Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ozoli78

    tag

    válasz knbs #974 üzenetére

    Szerintem azt döntsd el milyen irany kasztnis vagy open wheel
    Radical nagyon jo termeszetesen teljesen mas mint a ruf merevebb nehezebb is vezetni
    Viszont a ruf nal kapsz 4 autot amivel 3 sorozatban is indulhatsz
    gt3 at leszoljak pedig jo kis sorozat es ha mar van egy baleset fuu ez a gt3 stb stb
    Pedig ott is lehet nagyon jo versenyeket menni
    A nagy bevasarlassal varj 2 het mulva mar latod a köv szezont es akkor nem tevedhetsz palya vasarlas téren
    Auto kiprobalasban tudunk segiteni , nekem szinte minden road auto es palya meg van,ha gondolod este gyere fel Ts re es megbeszeljuk,
    iracers.hu n megtalalod a ts adatokat

    OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

  • JoinR

    senior tag

    válasz knbs #974 üzenetére

    Ha már megvan a Ruf, inkább pályára költenék.
    A Radical se lényegesen lassabb a GT3-nál, ráadásul az egyik legnehezebb autó; Mazda után semmiképp nem ajánlanám. A mezőny kb. 2 részre van szakadva, az alienek és lassúak..a kitörési lehetőség nagyon nehéz, érteni kell egyrészt a setuphoz, másrészt ebben kell a legjobban érezni a fizikát, hogy mi történik alattad, elég alattamos..és akkor a progresszív fékezésről még nem beszéltünk. Meg persze az egyik legélvezetesebb is, de csak egy szint után, addig inkább csak küzdelem és kudarc :DDD
    A Ruf Cup jó a Mazda után tempóban, ráadásul könnyebben tanulható, az elemi dolgokat jobban el lehet sajátítani, mint a sok aeróval rendelkező GT3-mal vagy SR8-cal. Amíg az alapokat nem ismeri valaki, addig csak langyos lábvíz lesz a mezőnyben, még ha tempóban nagyjából fel is ér a nagyokhoz. Nemcsak a crash-partyk miatt, hanem ezért sem szoktam ajánlani senkinek a GT3-at az elején, azon teljesen félresiklik egy versenyző fejlődése (persze ez csak az én véleményem, 1 a sok közül)..Ruf Cup-ról is persze idő kell átállni egy aerós témára, de ha az elektronikázott, butított GT3-at nyomatja valaki 24/7, nagyon-nagyon nehezen fog tudni később mással menni.

    Pályákról annyit, hogy szerintem is várd meg az új naptárt, de ezekkel nem nagyon lehet melléfogni:
    Montreal
    Road America
    Road Atlanta
    Sebring
    Silverstone
    Suzuka
    Továbbá Bathurst, Zandvoort, VIR, Watkins Glen ill. az összes angol pálya. :)

Új hozzászólás Aktív témák