- Programozás topic
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
malvin1
tag
-
malvin1
tag
Hogyan lehet tesztelni a [tmc-http]-t?
Terveztem egy utat végig Európán, egészen Spanyol országig.
Azt mondja: nincsenek az utat érintő események.
Na ez teljesen kizárt.
(esetleg vki ajánlana egy jó teszt-utat)Más:
nagyon "szórakoztató" így AS-en keresztül, de a valóságban ugye akkor ér valamit, ha van a készülékben wifi. Na de milyen készülékekben van, amelyeken a Primo legálisan fut.
Mert a Navonokban pl. - ahogy elnézem - egyikben sincs. -
malvin1
tag
-
malvin1
tag
Licensz az van: Hungary-TrafficNav.tmc. (Legális! - mármint a Primo 1.1-hez)
Kedves m.jeno
angolul ennyire még én is tudok!Viszont, amit fentebb (nem alant!) írtál, miszerint
elmész a fenti weblapok valamelyikére, beszerzed az adatbázist, ...az éppen ennek az ellenkezőjét sugalja.
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
válasz kisspista #5844 üzenetére
Lehet, hogy egészen másról van szó - ezért bocs, ha hűlyeségeket beszélek.
Szóval, nekem először simán ment minden a Naviextrassal.
Aztán belepiszkáltam a rendszerbe, és már nem ismerte fel a Navont.
Gondoltam, az nem látszódhat, hogy mi van az USB végén, ezért az eredeti backup-ot visszaállítottam egy Pen-drive-ra. Rögtön felismerte mint Navon.És éppen ma - csak úgy kívácsiságból - betettem a Pen-drive-ot, és azt mondtam, frissítse.
És frissítette![ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
válasz snowdog #5851 üzenetére
Ha meg a készüléked is regisztrálva van, akkor mi a kérdésed? De tudod mit, ne is válaszolj, már nem érdekel.
Eddig sem nagyon érdekelt.
Csak megláttál valamit, és írtál rá valamit.Ha nem hiszed, akkor nézd meg a #5810-et. Ez a kérdés.
Hogy utánna milyen "libák" voltak, és én arra mit válaszoltam, az egy másik ügy.Mellesleg, nem kell mindenre reagálni, ha nem is tudod, hogy mit kérdeztek.
-
malvin1
tag
válasz Szanyo74 #5940 üzenetére
Köszi az ajánlatot - szükség esetén élni is fogok vele!
De elképzelhetö-e, hogy pl. diMka-TomSoft skinben nincsenek szines ikonok?
(nekem eddig nem sikerült előcsalogatni).
Annál is inkább, mivel emlékeim szerint az eredeti diMka-ban vannak.
Persze lehet, hogy keverem, mert annyi skint és brandingot néztem már meg, hogy kóvályog tőle a fejem.
Na meg az is lehet, hogy csak rossz kitet töltöttem le.u.i. "Mégsem fogok vele élni", mert most látom, hogy 800x480.
Egy 480x272-est merre találok?[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Köszi, ezt kerestem!
De közben én is megtaláltam, hozzá is tettem a TomSoft-hoz, mindjárt elő is jöttek a szines ikonok. Azt is leellenőriztem, hogy rosszul emlékeztem: a diMka-ban sincsenek szines ikonok (valószínűleg valamilyen másik kísérlet során kerültek be. és maradtak bent).
Viszont, innen adódik egy új kérdés:
Ezeket a skineket világszerte sokan használják.
Ha viszont alapból nincsenek benne színes ikonok, akkor "az egész világ hozzád jár" színes ikonokért? -
malvin1
tag
Kipróbáltam volna az "utolsó" kalos brandinget (GJA 2.26 mod3), de elsőre Eszter (és vele a Primo is) már az üdvözlő szövegbe belehalt:
Failed to open file: tcm_signal_a.sprMásodik indításra túljutott rajta. Már a megterveyett útvonalat ismertette, és akkor megint ...
Harmadszorra újra csak az üdvözlő szovegig jutott ...
Hol a hiba?
-
malvin1
tag
Remélem ez a kérdés ide vágó, és megválaszolható.
diMka - TomSoft skin.
Hogyan lehetne rávenni, hogy a tápellátás megszűnésekor ne akarja 10mp múlva kikapcsolni a gépet?Eddig ezzel próbálkoztam - hatástalanul:
[power]
power_off_mode = 0 -
malvin1
tag
Eszméletlen sok sys.txt paraméter van.
Gondolom még akkor sem ismerné valaki az összeset, ha volna rendes leírás hozzá. Így meg pláne, hogy csak szájhagyomány útján terjed.Nekem sem "életcélom",de ha már "tévedésbő" belefutottam a Power_off_mode paraméterbe, akkor szeretném megtudni, hogy mi is az.
Egyszer már kérdeztem, és hogy ismét megkérdezem, annak az az oka, hogy egy sys.txt példából kiderült, hogy nem csak a szokásos 0/1 értéke lehet. Lehet Power_off_mode = -1 is. Na meg még ki tudja mi minden más.
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
u.i. Power_off_mode
Közben azért én is törtem a fejem azon, hogy mire is szolgálhat ez, és felrémlett, hogy esetleg pont ez alkalmas egy másik problémám megoldására:
A Navon N-480-on egyetlen gomb van, a power off, felül, baloldalt.
Ha kézben tartom a készüléket, akkor pont ott fogom, és így előfordul, hogy véletlenül kikapcsolom.
Le lehet-e tiltani a Primoból a kikapcsolást?
Vagyis, hogy csak kilépés után lehessen kikapcsolni a készüléket (vagy ha esetleg lefagy, akkor soft reset-el). -
malvin1
tag
válasz kisspista #6313 üzenetére
[network]
available="1"itt a hiba, nem kell a felső macskaköröm.
Nem hiba!
Nálam is így van, és mégis megy.
(valószínűleg éppen más is történt, és attól javult meg).Amúgy én már sokat filóztam azon, hogy miért van az, hogy hol így, hol úgy írnak mindent.
Végül arra a meggyőződére jutottam, hogy mindegy[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Milyen térkép kell ahhoz, hogy megjelenjenek (és gondolom, akkor Eszter be is fogja mondani) a különféle figyelmeztető tábák (előzni tilos, vadveszély, stb.)?
Ami most van:
Hungary_83_TM_2010.10_101213
© 2010 Topmap Zrt.
Creation Time: 13-Dec-10Az összes figyelmeztetés hang/kép-re van állítva, ezek mégsem jelennek meg.
Pedig még mindenféle leágazások, mellékutak magasság- és súlykorlátozásai is megjelennek. (Az úton "nem értem rá", de azóta a kamion specifikus figyelmeztetéseket kikapcsoltam. Remélem így ezek el fognak tűnni) -
malvin1
tag
válasz kockazatos #6362 üzenetére
Érdekes! - pár oldallal előbb valaki azt mondta, hogy Mo-ra legjobbak a TM térképek.
És akkor néhány, az alapokat érintő kérdés (a térképek rejtelmeibe csak most kezdem beleásni magam).
1. "házasíthatók-e" ezek térképek (pl. TM fdl és NQ fda) ?
2. "házasíthatók-e" legalább egy tipuson belül (nem ugyanaz a kiadás)?A jelölésekről:
ez egyértelmű: Hungary_83_TM_2010.10_101213.fbl - kívül-belül azonos.De pl. Hungary_83_TM_2010.10_110211.fbl belül UNK_83_UNK_110211
És mi az a 83 meg a 2010.10, ami azonos, pedig a második ugyebár már 2011-ben készült.
És mit jelent az ehhez a térképhez tartozó .fda és .ftr nél a DA ill. TI végződés a file nevében?fpa - hol lehet ilyet (csak próbaképpen!) beszerezni?
Jó sok térképgyüjteményt megnéztem, de egyikben sincs.dem - csak annyit tudok róla, hogy "domborzat".
De mikor (milyen beállítások mellett) látom ennek a hatását?
Hogyan tudok pl. két dem gyüjteményt összehasonlítani?[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Nagyon nem akarnak összejönni a figyelmeztető táblák.
Felraktam az alábbi térképcsomagot:
Hungary_83_TM_2010.10_110211.fbl
Hungary_83_TM_2010.10_110211_(DA).fda
Hungary_83_TM_2010.10_110211_(TI).ftrSemmi!
Nem igaz, hogy a 71-es úton (igaz, most csak szimulációban), ne legyen benne egyetlen előzni tilos.A kanyarodással viszont fordított a helyzet.
Kikapcsoltam minden általam fellelt helyen:Így Eszter legalább nem mond "hülyeségeket", de a kanyarodást tiltó, valamint a kötelező haladás táblák így is megjelennek.
Esetleg van még más hely is ahol ki kell kapcsolni?[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
válasz kisspista #6389 üzenetére
A fordulókat nem azért tiltottam le, hogy "helyette" esetleg megjelennek az egyébb táblák, hanem azért mert meglehetősen "zavaró":
ha Eszter "észrevesz" a bal oldalon egy kis egyirányúsított öblöt egy szatócsbolt előtt, akkor rögtön bemondja, hogy balra kanyarodni tilos. Az ember meg csak "lesi", hogy hol is van utca, ahová kanyarodni lehetne.Arról már nem is beszélve, hogy úgy tűnik időnként még késve is mondja be.
Vagy már jóval előre mond egy tök érdektelen (és mivel másoknak szánják, leginkább nem is látszó) egyirányból behajtani tilos táblát.
Nem tudom, de tegnap "élesben" ezen nagyon jól szórakoztam.[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
válasz kisspista #6391 üzenetére
Reménytelen!
Áttértem NQ-ra, save törölve.
(mellesleg kezdem unni ezt az állandó save törlést. Egy vagon beállítás elveszik, amit utánna órákig állíthatok vissza).
Itt van egy vagonnyi tábla (itt keresztezi a bicikliút a 71-est).
A 60-as korlátozást észreveszi, azon kívül semmi.[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
válasz kisspista #6399 üzenetére
minden legyen: "Hang és kép" beállítások.
minden Hang és kép!
(mellesleg törlés után ez az alapállapot)Save törlés: akkor is törölni kell pl. a poi_visiblities.txt-t.
Már pedig, ha az ember az utat is akarja látni, nem csak a temérdek alapértelmezett poit, akkor jó hosszú ideig tart, míg beállít egy elfogadható gyüjteményt. -
malvin1
tag
válasz kisspista #6412 üzenetére
A data.zip a 8.5.11.168090 - (Nov 17 2010) Primo szerinti.
A global.cfg version 171962 (5,465,813)
DE ez nem 1.2 hanem 1.1.
Cseréljem vissza a ver 153103-ra?És miért jönnek ki "újabb és újabb" global_cfg.zip-ek, ha attól a Primo nem jobb, hanem rosszabb? Mire valók ezek az új verziók?
Tovább olvasva, és látom, hogy van "ellenvélemény":
5.49 MB a Primo 1.2-é. nekem ez van az 1.1-en és mindent mutat és mond is!Akkor most mi van?
u.i. Ráadásul az én Primo 1.2-mben a global_cfg 5,487,313 - tehát ez nem az 1.2-é.
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Ha már egyszer ezt vitatjuk, akkor jó volna kicsit pontosabban fogalmazni.
Netán verziószámokat írni.5.5MB-os global_cfg nincs! (Pláne, ha nem 1000-el, hanem 1024-el osztunk).
Nekem az 1.2-ben a global_cfg verziószáma 175525.
Emlékeim szerint a 171962-t még akkor töltöttem le, amikor az 1.2 "még a világon sem volt".u.i. örömmel teszek még egy kísérletet, hogy előcsalogassam a figyelmeztető táblákat (még a save-t is törlöm ha kell), de a global_cfg-t tekintve jó volna egy tuti tipp.
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
válasz kisspista #6437 üzenetére
Azt gondoltam az korrektebb meghatározás, hogy
A data.zip a 8.5.11.168090 - (Nov 17 2010) Primo szerinti.
De ha kell a méret, hát ime: 18,286,145.@stancy
minden tisztelet becsület az ittlévő szakembereknek, de az elmúlt két hónapban négy darab config_cfg-t töltöttem le. Plussz ami a gépben volt, és 6. ami az 1.2-vel jött.Itt a fórumon is "hír volt" (már régebben is), hogy "megjelent a legújabb config_cfg". Akkor senki sem mondta, hogy de vigyázzunk, ez már az 1.2.
Ezek mind 5,000,000 bytenál nagyobbak.
Vagy akkor (az első 2010 októberi) kellett volna "felébredni", vagy talán mégsem teljesen igaz az az állítás, hogy az 1.1-hez egyedül a 153103-as a jó (946,498).
Én mellesleg - bár ez nem sokat számít - nem igazán hiszem, hogy 2010 októberében 1.2-es anyagok kerültek nyilvánosságra.
Na ezért nem mindegy, hogy 5 - mennyi. -
malvin1
tag
válasz csonti70 #6445 üzenetére
Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy nem keresem a csomót a kákán.
Ha meg nem látod, akkor sajnálom.És azt még el is felejtettem emlíeni, hogy az ingyenes upgrade során a Naviextras az eredetileg valóban csak 946,498 bytenyi global_cfg--t januárban lecserélte a 171962-re, februárban pedig a 175600-ra.
Szóval, vagy a Naviextrasnál is "csak ugatják" a Primot (esetleg kötöszködnek ), vagy esetleg előfordulhat az a csoda, hogy az itteni szakemberek is tévednek.
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Szerencsére config_cfg-ről volt szó és nem data.zip-ről, amiből azért jóval kevesebb van (bár biztosan több, mint amennyi nekem van).
Mellesleg a kiváltó okát tekintve ez a vita "vihar egy pohár vízben".
Kipróbáltam ugyanis a 153103-al is (ez az a bizonyos 946K-s).
Azzal sincsenek figyelmeztető táblák.A liba tehát - bár jó kövér volt - megdöglött!
Az ok máshol van.[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Na megvan az ok (legalább is remélem).
A lehető "legkézenfekvőbb", de ez már warez téma lenne.@csonti70
nem "jöttem rá" semmire.
Felvetettem egy problémát (remélem még szabad), és nem fogadtam el kritikátlanul minden "megoldási javaslatot" - bármilyen "neves szakembertől" származott is.
Részemről ennyi (pontosabban ez) volt, és semmi "más".[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Elkezdtem élesben is tesztelni a navigátort, és egy nagyon bosszantó dolgot tapasztaltam:
a kijelzés kb. 30-40 métert késik.
Pl. már álltam a kereszteződében a lámpánál, amikor még "számolt vissza a kanyarodásig": 30 ... 20 ... 10.Így mindemn olyan helyen használhatatlan, ahol 20-40 méteren belül több kanyarodási lehetőség is van. Márpedig ilyen akad jócskán.
És talán épp ez lenne a "pláne" a navigátorban, hogy pl. egy bonyolult felüljáró rendszerben sem tévedjen el az ember, ne hajtson túl a leágazáson, vagy éppen ellenkeíőleg, ne hajtson le egy másikon valahová máshová.Lehet ezt valahogy orvosolni?
-
malvin1
tag
Van egy régi Navon 480-as GPS-em, amit most (a sok új kamera miatt) elővettem.
Van rajta egy Primo 1.2.
Most tettem rá egy 2.4-et, de abban nincs tts_nua_v5, de vautov5.dll az van (2010-es, és 1,959,936 byte).Ha az 1.2-ből rámásolom tts_nua_v5-át, (valamint a content/Voice-be a Voice_TTS-nua-hun-f1-dri40-vssq5f22.zip-et), akkor ez így nem működik. Akkor viszont működik, ha a vautov5.dll-t is lecserélem a régire (ami 2009-es, és 1,835,520 byte).
Honnan lehetne az új (feltehetően jobb) vautov5.dll-hez "Esztert" szerezni?
u.i. Arra van mód, hogy Eszter szimulációkor is bemondja a kamerákat?
-
malvin1
tag
válasz zsiga68 #19059 üzenetére
google: jó 5let, csak tudni kellene, hogy mit is keressek:
ha az eddigi "keresgélés", kísérletezés, és az ebből levont következtetéseim helyesek, akkor ez az új dll tts_v8-hoz való (de akkor miért v5, a backward kompatibilitásról már nem is beszélve).Szóval találtam néhány tts_v8-as "nőszemélyt", akik működnek ezzel a dll-el:
1. Eszter1: majdnem tökéletes, de a táblákat nem hajlandó bemondani - pedig ez már az "ős" primoban (1.0 vagy 1.1) is működött.
2. Eszter2: már "gyengébb". Pl. konzekvensen nem ismeri, azt, hogy "körforgalom következik". Ha már bent vagyok, akkor "kegyesen" hajlandó "kinyögni", hogy "hajts ki a 3. kijáraton".
3. Andrea. Na ez az igazán fura szerzet:
- ilyeneket mond: "menj tovább kettő pont öt kilométers"
- a körforgalom következik-et ismeri, viszont sem előtte sem bent nem tudja, hogy hol is kellene kihajtani: "hajts ki a ... kijáraton".
- sebesség túllépésnél a legérdekesebb: mindkét Eszter annyit mond "a megengedett sebesség x km/óra", Andrea viszont ez előtt még mond egy jó hoszú, viszont tökéletesen érthetetlen szöveget (az első szó talán az, hogy ipszilon )Ezek után mit is keressek?
Speedcam szimulációs módban: éppen a google mutatta meg, hogy ez a "felhasználói igény" 2009-2010 óta nem csak a Primo-nál, de szinte az összes GPS sw.-nél megjelent. Miért nem lehet ezt megcsinálni?
Különösen a fentiek fényében: vezetéskor a navigátor majd vagy mondja, vagy nem mondja azt ami be van állítva. És ha mondja, akkor vagy érthető vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Nincs facebook profilom, mivel ezt az internet egy "káros vadhajtásának" tartom.
De valamikor (nagyon régen) tényleg sw. fejlesztő voltam, és "kiálltam" pl. pont az internet mellet: képzelj csak el olyan időket, amikor a főnökeid azt mondják, hogy "az internet egy hülyeség", Te meg ellentmondassz, válalva ennek minden következményét. Te megtetted volna?
Szóval, mindenkinek megvan a saját nézete (tapsztalata) a sw.-ről (esetleg a fejlesztésről is), és jobb ha inkább nem minősítgetjük egymást!
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
Azzal kezdenén, hogy teljes métékben egyetértek veled, bár én nem maszek, hanem hivatásos (állami kutató intézetben) voltam fejlesztő.
A félreértést a 2016-os kezdet okozta (igy este felé már a szokottnál is paranoiásabb az ember): itt-ott már jónéhány sw.-el (windows, linux, ..) kapcsolatban kifejtettem az én "ósdi" fejlesztői nézeteimet, és mindig azt kaptam, hogy ...ja, az akkor volt, ma meg most van... igy aztán, a fejlesztőkre tett megjegyzésedet (lévén én is az voltam) első olvasatra magamra vettem: mit kisérletezik, kritizál ez a valaki ...
Bocs a féreértésért. -
malvin1
tag
Kezdek belecsavarodni a speedcam-ba:
Primo 2.4, és "valahonnan" van egy, a sys.txt-be irandó "óda":[speedcam_category:0]
activated_spoken_type=speech
;activated_speech="Caution speed camera ahead"
activated_speech="Figyelem, fix trafipax"
...
[speedcam_category:1]
activated_spoken_type=speech
;activated_speech="Caution mobile speed camera ahead"
activated_speech="Figyelem, lehetséges mobil sebességmérés."
...De hiába magyarítom (úgy ahogyan látszik), Eszter nem magyarodik: továbbra is mindenféle camerákat mond.
A kategóriák sem stimmelnek. A Plajos féle gyűjteményben a fix az 1-es, a mobil az 5-ös.
Ráadásul valahol azt olvastam, hogy nem a sys.txt-ben kell magyarítani, hanem
...nem ártanak ezek a kategóriák a sys.txt-ben.
De Angolul nem magyarul!!
Magyart nem olvas fel.
Viszont bármelyik esetében a tts hangban meg kell lenni a felolvasás magyar fordításának.
Különben nem olvassa fel azt ami hiányzik.Akkor most számozzam át a kategóriákat?
És írjam be a dictionary.voice-ban található angol-magyar pár angol részét?
(mint pl. Mobile speed camera ahead.="Mobil sebesség mérő kamera felé közeledsz.")?ui. jó volna végre valami működő megoldás, mert off-line ugyebár nem lehet tesztelni,
és már vagy harmadszor "autókázok" eredménytelenül! -
malvin1
tag
válasz zsiga68 #19242 üzenetére
Esetleg lehetne konkrétabban?
Primo-ról van szó, tehát hol is vannak a data.zip-ben a kategóriák?
(gondolom, ez alatt a speedcam.txt-ben lévő kategória-számokhoz (TYPE) tartozó szövegeket értetted)btw. ha ez így van, akkor miért "terjednek" ezek a sys.txt "betétek"?
Mellesleg a PLajos kollekció readme-jében azon Primo felhasználók számára, akik szeretnék néven nevezni a super trafipaxokat, van egy sys.txt "ajánlás":[speedcam_category:11]
activated_spoken_type=speech
activated_speech="Telepített szupertraffipax az útvonalon."így, magyarul , ami ugye "üti" azt, hogy a sys.txt-be csak angolul lehet írni, na meg azt is, hogy kategória csak a data.zip-ben lehet. (PLajos csak-csak ért hozzá, az meg már egy másik kérdés, hogy nekem, bármelyik receptet is követem, nem jön össze a magyarítás)
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
válasz plajos #19245 üzenetére
Az is "warez", hogy mi a prioritás?
1. ha van a data.zip-ben kategória, akkor a sys.txt "felesleges", mert a Primo úgysem veszi figyelembe?
2. a sys.txt azért "űbereli" a data.zip-et, és ha magyar, akkor Eszter fel is tudja olvasni?u.i. Régebben nem volt warez a sys.txt szerkesztése, ezért még bátorkodom azt is megkérdezni, hogy ékezetes szöveg esetén mi lehet a sys.txt: utf8 vagy unicode? Esetleg mindkettő?
-
malvin1
tag
válasz plajos #19245 üzenetére
A speedcam.txt felépítése is warez?
Mert vagy én vagyok hülye, vagy van még egy "csavar".
Ugyanis a data.zip-ben sincs speedcam_category:5, pedig a SPC_HU_mobil_160326.txt-ben ez van
X,Y,TYPE,SPEED,DIRTYPE,DIRECTION
16.3603510,46.9771991,5,50,2,86amúgy biztos, hogy "van még valami", mert pl. a NextGen - ami szerencsére tud magyarul - egy mobil trafipaxra két szöveget is mond:
1. Mobil sebesség mérés az útvonalon
2. azután (közelítéskor többször): Lehetséges mobil sebességmérés.Az első azt "sugalja", hogy tudja, hogy itt most mérnek!
Hiába zavar a szöveg, nem javíthatom (mert az ugye warez lenne), akkor legalább had kritizáljam. -
malvin1
tag
Tervezési probléma:
Primo 2.4 a HERE 2016.Q1 térképekkel nem akarja használni az M5-ös bevezető szakaszát (Könyves Kálmán krt. - Gyál). A 2015.Q4-el még használta.Próbáltam "kijelölés a térképen" módszerrel is: a kezdő és végpont is rajta az M5-ön.
Akkor is a lehető leghamarabb levisz az M5-ről, és árkon-bokron keresztül visz a célig.
Élesben azért megadja magát: ha már felhajtottam az M5-re, azért helyesen navigál.
Mi okozhatja ezt, és lehet valamit tenni ellene?[ Szerkesztve ]
-
-
malvin1
tag
válasz plajos #19255 üzenetére
Valami "gond" az biztosan van!
A beállítások:
A tervezés:
Kimondottan az M5-ről indítva a fentebb említett, és a NextGen szerint "legjobban" az M5-ösön elérhető célpontot úgy tervezi, hogy inkább elindul visszafelé, hogy aztán átkeveredhessen a 4-esre (a helyett, hogy tovább menne, és azután "alul keresztbe"):
-
malvin1
tag
válasz plajos #19257 üzenetére
Na erre már én is gondoltam!
Készakarva nem tettem, de van olyan, hogy hozzáér az ember a képernyőhöz, és aztán "történik ez meg az".Na de mivel soha nem foglalkoztam útvonal letiltással, azt sem tudom, hogyan lehet megnézni, hogy mi van letiltva - és ha van, akkor törölni.
Kísérletezni sem nagyon merek, mert majd még letiltom "egész Mo.-ot".u.i. a legegyszerűbb az volna, ha tudnám, hogy hol tárolja a Primo a letiltott útvonalakat, és ezt kívülről törölném.
[ Szerkesztve ]
-
malvin1
tag
alternatívák: már próbáltam. Nem és nem ...
zöld útvonalak: pontosan nem is tudom, hogy mit jelent, de egyszer kipróbáltam.
Na akkor vitt el harmmad- negyedrendű utakra! Gondolom, azért, hogy "szép zöld" erdők és mezők között autózzak.TMC kikapcs: na ez "bejött":
Na de mi baja van az M5-nek?
Amikor egy hete arra jártam volt egy kb. 1 km-es belső sáv lezárás, de különben semmi probléma nem volt. -
malvin1
tag
Értem én (már régi motoros vagyok itt), de talán át kéne gondolni a szabályokat:
A "szegény kérdező" valószínűleg visszaolvasott, és látta, hogy a legtöbb kérdésre az az első válasz, hogy milyen iGO? milyen verzio?, esetleg még az is, hogy milyen eszköz?. Gondolom, ezt akarta "megelőzni.
Szóval, most már csak hasznája az iGO-t - warez tanácsokra (már) nincs szüksége.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- Apple Iphone 13 128gb Fehér -karcmentes -
- ZAOPIN Z2 4K gamer egér - fehér
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs