- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Synology NAS
- DIGI internet
- PHP programozás
- Invitel (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzik
senior tag
Na mivel nem tudhatjuk milyen valójában azért abban bízhatunk,hogy egyre közelebb kerül a szimuláció a valósághoz.
Általában ilyenkor a régi setupok mehetnek a kukába. Meg amúgy is nagyon sok minden múlik egy jó setupon.
Én már nem vagyok aktív iracingben,de megéltem egy pár ilyen nagyobb update-et,ahol gyökeresen változott az autó viselkedése,köszönhetően az új gumimodelleknek.
De szerintem induljunk ki abból,hogy minél inkább valósághűre akarják csinálni a programot,nem véletlenül áldoznak ennyi energiát a gumimodellbe. Csak hát ez egy végtelen történetnek tűnik,soha sem lesz olyan,hogy azt mondják: na készen van, ez ilyen a valóságban is.
Viszont jó pár versenyző használja a programot akik a valóságban is vezetnek ilyen autókat és szerintem nem véletlenül ezt a programot használják. -
JoinR
senior tag
Az rF2-ben tudtommal GT2 specifikációjú Corvette van, nem GT1, nem csoda hogy más.
A leállás update környékén természetes, szezon közben ezzel nem szokott gond lenni.
Amúgy meg ha órákat gyakorolsz, akkor miért D Class bajnokságban mész? Menj értelmes helyeken ahol van rendes mezőny szimulátorosokból, nem pedig csak a videójátékosok tömege.
-
JoinR
senior tag
Azért mert a Porsche az egyik legnépszerűbb márka, meg mert új
Bár tényleg nem nehéz vezetni, igazán gyorsan menni semmivel nem könnyű.
A Cadillacet se a nehéz vezethetősége miatt nem szeretem, csak a karaktere nem fekszik nekem (orrmotor nem az én világom), persze biztosan élvezhető annak, aki szereti. -
JoinR
senior tag
Ez így van, mondjuk ebben a gumimodell is nagy szerepet játszik. Nem tudom most mlyen lett a Caddy, majd kipróbálom azért.
Az igaz, hogy mindenki RUFozik, nálam a Track elvágta magát a full szekis váltóval amit megkapott (ugyanaz mint a McLarené), én nem kérek a kormányváltóból egy kasztnis autónál ABS nélkül is jól megvagyok.
1 éve Ford GT-zek, meg most utóbbi időben az iRacers bajnokságban ugye RUF van, úgyhogy azzal mentem még, túl sok autó emellé nem fér be, annyi időm nincs, hogy mindet kiismerjem.
A mostani szezonban is Ford GT marad, meg szerintem a RUF Cup, és mivel vannak közös pályák a Sportscar (a.k.a Grand Am) bajnoksággal, lehet oda is benézek, főleg, hogy nekem meg pont a hosszabb versenyek jönnek be.
V8-at nem próbáltam, de már így is túl sok autó van megvéve, egy darabig nem veszek semmit az biztos -
JoinR
senior tag
Proto-ban mondjuk garantált az izgalom végig, akármikor kiüthet egy HPD
Nekem is elég fontos a hang, minden update előtt egy új Ford GT hangról álmodozok, de az igazi videók alapján végülis a jelenlegi hang se rossz. Persze attól még lehet, hogy nem jön be, én jól elvagyok vele. Nyilván nem egy Corvette, de hát ez van. A középmotoros karaktert semmi nem tudja visszaadni ezen kívül a kasztnis autók közül. Ja még ott a McLaren de az volt még egy nagy pénzkidobás részemről... Mondjuk elvileg most az is nagyon más lett, adok neki még 1 esélyt ha lesz rá időm.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Én viszonylag sokat foglalkozok vele. Persze ahhoz hogy jól érezd magad a kocsiban, elég pár dolgot állítani, de ha az utolsó századokért küzdesz, akkor rá kell szánni az időt. A Ford GT-ben már eléggé benne vagyok, előző szezonban vagy Volyka úré, vagy enyém volt a világrekord időmérőn és versenyen egyaránt viszont amikor meg tudtam verni, akkor az a radikálisabb setupom miatt volt, amit ő valszeg nem próbált végig (mivel alapból elég gyors ahhoz, hogy versenyen ne nagyon legyen ellenfele, ha csak ki nem üti egy HPD + ő ment a Corvette-tel is, nem volt annyi ideje szarozni a Ford setuppal)
Mondjuk az eddigi setek valszeg mehetnek a kukákba az új gumimodell miatt...a tudás meg a tapasztalat persze megmarad, így egyből tudom mihez érdemes majd nyúlni.
SOF=Strength Of Field, ugye a verseny színvonalának egy mérőszáma, ami alapján osztja a bajnoki pontokat a verseny végén a rendszer. Mivel sok bajnokságban nem elég nagy a mezőny, így előre meg van beszélve, hogy a gyors versenyzők adott időpontban indulnak a szériában, ezzel emelve a SOF-t, amitől függ a kapott bajnoki pont. Mivel ezek általában népszerű időpontok, a nagy részvétel miatt akár több részre is van osztva a mezőny, ezért a SOF tovább nő, mivel a kis iRating-ű emberek a lassabb split-ekbe lesznek beosztva. (tehát a SOF nagysága = a versenyzők átlagos iRating-ével)
Ha lassú a versenyző, mindegy mikor megy. Ha átlagos, akkor inkább kerülendő a SOF verseny (szerintem!), mivel vagy lassú split-be kerül, ahol kérdéses a verseny kimenetele, vagy a gyors split-be, ott meg agyonverik és csökken az iR Már ha számít persze.
Ha gyors, akkor meg csak úgy van esélye bárkinek jó abszolút helyezést elérni, hogy a nagy SOF versenyeken jól szerepel. Régebben teljesen random időpontokban indultam, most már csak adott versenyeken indulok (pl. PGT-nél péntek 20,22, szombat 18,20, vasásnap 10,18,20 órakor - ezek közül szoktam 4-en menni - ugye a legjobb 25% számít, azaz 5 versenynél már a 2 legjobb eredmény átlagát venné, ami nem mindig előnyös)[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Elindultam még1 versenyen 2 órával később, 2. helyről indultam, 2. körben kipördültem, tow+pit, onnan 15-ről visszajöttem 9. helyre, tizenx körben megint kipörögtem olyan helyen, ahol még életemben nem pörögtem ki, totálkár, pedig 35-ről 8 secre dolgoztam a hátrányt a 8. és 7. helyezettől.
Ez nem az én napom.
Az első kipörgés talán az izgulás miatt van, rendesen vert a szívem és nagy levegőket vettem.
A második kipörgésnél már kb. 10 kör óta nem láttam senkit, már teljesen gépies volt a vezetés, elvesztettem a fókuszt. Legalábbis gondolom. + ilyen későn sosem versenyeztem még, sztem fáradt vagyok.
Lehet inkább vissza kéne térnem a Mazdához, kb. az való nekem.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Na, sikerült végigmennem ma egy versenyen, első helyről indultam, a második jobban startolt, beelőzött, és ennyi volt a verseny. A 3. asszem 30 mp-cel végzett mögöttem. Legalább végre összekapartam egy kis iRatinget meg SR-et.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
A főoldalon felül van olyan gomb, hogy "File Protest" (afelett, ahol van a neved, SR-ed, iR-ed),
ott kiválasztod, hogy 6.10.3 - Retaliation or Intentional Wrecking, kitöltöd az adatokat és elküldöd.
Persze az SR-ed nem kapod vissza, de talán kap büntit a másik.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
SR-rel kapcsolatban: erre a valóságban sincs megoldás, ha kiütnek, le kell nyelni, sőt az anyagi kárt se fizeti senki. Filozófiai kérdés, hogy most hány incidens pontot vonjanak le, és kapacitás sincs erre szerintem.
Egyelőre nem megyek ebben a szezonban, mert jelenleg csak a gyári G27 fékem van, és nem tudok visszaszokni rendesen a load cell után, így csak olyannal mennék amiben van ABS (a McLarent viszont eddig is utáltam, a RUF Track pedig rosszabb lett, mint volt, úgyhogy ahhoz meg nincs kedvem). Meg még nem volt időm annyit menni az új gumimodellel, hogy igazán ütőképes legyek, azt hiszem megvárom az új fékemet, mielőtt nagyon belelendülnék.
A 2:01 nem rossz full tankkal (bár nem tudom, hogy az új gumi hogy befolyásolja a tempót), de a TOP5-öt azért ne vedd készpénznek. Bár nem tudom kik maradtak a PGT-ben, sajnos a régi Fordos arcok otthagyták a szériát, ezért sincs túl nagy motivációm hozzá. Bathurst-ön nagyon kicsi volt a részvétel az előző szezonban egyébként. -
fLeSs
nagyúr
Elindultam, fél körig jutottam... az autót 10 percig kellett volna javítani, szal ennyi volt. Az első körben a gumik nagyon trágyák, összevissza csúszkálnak.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
A szándékosságot mindig nehéz megítélni, persze megnézhetem én is ha átküldöd priviben, de én se fogom tudni jóváírni az SR-ed
Az új gumikkal jobban kell vigyázni valóban, de nekem az új McLaren se tetszik Egyébként a RUF jóval nagyobb túlsúlyban van, így nyilván onnan kerülnek ki a győztesek, de ahogy olvasgattam fórumokon, a Mekivel is lehet hozni az időket, ha valaki jobban ráfeszül. Idővel lecsendesedik a RUF körüli hype és helyreáll a rend (remélhetőleg).[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Mentem itt párszor, mivel nincsenek túl gyors versenyzők ezért kellemes sikerélmény lehet bárki számára (időmérő nélkül 23-ról simán 2. lettem úgy, hogy vagy 2x kiforgattak Spa-ban például ) Jófej a szervező srác is, persze a kocsikat nehéz összehangolni, előző szezon végén a RUF nagyon gyors volt a többihez, nem tudom most az új gumival hogy állnak egymáshoz képest.
-
JoinR
senior tag
Idővel és tapasztalattal minden problémád lassan elkezd majd megoldódni
Egyébként azért kezdesz el csúszkálni, mert elmelegíted a gumikat, valószínűleg nagyon erőlteted, blokkolsz féktávon, túl nagy kormányszöggel kanyarodsz stb...ezek ahogy egyre jobb leszel mérséklődnek, persze a tanulási görbe mindenkinél más, és az eredményesség csak viszonyítás kérdése Feszült helyzetben, különösen erős mezőnyben a gumi elmelegítése nálam is előforduló probléma Ahogy persze a türelmetlenség is...a megoldás természetesen gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás amellett, hogy felismerjük a hibáinkat és azokat tudatosan próbáljuk meg orvosolni. -
fLeSs
nagyúr
"mert mindig csinálok vmi hibát ilyenkor." - ez arra vezethető vissza, hogy alacsony SOF versenyeken indulok, és egyszerűen nem merek az emberekhez közelebb menni, mert ki tudja mi fog történni -> egyre türelmetlenebb leszek -> KO.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Nemcsak versenyen lehet ám gyakorolni, azért van ott a sok practice szerver, elég jó forgalom van rajtuk főleg a GT3 kocsikkal. Azért ne pocsékold az SR-ed meg iR-ed ha nem muszáj, még jól jöhet
Na meg mentálisan is frissnek kell lenni, napi 4-5 verseny felett szerintem már annyira dekoncentrált és fáradt az ember, hogy a hiba borítékolható.
Egyébként vannak jó hosted bajnokságok, amit linkeltél korábban az is fun, meg persze a magyar is jó, nem tudom azon szoktál-e részt venni Ha nem, akkor egy szűk hónap múlva indul a szezon, és szívesen látunk minden új/régi arcot[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Nekem meg pont most tetszik jobban a C-spec Nagyon fura volt a régin a gumi, a mostani nekem bejön.
Mindegyik autót meg kell tanulni, hogy versenyképes legyen vele az ember, nem egy délután alatt megy..amúgy én is (újra)próbálkoztam a mekivel, de nem kedveltük meg egymást.
Aha iracers. Mondjuk ott is RUF/Meki kombó lesz, de a többségnek ez tetszik. -
JoinR
senior tag
Sokan pont emiatt hagyták ott a PGT-t...sajnos a HPD túlzott népszerűsége tönkreteszi a sorozatot. Én már javasoltam fórumban, hogy a HPD legyen Class A-hoz kötve, persze sokat nem segítene, de versenyenként 1-2-vel kevesebb HPD is előrelépés lenne.
Hivatalos versenyt amúgy még nem mentem a Corvette-tel
Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán -
JoinR
senior tag
Nem azt írtam, hogy gyorsnak lenni, azt nyilván nehéz vele...de ha haverok néha beülnek a cockpitembe, a HPD-vel csúsznak ki a legkevesebbszer a sokszor lehetetlennek tűnő kanyarsebessége és brutális lassulása miatt.
A Ford GT tanulási görbéje igen kedvező kezdők számára, azzal az egyik legkönnyebb versenyképesnek lenni a mezőnyben, ami amúgy sem túl erős. -
fLeSs
nagyúr
Nyomtam egy újabb versenyt a KIA-val, a második felében nagyon jó volt, 0,5 sec távolságra harcoltunk egymással az első két helyért (nyertem ). Igazából a verseny első felében 30 sec előnyöm volt, de egy okos magyar emberke a Cadillacjével megtolt és kicsúsztam, aztán a chatben még neki állt feljebb, hogy nem látom a kék zászlót? Mintha az azt akarná jelenteni, hogy azonnal lassítsak le és engedjem át neki a pályát.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
v!ct0y
veterán
Á én nagyon elrontottam. Előző versenyen egy hibám se volt. Itt meg majdnem minden körbe volt egy. Buszmegálló után megpördültem. Két barom nekem jött. Jobbra is balra is lett volna hely de ők pont nekem jöttek...Towing vissza a boxba. Elég jól tartottam magam hozzátok képest Néztem az időket is és nem nagyon közeledtetek de ugye persze hibáztam ismét....Meglehetett volna a dobogó is szerintem. Mindegy majd legközelebb
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Hú sok mindent lehetne erről írni.
A versenyzésnek több célja lehet, de alapvetően a verseny lényege, hogy azt valaki megnyeri, aki a győztes lesz, dicsőség, stb. Minél erősebb helyen nyersz, annál jobbnak számítasz. Ha jó az 5. splitet megnyerni és elégedettséget okoz, akkor nincs problémád. Ha szeretnél az 1. splitben versenyképes lenni, akkor pedig sok munka vár még rád.
Valakinek ez szórakozás, valaki tanulni van itt, valaki egyszerűen csak a legjobb akar lenni. Meg még ezer ok miatt, kombinálva őket.
Ha nem tudod hogy mehetnél jobbat, akkor nézd meg a replay-eket, sokszor feltöltik akár a fájlt is, hogy lásd a gáz- és kormányállást, de a youtube-os is sokat segít. Persze csak ha jobb akarsz lenni.
Nyilván ha naponta cseréled az autót, Caddy, Ford, RUF, Spec racer, stb., úgy hacsak nem vagy szupertehetség, nem leszel versenyképes. Ahhoz, hogy a legjobbak között legyél, keményen kell dolgozni, setupolni, gyakorolni, és még többet gyakorolni. Persze tehetség is kell hozzá. Ha a legjobbak között vagy, az már önmagában egy életfelfogás, az egész az életed részévé válik, és az egyre jobb eredmények a befektetett munka gyümölcsei, amik (nekem) örömet okoznak. -
Met
nagyúr
Versenyre szeretnék szűrni úgy hogy autó vagy pálya szerint lássam, amik megvannak.
Túl sok nincs mert csak az alap csomagom van
Így végig kell kattintgatni hogy milyen autó kell hozzá és milyen pályán, nyilván a ruf és mustang cup-ok kiesnek mert azokat tudom mi kell hozzá."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
knbs
senior tag
Figyeld azt is, hogy milyenek az idojarasi viszonyok. Tegnap teszteltunk Laguna Secan, es csuszkaltam ossze vissza, nagyon nem akart menni ugy ahogy eddig. Aztan felhivtak a figyelmem a sracok, hogy a megszokott(test car on track) 22 fok helyett a szerveren most 31-fok van.
Valojaban nekem tetszett, hogy meg nagyobb lett a kihivas tole, de az idomben egybol meglatszott.
Egy ket replay mar engem is megtevesztett, csak azert nezem meg oket, hogy valami kepet kapjak, hogy mennek egyesek a palyan de utanozni sosem probalom oket.A tovig nyomjak a feket-re. Nem lehet, hogy naluk be vannak kapcsolva egyes segitsegek?
[ Szerkesztve ]
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
knbs
senior tag
Teljesen kezdokent egy hete jatszom az Iracing-el. Eddig csak Laguna Seca-n edzek a RUF track-el a hetfoi Oxxo kupa -ra.
Sok helyen olvastam, hogy az egyik legcsuszosabb palya.Itt egy hasznos kis leiras egy BMW-s versenyzotol. A tippjeit nagyon jol fel lehet hasznalni a szimulatorban is. Szerintem erdemes elolvasni.
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
Met
nagyúr
Már nem töröm magam az időmérőn, örülök ha hátul vagyok, a nagy része elhullik az első pár kanyarban, a többi menet közben ront el valamit és simán a mezőny felső harmadában végzek.
Aki gyorsabb elengedem, aki nem azt leelőzöm, tegnap jót csatáztam egy csávóval, oda vissza előzgettük egymást, az 5-6. helyért ment a "csata".Szerintem jól tetted hogy letörölted
Más, D-ből C-be már csak naptári napon lehet átkerülni? A feltételek már megvannak de nem kerültem feljebb.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JoinR
senior tag
Ősszel amíg nem volt RUF, addig Meki-Caddy-Ford volt. Mióta van RUF, azóta az + Meki.
Szerintem 20 körül leszünk, de lehet most az elején még többen.Fórumon van a kiírás, egyébként 23 ˘C, 0% páratartalom, szélcsend.
(#290) Met: a RUFt mindenképp érdemes megvenni, mivel ezzel indulhatsz a legtöbb szériában, és ez az egyetlen, amikor 4 autót kapsz 1 áráért, tehát ár/érték arányban a legjobb. Körbemenni se nehéz vele, jó hangja van, alapvetően jó kocsi szerintem.
A Mekivel is próbálkoztam LS-n, hát igen egy másodpercet kapok magamtól, mondjuk 1 éve mentem vele utoljára, míg a RUF azért frissebb élmény.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen