- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- XPEnology
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Linux kezdőknek
- Synology routerek
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
2023.01.19. 22:00 – 2023.01.20. 05:00 között:
o
A CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
o
Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
o
A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.Thanos was right.
-
Gallmix
aktív tag
Ez azért fura, mert nálunk ott is a számla tulaj nevét kell megadni és a számlaszámát, legfeljebb közleménybe, írok megjegyzést... (pl férj feleség egyiknek nincs külön számlája).
Ha pl banki befizetés van, biztos szólnának, hogy hogy más név, biztos ide akarom?egy elektronikus felületen lehet ezt nem kérdezné a rendszer... oké... de egy ügyintézőről feltételezem...
Más, nem rég volt szó a készpénzről és hogy mennyire elterjedtek a digitális dolog. Nincs szükség készpénzre... mire írtam, hogy "lehet", de ez közel sem az átlag, vagy a többség...
"Megdönthetetlen a készpénz egyeduralma
A különböző fizetési módokat közelebbről vizsgálva szembetűnő, hogy a készpénz még mindig a legbiztonságosabbnak és a második legkényelmesebbnek tartott fizetési mód. Különösen meglepő mindez annak fényében, hogy még a legnagyobb digitális hozzáértéssel rendelkező szegmens körében is vezet a készpénz megítélése."
-
RR-13
őstag
válasz Gallmix #26304 üzenetére
"mert nálunk ott is a számla tulaj nevét kell megadni "
Hol ott?
A bankban történő pénztári befizetés teljesen más tranzakció, mint egy utalás, ugyanis ott valóban a számlatulajdonos nevét meg kell tudni adni, anélkül elvileg még mindig nem engednek befizetni senki számlájára, hiába kell még hozzá fényképes okmány is.
A befizetésnél a tulajdonos nevének szóbeli "ellenőrzését", a törvény szabályozza a pénzmosás megelőzése miatt.Pénztári befizetés esetében a megjegyzésben kell megadni a jogosult nevét, mint kedvezményezett, ha nem egyezik a számlatulajdonossal.
-
Hintalow
senior tag
Hát utalasnál valamit be kell ìrni a cìmzett mezőbe, de azt max bankon belül ellenőrzik, azt sem mindenhol. Legalább is èn mèg 7-8 ève banki callcenterben vìgan rögzìtgettem a kapiti rendszerbe az ügyfelek utalásait, ès hosszabb szemèly vagy cègnèvnèl nem volt kèt kollèga aki ugyanúgy rövidìtett volna, hogy kifèrjen (amúgy bankonkènt simán eltèrő, hogy a belső rendszer hany karaktert enged szövegesen, esèly sem lenne ezt ellenőrző adatkènt kezelni)
Magánemberkènt is küldtem már "Godzilla" meg hasonló nevekkel cìmzettkènt, simán átment[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
sifarr
senior tag
válasz Gallmix #26304 üzenetére
egy elektronikus felületen lehet ezt nem kérdezné a rendszer... oké... de egy ügyintézőről feltételezem...
Nincs különbség egy online és egy ügyintézői utalás között névellenőrzési szempontból. Az ügyintéző sem ellenőrzi le, hogy a megadott név egyezik-e a számlatulajdonos nevével. Már azért sem, mert egy nevet nagyon könnyű elírni (i helyett y, egy f helyett kettő, vagy két kereszneve van a számlatulajnak és az utaló csak az egyiket írja be, tudja). Ha lenne ellenőrzés, akkor betűhíven kellene egyeznie az adatoknak.
Az utaláshoz valójában 2 mindenképp szükséges adat van: a számlaszám és természetesen az utalandó összeg. Megadható még sok opcionális adat: utalás jogcíme, közlemény, stb. és (erről folyt az eszmecsere) a tényleges kedvezményezett személye.
De a tényleges kedvezményezett személy (akár a közleménybe beírva) a fogadó bank szempontjából irreveláns.
Az utalás jogi esemény is egyben. Alap, hogy a számlára érkező pénz a számlatulajdonosé. Valóban közös tulajdonú számla esetében a "fele". Olyan "közös" számla esetében, ahol az egyik fél a számlatulajdonos, a másik pedig rendelkező, ott is a számlatulajdonosé a pénz tulajdonjoga.
Pont ezért írja elő pl. a Nyugdíjfolyosító (erről már volt szó), hogy olyan számlára utal csak, amelynek a nyugdíjas a számlatulajdonosa vagy rendelkező a számla fölött. Erről a nyugdíjasnak kell nyilatkoznia (Nyufi nem ellenőrzi). Normális cégek is a fizetés utalásánál valami hasonlót nyilatkozatot előírnak. De a MÁK-nál is van ilyen előírás az ÁSzF-ben.
Az ügyfél ezekkel a nyilatkozatokkal magára vállalja azt a felelősséget, hogy ha a kifizető elutalta a járandóságot, akkor mégha a számlatulajdonos "lenyúlta" is a pénzt, akkor is az kifizetettnek tekintendő. Tehát ezekben az esetekben a kedvezményezett mint adat az utalót mentesíti a felelősség alól a kiutalás után.
Természetes személyek esetében, szivességi utalásaknál pedig, hogy célba ér-e a a közleményben megnevezett "kedvezményezetthez" a pénz, egyedül a számlatulajdonos jószándékán múlik. Ha nem, akkor marad a pereskedés.Még valami: online bankkártyás vásárlásnál ott a mező: kártyán szereplő név. Ezt sem ellenőrzik a rednszerek, hiszen a kártya beazonosításáshoz elég a kártyaszám (lejárati idő, cvc az érvényesség megállapításához kell). Bármit be lehet ide írni. Akár ezt is: lkhjghjgkjhgj
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
A kedvezményezett többnyire a számlatulajdonos, mivel ő lesz a kedvezményezett, akinél a jóváírás megtörténik. (Aztán, hogy esetleg a gyereke, haverja stb az más egymás közötti téma, főleg ha nincs is hozzáférése a számlához.)
#26293 axioma
Az utaló, küldő fél neve (számlatulaj neve) viszont látszik kivonaton is + a közlemény.Azt, hogy milyen névre küldte én sem tudom, mert eddig logikus volt, hogy a számla-tulajdonos nevét kérik, nem pedig bekamuzok valakit...
#26294 RR-13
Ha kapsz egy számlaszámot, és nem elírás akkor kétlem, hogy ezen meg kellene lepődni.... "tényleg te kaptad-e.Az más kérdés, ha egy házastárs, barátnővel közös számlád van... de arra meg a közlemény van mint funkció, nem a tulaj, kedvezményezett neve... legalábbis ez a logikus...
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #26303 üzenetére
Elvileg már az ügyfélszolgálat is tud róla. Szerintem valamelyik fejlesztő még az élesítés előtt publikálta az iOS-es app új verzióját.
"további raiffeisen újítás, hogy 2023-tól már nem lehet három részletben teljesíteni a 400 ezres feltételt"
Melyik számlacsomagnál?"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
senior tag
válasz Oliverda #26309 üzenetére
gold 2.0-nal biztosan egyszerre kell mar a 400 ezer
2022.12.31-től több számlacsomagban a kedvező számlavezetési díj eléréséhez a
legfeljebb három helyébe egyösszegű lépettRaiffeisen Premium Banking szolgáltatás Premium Gold 2.0 számlacsomag igénybevétele mellett az alábbi feltételek egyikének teljesítésével vehető igénybe havi számlavezetési díj fizetése nélkül. A Bank az adott hónap vonatkozásában (tárgyhónap) a hónap utolsó napján vizsgálja az alábbi feltételek teljesülését: • Ügyfél bankszámlájára (i) bankon kívülről vagy (ii) bankon belülről jogi személytől, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságtól, vagy egyéni vállalkozótól egyösszegben összesen minimum 400 ezer Ft vagy annak megfelelő összegű deviza jóváírás érkezik a Bank által jegyzett devizában. A tárgyhónapra vonatkozó díjterhelés során vizsgált időszak: tárgyhónapot megelőző hónap 27. napjától a tárgyhónap utolsó munkanapjáig (beleértve a kizárólag Bankon belüli azonnali és az azonnali átutalással érintett banki munkanapokat) terjedő időszak. • a hónap utolsó munkanapján az Ügyfél Raiffeisen Banknál meglévő megtakarításainak összesített egyenlege minimum 8 millió Ft.
2016.02.01. és 2022.12.31. között a Bank a fentiektől eltérően az alábbi kedvezőbb Általános feltételeket alkalmazza: • tárgyhónapban az Ügyfél bankszámlájára (i) bankon kívülről vagy (ii) bankon belülről jogi személytől, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságtól, vagy egyéni vállalkozótól legfeljebb három részletben összesen minimum 400 ezer Ft vagy annak megfelelő összegű deviza jóváírás érkezik a Bank által jegyzett devizában. A tárgyhónapra vonatkozó díjterhelés során vizsgált időszak: tárgyhónapot megelőző hónap 27. napjától a tárgyhónap utolsó munkanapjáig (beleértve a kizárólag Bankon belüli azonnali és az azonnali átutalással érintett banki munkanapokat) terjedő időszak. • a hónap utolsó munkanapján az Ügyfél Raiffeisen Banknál meglévő megtakarításainak összesített egyenlege minimum 8 millió Ft.
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz axioma #26295 üzenetére
Magyar lakosság egy részének nincs számlája (egyébként ez számomra is kicsit érthetetlen).
De vannak pl nyugdíjasok akiknek a postás hozza, ugyan akkor fiatal korosztályból is tudok példát...Pedig egy saját számla már már megkerülhetetlen... mobilszám szintén, bár ott is akad akinek nincs, még ha hihetetlen is(vagy nem használja).
És akkor még van az a réteg akiknek folyószámlája bár van, de bankkártyája nincs, mert (pl sokba kerül, így inkább pénztárnál vesz fel pénzt arra már talán a 150.000 sem vonatkozik(?)). Vagy nem számlára kapják a fizetést. A portfólió cikke alapján a magyarok negyede még mindig készbe kapja.
Ez mondjuk nekik elég sok gondot tud okozni a jövőben... már mint ha nincs számlaszám, meg egyebek...
Szerintem a kp sosem fog megszűnni. Még ha lesz digitális forint stb akkor sem fogadnék arra hogy megszűnik. Északi országokban is talán 80-90% körül lehet az arány. Kínában is használnak készpénzt, bár ott a digitális fizetés a menő, megszokott... városban biztos.
#26300 .tnm
Online pénztárgép (nav) bekötése miatt több funkciós is lehet. Fizethet vki készpénzzel az is lokalizálva van, míg ha csak a digitális fizetés lenne ösztönözve akkor a készpénzes fizetés radar alatt maradhat.A sok készpénz, ha jól tudom azért nem jó, mert sokba kerül az államnak. De a zéro készpénz sem lenne jó. (lásd kanadai fuvarozok).
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz pictigjis #26310 üzenetére
gold 2.0-nal biztosan egyszerre kell mar a 400 ezer
2022.12.31-től ... a legfeljebb három helyébe egyösszegű lépett
Ez még egyáltalán nem biztos. Ezt a kedvezményt a Rafi az elmúlt években mindig meghosszabbította 1-1 évvel. Nem kizárt, hogy 2023-ban is ez lesz. Majd januárban kiderül, nem feltétlen 1-én.
Viszont korábban axioma felvetette, hogy 2015 óta a 400 ezret az infláció megette. Erre írtam ezt, de ebben csak a saját megérzésemről, sejtésemről írtam, hogy megszűnik a 3-as részletfizetés lehetősége. -
addikt
válasz dredjudge84 #26302 üzenetére
nem, úgy írom, hogy ha mindenki elektronikusan fizetne, akkor sokkal nehezebb lenne mutyizni azoknak, akik élnek vele (mármint egyszerű földi halandó szintjén, nem gázszerelői magasságokban)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Gallmix
aktív tag
válasz Hintalow #26306 üzenetére
Érdekes... ezt ha vmiért vizsgálnák később... abból nem lehet gond?
#26307 sifarr
De rátudnak nézni a számlaszámra, illetve ha beírják pl bankon belül biztos kiadja az adatokat.Mondok példát, 1-2 éve voltam egy bankfiókba előttem volt egy ügyfél, aki utalni akart, de nem pontosan emlékezett a névre, vagy lehet elírta a számlaszámot, és nézték a rendszerben, hogy jó-e a számlaszám stimmel-e a név... És ha esetleg úgy írják, úgy jó-e... van-e hasonló.... Ez pont utalás volt. Lehet akkor ez kivétel, hogy nézték ezeket az adatokat...
Hát nem tudom... eddig tőlem, mindig kérdezték a nevet vagy kinek (az lehet ugye cég is.)
+ kötelező adatok.Revolutnál is ki kell tölteni a "nevet", számlaszám, ország, sőt címet is kéri. A többit kitöltötte magától (banki adatok).
A bankkártyás dolog is érdekes, elvileg bármit be lehet írni, ahogy állítod. Nekem mégis volt nyáron egy olyan tapasztalatom, hiába írtunk be minden adatot pontosan, ha a névnél volt hiba visszadobta a rendszer. Talán szolgáltatónál volt egyenlegfeltöltés kártyával.
Akkor lehet csak véletlenszerűen ellenőrzi, vagy alkalmanként.
-
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #26317 üzenetére
szerintem 2023.03.31.ig 3 részletben is jó
Ez egy teljesen friss, holnap hatálybalépő kondíciós lista. Most tehették fel a honlapra.
pictigjis viszont a ma még hatályos kondíciós listából pontosan idézett, miszerint a kedvezmény év végén lejár.A Rafi eszerint hosszabbított. De a korábbiaktól eltérően csak 3 hónapot.
Gyanús ez nekem, nagyon gyanús ...
Valami készülhet a háttérben, csak még nem döntötték el, hogy pontosan mi legyen. -
RR-13
őstag
válasz Hintalow #26306 üzenetére
Régebben volt mint kb. 7-8 éve (2008 előtt), közben azóta megkerestem.
Érdekesség, hogy az utalási felület nem engedett tovább, ha nem a számlatulajdonos nevét kezdtem beleírni, írtam bele.
Azt, hogy abból mit ellenőrzött a banki rendszer, azt nem tudom, nem próbálgattam, de egy teljesen más névre hibát írt ki, és lehet, hogy csak a név első részét "figyelte", te sem tudhatod.Más Hsz-re:
"Az ügyintéző sem ellenőrzi le, hogy a megadott név egyezik-e a számlatulajdonos nevével."
Ennek pont az ellenkezője az igaz.
A témából tényleg elég, így zártam. -
UHHH
senior tag
Megszüntettem a CIB fiókom, amit egyébként elektronikusan kötöttem, addig nem is nagyon kaptam rendes postán semmit. Erre jön egy rendes papíralapú postai levél, hogy megváltozik a székhelyük. Már nem is vagyok az ügyfelük, miért zaklatnak postán?
Sebaj: Megkérem őket, hogy ne küldjenek már postán semmit, TÖRÖLJÉK A CÍMEMET, már nem vagyok az ügyfelük, felejtsenek el.
Erre jön MEGINT papír alapon, postán a válasz, hogy a telefonszámomat és az e-mail címemet törlik a rendszerükből. Ez milyen módszer? Hogy lehet elérnem, hogy ne küldjenek semmit? -
ledgeri
nagyúr
És legalább úgy volt megfogalmazva, hogy:
Kedves ögyfelünk köszönjük megkeresését!
on@szolgáltató.hu emailcímét és +3612345678910 telefonszámát töröltük a rendszerükből!
... hogy legalább biztos minden cache-be belekerüljenek az adataid?// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
axioma
veterán
válasz Gallmix #26326 üzenetére
Nem ertem mi ez a normalis hangnem mania, semmire nem mesz vele. En mar forwardoltam volna nekik az adatvedelmi bejelentest! Mit kezdjek egy ugyintezovel amelyik sirassal [ha nem is szo szerint] probalja elerni, hogy nemhogy rendszerszinten ne javitsanak semmit, hanem me'g a konkret esetet se probalja megoldani, hanem nyifog hogy hat o nem tehet rola?!?!? Ti tenyleg nem akarjatok hogy javuljon barmi? Amibe senki nem all bele az ugy rohad rank ahogy hagyjuk...
-
Gallmix
aktív tag
válasz axioma #26327 üzenetére
A Normális hangnem mánia csak egy megjegyzés, de akkor kifejtem, ha ordibálva mész be vagy hívsz fel egy ügyintézőt, ne csodálkozz, ha nem lesz kedves vagy készséges, esetleg megszakítja a beszélgetést.
Lehet azt kulturált, civilizált módon is rendezni....
Ahol meg nem ment elsőre, ott csak annyit írtam "oké, kérjük ki ennek vagy annak a véleményét van róla mentés"...
Pár nap után nagyon készségesen álltak az ügyhöz (addig gondolkodtak, mi legyen...)
Ez pl egy bolti átvételt nem engedő cég volt, aki minden áron kiakarta szállítani a terméket... miközben a honlapjuk alapján boltban is átvehető...A "Semmire nem mész vele", az enyhén túlzás... a bankó, paraszt stílus meg szimplán kontraproduktiv.
axiom, volt ügyfélközpontos ismerős... lehet neked is van... nagyon buták tudnak lenni az emberek...
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Gallmix #26328 üzenetére
Nem erted. A magyar hozzaallas szar: az ugyintezo nem profi, es kepviseli a ceget, hanem csak azt nezi h hat nem o a hibas. Es probal manipulalni, hogy hagyd rajuk.
En a hangerot is szeretem hasznalni, mert az terjeszti az informaciot! Marpedig az informacio hatalom. Szivesen. -
ledgeri
nagyúr
Gránitos iSMS kérdés:
Ha a szerver akarna infót közölni, kiküldi a push-t apba. ok. Ha nem kap választ, time-out-ol, és küldeti az SMS-t. ok.
Kérdés: Az appon belül eérhető valami értesítő- / értesítési próba-history, vagy a time-out után már csak az SMS ami azt az infót tartalmazza?// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
dredjudge84
őstag
válasz Gallmix #26328 üzenetére
Sajnos meg nem szakíthatja, végig kell hallgatni az ügyfelet, bármilyen fájdalmas is, ezért nagy respect nekik. Nekem van egy ismerősöm aki telefonos ügyintéző banknál, hallottam sztorikat. Például az egyik hogy be mutatkozott, elmondta melyik banktól telefonál majd erre egyből egy ordibáló válasz jött, hogy már be van fizetve, és rácsapták a telefont. A másik eset már kicsit durvább, akkor azt mondta az ügyfél a telefonba hogy épp a barátnőm pi...át nyalom, nem ér rá később?
Szóval azért elég kemény az ő munkájuk is.
-
Gallmix
aktív tag
válasz axioma #26329 üzenetére
Nekem volt olyan story-m, kommunikációs céggel, ahol bementem elmondtam a gondot (olyan szolgáltatást fizettettek ki ismerőssel, ami 0 ft sim csere nagyról, modernre). Persze kötötték az ebet a karóhoz, a főnök is (igaz ez partnerüzlet volt, nem dedikált.) "Ha nem tetszik tegyek panaszt" - rácseszett, mert az üfsz nekem adott igazat és az összeg jóvá írásán felül még kárpótlást is kapott az illető.
Nekem összességében több pozitív tapasztalatom van mint negatív végeredményt, ügy mentet tekintve.
És nem mondom, hogy mindenki pro, meg képbe van. De pl másik társaságnál gondolom visszahallgatták a dolgokat és lehet rá hivatkozni, így végül is ott is megadták a dolgot.
De pl volt ismerős, aki az akciós újságok és egyéb pr dolgok hibáit használta ki. És a végén duplán kértek elnézést, meg a kérését is teljesítették. Ez pl vmelyik barkács áruházban volt...
A fenti esetben pl nem tudjuk mennyi idő telt el a kilépés és a levél között... lehet azaz adatbázis pl nem frissült még vagy bármi egyéb. Ha tárgytalan a dolog akkor meg nem tök mind1...? Lehet normálisan is jelezni... Nekem pl a CIB a számlamegszüntetés óta nem küldött semmilyen levelet.
(Nyilván ha nem megy szép szóval lehet másképp is... de akkor sem kell vadállatnak lenni...) vagy az már elég durva eset kell legyen... nem egy levél küldés...
#26330 ledgeri
Be lehet állítani, hogy csak isms-t fogadsz és akkor nem küld sms-t. (az isms-t meg megkapod, amikor netet kap a telefon, hasonlóan a revolut pus-hoz pl.) Egyébként visszanézhetőek a push üzenetek, több kategóriába van rendezve az app-ban.#26332 dredjudge84
Hidd el van az a szint ahol kinyomják, és van az a szint is, ahol tiltólistás a telefonszáma pl kivan cetlizve körbe küldve ügyfélszolgálatosoknak, illetve egymás között... Az én ismerősöm mondjuk nem tudom milyen cégnél volt talán telekommunikációsnál..."majd erre egyből egy ordibáló válasz jött, hogy már be van fizetve, és rácsapták a telefont. "
Nah ez az. Mit ártót szerencsétlen... Már csak ezért is sokkal jobban értékelik, ha vki normális és inkább lesznek segítőkész. Neki is jobb nekem is...A másik story kemény... még jobb, hogy nem előrébb tartottak...
Filmekben pl felmerül a randizás, ismerkedés téma köre is... eszetekbe jutott már ilyesmi?
-
-
Jim74
nagyúr
válasz dredjudge84 #26336 üzenetére
Ha az ügyfél olyan minősíthetetlen hangnemben beszél, hogy az már sérti az ügyintéző személyét, emberi méltóságát, akkor fel lehet hívni az ügyfél figyelmét, hogy amennyiben nem változtat a hangnemen a hívás bontásra fog kerülni.
Legalábbis normálisabb cégeknél ez így működik.
Személyes ügyfélszolgálatról is láttam ügyfelet bilincsben kivezetni, mert nem tudott viselkedni... -
SzGee
aktív tag
Persze, ez csak urban legend, hogy az ügyintézőnek minden szart le kell nyelnie
Dolgoztam én is telefonos ügyfélszolgálaton, ha az ügyfél személyeskedett, akkor szóltunk, hogyha nem hagyja abba, akkor nem tudok neki segíteni, ha folytatta, simán mondtam neki, hogy bontom a vonalat, viszont hallásra...If you leave me, can I come, too?
-
Gallmix
aktív tag
oké, de az amúgy is ingyenes mindenhol. így ott lényegében mind1 kiküldi-e sms-ként is vagy sem. Valamint fontos tájékoztató üzeneteknél sem hinném hogy számol fel bármelyik bank vagy szolgáltató. pl ha aszf változásról ír. (bár utóbbi sms-ek, isms-ként jöttek még ha nem voltam online is).
#26336 dredjudge84
jaj, megszakadt... biztos van egy belső szabályzat stb amikortól jelenteni, jelezni, stb
+ mivel hangfelvétel készül bármikor visszanézhetik indokolt volt-e.yt-s videókat nem nézek (nincs ilyen fétisem ). Az is lehet azóta változott a szabályozás hozzáállás. De akkor is a szarság mindig az ügysz-en csattan...
#26338 SzGee
köszi a megerősítést[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gallmix #26339 üzenetére
Senki nem állította az ellenkezőjét annak, amit írsz és, hogy a belépő sms után díjat számolnának fel bárhol is, de nem az volt a kérdése továbbra sem, amit írtál neki válaszrészt.
És én neked csak leírtam a jelenleg is így működő minimum egy kivételt, de többen jártak már úgy, hogy az iSMS beállítás ellenére kiküldte más miatt is, sms-ben az iSMS tartalmát, és díjat számoltak fel neki...
-
Gallmix
aktív tag
ha vki kiegészítést, plussz infót ír az már baj?
Nekem eddig nem számolt fel díjat, pedig ritkán van csak online az a telefon.
Egyébként legalább 3 opció van amit lehetett választani
sms,
isms - ha nem elérhető sms küldése.
csak isms, nekem utóbbi van beállítva.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz dredjudge84 #26332 üzenetére
bocs, de ez alapján nem ügyintéző az ismerősöd, hanem bahajtó, vagy valami más kapcsolattartó. egészen más az az élethelyzet, amikor az ügyfél akar valamit a szolgaltatótól (a legtöbb esetben azért, mert a szolgáltató hibázik..), mint az, amikor a szolgáltató akar valamit az ügyféltől (legtöbb esetben eladni).
már rég bevezetten volna, hogy minden alkalommal, ha ügyfélnek kell dolgoznia a szolgáltató hibája miatt, automatikusan bánatpénzt kell fizetnie a szolgaltatónak (ahhoz hasonlóan, hogy ha fizetéssel csúszik meg az ügyfél, akkor egyből tudnak késedelmi kamatot fizetni). kíváncsi vagyok mennyivel lennének hibamentesebbek a processek a szolgáltatóknál, kooperatívabbak a panaszügyintézések, automatikusabbak a korrekciók.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz Gallmix #26334 üzenetére
bármilyen témában másodszor kell telefonálnom/e-mail-t küldenem, mindig hangsúlyozom, hogy nem az ügyintézőre haragszom, de akár a főnökének is jelezze, hogy egy szemétdombon ülnek. (ha van rá mód, van, hogy eleve a főnököt kérem második híváskor. ha mindenki ezt csinálná, talán a főnök is motivált lenne rendberakni a dolgokat.)
szóval nagyon egyetértek axiomával: minden szarért cseszegetni kell minden szolgáltatót, úgy hogy az nekik is "fájjon", ha meg tudod tenni, különben sose váltanak. (és ha van rá mód, akár pénztárcával is kell szavazni. legutóbbi számhordozásom vodefone-tól 1 órával azután történt, hogy jelezték nem tudnak kikapcsolni egy automata sms-t.)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz Gallmix #26341 üzenetére
többször volt olyan hiba gránit-nál, hogy felszámoltak sms díjat úgy, hogy évek óta csak isms-re volt állítva az app. egyszer kb. mindenkit érintett, azt automatikusan visszatérítették. a többi alkalommal külön kérni kellett.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz bigdady #26346 üzenetére
nem igaz. akkor egyszer mindenki visszakapta, amikor majdnem minden ügyfél érintett volt. korábban viszont eseti/egyedi jelleggel is hibáztak (többször is), volt, hogy fél év után vettem észre és addig nem is javították.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
axioma
veterán
válasz Gallmix #26334 üzenetére
A GDPR sokkal komolyabb dolog annal, hogy 'csak egy level'. A GDPR betartasa eseten nem lenne a level, igy szamomre maga a level az csak azt mutatja hogy egy bank, amelyik rohadt szabalyosan kene mukodjon, a legegyszerubben alkalmazhato GDPR-szabalyokat se kepes kovetni. Es ezert BAJ, ha a tunetet bagatellizalja az ugyintezo! Engem hivott ugy _nem_ banki dolgozo, hogy a banki adatbazishoz hozzaferese volt olyan szinten, hogy nev, telszam, banki termekek listaja. PII-ra me'g szigorubb minden, es nemcsak leszarta, hanem mint kiderult, nem is tudta hogy jogtalan amit csinal, alairattak vele valami szerzodest de jogasszal nem konzultalt, o mint egyeni vallalkozo vitte volna [viszi? nem kertem eredmenyt az eljarasrol] a teljes anyagi felelosseget. Hat nem jobb ha egyszeruen odafigyel, ha mar valaki elve'gzi ezt helyette es figyelmezteti? A cegek is igy kene hozzaalljanak.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Eladó PS4 PRO 1TB
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S24 128gb Cobalt Violet - Újszerű, akár beszámítással
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- Apple Watch S9 Stainless Steel 45mm Milanese Loop Graphite - Újszerű, Apple garancia, beszámítok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs