- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Chrome
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Linux kezdőknek
- AutoCAD
- Milyen program, ami...?
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ereshkigal
őstag
válasz Ereshkigal #22997 üzenetére
Hirdetményben most olvasom, NFC is kell hozzá... akkor így jártak.
-
pictigjis
senior tag
-
pictigjis
senior tag
válasz Ereshkigal #22997 üzenetére
talán a telefon típusa. írtam korábban, nálam iphone 13-on feljön az opció, régi se-n nem (mondjuk a személyimet azóta se olvassa be, szóval nem foglalkozom ezzel tovább)
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23002 üzenetére
"fanboy-kérdést"
Nem a két szép szeméért mentem én sem az UniCredithez októberben... a 0 Ft-os csomag miatt, ami a díjmentes kártyával együtt igen kedvező, és a normális szolgáltatás mellett.
Addig maradok ott, amíg ez a csomag megmarad, ahogy eddig is tettem az összes banknál, Pl. az Erste Privilégium "L"-el kezdve, mint teljesen díjmentes csomag.Megszűnt az Erste fenti csomagja, ezért mentem a CIB-hez, majdnem lejárt a CIB-nél a 2 év díjmentes időszak, ezért mentem az UniCredithez.
Eddig a régi Erste mobilapp volt a legjobb, de most a George egy kalap sz..., és a CIB appnál meg jobb az UniCredit app, és amúgy nincs ebben semmi istenítés, ezek a száraz tények.Az UniCredit hibáit is megszoktam itt osztani, ha van.
Leírtam már korábban azt is, hogy a panaszkezelő osztály egy része nem igazán ügyfélbarát...(volt remélem csak eddig).Jelenleg 5 számlát kezelek, ebből 2db folyószámla, és ezek 3 banknál (Erste, BB, UniCredit) vannak vezetve, ahol nem éri meg lenni onnan eljövünk.
-
sifarr
senior tag
válasz merqree #22984 üzenetére
Csak pont azt nem látni, hogy teljesült-e vagy sem a beszedés. ...
Én csak erre reagáltam:
Könyvelni reggel "szokták", ami egyébként nem szokásjog kellene, hogy legyen, hanem szabályzott keretek között, nem "ész nélkül".
S próbáltam érvelni, hogy van logika az esti csopbeszedés teljesítésében is.Csak pont azt nem látni, hogy teljesült-e vagy sem a beszedés. ..
Ez viszont elfogadhatatlan hiba az Unicredit rendszerében!
A CIB-nél (esti teljesítés) amíg nem vonják le egy csopbeszedési számla összegét, addig látszik az előjegyzettek listájában. Ha bármely okból nem teljesült, akkor azonnal megjelenik a nem teljesültek listájában.
Azzal pedig nem tudok mit kezdeni, hogy az Unicreditnél a csopbeszedés összegét "zárolják", eltűnik a tétel az előjegyzésből, de nem jelenik meg lekönyveltként.
A csopbeszedés nem bankkártyás vásárlás, ahol van zárolás (bár a zárolt tételeknél meg kell jelennie). Ha egy csopbeszedés összegét beterhelik, akkor azonnal meg kell jelennie a könyvelt tételeknél. Ez biztosítja, hogy az ügyfél mindig pontos információt kapjon a számlája forgalmáról, tételesen megalapozott egyenlegéről.
Ha az Uni rendszere nem ilyen, akkor az nagyon nem jó. -
merqree
őstag
18 óra elmúlt, a csportos beszedés sorsa továbbra is ismeretlen....
Jaaaaah, a téli időszámítás -
erahurka
félisten
Srácok, megint a CIB virtuális kártyával küzdök... Most az Apple nem hajlandó elfogadni a jó CVV2 kódot. Mi a fene? Valaki használ ilyen appban létrehozható kártyát? Nektek se megy havidíjas szolgáltatásokkal?
-
-
erahurka
félisten
válasz sifarr #23009 üzenetére
Az HBO max elfogadta.
Amúgy miért ne fogadhatná el? Nem vagyok köteles egy életre előfizetni.
Van amúgy egy elméletem 🤔 A becenév amit adok a kártyának az okozhat problémát? HBO kért kártyán szereplő nevet és a becenevet adtam meg, és egyből el is fogadta. Megpróbálok csinálni egy virtuálisat a valódi nevemmel, hátha ez volt a probléma, hogy megadtam a nevem az Apple-nek, aztán a kártya meg másra szólt. Bár van egy érzésem hogy nem ilyen egyszerű... Legalább paypalt lehetne használni Apple fiókhoz.
-
István89
tag
válasz Ereshkigal #22997 üzenetére
Nincs NFC a telefonodban? K&H-nál is kellett hozzá, ha szelfis számlanyitással nyitottál számlát
Fentebb írtad, hogy netbank nem tetszik, szerintem a mobilbank se fog, szóval ezt egy jelnek kellened venned.
-
-
cocka
veterán
Van az a láthatatlan contactless fizetéseknél használatos 150 eurós újrainduló limit, aminek az állapotát sosem tudod meg, max. ha bankban dolgozol.
1. Az milyen árfolyamon megy?
2. Na most ugye ha egy aktuális tranzakcióval éppen túlléped, akkor a 15 ezer Ft alatti tranzakcióknál is PIN kódot kér a terminál. A kérdés: ha még épp a limiten belül vagyok és közben bedugom a kártyát és én pötyögöm be 15k alatti tranzakciónál a PIN-t, akkor ez a 150 eurós limit újraindul 0-áról vagy folytatja onnan, ahol eredetileg is volt, mert csak a contactless számít?
-
addikt
A másodikra az educated guess-em az lenne, hogy igen újraindul, nem csak a contactless számít. Egyrészt a cél az, hogy időről időre ellenőrizzék, hogy a kártya valóban jogosultnál van, másrészt az implementációban is ez a szellem köszön vissza, hiszen a 15ezer Ft feletti vásárlás nullázza ezt a keretet.
Amúgy ha az 50 eur lett itthon 15ezer, akkor azt tippelném, hogy 300 Ft az árfolyam. Valahonnan rémlik is, hogy a magyar limit az 45000 Ft-ként is említve van valahol.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
cocka
veterán
Az, hogy nem tudod mennyi volt tegnap este az egyenleged, és így nem tudod eldönteni, hogy befoglalták vagy nem, az sem a bank hibája.
Miért, a kedvenc Unicredited netbankja vezeti? Mert a CIB vezeti és egyszerűen nem is értem, hogy hogy a túróba lehet úgy számlatörténetet listázni, hogy nincs a tétel mellett a levonás utáni aktuális egyenleg.
A Gránitbank nekem ezért kalap szar kategória, mert csak a levonásokat meg jóváírásokat mutatja, de egyik tétel mellé sem írja, hogy közben hogy változik az egyenleged.. számolgassad magadnak. Tudod mikor..
Kötelezővé tenném, hogy minden számlatörténet tartalmazza ezt. Most lehet itt azzal jönni, hogy de a hó végi számlakivonat tartalmazza (hát vagy igen vagy nem), de ha tartalmazza is, miért csak hó végén vagy jogosult tudni? Akármikor miért nem?
-
RR-13
őstag
A "kérdésedre" szerintem csak én tudok érdemi választ adni, mivel én írtam fentebb azt a hsz-t:
Nem adtam lentebb az igényekből! Nem is írtam ezt sehol!
Azt írtam lényegében csak, hogy a 0 Ft-os, díjmentes számlához képest is elég jó a szolgáltatásuk, és megvagyok elégedve:"...mert én meg vagyok elégedve azért a havi 0 Ft-ért cserébe, amit nyújtanak díjmentesen"
Maximum kimaradt a mondatból az "is".
Egyébként a fenti hsz-em értelmezéseként, nem kell, és nem is kötelezően egyenlően arányos a díjmentes számla a színvonal alatti szolgáltatással.
Amit nyújtanak nem a 0 Ft-os díjhoz képest jó csak, hanem egyébként is.
És egyébként mindenkinek a saját dolga, hogy mi fér neki bele a bank oldali hibákból...
Attól még, hogy díjmentes a csomag, semmit nem nézek el nekik, ami engem negatívan érint, vagy károm keletkezik belőle..Eddig kaptam már többek között, 3 ezres kártérítést, és egy 5 ezres kártérítést, ami azt jelenti, hogy nem néztem el nekik semmit, és a bejelentésekkel javítják a technikai hátteret, hogy legközelebb ugyanaz a hiba ne legyen.
-
merqree
őstag
Döntöttem:
Ma feljelentem az Unicreditet az MNB-nél.
Közel 120ezer forintról nem derül ki, hogy hol van.
Annyit látni az interbank felületén, hogy:
Aktuális könyvelt egyenleg
256.524,59 HUF
Egyenleg összesen
139.906,59 HUFDe sehol sincs egy lista a könyvelésre váró tételekről...
-
RR-13
őstag
Még jó, hogy az én UniCredit netbank felületemen látszódnak a könyvelésre váró tételek a számlatörténetben, foglalt tételként.
-
Kobe
veterán
No offense, de ez a hozzaszolas egy iszonyatos melysegu demagog hulyeseg. Kb mint a "700 ft az uzemanyag? Kit erdekel, nekem nincs autom" es hasonlo level 200 IQs facebookos okossagok.
Amellett pedig egy fogyasztovedelem, vagy PSZAF 1-1 panaszt nyilvan attol szokott fuggove tenni hogy masbak van-e problemaja
Szepen is neznenk ki, atbaxna mondjuk egy webshop, a fogyved hatarozat meg az lenne hogy nincs itt semmi latnivalo, nem tortent szabalytalansag mert Mari neni is vasarolt a webshopbol Taktaharkany-alson es neki nem volt problemaja.....
Hagyjuk inkabb az ilyet legyszi, nem nekem kellemetlen -
RR-13
őstag
Min lenne, ha erre a hesz-re válaszoltál volna inkább, ami rád tartozik
Érdekes, akkor nem írtál semmit...
Az meg nem nekem kellemetlen. -
Kobe
veterán
Majd en kerek elnezest, hogy szolasszabadsagban esetleg velemenyt formalok valamirol.... Hat ok
Tekintetes uramnak ne szolitsalak es engedelyt ne kerjek elotte esetleg?Ha rajottel, hogy ideologialag miert ubergaz es rohadtkaros hozzaallas ez a "nekem nincs problemam ergo senki masnak sem lehet" tipusu realitivizalas, akkor majd beszelgessunk
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Most néztem, és nekem már lekönyvelték, eltűntek a foglalt tételek.
És másnak is meg kell, hogy jelenjen már a könyvelt tétel, melyek eddig nem látszódtakTapasztalatom szerint van egy kis üres időszak a foglalt, és a könyvelt tr. láthatósága között, amikor a foglalt tételek már nem látszódnak, de még könyvelt tételként nem jelennek meg.
Viszont kb. 1 órán belül láthatóak könyveltként.Ha valaki direkt hibát keres az talál, de ez elszomorító, hogy több ezer ügyfélnek ezzel nincs baja, valaki meg naponta keres hibát a felületen, addig keres, amíg végre nem talál egy kicsit, és megtalálja a rést.
-
merqree
őstag
Telefonos ügyfélszolgálat elismerte, hogy a könyvelésre váló tételeket kizárólag telefonon keresztül vagy bankfiókban tudják megmondani, nincs semmilyen más megoldás rá.
Unicredit -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23028 üzenetére
Igen, köszönöm a véleményt, 9 ajánlásom volt, és egyik ajánlottam sem panaszkodott sem itt sem privátban az UniCredit Bankra eddig!
Egyáltalán nincs miért szégyellni magam, ahogyan a több ezer ajánlónak sem, aki szintén ajánlotta ezt a REMEK UniCredit Bankot, ahol kedvesek, és figyelmesek is pl. az említett vidéki fiókban.
Te viszont egyáltalán nem tudhatod, hogy pocsék-e a szolgáltatás náluk, maximum a haverod véleményét átvéve ugyanazt fújod, mellette kiállva.Viszont legalább én nem megyek az Auchan pénztárhoz, és nem kéregetem el a vásárlóktól a fizetendő összeget, hogy aztán Vivid stb. kártyával kifizessem helyettük a vásárlás összegét, a bónusz reményében!
Természetesen azért mert nekem nincs egyelőre érdemi problémám az UniCredittel, attól másnak még nyugodtan lehet, csak akkor valós problémákat írjon ide, és ne hőbörögni járjon csak a Topikba, egyértelműen csak lejáratni a bankot, a teljes hozzáértés hiányával, és a hirdetmények ismerete nélkül vádaskodva, ahogy csak kifér a csövön.
-
sifarr
senior tag
válasz merqree #23019 üzenetére
Ma feljelentem az Unicreditet az MNB-nél.
Ha már írsz (részletesen, indoklással, képernyőmentésekkel, stb.), miért nem teszteled le, mennyire ögyfélbarát az Unicredit?
Írj először nekik! Valamit válaszolniuk kell. Ha azt írják, hogy köszönjük az éeszrevételt, tudunk a problémáról, hamarosan javítjuk, kis türelmet kérünk, akkor OK.
Még az is lehet, hogy meghálálják a segítségedet. Mondjuk te "örökre" megkapod a számlakedvezményt.
Nekem két ilyen esetem is volt, eltérő eredménnyel.
A CIB-nél felfedeztem egy rendszerhibát (ügyfeleket nem érintette, de ügyféloldalról is látható volt), és jeleztem nekik. Ők ügyfélbarátian álltak a kérdéshez. Hálásak voltak, azonnal javították, és azóta nem fizetek a csomagomra számlavezetési díjat - "örökre".
A másik a Gránit volt. Nekik jeleztem, hogy a számlakivonaton szereplő bankot terhelő havi összes tranzakciós díj összege hibás, töredéke a jogszabályban előírt összegnek. Évek óta, minden hónapban, több számlán is ellenőrizhetően. Nekik is írtam, ők azt válaszolták, hogy náluk minden rendben van.
Pedig semmi értelme, életszerűtlen, hogy banki szinten jól számolják ki a tr illetéket, aztán a számlánként pedig újabb számolás történjen töredékösszegben. Szóval még az is lehet, hogy a Gránit egy fordított Tiborcz-adót fizet már evek óta.
Tehát tapasztalatom szerint jelentős a különbség a CIB és a Gránit között ügyfélbarátság területén.
Próbáld ki ezt az utat, hátha jól jársz! Ha nem jön be, az MNB még mindig ott van lehetőségként.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23028 üzenetére
"legalább ajánlópénz érkezett bőven!"
Igen érkezett, és a korábbi hsz-t ezen, kijelentésed miatt írtam, ha már szóba hoztad a bónuszpénzt, ami nem nagyon tartozik ide.
Viszont nem írtam, hogy te kéregetted el a pénzt, de azt sem, hogy sikerült a biznisz, én csak ennyit tudok, amit olvastam. -
merqree
őstag
válasz fatal` #23035 üzenetére
Kártyatörténet nincs, mivel nincs kártya használat.
Kizárólag csoportos beszedésre lenne/lett volna az Unicredit számla.
De arra alkalmatlan, nem lehet vele valós időben figyelni, csak úgy, ha minden este egy sajtpapírra felírod az egyenlegedet, és fejben másnap kiszámolod, hogy kb mennyi pénz hiányzik, és LEHET, hogy azok csoportos beszedések. Vicc^3.Raiffeisen a kártyás vásárlásnal az mutatja az applikációban az összeg alatt, hogy "folyamatban". Pár nap után ez a megjegyzés eltűnik, ebből tudni, hogy könyvelve van.
De a csoportos beszedéseknél nincs ilyen, ott reggel megjelenik, hogy levonták, és kész. -
tobias40
veterán
válasz merqree #23036 üzenetére
Bocs de nem értelek mit kínlódsz ezen.
Ha nem tetszik a szolgáltatásuk akkor tedd szóvá először náluk,ha nem kaptál kielégítő választ akkor lépjél tovább felsőbb fórumokra.
Amennyi időt itt eltöltöttél az egésszel annyi idő alatt már pontot tehettél volna az ügy végére.
Ha nem tetszik a szolgáltatásuk akkor hagyd ott őket és válasszál olyat aki megfelel az igényeidnek.Nem támadni akarlak de itt háborogsz egy fórumon napok óta,ahelyett hogy a bank-al közölnéd hogy xar az egész és ezért nem kérem a szolgáltatást és megyek tovább!
Sok sikert a megoldáshoz és a másik bank-hoz ahova mész.
És jó lenne ha leírnád hogy hova mentél és ott milyen feltételek vanna,miben jobb mint a z Unicredit és miben rosszabb.(webes felület,applikáció stb..)
Hasznos lenne sok ember számára aki olvassa a topic-t! -
merqree
őstag
válasz tobias40 #23038 üzenetére
Folyamatosan leírom, hogy mely bank szolgáltatásával hasonlítom össze, leírtam nem egyszer, hogy az ügyfélszolgálattal beszélek, panaszt írok.
Két hete van kb az Unicredites számla.
Most kezdenek a csoportos beszedések "működni", eddig nem volt tapasztalatom azzal, hogy mennyire használhatatlan erre.
Teljesen életszerű, hogy felmondom, és megyek tovább. Ahelyett, hogy mondjuk a bank eleve olyan megoldást készít, ami minden igényt majdnem kielégít.A szolgáltatóknál nem 1-2 munkanap, mire végigmegy az új csoportos felhatalmazás. Van ahol, 1-2 munkanap, van ahol 2-3 hét. Ezt a visszaigazolásokból látom.
Tehát teljesen könnyen lehet 2 hét -
-
Ereshkigal
őstag
A Sberbank kifizetések elindultak. Ma hozta a postás az egyik számla pénzét, a másikért be kellett mennem a Postára. Három kasszából sikerült összeszedniük a pénzt. Az elsők között lehettem, lesz ez még döcögősebb is. Na mindegy, most már megnyugodtam.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Ereshkigal #23045 üzenetére
Meglepetésemre hozott a postás OBA pénzt, pedig azt hittem, hogy én tartozok, mert vakon mentettem revolutra a pénzem. Nem tudtam mennyi az egyenlegem, azt hittem minuszoltam magam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ereshkigal
őstag
válasz vendingo #23046 üzenetére
Kapunk majd kifizetési elszámolást, abból kiderül...
Érdekességként: Sberbank kártalanitas számokban
-
Simulacrum
senior tag
válasz pictigjis #23003 üzenetére
Nekem is régi SE-m van, abban sajnos nincs NFC. A Gránit személyi beolvasással én is szívtam eleget, pedig egy viszonylag új Androidos telefont kértem kölcsön. Kb. ötödikre sikerült, azt hiszem végül nem is úgy, ahogy az alkalmazás mutatta, hanem elfordítottam a telefont és úgy történt meg. Talán valaki írta is korábban, hogy nem kell mozgatni a telefont közben.
-
merqree
őstag
válasz Simulacrum #23048 üzenetére
Nekem i13 van, azzal sem sikerült rögtön a selfi-s számlanyitása Gránitnál.
Az e-személyi olvasással gyűlt meg a bajom, mivel azt írták, hogy kb 30 fokban döntsem meg a telefont a vízszinteshez képest.
Sehogy se ment.
Aztán kb 5-10fokra döntöttem csak meg, és rögtön beolvasta, így le tudtam adni a regisztrálciót. Pechemre, 4 napig tuti nem nyúlnak hozzá, de majd jövőhéten tuti elkészül.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Tanks - MMO
- Gaming notebook topik
- Gray Zone Warfare
- sziku69: Szólánc.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- UHD filmek lejátszása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest