-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz kammler #23851 üzenetére
Most azon gondolkozom, hogy amíg megjön a plasztik kártya, addig átköltöztetem az appot egy 11-es Androidos telefonra a családban, és azzal próbálom a fizetést valamelyik üzletben.
Viszont túlzás lenne ez miatt az egyedi vagy nem egyedi hiba miatt a FULL Wipe elvégzése, mert az fél napos munka lenne, mire mindent, és a másik kettő bank dolgait is beállítom, és a sok digitalizálást (nem a GPay-re gondoltam) elvégzem újból, ennyit biztos nem érne az egész.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Kicsit visszakerestem, hogy mik voltak ezek a Gránit fizetési problémák, és plasztik kártyás fizetési hibát csak 1db-ot találtam itt (ha az az volt), de a telefonos fizetésről többen is jelezték, hogy nem működött több okból kifolyólag sem, és több üzletben sem.
Találtam egy pár érdekes, de objektív hsz-t, a teljesség igénye nélkül, így remélem már nem leszek kikiáltva a Gránit ősellenségének:
9030. Hsz. "(ha a telefonos fizetés esetleg épp nem ment)"
13488. Hsz. "Ma délután nem tudtam Gránit Pay-el fizetni, "icesshiba"(?)-t írt ki a terminál."
14955. Hsz. "Nekem pl. hiába volt aktiválva a gránitos kártyám, nem tudtam vele első alkalommal contactless módon fizetni."
19123. Hsz. "nem tudtam gránit ebank app-pal telefonon fizetni. Mindkétszer önkiszolgáló pult, mindkétszer megpróbáltam másodszor is, mind a négy alkalommal "50-es hibakód: egyéb hiba"."
20115. Hsz. "Kedden nem tudtam fizetni az eBank appal, "zárolt kártya" hibaüzenettel. Az appban 2 kártya is látszott, melyeket nem lehetett megkülönböztetni. A fizikai (régi) kártyával tudtam fizetni.
Ezt megírtam Önöknek a múlt héten.
Csüt.-re, már a fizikai kártyával se tudtam fizetni, az appból eltűnt az egyik kártya (mint kiderült, a régi)."Ezek a példákkal csak azt szerettem volna szemléltetni, hogy ennyi fizetési gond egyik banknál sem volt ismereteim szerint, és a Gránitnál szinte bármilyen fizetési hiba előjöhet. Nem csak nekem.
[ Szerkesztve ]
-
ztoldy
senior tag
Évek óta vagyok Gránit ügyfél, én még mondjuk réges-régen nyitottam ott a számlámat.
A fizetési problémák akkor jelentkeztek, amikor még nem álltak át Google pay-re és a saját Gránit pay-jel kellett használni. Ezért volt örvendetes, amikor végre bevezették a gpay-t, mert így natívan lehet fizetni, ami gyorsabb és kevesebb a bug.Alapvetően teljesen elégedett vagyok, problémát nem is szoktam tapasztalni. Lehetne min fejleszteni, de voltam több banknál is és ott se volt jobb vagy rosszabb volt néhány dolog.
Szerintem, ha nem jársz bankfiókba, olcsón kell számlavezetés és elektronikusan intézel mindent, a pénzt nem fekteted be csak inkább lekötöd, akkor mondhatjuk a legjobb választásnak is.Nekem pl. pont az itt ajánlott Unicredittel vannak ellenérzéseim, mert az a mobilalkalmazás megvalósítás valami halál túlbonyolított, fiókba kell menni aktiválni meg hasonlók.
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
RR-13
őstag
válasz ztoldy #23859 üzenetére
Ezeket értem, és nincs gondom, ha másnak nincs velük baja, de nekem sajnos van.
A GPay-be is digitalizáltam a Digital kártyát, de annál is a kártyát kérte mindhárom terminál, hogy dugjuk be. (fentebb van a 4db elutasításról a kép, de bármikor videót tudok készíteni erről, mert az itthoni POS terminálon is kéri, hogy helyezzem be a kártyát, vagyis dugjam be a "telefont".)
Hiába hívtam 1 órán át több esetben is az ügyfélszolgálat kártyás részlegét, senki nem vettem fel, még a letiltás menüben sem, és nem volt vicces 1 órán át a parkolóban várni, hogy felvegyék.
Soha egyetlen banknál sem kellett ennyit várni a semmire, és a CIB Banknál is max. 31 perc volt a várakozás régebben...Azok az ügyfelek, akiknek már minden szolgáltatás megvan kb., ami kell, és beállt minden a Gránitnál, azoknak persze, hogy ritkábban vannak problémái, illetve még azoknak, akik kb. csak utalnak.
Nem lehet elintézni kb. semmit, vagy csak hetek alatt... ez nem digitális hozzáállás.Tegnap írtam ismét sz.f. levelet de., és kértem kezdeti tPIN-t, de mivel nem írtak, nem küldtek, ezért péntek lévén felhívtam, őket 3 órája, és a másodszori hívást fogadva, azonosítva, visszahívva, megint azonosítva annyit SEGÍTETT az ügyintéző, hogy a tegnapi levelemet előreveszik, és szól a vezetőségnek, hogy a digitális kártya kártyáját kérte a boltban, a POS terminál.
Ha ez szerintetek digitális ügyintézés, és rendben van, akkor én kérek elnézést.
Persze azóta sem kaptam meg a tPINT-t.Az UniCredit app. ezek szerint nem tetszik mindenkinek, de pl. Te vagy az első, aki ezt leírta, és meg is lepett, mert eddig mindenki szerint átlátható, és könnyen, gyorsan kezelhető, és még a widgettel külön is kezdeményezhető utalás pl.
Az viszont nem igaz, hogy fiókba kell menni aktiválni az appot., csak látni kell, hogy miként megy az aktiválás, ehhez el kell indítani az appot, amiben kiírja, hogy sms-ben kapod az aktiválási jelszót.
Aki nem igényelt internetbankot, vagy mBanking szolgáltatást, annak tényleg "nehéz" lesz aktiválni az appot, mert anélkül nem lehet a belépő adatokat megadni.
Azért kíváncsi lettem volna a "meg hasonlókra", mert ez, amiket leírtál köszönő viszonyban sincs az én általam tapasztalt, és JELENLEG is folyamatosan tapasztalt problémákkal.
Végszó: én is elégedett leszek, ha lesz tPIN-em, és tudtam már fizetni 3 alkalommal kártyával.
Majd aztán hagyom a számlát pihenni 1 évig, akkor ezen idő alatt meg főleg nem lesz probléma.[ Szerkesztve ]
-
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #23861 üzenetére
Nem "hajtok" én semmire, hanem egyszerűen az ajánlóm miatt is (aki nem te vagy) szeretném teljesíteni minél előbb a 3db kártyás fizetést, amire amúgy 60 nap van.
Gondoltam 2 hét után illene elintéznem a vásárlást, és nem csak miattam.
Mondjuk ezt elég furcsa volt tőled így olvasni, hogy "hajtanál rá", mintha te nem hajtanál semmi ilyesmire...Máskülönben ismerem az ajánlás részleteit, és nem feltétlen írtad jól megint az infókat.
Az ajánlási bónuszt a sikeres bankkártyás vásárlási tranzakciót hajt végre, mint második feltétel a 60 napon belüli időszaktól számított, 8 munkanapon belül kell jóváírniuk, nem pedig a sikeres kártyás vásárlás könyvelésétől.
Legalábbis utóbbi nincs a leírásban.Szerintem egy kártyás vásárlás, mint tranzakció, akkor sikeres, ha az végbe ment, és a bank, vagy a POS terminál elfogadta a fizetést.
Akkor sikertelen egy tranzakció, ha el van utasítva, mert pl. nincs elegendő fedezet stb.
Viszont ezzel nem fogok foglalkozni, ha csak a könyvelést követő 8 munkanap alatt írják jóvá a bónuszt.
És kérlek ne degradálj előre ilyenekkel, hogy "panaszkodásba megy" majd[ Szerkesztve ]
-
addikt
Majd aztán hagyom a számlát pihenni 1 évig, akkor ezen idő alatt meg főleg nem lesz probléma.
Tehát zéró tapasztalatod lesz a gránitról, leszámítva ezt a nyitás körüli egy hónapot, meg majd a megszüntetést.
És nekem semmi bajom nem lesz azzal, hogy ha innentől kezdve (is) azt mondod, hogy Te nem ajánlod a gránit bankot, mert rossz tapasztalatod van velük. Csak ne azt mondd, hogy a gránit bank nem ajánlott bank, meg meg sem közelíti a többi bankot, vagy, hogy nem is bank. Legalább egy "szerintem"-et tegyél majd bele az ilyen megjegyzéseidbe légyszi', ha majd hónapok múlva jönnek emberek véleményekért.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Elég vicces, amiket írtál, még hogy zéró tapasztalom lesz miért is
kb. megvolt majdnem minden tapasztalat az utaláson kívül, ami érdekelt vagy érintett, mit hagytam vajon ki?
Ja semmit...Azt azért engedd már meg, hogy eldöntsem egyedül, hogy hogyan ajánlom majd a Gránitot vagy nem... nem hiszem, hogy egymásnak kellene tanácsokat osztogatnunk, vagy előre megmondani, hogy HOGYAN válaszoljak egy kérdezőnek. Vagy ez rám nem vonatkozik? De miért nem
Tényleg ez magas labda: "meg meg sem közelíti a többi bankot,"
Pedig egyáltalán nem.
Csak egy példa és összehasonlítás*:A CIB Bank telefonos ügyfélszolgálatánál mindent el tudtam intézni egyetlen beazonosítás után.
A Erste Bank telefonos ügyfélszolgálatánál mindent el tudtam intézni egyetlen beazonosítás után.
A Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatánál mindent el tudtam intézni egyetlen beazonosítás után.
A OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatánál mindent el tudtam intézni egyetlen beazonosítás után.
A UniCredit Bank telefonos ügyfélszolgálatánál mindent el tudtam intézni egyetlen beazonosítás után.
A Gránit Bank telefonos ügyfélszolgálatánál semmit nem tudtam elintézni kettő (dupla) beazonosítás után sem.
*A sorrend persze véletlenszerű, és nem tükrözi a bankok "nagyságrendjét", vagy minőségét.
Az, hogy a Gránitnál a telefonos beazonosítást követően sem tudnak, akár azonnal küldeni egy tPIN-t, az önmagért beszél. Ez hol digitális
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
Sziasztok!
Gránit bank andoidos appjából (v6.13.1-354) eltűnt a bankkártyám... Meg tudnátok nézni hogy nálatok rendben van-e? -
ztoldy
senior tag
Szerintem jelen helyzetben érthető, amiket írsz, mert az ügyfélélmény gyakorlatilag 0 jelen esetben, mert pont arra nem tudod használni a szolgáltatást, amire való. Ehhez még hozzájön az inkompetens ügyfélszolgálat, amivel ugye az ügyfél először találkozik és gyakorlatilag ezen keresztül is ismered meg a bank hozzáállását. Az külön "mókás" hogy a digitálisnak hirdetett kártyánál be kéne dugni a kártyát a terminálba.
Visszatérve az Unicredites tapasztalatra, családon belül van számla ott és mikor egy új telefonra tettük volna az alkalmazást, akkor nem tudtuk aktiválni csak úgy, hogy bementünk egy fiókba és ott az ügyintéző mindenfélét varázsolt a rendszerben többféle kóddal stb.. Ezen kívül lassú is volt a folyamat, de persze ez lehet máshol sem lenne gyorsabb. Az app nekem átláthatatlan volt mikor matatnom kellett benne, de szerencsére ez egyszer fordult elő, megszokás kérdése.
Gránit appban ott a kártyám.
[ Szerkesztve ]
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #23868 üzenetére
A saját magad által gyártott "leírásban" lehet, hogy ott van, de abban nincs, amit linkeltem, és az oldalon sincs ilyen sehol leírva, hogy a könyvelésre kell várni.
Nem értem miért állítasz olyat, ami nincs..., és meg sem mutatod, hogy hol van írva, ha már állítasz valamit.
Azért mert te azt gondolod, még nem lesz az a feltétel.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz ztoldy #23867 üzenetére
Sajnos tényleg 0 az ügyfélélmény.
Nem kaptam meg a tPIN-t sem, pedig külön kértem, hogy ne várjanak hétfőig ezzel, mert szeretném beállítani még ma, amíg egyáltalán felveszi a Gránit rendszere a hívást, és működik az automata.Mi már több esetben is tettük azonos telefonra, és másikra is az UniCredit Appot, és semmi gond nem volt ebből, egyszerű volt.
Nem tudom ez mi volt Nálatok, de a lassúság azért lehetett, mert fiókban csinálták meg végül.Nem lehet, hogy a régi telefon Android volt az új meg iOS? Vagy fordítva?
Mert a szerződéskor rögzítik rendszerben is, hogy milyen felületre fogod az appot regisztrálni, és nekünk Android van beírva. (lehet ennek biztonsági oka van náluk)Ez lehetett a probléma esetleg, hogy át kellett nekik a rendszerben iOS-ra állítani, de ez csak egy tipp, mert a gyakorlatban nem láttam még, hogy valóban ezt át kell írni, hogy az új telefonon is lehessen aktiválni majd az appot.
-
addikt
azért kértem, hogy úgy fogalmaz, hogy abból kitűnjön, hogy a személyes véleményedet adod át, mert dominálod ezt a topikot (mind hozzászólásaid stílusa, mind aránya/mennyisége alapján) és az egyszeri idetévedő azt fogja hinni, hogy a te véleményed az általános vélekedés. pedig többször bebizonyosodott, hogy nem az.
"még hogy zéró tapasztalom lesz miért is"
"Tehát zéró tapasztalatod lesz a gránitról, leszámítva ezt a nyitás körüli egy hónapot,"
nem tudom mit kell ezen magyarázni. ha három hónap múlva (hasraütés szerint, írhattam volna hat hónapot is) nem fogod hívogatni az ügyfélszolgálatot, nem fogsz boltban vásárolgatni a gránit kártyával, akkor nem lesz aktuális/hosszútávú tapasztalatod a bankkal. csak ez a mostani időszak, amikor a te esetedben nagyon alulteljesítettek (az alapján, amit elmondtál; bár őszintén szólva nem kicsit túlspilázod a dolgot).
ugyanezen idő alatt azonban két embernek nagyjából problémamentesen végigment a számlanyitás, valaki más (talán ketten is) ugyanúgy szenvedett az ebank aktiválással. ismerősömnek pár héttel korábban flottul ment minden, igaz digitális kártyát nem próbálta használni, illetve telefonon már akkor is nehéz volt elérni őket (de akkor még frissen zárt be a sberbank).szóval, ha objektíven akarom nézni, akkor ezekben a hetekben a számlanyitás akadozik, vegyes kimenetellel. eközben meglévő ügyfélként páran úgy használjuk a bank szolgáltatásait, hogy ha nem olvassuk ezt a topikot azt se vesszük észre, hogy vannak bajok.
egy rokonom halála miatt, körbe kellett telefonálnom pár pénzintézetet, hogy megtudjam van-e még ott aktív jogviszonya. erste, k&h, rafi, cib, otp.
sehol nem vették fel egyből, legjobb esetben 10 perc várakozás, és persze utána is kapcsolgatás. ami meg utána jött az kész kabaré. aminek a mélypontja egyébként az OTP volt, ami annyira kritikán alul teljesített, hogy a fiókban --ahol hiába várattak másfél órát kezemben a sorszámmal, még sorra sem kerültem-- végül panaszt írtam, kézzel, mert máshogy nem lehetett.szóval az én véleményem szerint sajnos(!) nem marad el messze a gránit a többi banktól.
és írhatnék az erste-ről, BB-ről meg régi-régi OTP-s tapasztalatokról, de ezek annyira régiek, hogy már nem lennének relevánsak egyáltalán. pont ahogy a te mostani számlanyitási mizériád sem lesz önmagában releváns 3 hónap múlva. más a helyzet, ha mostantól/később mások is erre panaszkodnak majd: akkor a mennyiség minőséggé válik
nézd, ezt a fenti bekezdést csak a kedvedért kivastagítottam, meg beigazítottam középre; sőt még a kedvenc smiley-dat is beleraktam, hátha így átmegy az üzenet!It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
cocka
veterán
Megmondom őszintén nem mostanában nyitottam a Gránit számlámat és épp ezért már nem emlékszem hogy volt, de ha telepint megadsz a telefonos ügyfélszolgálat hívásakor, akkor is visszahívnak beazonosítani? Mert ha igen, akkor értelmetlen a telepin kérése, hiszen azt papíron csak az ügyfél ill. annak meghatalmazottja ismerheti. Akkor minek hívnak vissza?
-
RR-13
őstag
Azt sajnos nem tudom, hogy akkor mi lenne, de lehet ez sosem fog kiderülni, ha a Grániton múlik.
Egyébként igazad van mindenképpen, mert, ha küldik, ha nem, semmi értelme nem lesz felhívni őket telefonon elintézni bármit, mert nem lehet elintézni semmit, kétszeri beazonosítással sem.Így én többet nem is kérek tPIN-t, ugyanis amikor még kértem korábban 2x is, akkor nem tudtam, hogy nem is lehet érdemben semmit elintézni telefonon, csak a sz.f. levélben, ha elolvassák majd őket egyszer.
Szóval semmi haszna a tPIN-nek, max annyi, hogy nem kell kétszer elmondani az összes adatunkat, és beszélgetünk kicsit az ügyintézővel a semmiről...
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Arra emlékszem, hogy a cib után nekem is okoztak meglepetéseket. De hogy ennyi probléma lett volna, meg hogy napokig ne válaszoljanak, ilyen talán nem volt.
Bár mint említettem, én személyesen nyitottam. Most ez lehet furcsának fog tűnni, amit írok, de nekem szokatlanul büdösek voltak a lapok, amiket adtak. Olyan alkoholos, vodkás, hígítós, lakkbenzines nem tudom mi keverék. És ugye ebben az a gáz, hogy jobb azt minél előbb elolvasni, de ha büdös, akkor csak apránként tudod.
Ami még gáz volt: A4-es méret úgy megtrollkodva, ahogy a csövön kifér, szinte nulla margó, betűméret szinte hangya...sznyi. Kb. 20 épkézláb A4-es oldal összetömörítve kb. 12-be.
Ami viszont kifejezetten idegesít az a számlaegyenleg nyomon követésének hiánya. Ezért IS szeretem jobban a CIB-et, mert ott minden lekönyvelt tranzakció mellé odaírják a (ha jól tudom) tétel levonása, jóváírása utáni számlaegyenlegedet. Így tételre pontosan tudod követni, hogy mennyi volt az aktuális zárolások nélkül az adott könyveléskori pillanatban a számlád egyenlege. Erre miért nem képes minden bank?
Ehhez képest Gránitéknál még a számlakivonaton is csak a hónap nyitó, hónap záró szerepel. Közte meg adogasd össze és vond ki magadnak. De hónap közben meg számolgasd és irkáld füzetbe mi? Vicc.
És most néztem jééé erre a tételes lebontásra még a Wise is képes. Egyik oldalon a plusz-mínusz rész, másik oldalon meg hogy mennyi lett a levonás vagy jóváírás után az egyenleged. Ezek szerint nemzetközi, de legalábbis európai igény is van erre.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Nekem csak azért nincs tétje ennek a Gránit számlának, mert második számlaként használom és ingyen van. De amit írtam az szvsz ALAPVETŐ lenne. Csekkfüzetet ne vegyek?
-
addikt
nem nagyon akarok veled vitatkozni, mert ha erre van igényed, akkor biztos igazad van, de ezek szerint annyira nem alapvető, hogy mondjuk törvényileg kötelező legyen.
tudnád milyen volt pár éve egy erste-s kivonat. kiadások között feltüntették a tr. illetéket egy olyan számlán, ahol ingyenes az utalás. reklámálás során egy számológéppel számolta ki az ügyfélszolgálatos, hogy annak ellenére, hogy ott van a kiadások között a hóvégi zárási egyenlegből látszik, hogy valójában nem vonták le. (nyilván itt se volt minden tranzakció utáni aktuális egyenleg feltűntetve, különben rájöttem volna magamtól)
ezzel együtt szerintem kisebbséghez tartozol azzal, hogy átnézed (egyáltalán megnyitod) a havi kivonatodat.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
"Olyan alkoholos, vodkás, hígítós, lakkbenzines nem tudom mi keverék."
Lenne pár tippem erre. Mindenesetre elég egyedi felfedezés volt.Most csak azért ilyenkor válaszolok, mert a Gránit "nem hagy békén" a "meglepetéseivel" még most sem, a hétvégére sem, pedig azt gondoltam lesz egy nyugodt hétvégém anélkül, hogy ne keljen megint írnom nekik egy levelet.
És itt sem kell majd végre Gránit "Bank" tapasztalatokat leírnom, de mégis:Gondoltam megnézem lefekvés előtt, hogy a Gránit kártyák ott vannak-e még az appban, addig nem jutottam el, mert az egyenlegem elkezdett lefele pörögni
Mondom mi történik itt..., de "csak" 20 Ft-al lett kevesebb, mert (szerintük) május 02-án "levontak" 20 Ft sms díjat, amivel csak annyi a baj, hogy április 30-a van. (tudom, értéknap, könyvelés stb., de akkor is)
Beléptem a netbankban, ott sem volt egyéb infó, hogy mégis melyik sms-re vonták le, mivel az ebank aktiválásától fogva az iSMS lett alapértelmezettnek beállítva, tehát nem kérek sms-t, akkor sem, ha nem jön meg az iSMS.
Lehet, hogy mégiscsak lesz annak a 6 napos ebank aktiválási hibának jelentősége, mert ugye ÜNNEPKOR sem tudtam beállítani az alapértelmezett iSMS-t, tehát lehet, hogy ez idő alatt valamelyik sms fizetős voltÉs itt a kép a május 02-ai terhelésről MA:
És akkor még egy hasonlítás:
Az UniCreditnél kapom postai úton, és elektronikusan is a számlakivonatokat díjmentesen.
Ehhez képest a Gránitnál nem kaphatom postai úton díjmentesen, csak 300 Ft-os Postázási díjért.Ez csak megemlítést ért, mert a Gránitnál nem fontos a papír alapú számla nekem annyira, és nem is érné meg 300 Ft-ért a kevés adat, mint forgalom miatt, hiszen forgalmam nem nagyon lesz náluk, ha nem vonnak majd le sok mindent maguktól.
Viszont szerintem az minimum jogsértő, hogy postázási díjat kérnek, de nem néztem pontosan ennek utána.
Viszont, ha díjmentes lenne, akkor azért kérném postán, mert én megnézem azért a kivonatokat, de legalábbis átfutok rajtuk mindig, és bizonyos okok miatt kinyomtatva van rájuk főleg szükségem.
Jó hétvégét Mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
tonyrulez
őstag
Hna, a Gránit megint eljátszotta hogy SMS díjat vonnak le tőlem, miközben 0 SMS-t kapok, csak iSMS push-t. 220Ft azaz 11 SMS-el számoltak. Visszanéztem és a mai 2db kamatos pusht leszámítva (aminek örülök hogy kis pénzre is több mint 1000Ft-ot kapok) pont 11 push-t kaptam. Múltkor is volt ilyen, tavaly szeptember végén levontak, rögtön írtam, és januárban vissza is kaptam
4 8 15 16 23 42
-
addikt
válasz tonyrulez #23884 üzenetére
rendszerszintű lesz, nekem 1080 ft-ot vontak le. (évek óta csak isms-en vagyok)
szerk: ment a szabadformátumú levél nekik (arról is, hogy többeket érint)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Peter.70
őstag
válasz tonyrulez #23884 üzenetére
Nekem is vontak sms díjat. Érdekes, hogy 2022.05.02 könyvelési dátummal. Ezek a jövőben élnek vagy mi? Természetesen ISMS van beállitva. Viszont érdekes, hogy ma a netbank belépéshez is sms-t kaptam. Elegem van ebből a szerencsétlen társulatból
Azért pl nevetséges, hogy digitális bank-ként hírdetik magukat, de ha fiókban csinálsz valamit ( értékpapír eladás ) arról papír alapú bizonylat van. 2 hete intézetem hitelkártyát egy másik banknál. Szerződéstől kezdve minden elektronikusan ment, egy db papírt nem kellett alá írnom
Vissza hívott az ügyfélszolga. Többen jelezték az sms terheléses problémát. Hó közepén volt valami nagy frissítés, elvileg annak tudható be. Szabad formátumú levélben kell panaszt tenni[ Szerkesztve ]
-
-
sifarr
senior tag
válasz Peter.70 #23887 üzenetére
Érdekes, hogy 2022.05.02 könyvelési dátummal. Ezek a jövőben élnek vagy mi?
Nincs ebben semmi különleges.
A Gránit a számlakivonatot naptári hónapra állítja ki. Ha a hónap utolsó (és időnként az utolsó előtti) napja banki szünnapra esik, akkor a tárgyhavi költségeket a következő hónap első munkanapjára könyveli. A költségeket kiszámolja a havi záráskor, de a terhelést elcsúsztatja.
Pont ez a helyzet most. Április 30 szombatra esik. A kivonatot már legenerálták (pdf kicsit később). A költségeket hétfőre (május 2.) már lekönyvelték. A májusi kivonaton majd két költségterhelési nap lesz (2. és 31.).
Egyébként ha egy betét banki szünnapon jár le, akkor is így járnak el. Előre pörgetve a történet záró napját már látható a jóváírt betét és kamata.
Ez nem hiba, hanem ficsör a Gránitnál. Gyakorlati jelentősége pedig nincs, hogy mérgelődni kelljen miatta. -
sifarr
senior tag
ha telepint megadsz a telefonos ügyfélszolgálat hívásakor, akkor is visszahívnak beazonosítani?
Akkor nem hívnak vissza. A TAK hitelesebben beazonosít mint a személyes adatok, hiszen azok könnyebben megszerezhetők. Elvileg helyes TAK ellenére akkor tagadhatják meg az ügyintézést, ha egy férfi számlatulajdonos TAK-jával egy nő akar intézkedni (vagy fordítva). -
Mauzes
őstag
Amúgy vajon a téves Gránit sms díjat annak is visszatérítik, aki nem ír nekik? Gondolom 1000 emberből max 250 fog nekik írogatni...
-
sifarr
senior tag
válasz Mauzes #23892 üzenetére
Amúgy vajon a téves Gránit sms díjat annak is visszatérítik, aki nem ír nekik?
Igen, vissza, mindenkinek. Volt már ilyenre korábban precedens.
Most egyébként .tnm jelezte is nekik, hogy nem egyedi hiba történt.Innen már nem neked szól.
Furcsa, hogy pont én védem a Gránitot, holott pont én (+család többsége) hagytam ott őket. Igaz, nem a bank működési problémái miatt, amiről most is állítom, hogy nem rosszabb az átlagnál. -
RR-13
őstag
Most kiderült az is, hogy ez az sms alaptalan díjterhelés, visszatérő probléma náluk évek óta...
Akkor tényleg remek a rendszereik, és tanulnak a hibákból.
Még jó, hogy hasonlókat sem csinált a CIB és most az UniCredit, mint az általam is tapasztalt Gránit hibák...Viszont azt nem értem, ha a bank azt mondta, hogy panaszban kell jelezni az sms jóváírás igényt, akkor miért írnák maguktól jóvá azoknak, akik nem jelzik?
Jeleztem nekik ezt a problémát, hajnal fél 3 kor, a netbankon keresztül, de ez miatt nem gondolom, hogy másnak is jóvá fogják írni majd automatikusan, ha nem tesz panaszt.Ezért pont jogos felvetés volt Mauzes (#23892) Hsz-e.
Egyébként ilyen alapon bárhol bankolhatnánk, ha nem lenne különbség a Gránit és a többi bank között, de az nagyon is van, és a Gránit jelentős hátrányára.
Soha nem gondoltam, hogy ennyire amatőr a rendszerük, és kb. minden is.
Még az app. sem működik jól..., de mindegy is már. -
bigdady
nagyúr
CIB többet nem megy mint igen… Nem egyszer kellett volna utalmon éppen vagy épp felvennem pénzt de limitet nem tudtam állítani mert mindig baja volt és nem ment vmiért.
Én bezártam nem szívattam vele magam pedig ingyenes volt. De hat nem vagyunk egyformák[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
OK, akkor vagy engem sem olvasol vagy en is leirom: attol h volt egy honap szivasod, DE utana nem hasznalod a szolgaltatast, baromira nem lesz relevans a puffogasod. Nincs annyi idom mint lathatoan neked, de ha ugyse olvasol akkor teged nem zavar ha ezt minden alkalommal ujra leirjuk amikor kontextus nelkul velemenyt mondasz [tendenciozus tenyeket valogatsz ossze amik _nem_ fuggetlen esemenyek es megprobalod soknak beallitani].
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #23895 üzenetére
Nem értem, hogy miért nem az esti ezen Hsz-emre válaszoltál, amikor olyat állítottál, ami nem létezik az ajánlói promócióban
"CIB többet nem megy mint igen…"
És persze ez sem igaz..., és elég durva sarkítás volt.
Nekem sincs már CIB számlám, mert itt van a remek UniCredit, és a még "remekebb" Gránit.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest