Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Mázlista.
Tudom, hogy milyenek a Bauer Hofok. Rendszeresen kapunk ilyen címeket. Nem egyszer kérdezzük egymástól telefonon, hogy ezt és ezt látjuk, biztos, hogy ezen az ösvényen kell bemenni? Arról nem is szólva, hogy hányszor kell naponta sarkon fordítani a szerelvényt. Legutóbb olyat kellett fordulnom, hogy a pót már hátrafelé ment. Ez még nem lett volna baj, de a schubboden hidraulikacsöve úgy megfeszült a lehetetlen szögtől, hogy ripityára törte a traktoron a hátsó lámpabúrát. Elpanaszoltam az egyik kollégának, Ő meg nevetetve mondta, hogy ne törődjek vele, Ő már három búrát cserélt, fél éven belül.[ Szerkesztve ]
-
ooloo
őstag
válasz #79335424 #3051 üzenetére
A jatt és a szép hely ellenére remélem , hogy először és utoljára jártam ott . Tényleg olyan helyre kell bemenned , ahova személyautót vezetve is megállsz elgondolkodni , hogy bemerj hajtani , vagy ne merj behajtani .
Hasonló helyek Olaszban is vannak .... "gyalogúton" kellett a gyárat megközelíteni . Kiderült , hogy ez a gyár már 120 éve foglalkozik öntvényekkel . Aztán meg az is , hogy 7.5 t teherautók járnak oda . Nekem szerencsém volt 3 gyárat is felkeresnem a közelben .
[ Szerkesztve ]
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3055 üzenetére
Én is elégedett vagyok azzal a megtakarítással, amit az utóbbi egy évben összehoztam. De, ennek nincs köze a nyugdíjhoz, mert ha azért kell spórolnod, hogy nyugdíjas korodban ne dögölj éhen, az gáz. Én inkább egy bazi nagy lakóautóra gyűjtök, amivel majd a nyugdíjamból utazgathatok.
-
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3059 üzenetére
Miért más? Ugyanúgy úton vagyunk, hasonló verdákkal, és a meló sem annyira különböző. A munkaadómhoz meg nem úgy jutottam el, hogy szögesdrótokon mászva kckáztattam az életemet, miközben golyók süvítettek a fülem mellett. Küldtem egy önéletrajzot, kaptam egy időpontot, bemutattam a papírjaimat, és két óra múlva egy tanító után gurultam az első lerakómra. Annyira hiányszakma most a mienk, hogy sztem bármelyik másik cégnél hasonlóan történne az állományba vétel.
-
qantum
senior tag
Sziasztok! Csak úgy beleolvastam a topikba,nem vagyok kamionos,ezért kérdezem,hogy a kamionosok általában szinglik?
" Te nyomod a bulit, én meg rajtad vagyok . "
-
Qtya123
őstag
válasz #79335424 #3075 üzenetére
"Megbolondulnék, ha beraknának egy irodába, ahol a főnök bármikor rám nyithatja az ajtót."
Na én ebből akarok kimászni, valamint abból, hogy minden nap ugyanakkor ugyanoda megyek ugyanazt csinálni ugyanannyi ideig. De tán a legrosszabb, hogy 1, nagyon max. 2 hét szabadság esetén a szabit megelőző hetem abból áll, hogy dolgozok előre, miután visszajöttem akkor meg a nyakamra szakadva minden és 3-4 napig megint hajtás, így amit kipihentem, az már el is illan...
Próbálom a kamionozás pozitív és negatív oldalát is reálisan, több irányból megközelíteni. Remélhetőleg pár hét múlva jobban belelátok. Megfontoltan, amennyire lehet jól körbejárva akarom meghozni a váltással kapcsolatos döntést attól függetlenül, hogy kamionos akartam lenni már rég (semmi másra nem tudtam igazán azt mondani, hogy érdekel), csak pályaválasztáskor (12 éve) szülői nyomásra dobtam az elképzelésem.
[ Szerkesztve ]
-
ooloo
őstag
válasz #79335424 #3073 üzenetére
Némi kompromisszummal értettem a szabad életet ... nyilván nem az , de legalább higgyük azt .
Azért a német belföldest , vagy többnyire belföldező kollégát ne vegyük a nemzetközit nyomó sofőrökkel egy kalap alá .
Belföldezni ... főleg németben , hollandban , belgában idegtépő lehet .
A matekhoz meg értsen egy magára valamit adó sofőr....
