-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz axioma #17400 üzenetére
Nem kell meggyőzni engem, mert ismerem a saját körülményeimet, és kizárt volt a visszaélés lehetősége, csak ti ezt nem akarjátok elfogadni tőlem...
Nem volt szó párhuzamos használatról, nem így indult az infó megosztása, de ti minden oldalról fogást kerestek ezen, ahogy látom.
5 éve így alakult ez a kettő kártyapótlás, azóta nem téma ez... kár elméleteket kitalálni, hogy mi lett volna ha, mert nem volt semmi.
A banknak jó volt úgy ahogy, nekem jó volt, akkor titeket se zavarjon szerintem.Lezártam ezt a témát!
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
A pótkártyák megérkezése után, a régi és az új kártyát felváltva tudtam használni anno, az érvényességi időn belül.
Ez így elég gáz, az szerintem mindenki számára egyértelmű aki biztonsági szempontokkal foglalkozott valaha. Mivel a rendszer eszerint meg tudta különböztetni érvényességi idő alapján a 2 kártyát, így az új kártya első használatakor le kellett volna tiltania automatikusan a régit.
Az, hogy ezt a rendszer milyen hiányossága (le nem kezelt eset, vagy ügyintéző általi felülbírálati lehetőség) biztosította irreleváns.Én értem, hogy neked ez kényelmes volt (lényegében ingyen volt egy társkártyád a régi kártya lejárati idejéig), de attól ez még biztonsági szempontból hiba. Nem, nem az a kérdés, hogy veled történhetett volna-e visszaélés, hanem általánosságban ez egy visszaélésre lehetőséget adó helyzet, amit nem kellene, hogy megengedjen a rendszer.
De mivel évekkel ezelőtt történt, tényleg lépjünk tovább, csak azért írtam, hogy rávilágítsak egy másik aspektusára a dolognak.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
RR-13
őstag
válasz Mercutio_ #17402 üzenetére
Ezek nekem is egyertelműek alapból , hogy biztonsag stb.
Azt akartam irni, hogy nem általános esetről van szó hanem egyedi esetről.
Nem kellett letiltani az esetemben a kártyát mert akkor az uj kártyák sem működtek volna. Azonos kartyaszám, és CVC kód, és lejarat.
A bank legyártotta ugyanazt a kártyát ismét, és ennyi az egész. Bizonyos körülményeknél biztonságilag ez megengedett.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Nem kérdeztem tőled semmit. Csak leírtam, hogy nem értem a "fekete listázást", és egyébként továbbra sem értem... (nem is baj).
Bocs, félreértettelek.
Az én értelmezésemben az a mondat, hogy "nem értem, hogy te miért ...", kérdőjel nélkül is egy kérdés. Mert ha nem kérdezném, érdelekne a "miért", akkor le sem írom a mondatot, hisz minek. Ha annyit tettél volna hozzá, mint itt (nem is baj) vagy, hogy nem is érdekel, akkor az egész hsz-t meg sem írtam volna. De ez az én értelmezésem. Tiszteletben tartom, hogy te az ilyen mondatokat másképp gondolod. Nincs ezzel semmi probléma, különbözők vagyunk, ettől színes és szép a világ.
A többire nem reagálnék, meddő lenne.
Számomra nyilvánvaló, hogy mi ketten egészen másképp gondolkozunk, más rugóra jár az agyunk, másképp közelítünk 1-1 kérdéshez, más logika szerint, stb. Így az eszmecseréink kikerülhetetlenük meddőkké válnak, amivel - szerintem - felesleges terhelni a topicot.
Abban a felvetésedben, amit később irrevelánsnak minősítettél (és töröltél), szerintem igazad volt. Számomra ma is releváns.
Ezért most én mondom és kérem ugyanazt.
Ígérem, hogy nem fogok a hsz-eidre reagálni. Sem direkt, sem indirekt módon.
Az kikerülhetetlenül előfordulhat, hogy egy harmadik "fél" kérdésére, témájára reagálok, amelyhez akár korábban te is hozzászóltál. Meglehet, hogy más lesz a véleményem, mint a tiéd. Kérlek, hogy ilyen esetben se vedd úgy, hogy veled vitatkozom, téged cáfollak, stb. Vedd úgy, hogy elhangzott tőled függetlenül egy alternatív vélemény, s majd a 3. fél, a címzett eldönti, hogy kinek ad igazat.
És arra kérnélek, hogy te se reagálj rám.
Természetesen ez arra nem vonatkozik, ha topicgazdai minőségedben szükségét érzed, hogy "megfeddj". Azt szó nélkül tudomásul fogom venni még akkor is, ha nem érezném indokoltnak.
Ha véletlenül igazat adnál valamiben nekem, akkor se reagálj. Az igazság egyébként sem "népszavazás" kérdése, tehát csak felesleges szószaporítás lenne. Ha pedig valamiben nem, akkor az előzőkhöz hasonlóan alternatív véleményként. Én úgy fogom értelmezni.Természetesen én csak ígérni és kérni tudok megelőzendő a meddő vitákat, a topic felesleges leterhelését. Viszont ez téged semmire sem kötelez. Szabadon döntesz és cselekszel bölcs belátásod szerint.
Ha úgy döntenél, hogy nem respektálod a kérést, azt is tiszteletben tartom, és én akkor is tartani fogom magam hozzá. De ebben az esetben, ha te véletlenül megszólítanál és én nem reagálok, azt nem vedd a személyed negligálásának, ne értsd félre, ahogy én téged, tudd be annak, hogy csak igyekszem betartani az ígéretemet.
Azt hiszem, ezzel egyben lezárhatjuk az utolsó eszmecserénket is. -
sifarr
senior tag
válasz axioma #17397 üzenetére
Sztem nem a rendszer engedte, hanem az ugyintezo siman beklikkelte, hogy a masik kartyat megsemmisitette, ennyi.
Ez a lehetőség bennem is felmerült, életszerűnek is tűnik, mégis elvi alapon elvetettem.
A lejárat előtt bevont kártyák "sorsát" a bankoknak szabályozni illene. Nem működhetne úgy, hogy egy klikk, vagy elveszem az ügyféltől és bedobom az íróasztalom melletti szemetesbe.
Ez hasonló kérdés, mint a bankoknál tonnaszámra meglevő szerződések selejtezésének kérdése, hasonlóan kell kezelni is. Ott sem úgy megy, hogy egy dolgozó bemegy az irattárba, és egy szobányi régi, lejárt iratot kidobat a kukába. A selejtezésnek, megsemmisítésnek van szabályozott eljárása. Ha nincs, akkor az baj, rendszerhiba. Ha tehát elég egy klikk, akkor az is rendszerhiba, bár nem feltétlen az informatikai rendszeré. -
HKorn
addikt
K&H-nál mobilappból utalásnál van összeglimit?
Run&Ride
-
őstag
A CIB fiókomat hogyan tudom életre kelteni egy új készüléken? QR kódot vagy az sms-ben kapott 8 jegyű kódot kéri, de a nyitáskori már nem él, mást meg nem találtam.
-
RR-13
őstag
Erre itt a folyamat a Hsz-emben, amit 2020-08-24 -én, írtam.
"Az új telefonon majd telepítés után az alkalmazásban a "Regisztrált már?" részt kell érinteni, akkor megjelenik a "Profil újraaktiválása" majd meg kell adni a Felhasználó azonosítót (ami a 8 számú azonosítód), majd az újraaktiváló kódod, amit elvileg megadtál a másik telefonon, amikor regisztráltad magad az appban."
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
CIB-nél csudaklasszok ezek a letöltött kivonatok az internetbankból.
Maga a netbank az automata sortörések miatt elrontja a szöveget, de ha letöltöd és kikapcsolod a word wrapet, akkor hirtelen jó lesz.
-
Z10N
veterán
https://granitbank.hu/upload/hirdetmenyek/Bankszamla_osszehasonl%C3%ADto_20201101.pdf
Kedvezményes ATM készpénzfelvétel
főkártyávalDigit:
0,60%
minden készpénzfelvételSztar:
0,60%
havi első 2 dbMost akkor ezt hogyan kell ertelmezni?
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
tonyrulez
őstag
Na igen, a Digitnél elég érdekes hogy minden készpénzfelvétel 0,60%, alatta a továbbiak pedig 200Ft + 0,75%. Utóbbi így sosem következhetne be.
Sztárnál egyszerű a helyzet, első 2 0,60% utána 200 Ft + 0,75%. De ha nyilatkozol akkor első 2db 150.000-ig ingyenes ígyis-úgyis.4 8 15 16 23 42
-
podcast
tag
Jól személyre szabható lakásbiztosítást tudtok?
Egyedi igényeim lennének beázás, vízkár területén.
Plusz kivennék a csomagból olyan elemeket, amit a társasház már biztosít.Aegonnál vagyok, de anno egy tucatbiztosítást kötöttem.
Bemegyek üsz-re az átkötése miatt, de hátha van jó tippetek addig is. -
ElektrikusDE
senior tag
Sziasztok!
Talán akad itt más SberBankos is.
Tőlük lenne kérdésem, a válasz akár PM-ben is jöhet.
Más is kapott visszatérítést?
Én konkrétan 6000 Ft-ot kaptam! (ma KD vissza)
Vajon mi lehet? (Holnap úgyis utalnom kell, akkor megfogom kérdezni)
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
RR-13
őstag
válasz ElektrikusDE #17416 üzenetére
Szia.
Szerintem az valamilyen Költség és/vagy Díj visszatérítés. -
axioma
veterán
válasz podcast #17415 üzenetére
Sztem legjobb eselyed a tarsashaz biztositojanal van. De en egyszer nem tudtam a nagyon nem kello extrakrol lebeszelesen tul semmit kivenni, aztan meg 15 ev alatt 3x kertem volna (kulonbozo tarsasagoktol) nem is nagy de jaro karteritest, es elhajtottak a fenebe ilyen-olyan indokkal. Amint megszunik a hitel, a lakasbizti felmond, a dijat figyelem netrisk-en es megy kulon szamlara es onnan veszem ki ami biztositasi tetel szerintem. Eladaskor meg dorbezolunk a maradekbol.
-
sirdond
őstag
Sziasztok! Bankot váltanék. Számlacsomagok alapján a Gránit tetszik, webes felület alapján viszont egyértelműen a Magnet. A Gránit bank webes felülete tényleg csak annyi, amennyi a demo alkalmazásban látszik? Nem találom például kártyaadatokat és azokkal kapcsolatos műveleteket (pl limit állítás).
Illetve, olyan szolgáltatás, mint az OTP-nél a virtuális kártya melyik banknál van még? Vagy mivel lehetne azt kiváltani? Neten történő vásárlásokhoz, 2 faktoros azonosítással,amire azonnal tudok átutalni pénzt és mindig csak annyi van rajta, amit elhasználok. -
merqree
őstag
válasz sirdond #17419 üzenetére
Amikor a Gránithoz mentem, pont a netbank egyszerűsége fogott meg. Sehol egy felesleges grafikus elem, könnyen megszoktam és tudtam használni.
A netbank piszok jól használható, és ha épp' nincs "karbantartás", akkor 2-3 órán belül a netbankon keresztül (munkaidőben) el lehet intézni sok mindent, illetve a videobank is jól és gyorsan működik.Nem tudom mik azok a különböző okok, ami miatt weben szeretnéd a limiteket állítani, de ha nincs net, akkor webfelület sincs (mobil telefonon).
A limitmódosítás díjtalan, és korlátan számban lehetséges a Gránitnál, míg pl a Raiffeisennél minden alkalommal 350 forint a limit módosítás... -
sirdond
őstag
válasz merqree #17422 üzenetére
Az,hogy kinek mi számít egyszerűnek, az szubjektív, de nem is ez szempont most (legalábbis nálam,mert én nem írtam sehol). Nekem az a lényeg,hogy funkcionalitásban ne legyen kevesebb,mint a mobilapp.
350 forint egy módosítás? wtf, az durva, ilyenről nem is hallottam még. Akkor az R. is kilőve.
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz sirdond #17423 üzenetére
A Gránit netbankja annyiban tud többet a mobil appnál, hogy ott lehet küldeni üzenetet a banknak, mí a mobil applikációból nem. Más tekintetben teljesen lefedte a bankolási szokásainkat (betétkezelés, utalás).
Kb 5 perc se volt kitalálni olyan limitet, amivel 99,99%ban elégedettek vagyunk, így a limitmódosítás díja nem érdekelt. Érdemes megnézni, hogy más banknál is van-e díja. Meglepett amúgy engem is ez a díj, főleg, hogy Premium Gold 2.0 csomagom van.
(Amúgy a Gránitnál néha "játszottam" a limitekkel, de csak addíg, amíg úgy nem jártam, hogy nem volt térerő, a limit meg nem fedezte a fizetendő összeget.) -
ElektrikusDE
senior tag
válasz ElektrikusDE #17416 üzenetére
Rendszerhiba volt, már korrigálták!
Ui:
Nem az első eset.
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
sifarr
senior tag
válasz merqree #17424 üzenetére
Meglepett amúgy engem is ez a díj, főleg, hogy Premium Gold 2.0 csomagom van.
Bár mérget nem vennék rá, de ez a díj a Rafinál unikálisnak tűnik.(Amúgy a Gránitnál néha "játszottam" a limitekkel, de csak addíg, amíg úgy nem jártam, hogy nem volt térerő, a limit meg nem fedezte a fizetendő összeget.)
A Rafi Gold és a Gránit kombója okos döntés.
Megteheted, hogy a rafis limit a hétköznapi költésre elég, ha pedig nagyobb kell, akkor a Rafiról egy azonnalival át kell küldeni a pénzt a Gránitra, s ott a limitállítás ingyen, korlátanul megy. Így kikerülhető a rafis díj.
Ez a kombó rendkívüli helyzetekre is jó. Tapasztalat.
Pár hónapja volt egy ingatlan adásvételünk, jelentősebb tétel, szinte nulla foglaló, ügyvédnél aláírással egyidejűleg azonnali utalás. Játszani kellett az utalásokkal, mert 2 eladó volt 2 számlával, + ott volt az azonnali 10 milliós limitje is.
Gránitról percek alatt lezavartunk egy rakás utalást gond nélkül. Persze előtte tisztáztuk a Gránittal, hogy ez náluk mehet-e. Náluk nincs - mint több banknál is - napi és havi utalási limit.
Ezt csak kiegészítésül írtam. Az info még akár jól is jöhet akár neked, akár másnak. -
addikt
egy technikai szám van rajta a név helyett, de ez szerintem az online vásárlásoknál nem számít (azt mondjuk én nem tudtam, hogy a nevet, vagy a technikai számot kell ilyenkor a "kártyára írt név" helyére beírni, de dptrsk alapján akkor a valódi nevet)
igazából az egész csak arra jó, hogy ne kelljen megvárnod a 2-3 hetet míg legyártják és postázzák a kártyát, hanem előre legyártott kártyákat tudnak küldeni. de amúgy ugye gránitnál mostmár van virtuális kártya is, ahol 2-3 hét alatt megkapod a rendes kártyát, addig meg van egy virtuális, ami az nfc-s mobilodban lakik: https://granitbank.hu/granitdigital/
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Z10N
veterán
"igazából az egész csak arra jó, hogy ne kelljen megvárnod a 2-3 hetet míg legyártják és postázzák a kártyát, hanem előre legyártott kártyákat tudnak küldeni."
Tehat egybol kuldik a "pool"-bol? Mivel gondolom 0 Ft, nem kell osszegnek lennie a szamlan. Mennyi ido mig kipostazzak?"de amúgy ugye gránitnál mostmár van virtuális kártya is, ahol 2-3 hét alatt megkapod a rendes kártyát, addig meg van egy virtuális, ami az nfc-s mobilodban lakik"
Ertem. Akkor ezt elvieg azonnal tudnam hasznalni regisztracio utan weben? NFC nincs. Ahogy olvastam ez csak 30 napos? Nem lehet ilyen "eldobhato" virtualis kartyakat generalni?UI: Amugy korabban ezert is kerdeztem.
"GRÁNIT Standard Mastercard nem dombornyomott kártya"[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
LógaGéza
addikt
Üdv!
Páromnak nyitni akartunk egy Bankmonitoros CIB számlát. Tegnap este megcsináltuk a regisztrációt, azonosítást, stb.
Mára ellenőrízték, minden rendben, kapott egy aktiváló kódot online, és egy másikat SMSben. Nos, egyik se működik, az applikáció érvénytelen kódot ír. Felhívtuk a CIB24-et, az ügyintézőnek kb fogalma sem volt mit beszélünk, folyton a telekódot kérte, ami ugye még nincs. Szóval most várunk, hátha hívni fog majd az ügyintéző, hogy megcsináljuk a telekódot, és akkor tudunk új aktiválókódot kérni.
Nekem anno semmi ilyen problémám nem volt szerencsére, de látszik még, hogy nem tökéletes a rendszer"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
RR-13
őstag
válasz LógaGéza #17438 üzenetére
Korábban is volt itt valaki, aki kb. így járt.
Azt az sms-t a 20/900-0717-es számról kaptátok, és csak 8db szám van az sms-ben, és azt nem fogadja el az app?
Azzal kellene pedig az appot beregisztrálni és, ha elkezdi, akkor kapna egy másik 8 db számot a befejezéshez.
Tehát ügyfélazonosító + az sms-ben lévő 8db szám.Amennyiben a fenti számról 24 órával korábban érkezett az sms, akkor az már nem érvényes, esetleg azért nem fogadja el.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Tisztelt Ügyfelünk!
Rendkívüli karbantartás miatt a NetBank és az eBank egyes szolgáltatásai átmenetileg nem érhetők el. A bankkártyás fizetés zavartalanul működik.
Gránit Bank Zrt. -
cocka
veterán
Amúgy most már olyan jól működik a kétfaktoros online kártyás vásárlás a CIB-nél, hogy már SMS-t sem küldenek, csak simán elfogadják a kifizetést. LOL
Nem mintha nem örülnék, csak eddig jött SMS, most már nem jön.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
Igen, rákerestem poszt előtt.
Erről a számról semmi nem jött, a 30/344-4333 számról jött egy 8 számjegyű kód, 11 óra után nem sokkal, este 8kor próbáltuk, és már érvénytelen kódot adott. Próbáltuk ma reggel is, hátha csak a karbantartás miatt nem jó, de nem, most se ment.
Szóval most várunk."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
RR-13
őstag
Tegnap este 20:00 és 24:00 óra között CIB Karbantartás volt, ha valakit érintett esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
Fecogame
veterán
Van olyan bank/számlacsomag, ahol kapok egy számlát (amire/amiről lehet utalni), és nem tartozik hozzá bankkártya, csak telefonon lehet fizetni vele?
Illetve lehet több készüléken is ugyanazt a bankkártyát virtualizálni és azzal fizetni?
Azért kérdezem, mert párommal szeretnénk egy közös számlát (is, a sajátunkat is megtartva) a legolcsóbban kihozva úgy, hogy mindketten, egymástól függetlenül tudjunk róla fizetni.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Oliverda
félisten
válasz merqree #17449 üzenetére
Nem kell fizikai kártya. A digitális/virtuális kártyával ugyanúgy lehet fizetni, csak épp idehaza még nincs olyan díjcsomag aminél ilyen kártyát lehetne igényelni. A Gránit is csak a fizikai kártya megérkezéséig biztosít ilyet, pedig ahogy a fenti példa mutatja, már lenne rá igény.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Laptop Lenovo ThinkPad X280 Magyar billentyűzettel win 10 pro INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad T480 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad L470 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS !! MONITORCENTER.hu
- HP ELITEBOOK 840 G4 14,1" I5-7200U, 8GB RAM, 120GB SSD
- HP Elitebook 840 G4 G5 G7 450 G8 850 G7 G8 650 G9 MAGYAR BIL.!!! i5 i7 7-12. gen. 3 hó gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs