.
Mondjuk megszűntetni e Cib számlát, az Erste számlát, és létrehozni a Gránit lakossági és megtakarítási számlákat, gondolom lesz vagy kettő munkanap.[ Szerkesztve ]
20 éve a Prohardveren
-
sifarr
senior tag
A Gránit Bajnok Plusz az miért esik ki?
Rosszabb mint a Bajnok számlacsomag?
A Plusz havi díja 990 Ft, viszont az utalás nullás. Ha a havi csopbeszedéseid és utalásaid összege rendre meghaladja a 990.000.- forintot, akkor a Plusz az olcsóbb.A Gránitnál sem érdemes magtakarítási számlát nyitni. Van havi díja (100.-), és csak 0,25-öt fizet 500 e alatt. Fölötte is csak 1 %-ot.
Érdemesebb az 1 havi vésztartalékot 6 hónapos felemelőbe lekötni (bármikor kamatveszteség nélkül feltörhető), a többit pedig MÁK számlán (nem a Gránitnál) MÁP+-ba tenni.[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz #07746304 #11836 üzenetére
+ sifar: Eigen, megnézi, és ezt látja, aztán ha 92k-t állított be (merugye akciósan csak annyi kell), akkor nem ám felhasználóbarátan értesíti egy push üzenetben a bank, hogy "hahó tesa', lejárt az akciós szakasz, mostmár minima 99.085-öt utalj különben annyit beterhelünk neked, mint máshol 1/2 év számlavezetési díja, hanem alamuszin lapít.
Tudom-tudom, szabályos, csak épp nem etikus/ügyfélbarát
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
sifarr
senior tag
Mi van ha meg kellene szűntetni bármi ok miatt?
Akkor mindenképpen Pestre kell utazni?
Bankszámlát nyitni is lehet videobankon keresztül, nem kell bemenned. Így szinte biztos, hogy megszünteni is lehet hasonló módon. Legfeljebb a bankkártyát kell visszaküldened postán keresztül. -
#07746304
törölt tag
válasz Mercutio_ #11844 üzenetére
Persze értem, hogy nem etikus, de ez ilyen dolog minden banknál.
Még Berettyóújfaluban volt egy egyszerű szociális dolgozó ismerősöm. Ameddig volt állása nem piszkáltak, onnantól kezdve 1490 Ft úgynevezett korrekciós díjat számoltak fel Neki (Budapest Banknál volt az Aegonos ismerőse vitte be). Mondtam Neki is, hogy bárhova megy, ha nincs rendszeres jövedelme minden bank szívatja. Igen igazságtalan, hogy a szegényeket az ág is húzza, de ez mindig így volt. Így van most is, és így is lesz. A Bank nem jótékonysági intézmény. Pénzesebbekhez kedves, szegényebbekhez kevésbé az...
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz #07746304 #11848 üzenetére
Hogy jönnek ide a szegények
300k+ is mehetne oda, itt nem ez a kérdés, hanem az ügyfélcentrikusság, illetve annak hiánya.
Btw illene ugyanakkora betűkkel leírni, hogy a minimum feltételek nem teljesítése milyen költségekkel jár, a korrekt tájékoztatás jegyébenEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen