Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz JoinR #339 üzenetére

    2013 S4 week 13-ban a Radical-lal végigmentem majdnem az összes versenyen (vs RUF+McLaren volt a 24hr de funban) és a V8-at is próbálgattam, mert alapjáraton nagyon tetszik.
    2014 S1 előtt még az volt a tervem, hogy ezzel a két autóval fogok versenyezni. :D
    A Radical végül kiesett, mert nem igazán az én világom (ez a prototype-osdi), de tényleg mindenki asszondja, hogy nagyon jó.
    A V8 Supercar egy brutál gép NTM4-en, sokak szerint ez az oka az alacsony versenyzőszámnak. Nagyon gyenge a tapadása (csúszkál össze vissza), brutál könnyű kipördíteni és könnyű vele kicsúszni is (az alulkormányzás ahogy JoinR írta). Ha szeretsz oldalazva autózgatni, akkor ez a te géped. :D A gázzal úgy kell bánni, mintha egy tojás lenne a talpad alatt, ezt a hasonlatot fórumon írta vki, és tök igaz, max gázt csak totál egyenesben lehet adni és minimum hármasban kell lenni :D különben halott vagy.
    Szóval a V8-cal kapcsolatban az a lényeg, hogy ha ezzel akarsz versenyezni, akkor csak ezzel szabad versenyezni, semelyik másik autóval, másképp nem lehet normálisan megtanulni.
    Sztem ha megkapja az NTM5-öt, akkor remélem jobb lesz és én akkor tuti versenyezni fogok vele, márha lesz mikor, mert én is a napokban nézegettem a nevezéseket, és számomra jó időben nincs is verseny egész héten.

    A V8-ról itt egy jó videó: [link]. Én emiatt vettem meg, bár talán inkább épp emiatt nem kellett volna megvenni. :D - figyeld a gázadást a bal alsó sarokban.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Új hozzászólás Aktív témák