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
-
#79335424
törölt tag
Nem olyan vészes. Fel kell venni a ritmust, meg a hozzáállást. Ha odaérsz, odaérsz, ha nem, akkor nem. Fölösleges feszülni emiatt. A schlechte arbeit -et csak azért mondják, hogy érezd a törődést. Már símán nyögöm vissza az irányítómnak, hogy ez kamion, nem repülőgép. Igazából nálunk a szűk helyeken manőverezés a legstresszesebb. De, ahogy haladsz előrébb az időben, egyre kevesebb szopós címet kapsz. Ha látják, hogy azért igyekszel, megteszed, ami tőled telik, akkor megnyerhetsz egyet az állandó, fix fuvarok közül. Na, azok nyugdíjas melók.
-
-
#79335424
törölt tag
Megint egyedül vagyok Magyar a Hof -ban. Senki sem hétvégézik Speyer környékén?
-
Zolás
addikt
-
Zolás
addikt
válasz #79335424 #3090 üzenetére
Angliába megyek, hétfőn át akarok menni, ezért nem tudtam kitérni arra.
Amúgy se örültél volna, hűtős pótom van, és zörög is. Amúgy se vagyok az a kimondott társasági ember. Egész nap ücsörgök a fülkében, és nézem a laptopom.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#81556480
törölt tag
válasz #79335424 #3094 üzenetére
De német belföldön 10 ora alatt keresztbe atersz az országon. Amugy meg egesz máshogy ment nalub. Főnök atrakatta a lerakó időpontot oszt kesz. Nemet céggel nemet megbizo sose problemazott. Altalaban délelőtt felraktam aztán masnap délelőtt le. Sose volt szűk az idő.5-7 között által meg este, reggel meg 6korul indultam vagy fel evig nem is vettem ki 9es pihit
-
#79335424
törölt tag
válasz #81556480 #3095 üzenetére
Te most egy teljesen más dolgot írsz. Ez nem azt jelenti, hogy a német érkezések kiszámíthatók, hanem azt, hogy a munkaadód rugalmasan alkalmazkodott a kiszámíthatatlansághoz. 90% -ban én is német belföldezek, egy német cégnél. Nálunk szorosabb az ütemterv. Órára vagyunk számolva, egy stau boríthatja a napot, ami bizony az én munka és vezetési időmet is befolyásolja. Azt meg pláne nem értem, hogy mit számít, hogy 10 órában átszeled az országot? Ha átszelted, akkor fordulsz vissza. Este Nürnberg fölött rakodtam, reggel lerakok 280 -ra, Wört -ben, majd átállok Karlsruhe -ba, és jövök vissza, Augsburg fölé. Onnan egy rövid Schrobenhausen, és irány vissza, a francia határ mellé.
[ Szerkesztve ]
-
oneak7
tag
Valaki dolgozik vagy dolgozott a Veszprémi Locargonál, milyen munkáik vannak inkább belföldeznek vagy nemzetközi?
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Kicsit elkezdtem nézelődni sofőr témában a vezetési és munkaidő tekintetében.
A 9, 10 órás vezetési idő szabályait értem. A 13, 15 órás munkaidő alapvető szabályait nagyjából értem, de a gyakorlatba levetítve lenne két kérdésem:Az is munkaidőnek számít, ha mondjuk egy felrakón vár az ember 3 órát arra, hogy a rámpára hívják?
Tegyük fel olyan napja van a sofőrnek, hogy nincs se rakodás, se semmi, csak megkezdi a műszakot és vezet mondjuk 9 órát. Ebben az esetben is minimum 13 órás munkaidőt kell tartani? A fennmaradó időben kvázi csinálsz, amit akarsz csak munkaidőként kell rögzíteni?[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Qtya123 #3099 üzenetére
A sofőr a pihenőidejével szabadon rendelkezhet. Ha Te a rampára vársz, és bármikor szólíthatnak, akkor nem rendelkezel szabadon az időddel. Ha azt mondják délben, hogy kettőkor lesz szabad rampa, akkor van két óra pihenőidőd. Érted a különbséget? Persze, ez csak az elmélet, mert ez un. szürke zóna. A gyakorlatban mindegyik munkáltató elvárja, hogy még rakodás közben is pihenőt huzass a tachográffal. Persze, ezt csak olyan helyen lehet, ahova nem fog beesni egy kontroll (igen, ilyen kontroll is előfordul).
A napi munkaidő maximális óraszámai vannak definiálva. Ha Te 9 órát vezetsz, akkor minimum 9 óra, és 50 perc lesz a munkaidőd. Ebből nem kell 13 -at csinálnod. 9.50 után kiveszed a napi pihit, és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell vostro 15 3000 FULL HD
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
- Crucial X9 Pro 2TB Portable SSD USB 3.2 - Új, Bontatlan - Read-Write 1050-1050 MBs - Eladó!
- NZXT H1 mini ITX (NZXT 650w gold moduláris, NZXT riser, NZXT 140mm AIO) Foxpost az árban!
- -- HATALMAS RETRO PC KÉSZLET --
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest