- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Synology NAS
- DIGI internet
- PHP programozás
- Invitel (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Már írtam nekik a fórumban és már szabadkoztak, hogy qrvára ráfeküdtek az ügyre. Btw jelen pillanatban is áll az oldal.
A Cadillacet meg azért vezetem, mert poén és tetszik. Csak azért nem fogom nem vezetni, mert Class D."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Hát igen, a frissítés előtt nem volt egyszerű vezetni (mint pl. a RUF-ok vajon miért játszanak annyian a RUF-fal ), de gyakorlással teljesen OK. A frissítéssel sokkal megbocsájtóbb lett.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nyilván arra gondoltam, hogy míg a Porscheval akár egy kezdő vezető is képes jónéhány kört menni mielőtt kipördülne vagy hasonló, addig a Cadillac-kel kb. 2-3 kanyaronként kipördülnek a kezdők...
Egyébként a RUF számomra elég uncsi. meg már mindenki azt vezeti, úgyhogy azt leszámítva, hogy ott (GT3) a legtöbb a nagylétszámos verseny, nem igazán vonz.
A C-spec viszont tetszik, mert eléggé cup-szerű, szóval nem lehet csak tövignyomva vezetni.
Ebben a szezonban már eldöntöttem, hogy a Cadillac-kel és a Corvette-tel fogok versenyezni. Sajna a V8 Supercart nem frissítették, pedig az a kedvencem (nemtom próbáltad-e már). Az tetszik a legjobban, csak túl hosszúak a versenyek (+ a nemfrissítés) egyelőre elvette tőle a kedvemet.Most így belegondolva úgy tűnik, hogy nekem ezek a nagy, nehéz amcsi dögök tetszenek... legalábbis szimulátorban.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én már ~20 perc után veszítek a koncentrációból, elkezdek hibákat hibára halmozni, főleg az unalmasabb versenyeken, amikor kevés a nevező (<15) és szétszóródott a mezőny és nemtok se előrébb lépni, és megelőzni sem tudnak. Szóval nekem a Global Challenge (30 perc) még OK, a Proto+GT challenge már nagyon húzós (összesen kettőn indultam eddig ), az ennél hosszabbakat meg már nem bírnám végig csinálni.
Most hogy mondod, a Ford GT nekem nagyon nem jön be, főleg a hangja. Biztos hülyesség, de ha nem tetszik egy autó hangja, akkor azzal nemtok "azonosulni" sem, szóval nem fogom vezetni sem (csak úgy mellékesen).
Én road oldalon már az összes autót megvettem, ami nem F1 stílusú (open wheelernek nevezik?), majd elleszek velük vhogy. Utólag persze már látom, hogy melyikeket nem kellett volna megvenni, csak hát ez egy b@ziság az iRacing részéről, hogy megvétel előtt nem lehet kipróbálni az autókat, legalább 1 órára vagy vmi ilyesmi."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Tényleg, te mennyit szoktál foglalkozni az autó beállításával (setupok)? A fórumban látom, hogy mindenki csinálja a maga kis setupját, pályánként egyet-egyet, enélkül már képtelenek versenyezni, tényleg szükséges ez? Én előző szezonban a Cadillachez "készítettem" egy setupot (a fórumban írták, hogy mit kell átállítani ahhoz, hogy kevésbé legyen kipördülős/csúszkálós), de azon soha nem változtattam pályától függetlenül. Mondjuk nem is futottam UFO-köröket.
szerk: még1 kérdés: mi az a SOF race? Látom a fórumban, hogy van egy időpont és akkor van a SOF race? Ez mi?
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Köszi a magyarázatot, szerencsére én is tudom, hogy a SOF mit jelent csak azt nem értettem, hogy mi az a SOF race. Szóval ha átlagos vagy lassú driver vagyok akkor tökmindegy, hogy mikor versenyzek, ennyi a lényeg.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Most épp csak azért írok, mert éppen Qualify sessionöm lenne, de nem indul el a szimulátor. ez már lol. 3 órát körözgettem, be vagyok melegedve, erre ez a sz@r nem működik. Nevetséges.
szerk: már 9 perce nem indul el. Asszem ennek most lőttek, majd 1 óra múlva, csak úgy meg nemtok elindulni a versenyen.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nemtod véletlenül, hogy hogyan/hol lehet szólni a "staffnak" ha van videóm (replayem) arról, hogy szándékosan löktek ki egy versenyen, és emiatt SR-et vesztettem?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Hétvégén fogsz versenyezni a Forddal? A C6R-rel sztem indulok, 2:01 körüli eredményt tok hozni stabilan full tankkal, ez sztem elég az első 5be kerüléshez. Bathurst az egyik kedvencem.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Már válaszoltak is, szerintük nem volt szándékos az emberke amikor hátulról az első kanyarban belémrohant, pedig a replayben látszik, hogy láthatta, hogy fékezek és kb. 1,5-2 mp-e volt, hogy ő is fékezzen, hogy ne jöjjön belém. Megnéznéd a replayt ha átküldöm (2 MB)?
A top5-öt persze nem veszem készpénznek, csak arra gondoltam, hogy legalább időeredményben kompetitív vagyok. A forgalom persze más tészta, de egyszer el kell kezdeni.
A Global Challengeben és a Mustang Challengeben is nyomtam már versenyeket ebben a szezonban, és ezekből a forgalomra vonatkozóan nem tanultam semmit, mert vagy kiütöttek elég gyorsan, vagy elhúztam az elején a mezőnytől és onnantól alig találkoztam vkivel + ezeken a versenyeken elég alacsony a részvétel, a PGT-ben olyankor akarok indulni, amikor legalább 30-an vagyunk (összesen).[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Kipróbáltam a McLarent és az új verzió tetszik. A régit rühelltem a kormányzása miatt, de ez most egész jónak tűnik. Csak azt nem értem, hogy hogyan lehet a McLarennel egyáltalán a dobogó közelébe érni, mert ahogy elnéztem a versenyeredményeket, csak RUF-ok nyernek, szóval van értelme McLarennel elindulni egy ilyen versenyen?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Wow, sikerült végigmennem egy PGT versenyen... Igaz kevés volt a nevező, de tapasztalatnak jó volt, mert kiderült 1-2 dolog.
Az egyik amit már a Cadillac-kel is észrevettem, hogy kb. a 10 körtől kezdődően az autó elkezd csúszkálni, volt két kanyar, ahol a 10 körtől kezdve majdnem minden körben kipördültem... onnantól mini gázokat (5-10%) kellett adnom a kanyarban, hogy ne csússzon meg az autó.
A másik (amit már eddig is tudtam, mert úgy általánosságban igaz rám), hogy türelmetlen vagyok. Az előttem lévő C6R fickó az első pár körben egyértelműen lassabb volt nálam, és qrvára felidegesített a nagyon korai fékezéseivel, nemis tom hogyan került elém az időmérő alapján. Na aztán persze idegből sikerült megcsúsznom és onnan már nem volt esélyem beérni a pit miatt, ő meg szépen cammogva beért első helyen, vicc.
A harmadik, hogy a Bathurston a jövőben csak akkor és olyan versenyen fogok indulni (ami hivatalos), ahol kevesen vannak, mert sok versenyzővel nemtok megbírkózni, folyamatosan gyomoridegem van mert nemtok az ellenfelekben megbízni, ezen a pályán bárki bármikor megcsúszhat, nekimehet a palánknak stb. és ha ott vagyok a közelében akkor valszeg nekem is annyi."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Az előbb indultam egy versenyen a Cadillac-kel. Kár volt... Tudtam, hogy ezen a gagyi pályán (Summit point) nem szabad többet versenyeznem, mert előzni itt képtelenség.
Második helyről indultam, az első emberke az összes kanyarban brutál lassú volt, a második körben hogy ne menjek neki az egyik kanyarban szépen kicsúsztam -> pit.
Újraindultam, beértem az első embert akit le kéne előzni, a pálya legnehezebb kanyara fékpontja előtt 2 mp-cel elkezd fékezni, majd a kanyarban lelassul 50 kmh-ra és én menjek el így mellette... ennyi volt. látta, hogy gyorsabb vagyok, el akart engedni, de ilyen idióta módon? Egyébként ez is egy spanyol seggfej volt, mint a múltkori, aki az első kanyar előtt szépen belémjött hátulról.
Mostantól változtatok a hozzáállásomon, mert már egyértelmű, hogy versenyeken nagyon rossz vagyok, csak akkor vagyok gyors és megyek incidensek nélkül, amikor nincs körülöttem senki és egyedül autózok (ez az, ami egyébként unalmas, és egy idő után teljesen elvesztem a fókuszt).
A gyakorlás csak arra jó, hogy begyakoroljuk a pályát, de ahhoz, hogy versenyen, emberek között ezekre a random akciókra jó reakciót adjak (tehát nem esek ki folyamatosan a versenyről) ahhoz az kell, hogy sokat versenyezzek, szóval mostantól versenyezni fogok orrba-szájba, nem érdekel az irating meg a SR.szerk: olyan versenyem még nem is volt, amiben vkivel hosszabb időn keresztül a pozícióért küzdök (talán a mai a PGT versenyen), mert mindig csinálok vmi hibát ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
A RUF-okról teljesen lemondtam, mert nem tetszenek. A frissítés előtt a C-spec az jó volt, de most tök olyan behemót, mintha a Cadillacet vezetném, akkor már inkább a Cadillac, mert azt legalább élvezem. Szóval RUF-okkal nem akarok practice-olni.
Nyomtam ma egy keveset a McLarennel, és teljesen nevetséges, hogy a RUF-ok úgy előznek meg, mintha Corvette-ek lennének. És ennyire azért nem vagyok sz@r. Sztem csak vmi UFO képes a McLarennel felvenni a versenyt a RUF-ok ellen.
Egyébként eddig max napi 2 versenyt toltam le, szóval nem mondhatnám, hogy sokat, soxor egész nap csak gyakoroltam, és nem is versenyeztem.
Magyar alatt az iracers-re gondolsz?"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Levél az emberkétől, aki miatt tegnap kiestem
"I'm sorry
We crash in last race. When I saw that you were faster than me, I was braking for you can pass me, perhaps in a bad place. I'm sorry, It wasn't my intention. "Sajna ettől a verseny még elveszett, de legalább beismerte.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nyomtam ma 2 versenyt.
Cadillac-kel simán első lettem (alacsony SOF).
A Corvette-tel a 21. körig simán 2. voltam (végig 2:01-2:02-ket mentem), már megközelítettem az elsőt (22 körös a verseny). Egy lekörözött Ford GT elengedte az első emberkét a hegy tetején, előttem meg elkezdett kacskaringózni -> fal, az autóm KO. Leszakad a pofám az ilyen +!/+%!=/)"+!'??+?! miatt.
Azért beértem így is füstölgő autóval a 4. helyen, de nem igazán örülök neki, mert ez sima 2. hely volt, sőt az első is meglehetett volna az utolsó 2 körben.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Mentem megint egyet a Corvette-tel, ez most egy 37-es grid volt, szóval nagy. 13 C6R + 19 HPD + 5 FGT.
Nemtom te versenyeztél-e már a Corvette-tel, de a HPD-k ellen mondhatni "pain in the ass". Ott cikázott körülöttem 3 középmezőnyös HPD kb. 10 körön keresztül, akik nem voltak nálam gyorsabbak, sőt a draft miatt az egyenesekben legyorsultam őket, de minden egyes alkalommal blokkoltak, szóval itt gyak elment az egész verseny. Csak azt nem értem, hogy ha vki egy gyorsabb típusú autóval képtelen gyors lenni, akkor mi a pöcsnek versenyzik vele? Csak a többi autóst bosszantja fel. Menjen a picsába (gyakorolni)... Jó nyilván az ember szeret versenyezni még ha lassú is, de akkor ne qrja el más versenyét, hanem szépen engedje el."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
"Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán"
Ebben nem vagyok olyan biztos. Sztem gyorsnak lenni egy gyors autóban nehezebb, ezért van annyi gyenge HPD. Legalábbis a Bathurstre ez sztem nem áll. Igaz nincs nagy tapasztalatom, mert csak practice alatt próbálgattam a HPD-t, de Bathurston elég nagy szenvedés volt vele, persze nekem inkább a Corvette és a Cadillac áll kézre, ez a sikamlós/siklós/lebegős/semmit nem érzek vezetés nem jön be (bár a 13. hét alatt a Radical-lal végignyomtam minden pályát, de az is kicsit más).
Most a Ford GT-vel gyakorlok, egyelőre csak 2:07:444 a rekordom, ez talán jó lenne versenyre."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Vki elmagyarázhatná, hogy miért jó ha növexik az iRatingem?
Magasabb splitbe kerülök, ha sokan neveznek a versenyre, ezen kívül?
Sőt, ha ezt veszem, akkor ez az én szempontomból még hátrány is, mert így állandóan UFO-időket futó emberkékkel kell versenyeznem, aminek nem látom semmi értelmét, mert esélyem sincs ellenük és elveszi az egész versenyzéstől a kedvemet, mert egyrészt nincs sikerélmény, másrészt nincs verseny, mert mindenki gyorsabb nálam, arról szól az egész, hogy elengedjem őket amikor beérnek.
Mentem ma egy versenyt a Spec Racer Forddal, és az én szememben általam ment qualify UFO-idő (fogalmam sincs, hogyan lehetnék méggyorsabb) arra volt jó, hogy 12. helyről startoljak.
Én nem akarok, nem is tudok annyit gyakorolni, hogy olyan gyors legyek, mint ők, sőt lehet, hogy ha tudnék még akkor sem lennék olyan gyors, mert nincs hozzá tehetségem. Szóval elkezdtem leépíteni az iRatingemet. Elindultam ma a RUF Cupon kb. fél óra gyakorlás után egy olyan autóval, amit nem bírok/nem ismerek egy olyan pályán, amit szintén nem ismerek. sajna nem lettem utolsó, de persze arról szólt az egész, hogy a mezőny otthagyott 2 kör alatt, aztán csak magamban körözgettem, amíg elkezdtek lekörözni.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Jó, mert nekem nem célom, hogy szuperjó legyek vagy ilyesmi, mégha tétje (pl. nyeremény/pénz) lenne akkor asszondom OK, de így nem. Egyébként úgy sem, mert tudom, hogy nem lenne esélyem.
Én csak be akarok ülni 1-1 autóba amikor kedvem tartja és nyomni egy versenyt, persze szoktam gyakorolni, mert nem akarok az az emberke lenni, akit kerülgetni kell, szóval ha nem ütnek ki verseny közben akkor a mezőny első felében benne vagyok (ha jobban ráfexek, mint a Caddyvel akkor inkább az első háromban), de nem tudok órákon át körözni magamban (unalmas), és a setupokhoz sem értek. Kb. minden autóval 95% baseline setupot használok, olyan az autó, amilyennek az iRacing beállítja. Nemtom mik ezek a toe-in-ek meg perchek.
"lásd a gáz- és kormányállást"
Esélyem sincs leutánozni, eleve lehet hogy máshogy van beállítva az autó és tök más a vezetési stílusunk."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
knbs
senior tag
Nagyon fontos tema es meg szinte semmit nem olvastam rola. Esetleg van par kiindulasi pont, hogy mik az idealis homersekletek?
Ha mondjuk gyors korre edz az ember es tenyleg csak egy gyors kort megy aztan ujra box es kezdi elolrol. Akkor is el lehet ugy fekezni a gumit, hogy teszem azt a kor vegen mar hatranyom szarmazhat belole?
Meg rettento kezdo vagyok, es minden uj szoval meg nagyon sok az input es biztos sokminden elkeruli a figyelmemet.
Ha teszem azt a felvezeto koron picit megfogom a fuvet vagy homokot, akkor ennek komoly hatasa lehet a gyorskorre?A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
-
fLeSs
nagyúr
Btw nem lenne rossz kipróbálni, de a RUF nálam kizárva, a McLarennel meg esélyem sem lenne + a Mc-t nem is próbáltam még LS-n.
szerk: az időjárási körülményeket hol lehet megnézni? Csak mert nekem holnap kora du. lenne időm kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
-
fLeSs
nagyúr
Benéztem.
Ha neveznék, akkor az olyan lenne, mintha a GT3 Challengeben egy SOF=3500-4000-es versenyre neveznék be, az meg nekem még odébb van, úgyhogy kihagyom.szerk: hangban a Corvette és a Ford Falcon (V8 Supercar) a király...
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Mostmár legalább tudom, hogy te is azok közé tartozol, akiket UFO-ként szoktam emlegetni. (láttam az adatlapodat)
Nincs kedved írni magyarul egy setup beállítós kis segítséget? Vmi olyasmit, amit egy autókhoz analfabéta is megért?szerk: ez a hét jó lesz, mert Road America az egyik kedvencem.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Ha megerőltettem volna magamat max 0,5-1 sec-kel tudtam volna gyorsabb lenni, te meg 3 sec-kel voltál gyorsabb + láttam, hogy előző szezonban szinte minden versenyt megnyertél amin indultál, szóval nálam te már UFO vagy.
Köszi a linkeket.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Áhh, nem fogom megcsinálni, mert nem értek hozzá és az iRacing grafikai beállításait is át kéne állítani. De ha érdekel vkit a replay, akkor feltölthetem, végig 1-2 mp-es különbséggel üldöztek vagy üldöztem az ellenfeleket (az első 3 poziért).
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
-
fLeSs
nagyúr
Én ezeknél a szekvenciális váltós autóknál a kuplungot egyáltalán nem használom, csak elinduláskor. És bal lábbal fékezek. Akartam is már kérdezni, hogy emiatt a kicsavart helyzet miatt másnak nem fáj a lába (térd környéki izületek), csak nekem?
Ez a turbo visszaváltás amit csinálsz a videóban nekem teljesen új, nálam jóval tovább tart visszaváltani, és én amúgyis min 2-esig szoktam lemenni."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
2013 S4 week 13-ban a Radical-lal végigmentem majdnem az összes versenyen (vs RUF+McLaren volt a 24hr de funban) és a V8-at is próbálgattam, mert alapjáraton nagyon tetszik.
2014 S1 előtt még az volt a tervem, hogy ezzel a két autóval fogok versenyezni.
A Radical végül kiesett, mert nem igazán az én világom (ez a prototype-osdi), de tényleg mindenki asszondja, hogy nagyon jó.
A V8 Supercar egy brutál gép NTM4-en, sokak szerint ez az oka az alacsony versenyzőszámnak. Nagyon gyenge a tapadása (csúszkál össze vissza), brutál könnyű kipördíteni és könnyű vele kicsúszni is (az alulkormányzás ahogy JoinR írta). Ha szeretsz oldalazva autózgatni, akkor ez a te géped. A gázzal úgy kell bánni, mintha egy tojás lenne a talpad alatt, ezt a hasonlatot fórumon írta vki, és tök igaz, max gázt csak totál egyenesben lehet adni és minimum hármasban kell lenni különben halott vagy.
Szóval a V8-cal kapcsolatban az a lényeg, hogy ha ezzel akarsz versenyezni, akkor csak ezzel szabad versenyezni, semelyik másik autóval, másképp nem lehet normálisan megtanulni.
Sztem ha megkapja az NTM5-öt, akkor remélem jobb lesz és én akkor tuti versenyezni fogok vele, márha lesz mikor, mert én is a napokban nézegettem a nevezéseket, és számomra jó időben nincs is verseny egész héten.A V8-ról itt egy jó videó: [link]. Én emiatt vettem meg, bár talán inkább épp emiatt nem kellett volna megvenni. - figyeld a gázadást a bal alsó sarokban.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én a V8-nál amikor próbálgattam asszem csak 2-3 dolgot állítottam át és így elértem azt, hogy a Laguna Secán, Watkins Glenen és Interlagoson hiba nélkül tudtam körözgetni 30-40 percet. Azt mondjuk kétlem, hogy gyors lettem volna, de már hiba nélkül vezetni is kihívás... Ha most megint be kéne ülnöm akkor újra kéne tanulnom, mert azóta hozzá sem nyúltam.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én még a Jetta vétel előtt indulni akartam a GTC-ban és azt írta ki, hogy purchase required (nem download required). Amúgy én sem vettem volna meg. De lehet, hogy rosszul emléxem.
Talán a KIA volt a legrosszabb vétel, mert a versenyzők száma versenyenként átlag kb. 2.A Skippy tom, hogy alapnak számít, de nekem nem jön be, olyan (vezetni) mint egy openwheeler Mazda MX5 és azt sem bírom, a segge állandóan ki akar csúszni, a GTC-ben is a Solstice-szal szoktam menni (a GTC nálam amolyan levezető széria, de poén is szokott lenni).
A HPD tényleg fun, de a Pro/GT Challenge nekem hosszú, és amúgyis nekem túl gyors az autó (a vezetői tapasztalatomhoz képest) + csak hétvégenként vannak official versenyek. Ha bejönne a fixed HPD széria amiről beszélnek a fórumon, akkor talán belevágnék.
A V8 jó lenne ha nem csúszkálna annyira és nem hetente 1-2 official verseny lenne. Más gond nincs vele.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs